Mijn verhaal.

Gedichten, liedjes, verhaaltjes, noem maar op...
Kortom, je kans om snel beroemd te worden!
Je kan hier niet anoniem posten.
NoX

Mijn verhaal.

Bericht door NoX » 21-04-05 12:20

Deze wonden, die veroorzaakt zijn helen niet.
Ik maar 2 mensen hebben dit gelezen. Mijn pa laat ik het vandaag lezen. Mijn verhaal.
Btw: Dit is geschreven begin maart.

Nou mijn pa leerde mijn ma kennen 12 jaar geleden toen me ma hier werk kwam zoeken vanuit Oekraïne...(dus ik kom daar ook vandaag, ik ben vanuit haar vorige huwelijk) en ze waren happy getrouwd totdat we computer kregen en mijn ma dag en nacht alleen maar zat te chatten...
En mijn pa een beetje begon te verwaar lozen....
2 Jaar geleden ontmoete ze Herman via de computer en spraken ze af, nou....
Allemaal leuk en aardig maar Herman begon vorig jaar iedere dag langs te komen,
vanuit Zeeland, kwam ik thuis zat herman er en mijn pa was aan het werk... Iedere dag hè!
Totdat het bij mijn pa zijn strot uit kwam en hij Herman naar huis had gestuurd, opsodemieteren.
Toen kregen mijn pa en ma vorig jaar april een inzakking, relatie ging slecht en ze besloten om uit mekaar te gaan...
Herman zat inderdaad toen weer iedere dag bij mijn ma, om haar zogenaamd te troosten. Maar met Herman zijn relatie ging het ook niet zo best... Na 3 weken besloten papa en mama het weer te proberen en Herman en zijn vrouw ook.
Toen kregen we melding dat ons huis plat zal gaan en dat we een nieuwe woning zouden moeten zoeken...
Ze hadden een leuk huis op het oog, maar mijn moeder besloot om in Zeeland te gaan wonen (waar Herman dus ook woont) met de woorden dat ze het schitterend vind en het is lekker dicht bij zee.
Nou papa wilde dat eigenlijk helemaal niet, maar stemde er mee in toe omdat mijn moeder dat zo heel graag wilde. Dus hun huis gekocht en Herman hielp ons met verbouwen enzo...
Papa probeerde er werk te zoeken, maar hij kon aan geen baan vinden dus bleven ik en mijn ma met mijn broertje in Zeeland en in het weekend kwam mijn vader dus om mee te helpen met de verbouwing...
Op een gegeven moment gingen Herman en zijn vrouw uit mekaar en van mijn moeder mocht Herman bij ons tijdelijk komen wonen totdat hun huis verkocht was en Herman dan
een eigene huis kon kopen. Nou mijn pa is dan wel weer zo dat hij het wel goed vind, want dan kunnen hun aan het huis werken en het is gezelliger voor mijn moeder en Herman heeft onderdak.
Tot op een gegeven moment mijn moeder niets met mijn pa alleen wilt doen, alleen met Herman, en als ze wat leuks met mijn pa wilde doen, moest Herman weer mee. Nou mijn pa werd er een beetje schijtziek van... En hij voelde toch al niet meer zoveel voor mijn moeder, en dan ook nog eens die Herman erbij die mijn pa zo langzamerhand niet begon te vertrouwen.
Papa en mama besloten om deze keer echt te gaan scheiden en mijn pa betaalde alleen nog de hypotheek want gas water en licht hoefde hij niet te betalen, want hij woonde tenslotte niet in dat huis... Nou mijn ma was het daar niet mee eens, en toen begon alle trammelant.
Mijn ma begon mijn vaders bank rekening helemaal leeg te plunderen, en stuurde 100 euro voor de hele maand op.(mijn pa woonde in de tussentijd bij zijn moeder,
mijn oma dus)
Nou dat is net genoeg geld voor de hele maand om naar zijn werk te kunnen rijden. Mijn pa opende een nieuwe bank rekening, maar door een stomme fout, kon mijn moeder via internet zijn bankrekening zien en geld overboeken...
Toen had mijn moeder een nieuwe regeling in laten gaan. Tot de scheiding rond was mochten ik en mijn broertje mijn vader niet zien. Nou een tijdje pik je dat wel (2 maanden) maar daarna wil je toch echt wel je pa zien, die heeft immers 12 jaar voor me
gezorgd, ook al is het niet mijn biologische pa... Iedereen kan zijn zaad lozen, maar 12 jaar opvoeden dat is pas een kunst.
Bij ons thuis in Zeeland voelde ik helemaal niet goed, ik had geen vrienden op school, en ik had geen vrienden in het dorp. Dus ik zat weken lang uit me neus te eten en te computeren en MTV te kijken... Het enigste wat ik had was mijn vriend in de weekenden, die ieder weekend 3 uur in de trein zat om naar mij te komen.
Nou mijn moeder begon een pest hekel aan me te
krijgen, ik mocht niets... En toen had ze een nieuwe regeling bedacht... Ik moest mezelf maar gaan veranderen, tot die tijd zal ik me vriend niet mogen zien. Nou oké dacht ik, een weekje maakt niet zoveel uit toch? Maar oké wat moest ik veranderen?
Ik wist het echt niet, ik wist echt niet wat ik aan mezelf zal moeten veranderen. In mijn ogen deed ik niets verkeerd. Ik stof zoog, ik naaide alles wat stuk was... Ik deed de afwas... Ik deed de bood schappen...
