Het grote basketbal topic!

Jouw sport, andermans sport, sportmannen, sportvrouwen, als het maar over sport gaat!
doei
Donateur
Donateur

Het grote basketbal topic!

Bericht door doei » 05-11-06 16:23

Welkom bij het grote basketbal topic.
Voor iedereen die wat te klagen heeft over basketbal, maar natuurlijk vooral voor degenen die deze geweldige sport beoefenen. Ga je nieuwe schoenen kopen, heb je een fijne wedstrijd gehad, wat vind je van basketbal, hoe lang zit je erop (als je erop zit).. Meld het hier!

Ook over basketbal'held' Micheal Jordan kan je je uitspraken doen:
Afbeelding

Basketbal er op los!
Afbeelding

Volksverlakkerij

Bericht door Volksverlakkerij » 05-11-06 16:24

jaaaaaa daar is ie :D

doei
Donateur
Donateur

Bericht door doei » 05-11-06 16:32

Jep!
Ik zal aftrappen trouwens:

Ik zit nu ongeveer 4 jaar op basketbal, ik ben 2x kampioen geworden, 2x naar Rayon Oost (voor de groupies onder ons, dat zijn regiokampioenschappen.) en daar zijn we 2 keer ingemaakt :P

Ik zit in een meisjesteam en elke keer is het gezellig. We hebben dit seizoen 3 wedstrijden gespeeld, waarvan ik er maar 1 meegedaan heb tot nu toe. Dat was gister, we hebben gewonnen met 50-35! :)

Ik ben echt weer helemaal houdend van basketbal, ik vind het echt een heerlijke sport. En ik ga morgen nieuwe schoenen kopen :P

Volksverlakkerij

Bericht door Volksverlakkerij » 05-11-06 16:33

moet je daar nou ook echt lang voor zijn, voor basketbal?

doei
Donateur
Donateur

Bericht door doei » 05-11-06 16:35

Nee hoor :P Het is wel een voordeel maar het hoeft niet per se ;)
Bij ons in het team zit er een heel klein meisje, maar ze heeft een hele goede techniek etc, en ze is echt goed alleen ze scoort niet veel. Maar in de verdediging is ze echt (Y)

Volksverlakkerij

Bericht door Volksverlakkerij » 05-11-06 16:36

oh ja, want ik vond het ook altijd leuk maar ik dacht altijd dat ik veel te klein was.. ben 1.65 :P

doei
Donateur
Donateur

Bericht door doei » 05-11-06 16:42

Haha zij is iets van 1,50m ofzo :P
Ik zou zeggen, ga erop (Y)

Volksverlakkerij

Bericht door Volksverlakkerij » 05-11-06 16:44

hahaha dan moet eerst mn knie oke worden :P

Kaleidoscope

Bericht door Kaleidoscope » 05-11-06 16:49

Goed, ook mijn carriëre als basketballer :') dan maar.

Ik zit nu 4 jaar op basketball, bij Quick Runners. Ik begon bij de mini's 2, en zit nu in aspiranten 1, en we zijn van de 4e klasse naar 1e klasse Rayon West gegaan. Dat gaat nu 'ff niet zo best, qua team, omdat er een aantal veranderingen zijn geweest waardoor we echt niet meer op elkaar ingespeeld zijn.

Vorig seizoen was dat wel anders, toen stonden we nummer 1 van de poule, met 890 punten voor op nummer 2. :')

Hahahaha,. maar het gaat wel beter, en individueel gezien ga ik er best wel op vooruit, merk ik zelf ook :)

Eh, nog meer? Ohja, ik mag maar voor 50% basketballen, eigenlijk, maar het gaat best goed met me knie dus daar heb ik poep aan.

Verder heb ik Reeboks Above The Rims als schoenen, en volg ik de NBA niet omdat ik eerst maar eens zelf moet leren basketballen :P

doei
Donateur
Donateur

Bericht door doei » 05-11-06 16:52

Wow halleluja! 890 punten :| Dacht ik dat we goed waren met onze 350 punten voorsprong :') Maar dat kwam trouwens omdat ons team in de Aspiranten bleef, en de rest allemaal doorging naar Kadetten en zo :P

En ik ben trouwens ook begonnen bij Mini's 2 geloof ik :')
Toen hadden we nog 3 jongens bij ons in het team, die alles deden :')

Kaleidoscope

Bericht door Kaleidoscope » 05-11-06 16:53

hahaha :)

Nee maar toen zaten we in klasse 3, dat wass echt lache. Iedere wedstrijd stonden we zo voor dat we allemaal show-offs gingen doen :') Heb toen gewoon in de wedstrijd dubbel alley-oops gedaan e/d.

:D

PaperFlowers
Postmaniak
Contacteer:

Bericht door PaperFlowers » 05-11-06 17:35

Die namen. :P
T lijkt wel scouting. ;)

OT:

Ik zit niet onder basketbal, met school doen we het wel eens maar vind het echt een kut sport. Ik ben niet zo van de team sporten, daarom.
Mijn stiefvader speelt wel rolstoelbasketbal bij de Achilles Flames uit Nuenen.

Reclamee:

http://www.dse.nl/~flames/

Ik vind dat altijd echt super leuk om te zien.
Ik heb ook een paar keer mee mogen doen en het is echt suuuper moeilijk!
Je rolstoel besturen, oppassen voor mensen uit de tegenpartij (je kan iemand niet snel ontwijken), mensen zoeken uit je eigen partij om naar te gooien en de basket hangt dus ook verder weg.
Het is heel zwaar en sommige zijn super snel.
Stiekem vind ik t ook altijd wel grappig als ze botsen en uit hun stoel vallen, ze kunnen zich dan heel behendig weer in hun stoel trekken en iedereen helpt elkaar.

