Rookverbod horeca
- Idiotheque
- Moderator
Haha, m'n vriend was daar ook en die zei ook dat er flink wat getandenklapperd werd ja-Floor schreef:zero tolerance, fouilleren, blabla, en zo'n beetje íedereen stond daar op het festivalterrein van extrema te gebruiken omdat het zo makkelijk mee naar binnen te smokkelen wasIdiotheque schreef:Nee, vertel!ZnoZ schreef:Heb je gister Spuiten en Slikken gezien?Idiotheque schreef:Sja, van het rookverbod zei ook iedereen dat het er nooit zou komen.
Verder ben ik niet zo van het illegaliseren van drugs, komt alleen maar meer narigheid van.

- Idiotheque
- Moderator
Nounou, zaterdag gaan we uit eten.
Voor het eerst de rookvrije ruimte in

Hahahaa ik heb afgelopen vrijdag zo gelachen he, we zaten op een terrasje buiten, ga ik naar binnen om naar het toilet te gaan. Staan daar echt zeker 3 vrouwen met kinderwagens, die lekker binnen aan het vertoeven zijn
En het was echt buiten zit weer he, die nemen het er wel van
Voor het eerst de rookvrije ruimte in

Hahahaa ik heb afgelopen vrijdag zo gelachen he, we zaten op een terrasje buiten, ga ik naar binnen om naar het toilet te gaan. Staan daar echt zeker 3 vrouwen met kinderwagens, die lekker binnen aan het vertoeven zijn

En het was echt buiten zit weer he, die nemen het er wel van

Oke anders uitleggen. Op de terrasjes buiten zaten heel veel mensen, het was lekker weer! Niemand zat binnen. Omdat het dus buiten zo lekker was!
Ik ging naar binnen naar het toilet, en er waren (maar!) 3 vrouwen, met 3 kinderwagens. Die zaten binnen wat te kletsen en te drinken.
Alsin, binnen is het nu schoon, fris en rookrvij (het rook er zowaar schoon). En zoiets van, iedereen rookt buiten, laten we nu naar binnen gaan.
Nah, het zag er gewoon zo grappig uit dat die binnen zaten met mooi weer, en daar gingen 'genieten', en niet buiten in de frisse lucht, want je zit immers buiten dus echt last van de rook van mensen kun je dan nit hebben toch?
Ik ging naar binnen naar het toilet, en er waren (maar!) 3 vrouwen, met 3 kinderwagens. Die zaten binnen wat te kletsen en te drinken.
Alsin, binnen is het nu schoon, fris en rookrvij (het rook er zowaar schoon). En zoiets van, iedereen rookt buiten, laten we nu naar binnen gaan.
Nah, het zag er gewoon zo grappig uit dat die binnen zaten met mooi weer, en daar gingen 'genieten', en niet buiten in de frisse lucht, want je zit immers buiten dus echt last van de rook van mensen kun je dan nit hebben toch?
Juist buiten heb ik er wel last van.
Je zit dan al sneller dichter op elkaar en 't waait ook vrijwel alle kanten op.
Ja ik vind 't echt belachelijk dat ouders met kinderen nu binnen gaan zitten.
Ik snap 't wel maar soms is 't gewoon de omgekeerde wereld.
Mensen die gezond leven moeten ruimte inleveren omdat er mensen zijn met vieze gewoontes.
(om 't even kort door de bocht te zeggen
)
Je zit dan al sneller dichter op elkaar en 't waait ook vrijwel alle kanten op.
Ja ik vind 't echt belachelijk dat ouders met kinderen nu binnen gaan zitten.

Ik snap 't wel maar soms is 't gewoon de omgekeerde wereld.
Mensen die gezond leven moeten ruimte inleveren omdat er mensen zijn met vieze gewoontes.
(om 't even kort door de bocht te zeggen

Ja het maakt mij niet uit wat die vrouwen doen en whatever, maar het zag er zo grappig uit toen ik daar binnen kwam. Wat jij zegt, de omgekeerde wereld 
Ik heb er altijd binnen last van. Als er veel mensen hutjemutje op elkaar staan (drukke kroeg, zoiets). Dan is de rook overal, dat vind ik echt bleeeeeh.
Buiten vind ik frisser

Ik heb er altijd binnen last van. Als er veel mensen hutjemutje op elkaar staan (drukke kroeg, zoiets). Dan is de rook overal, dat vind ik echt bleeeeeh.
Buiten vind ik frisser

-
- Moderator
Gadver, pas voor het eerst uitgeweest sinds het rookverbod en het was de meest ranzige uitgaanservaring die ik ooit heb gehad. Ik hoef niet te roken om graag buiten te willen staan
.

Each of us has been endowed with reason, and it is our right, as well as our responsibility, to exercise it.
"Leder beredenederen" - Meneder de Beder.
"Leder beredenederen" - Meneder de Beder.
Ik ben afgelopen weekend uit geweest, en er stonden meer mensen voor de kroegen samen te kluiten om een sigaretje te roken, dan dat er binnen mensen zaten om een biertje te drinken.. haha
vraag me af wanneer de overheid nu weer komt met een samenscholingsverbod tijdens uitgaanstijden
Door alle rokers (incluis moi) krijg je dus ook weer overlast qua geluid/rotzooi
vraag me af wanneer de overheid nu weer komt met een samenscholingsverbod tijdens uitgaanstijden

Door alle rokers (incluis moi) krijg je dus ook weer overlast qua geluid/rotzooi
Kan iemand me inlichten hoe die 'rokerskerk' nu eigenlijk te werk gaat?
.
En op Lowlands, Bravo, Laat, Lam, Gaar.
Ik geloof er geen reet van dat mensen dan niet roken.

En op Lowlands, Bravo, Laat, Lam, Gaar.
Ik geloof er geen reet van dat mensen dan niet roken.
Why is a raven like a writing desk?
Bij weinig hoofdpijn neem ik Paracetamol van 0.30€. Bij zware hoofdpijn van 1.20€.
Your days are numbered, and so are mine.
Watch out for the silent killer! DHMO!
Bij weinig hoofdpijn neem ik Paracetamol van 0.30€. Bij zware hoofdpijn van 1.20€.
Your days are numbered, and so are mine.
Watch out for the silent killer! DHMO!
Dat verschilt echt per kroeg merk ik wel, in Groningen hoef ik een zweterige kelder-kroeg niet binnen te komen, maar de meeste toko's zijn er alleen maar op vooruit gegaan.
Obese kids. They've just got very slow metabolisms.... and very fast chip-eating hands
Last.fm
Last.fm
Scheelt wel dat we nu ook onze neus eens gewoon kunnen gebruiken in de kroeg...KMQueeNy schreef: De rooklucht heeft vast allerlei vieze andere nare geurtjes tegengehouden. Gok ik zo
zo ruik je nog eens interessante mensen (of niet...) Leve de feromonen!

We live our life in our own way,
Never really listened to what they say,
The kind of faith that doesn't fade away
We are the true believers
Never really listened to what they say,
The kind of faith that doesn't fade away
We are the true believers
- pietvanvliet
- Beheerder
Weten zij veel dat het best een aardige jongen isIdiotheque schreef: Haha, m'n vriend was daar ook en die zei ook dat er flink wat getandenklapperd werd ja. Erik werd tot in z'n portemonnee gecontroleerd....

Dit weekend maar eens kijken hoe dat rookverbod is ingeslagen in de kop van noord holland.
Later is allang begonnen.