Toen vroeg ik aan mijn moeder wat ik zal moeten veranderen, mijn gedrag zij ze... Nou ik zal je zeggen, ik likte echt d'r reet! Ik deed alles wat ze vroeg.
Ze antwoorden: daar ga ik het niet met je overhebben, want met jou valt niet te praten. Oké 3 weken gingen zo voorbij.
3 Weken zonder mijn vriend, inclusief een hele week vrij thuis zitten uit mijn neus eten. Toen vroeg ik: Mag Sjoerd aankomend weekend komen, nee antwoorden ze: Je loop alleen maar mijn reet te likken, met dat toneel spel van je.
Weetje hoe ik me voelde weetje hoe bedrogen ik me voelde? Weetje hoe diep ik op dat moment zonk.. Ik deed mijn best, meer kon ik gewoon niet doen, en ik werd gewoon af gewezen... Na de zoveelste zelfmoord poging (ja ik ben zwak...) ging er een knopje bij mij om. Ze nam me af waarvan ik ziels veel hield... Het enigste wat ik had... Op die volgende zaterdag kreeg ze een brief thuis gestuurd.
Daarin stond dat mijn pa aanvraag bij de rechter had gedaan of dat ik bij mijn pa kon wonen. Want dat wilde ik zeer graag.
Mijn moeder was zo verandert, ze was niet mijn echte moeder... Dat kwam gewoon door die Herman, want alles wat ze zei, konden zo Herman zijn woorden zijn. Mijn ma las die brief en die ging helemaal door de rooie!
Begon ze tegen me te schreeuwen dat ze me terug zal sturen naar Oekraïne naar mijn biologische pa die ik nog geen eens kan! En toen veranderde ze weer van
gedachten, ze zal me hele leven zuur maken... Ik zal niets hebben... En ik schreeuwde terug dat ze dan maar me moest vermoorden als ik toch terug moest... Toen bleef ze tegen me schreeuwen dat ik niet d'r dochter was, maar een stuk vuil...
Dat ik niets waard was... Dat ze mij niet kon.... Nee mam, ik ken jou ook niet, was ik maar je dochter niet... Dan was het een stuk mooier geweest, je verneder me al heel lang... Je neem me al alles af... Zelfs zowat me leven nadat je me in mekaar geslagen had. Hoer..... Je laat je gewoon neuken door die klootzak terwijl je nog met mijn vader getrouwd ben. Maar oké.
Ik werd naar boven letterlijk geschopt.
Mijn shag en mijn mobiel werden afgepakt. Ik zei tegen d'r dat ik toch wel zal weg
komen en mijn moeder begon weer te schreeuwen dat ik maar voor de trein moest springen. Deuren werden op slot gedraaid.
Ik zat daar op mijn kamer... Duurde niet lang... Ik trok een aantal truien aan en ben uit het raam gesprongen, buurman zijn hek gesloopt, sorry buurman en ben maar gaan rennen, 3 kilometer lang... Toen heb ik bij een boerderij aangebeld of ik mijn
vriend mocht bellen, zodat hij me kon ophalen bij het station, oké ik bellen en gezegd dat hij me moest komen ophalen en dat hij mijn pa moest bellen dat ik eraan kwam, want ik kreeg mijn pa niet aan de lijn...
Dus Sjoerd (mijn vriend) mijn pa bellen en hij is met zijn vader in de auto gestapt om mij te komen ophalen... Uur later zat ik daar op het station wachtend op
Sjoerd... Het zal nog 2 uur duren voordat hij zal arriveren. Mijn pa had ondertussen mijn ma gebeld dat ik bij hem kwam wonen en dat ik de week daarop naar hem zal komen... Toen kwam mijn ma erachter dat ik hem dus gesmeerd was, en belde mijn pa weer
op waar ik zat zodat ze me konden ophalen en ik mijn tas kon komen inpakken en op rotten... Nou daar stonden ze op het station met de woorden: Je ga mee om je tas in te pakken en op te rotten... Ik weer mee naar huis, spullen ingepakt...
Sjoerd kwam bij ons thuis mijn moeder hem uitschelden voor alles en nog wat en toen zijn we vertrokken... Mijn ma had op mijn pa zijn mobiel die avond in gesproken dat hij het stuk vuil mocht hebben, dat ze niets met me te maken wilde hebben en dat hij wel zal achterkomen wat voor egoïst ik was... Nu zit ik dus al anderhalve week bij mijn pa, bij mijn oma... Mijn moeder hoeft niets meer van mij te weten... Maar de scheiding is nog niet rond en mijn vader heeft mij nooit geadopteerd of erkend...
Dus volgens de wet heeft mijn pa niets bij mij in te brengen... Terug naar Oekraïne kan ik niet worden gestuurd, omdat ik een Nederlandse nationaliteit heb... Als mijn moeder kut gaat doen, dan ga ik in hoger beroep bij de kinderrechter... En dan zal ik laten zien
wat voor schade ze bij me heeft aan gericht... In mijn hoofd is het een chaos...
Nachtmerries heb ik nog iedere nacht, iedere keer word ik weer met tranen in mijn ogen wakker... Mijn moeder heeft mijn hele jeugd afgenomen, nog maar 16 jaar... Maar in
mijn hoofd voel ik me 80, uitgeleefd. En met de mensen hier, zal ik het wel redden, mijn moeder krijgt niets meer met me te maken... Nooit meer, ze heeft tenslotte gezegd dat ze me niet moet, dat ik een fout ben. Dan krijgt ze ook niets meer met haar
eigene bloed, haar eigene dochter te maken. Ik haat mijn moeder.