Dit was mijn spreekbeurt. ;)
In my field of paper flowers
And candy clouds of lullaby
I lie inside myself for hours
And watch my purple sky fly over me

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 05-11-06 17:42

Ik vind basketbal echt een supertoffe sport! Deed het op school maar al te graag, ook al was ik er niet echt supergoed in. Eers heb ik nog wel met de gedachte gezeten om erop te gaan, maar hier in de buurt was die training op dinsdag en ik kon niet op dinsdag, dus het bleef bij een gedachte. Elk jaar met de binnensportdag heb ik ook met veel plezier gebasketbalt. Alleen heb ik wel 2x een zware kneuzing opgelopen. Eerst in de 4e mijn linkerduim net niet gebroken en daarna in de 5e op de sportdag mijn linkermiddelvinger net niet gebroken. Hahah en toen bleef ik natuurlijk doorgaan, de sukk0l die ik was B) (want basketbal is leuk!). De volgende dag moest ik toevallig toch al naar de dokter en die zei dat ik geluk had dat het niet gebroken was. Nou, 3 maanden later had ik er nog een beetje last van :S.
Do one thing every day that scares you.

Don't be reckless with other people's hearts; don't put up with people who are reckless with yours.

PaperFlowers
Postmaniak
Contacteer:

Bericht door PaperFlowers » 05-11-06 17:44

Haha, sportieveling!
In my field of paper flowers
And candy clouds of lullaby
I lie inside myself for hours
And watch my purple sky fly over me

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 05-11-06 17:46

Sportief, ikke?! Nou al 5 jaar niet meer maar goed :P.
Do one thing every day that scares you.

Don't be reckless with other people's hearts; don't put up with people who are reckless with yours.

Fierce

Bericht door Fierce » 05-11-06 17:47

Ik heb weleens gebasketbalt bij De Dunckers in Hilversum. Ik vind basketbal echt de vetste sport en ik doe altijd mee met gym als we gaan basketballen :')

Florence

Bericht door Florence » 05-11-06 17:49

Ik vind basketbal ook heel leuk, ik zit er niet op, heb er ook niet op gezet maar inderdaad bij gym ofzo doe ik altijd wel actief mee :).

Fierce

Bericht door Fierce » 05-11-06 17:53

Rosemarijn schreef:Ik vind basketbal ook heel leuk, ik zit er niet op, heb er ook niet op gezet maar inderdaad bij gym ofzo doe ik altijd wel actief mee :).

Wij hebben nog bij de Groene Long gebasketbalt paar keer, met Arjen en Floriaan enz toch? Of jij was 1x mee en ik vaker.. ik weet het niet meer :P

Florence

Bericht door Florence » 05-11-06 17:55

Myrt schreef:
Rosemarijn schreef:Ik vind basketbal ook heel leuk, ik zit er niet op, heb er ook niet op gezet maar inderdaad bij gym ofzo doe ik altijd wel actief mee :).

Wij hebben nog bij de Groene Long gebasketbalt paar keer, met Arjen en Floriaan enz toch? Of jij was 1x mee en ik vaker.. ik weet het niet meer :P

Ik 1 x, je ging altijd met Jordan :P Toen gingen wij niet zo goed met elkaar om een tijdje. Ik heb wel vaker met Arjen alleen daar gebasketbalt :).

doei
Donateur
Donateur

Bericht door doei » 05-11-06 18:07

Bij ons is het op school klote, je mag niet afpakken en dat doe ik automatisch, en dan gaan ze meteen al zeiken.. Echt zo van 'Sorry hoor, automatisme, kan ik niks aan doen :S '

:')

KMQueeNy
Moderator
Moderator

Bericht door KMQueeNy » 20-11-06 11:40

Op school vond ik het altijd supervet (Y)

Cyamytha
Donateur
Donateur

Bericht door Cyamytha » 20-11-06 12:51

Ik ook!
Want was één van de weinige meiden die sportte, en dus een bal kon vangen :') Altijd handig tijdens basketballen :P
Laatste jaar mavo hadden we een superleuke klas, en dan een teamspel doen was gewoon heerlijk.

Scoren was niet mijn sterkste punt, maar lekker een beetje ballen vind ik altijd leuk.

Pendulum
Post ook wel eens...

Bericht door Pendulum » 21-11-06 15:15

Ik zit er nu al 6 jaar op bij de club Break Out '88.

Ik speel bij meidenU20 (tot en met 20 jaar dus).
Het is een heel gezellig team en que spelen zijn we niet supergoed. (tussen goed en slecht in)
Alleen heb ik wel door het basketballen mijn knie verneukt. Maar ik ga toch lekker door.

Ik was er in de eerste instantie afgegaan maar na 2 gemiste lessen miste ik het dus nu zit ik er weer op (Y).

http://breakout88.web-log.nl/./photos/uncategorized/2006_10140075.JPG

mijn team, ik ben nummer 11.
Laatst gewijzigd door Pendulum op 15-01-07 21:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Raw dirty hot track, push it in and pull it back.

doei
Donateur
Donateur

Bericht door doei » 21-11-06 20:57

Ik heb vandaag voor het eerst sinds 2,5 weken weer 'getraind'. 5 minuten meegedaan dus omdat mijn enkel + knie zo zeer deden :S Echt stom! :(

Starscream

Bericht door Starscream » 04-02-07 17:02

Ooit 2 jaar basketbal gespeeld in Kerkdriel, maar uiteindelijk geschorst en nooit meer terug gegaan. Mooie sport.

Plaats reactie