snowboarden...?

Jouw sport, andermans sport, sportmannen, sportvrouwen, als het maar over sport gaat!
Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 22-01-04 19:02

:( nooooooooouuuuuuh skieën is heus niet stom hoor... (:p) En ik heb gewoon een zwarte skibroek en een wit-zwart-blauwe jas hoor ;)
Hehehe, stelletje verwaande snowboarders... Wel bedankt voor de tips :)

tot ooit 8)

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 25-01-04 00:49

ey don't fuck with the 80s!!
ik ga in me gifgroen/roze ski overal ook lekker snowboarder hoor :P

maar oke.. snowboarden is makkelijker om te leren.. maar die eerste week is gewoon het allerzwaarst. in het begin met skieen kun je redelijk blijven staan en al zachtjes de berg af, maar op het snowboard flikker je gewoon constant op je bek. maar na die ene week ben je helemaal stoked voor je leven 8)

om een vergelijking te geven. als je 4 weken snowboard les gehad heb kan je in de meeste gevallen aardig goed de berg afkomen, maar na 4 weken skiles zit je nog steeds te klooien met 'in flug' de berg afkomen en een been bij zetten (paralel).

respect voor skiers trouwens. want ik heb het meegemaakt dat ze gewoon alle snowboarders hun ass kickte in de halfpipe en op de big air

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 25-01-04 00:56

Bedankt :) En ik heb ook niks tegen velgekleurde kleding op de witte pistes hoor ;) Doe er zelf alleen liever niet aan... (val toch al op met men geklungel, met velgekleurde kleding wordt het alleen maar erger :p)

tot ooit O-)

Sk8botervliegju
Forummeubel

Bericht door Sk8botervliegju » 19-02-04 16:05

snowboarden is vet! maar ehm tsja : ) ik weet niet echt wat een relaxt gebied is, want ben nog nooit op wintersport gweest

ik ga meestal in de uithof (den haag..) s wel leuk
heb ook geen voorkeur van bepaald board want ik heb er geen verstand van! maar ik heb liever met van dat plastic aan beide zijden want dan snij je je vinger erniet aan ofzo iets..:P

skieen lijkt me echt kut.. gwoon dat je dan echt een split kan maken..

maarja ik wil echt x op wintersport! lijkt me zo gaaf!!
En als ik thuis kom, hoor ik mijn moeder roepen: wat moet je met al die schoenen je hebt maar 2 voeten! Boeie als het kan boek ik 10 tegelijk en loop door de wijk met de allerdope'ste nikes!

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 26-02-04 17:58

oohhhhhhh!!! ik ga zaterdag 2 motherfucking lange weken snowboarden in Oostenrijk!! (2 weken? ja 2 weken :P :P )

jahoor

Bericht door jahoor » 26-02-04 20:07

vet :)
ik ging vandaag met mn deck snowboarden dat was wel lachen :)

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 15-03-04 18:21

niet echt te vergelijken met snowboarden aangezien je geen kanten op een skateboard hebt.

[snowboard update]

360 fs
360 bs
180 fs indy
mute grab
tail grab
nose grab
pols gebroken bij simpele tailgrab :'(

allemaal gelukt deze vakantie!!

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 01-04-04 12:17

off pised...met een snowboard....
geeft mij de grootste kick die ik kan krijgen :D
das zooo gaaf :D
ik snowboard nu voor 4 jaartjes
niet dat ik het mega goed kan ofzo
maar ik kan blijven staan B)

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 01-04-04 19:00

of pised? pissen buiten de pistes.. tja als dat je zo'n kick geeft moet je zelf weten, ik vind het een beetje pervers hoor dat je daar zo op kicked :P :P
[whahaha]

krisje_spaceship

Bericht door krisje_spaceship » 31-03-05 19:06

Snowboarden is vet :D
Ik board nu 3 jaar. Ik heb toen in st. johann in tirol 3 dagen les gehad. Ook ben ik een paar keer indoor wezen boarden. Tot nu toe ben ik gewoon bezig met de basis, die heb ik nu toch wel aardig onder de knie. Ik kom aardig van een eenvoudige zwarte piste af zonder iets te breken :D
Volgend jaar wil ik wat tricks op me board uitproberen. Eerst ff wat info verzamelen ;)

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 13-07-05 00:24

Snowboarden is idd de bom... wisten jullie dat er dit jaar een WK FISS BigAir gehouden word in Rotterdam? check deze link

http://www.boardstyle.nl/modules/news/article.php?storyid=555

Verwijderd

snowboarden

Bericht door Verwijderd » 03-11-05 23:55

Snowboarden is de SHIT!
ga met kerst naar Köningsleiten en met voorjaar naar Obertauern :D
doe het ook al weer wat jaartjes(weken)

iFreaky
Gezocht: relatie!

Bericht door iFreaky » 04-11-05 00:00

ik ga volgende week sportmodule snowboarden doen.
is zien wat dat zal gaan uitpakken zeg :P
Quelqu'un ici a-t-il vu nos sourires?

creamy
Postmaniak

Bericht door creamy » 04-11-05 00:29

Misschien kom je wel gebroken thuis :o)

zou het ook best een keer willen proberen, maar het lijkt me opzich wel weer moeilijk.
Een man wil bewonderd worden, een vrouw daar in tegen bemind

Malarin
Post ook wel eens...

Bericht door Malarin » 04-11-05 10:48

ik heb een keer les gehad in snowworld. 2 uurtjes maar..echt serieus, t is echt vet irritant, maar zo ontzettend gaaf om te doen! ik vind het leuker als skieen. (ja, na 2 uurtjes al :P)
wees de bal....

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 04-11-05 10:55

snowboarden is zeker vetter
ik heb er een paar keer les in gehad en echt kicke 8)
ik kon hier tenminste mijn evenwicht op houden en ook
wel normaal de helling af
met skie's was ik zowww ontzettend slecht

Goodcharlotterocks73

Bericht door Goodcharlotterocks73 » 04-11-05 14:55

snowboarden is kei relaxt, ik heb het een keer gedaan op zo'n binnenbaan maar ik wil echt een keer op winter sport, eerst mijn ouders overhalen :P hat is zo duur!!! zeggen ze dan :P

pink-lemonade

Bericht door pink-lemonade » 04-11-05 15:21

Broodje-kaas:

Ik snowboard nu al 3 jaar en ik kan het nu gewoon goed, daarmee bedoel ik dat ik de lange stukken met m'n familie mee kan boarden, toen ik het voor het eerst deed kon dat nog niet en dat was dus wel zonde maar als je het kan is het heel leuk. Ik ski al 6 jaar dus als ik op vakantie geen zin heb om te snowboarden ga ik altijd skieën :P

Plaats reactie