Maloes-
Postmaniak

Bericht door Maloes- » 21-04-05 12:45

damn :o wat verschrikkelijk voor je :o
sorry, ik weet ff niet wat ik anders moet zeggen..
heel veel sterkte enzo

Elaine
Moderator
Moderator

Bericht door Elaine » 21-04-05 15:26

Bah, ik krijg hiervan gewoon echt de tranen in m'n ogen.. :(
I love it when you feel like getting nasty.

Maloes-
Postmaniak

Bericht door Maloes- » 21-04-05 15:32

jah daar had ik dus ook al last van.. ik werd er ff helemaal naar van

salk;fja;o
Postmaniak

Bericht door salk;fja;o » 21-04-05 15:39

Jezus meid, wat verschrikkelijk voor je.
Heel veel sterkte erme
;x.

still-breathing
Postmaniak

Bericht door still-breathing » 21-04-05 15:53

Ik heb het gevoel dat ik hierop moet reageren, maar ik heb echt geen idee wat ik erop moet zeggen.
Ik krijg het er helemaal koud van en tranen in mijn ogen.
Meis, wat verschrikkelijk voor je!
Ik hoop dat je bij je vader wel met een gerust hart verder kunt leven en dat je met de rechter enzo geen gedonder krijgt...
Dat je moeder zoiets kan doen..
Ik kan het me gewoonweg niet voorstellen,
maar blijkbaar gebeurt het dus wel..
If Pacman had affected us as kids
we'd be running around in dark rooms,
munching pills and listening to
repetitive music...

-
Noem me maar gewoon Kirsten.

pingey
Postmaniak

Bericht door pingey » 21-04-05 16:17

Damn girl :(
Ik hoop dat je bij je vader mag blijven en dat je nooit meer iets met je moeder te maken krijgt. Wat een gemeen kreng, dat ze jou dit allemaal aandeed en dat ze jou leven zo verschrikkelijk heeft gemaakt.
Ik hoop echt voor je dat je bij je vader mag leven en vanaf nu een beetje een puber kan zijn, hopelijk minder zorgen voor je en een heel fijn leven :( :*

LikeStrawberry
Raar wijf

Bericht door LikeStrawberry » 21-04-05 17:01

Goed van je om het van je af te schrijven. Hoop dat het helpt.

Ik hoop dat je bij je pap mag wonen, en dat je daar een stuk gelukkiger wordt!
Calm your tits!

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 21-04-05 18:11

Ik vind het sowieso al heel erg knap dat je dit aan andere mensen laat lezen, het is namelijk iets heel persoonlijks en absoluut niet fijn..

Ik wens je hartstikke veel sterkte toe en ik hoop van harte dat je het heel erg fijn bij je vader hebt, dat heb je echt verdiend.

NoX

Bericht door NoX » 22-04-05 08:13

Nou mijn papa doet echt zijn best om het me naar mijn zin te maken.
Ik hou echt gewoon van mijn pap, ik kan ook in geen woorden uitdrukken wat hij allemaal voor mij betekend.
In die 2 maanden dat ik bij mijn pa zit, hebben we meer gecommuniceerd dan dat ik die half jaar met mijn ma zat.

Gast

Bericht door Gast » 22-04-05 08:39

Indrukwekkend verhaal.

Ik wens je veel sterkte en een gelukkig leven bij je vader.

Dione_de_Graaff
Niet weg te slaan

Bericht door Dione_de_Graaff » 22-04-05 08:40

Ho, dat was ik hierboven. Sorry.

LikeStrawberry
Raar wijf

Bericht door LikeStrawberry » 22-04-05 10:24

Communiceren met je pap is goed (Y)

Samen de dingen verwerken enz. Goedzo!

Je pap klinkt fijn :)
Calm your tits!

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 23-04-05 18:00

wow :O sterkte meis x

doei
Donateur
Donateur

Bericht door doei » 24-04-05 09:00

um ja.. Ik krijg echt tranen in mn ogen van wat je moeder allemaal tegen je gezegt heeft :o
Logisch dat je bij je vader wilt wonen!
heel veel sterkte ermee enzo.. ik weet niet echt wat ik anders moet zeggen.. :* :* :* :* :*

NoX

Bericht door NoX » 24-04-05 12:32

Merci allemaal mensen!

doei
Donateur
Donateur

Bericht door doei » 24-04-05 12:34

Daar hoef je geen dank je voor te zeggen hoor :$ van mij iig niet
Maar ik vind het knap dat je het ons laat lezen!! en ik hoop heel erg voor je dat bij je vader mag komen wonen!
:*

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 24-04-05 23:55

Iedereen kan zijn zaad lozen, maar 12 jaar opvoeden dat is pas een kunst.

(Y)

iFreaky
Gezocht: relatie!

Bericht door iFreaky » 25-04-05 00:14

:( wat een erg verhaal. Mijn ouders gingen normaal uit elkaar. maar dit is gewoon te belachelijk voor woorden. Je (((moeder))) Hoe kan ze dat haar eigen dochter aan doen :S Dit is gewoon uitermate triest. Ik heb er geen woorden voor.

Sterkte meid !

Bartje
Ban me! Ben verslaafd!

Bericht door Bartje » 25-04-05 07:57

Mijn ouders zijn ook uit elkaar doordat mijn moeder iemand heeft leren kennen via internet.
Mijn ma is dan nog wel redelijk, maar ik ga er eigenlijk nooit op bezoek.

In elk geval, veel sterkte.

NoX

Bericht door NoX » 25-04-05 09:15

t3h-Fl1p schreef:

(Y)

Zelfs mijn pa, die ik dit heb laten lezen, was helemaal trots op die uitspraak.

still-breathing
Postmaniak

Bericht door still-breathing » 25-04-05 17:40

nox schreef:
t3h-Fl1p schreef:

(Y)

Zelfs mijn pa, die ik dit heb laten lezen, was helemaal trots op die uitspraak.

Het is ook een ontzettend goede uitspraak!
If Pacman had affected us as kids
we'd be running around in dark rooms,
munching pills and listening to
repetitive music...

-
Noem me maar gewoon Kirsten.

Gast

Bericht door Gast » 02-05-05 19:12

wow meisje.. heel erg veel sterkte..
en ik hoop dat je vriend nog steeds altijd voor je klaar staat..
ik wens je heel veel sterkte met alles..

NoX

Bericht door NoX » 10-05-05 13:56

Het is over met mijn vriend.
We zijn nog gewoon vrienden, en hij staat nog steeds altijd voor me klaar. :)

Milottegirl

Bericht door Milottegirl » 10-07-05 16:46

Hey meis,

Ik wist helemaal niet dat je dit allemaal hebt meegemaakt. Maar het lijkt me heel erg voor je. Vooral omdat je moeder zo tegen je heeft gedaan. Ik moet er zelf niet aan denken. Hopelijk gaat het nu beter met je. Sterkte ermee!

Liefs en kusjes

Plaats reactie