Bokito NTB!

Het forum bedoeld voor serieuzere zaken.
Niet serieuze zaken gaan zo "Algemeen Gebabbel" in!
Poeni
Ban me! Ben verslaafd!

Bericht door Poeni » 24-05-07 22:05

Hoe DOM is die vrouw echt. Ze had ook gezegd:"ik lachte naar hem, en hij lachte dan gewoon terug!". Nu is ze eindelijk eens aangevallen door dat beest, is het nog steeds haar 'lieverd'. Omg je hébt geen band met die aap, blijf nou bij hem uit de buurt voor hij je wéér aan gaat vallen of wat dan ook. Dat beest werd gewoon gek, en hij heeft haar duidelijk herkent dus de volgende keer herkent hij haar ook gewoon, ik snap nou niet precies wat haar bedoeling is? Wil ze best friends met 'm worden ofzo?
En nu moet Bokito geloof ik steeds op het binnenverblijf liggen waar allemaal kutkindjes de hele tijd tegen de ramen aanbonken en slaan en alles. Ik zou ook geïrriteerd raken :'). Ik las trouwens in de NRC dat ze nu wel bordjes willen gaan plaatsen met 'geen oogcontact maken met de apen / dieren (?)'. en in de Apenheul gaan ze dat geloof ik ook doen. Wie weet komt onze mevrouw daar nu heen, om een nieuwe vriend te maken |:(
Ik maak je dood met een blije mus.

Wennabella

Bericht door Wennabella » 24-05-07 22:15

Kan ze in de apenheul nog meer apen de stuipen op het lijf gaan jagen.
Misschien moeten ze een bordje plaatsen met een foto van haar, als waarschuwing voor die apen. "Let niet op de dierentuin gek"

The_Return_Off
Moderator
Moderator

Bericht door The_Return_Off » 25-05-07 09:29

Ik heb slechts 1 zinnige uitspraak gehoord omtrend Bokito.
Dat was 1 van de verzorgers. Het was in de trend van:
"Bokito was waarschijnlijk in paniek, maar nu ga ik voor een gorilla denken en dat gaat niet".
Al die 'deskundigen' (lees: mensen die vaker dan eens een aap hebben gezien) die de aap analyseren alsof het een mens of een huisdier is. Het is en blijft natuurlijk een wild dier.
Natuurlijk heeft die vrouw ontzettend dom gehandeld, maar aan de andere kant mag zo'n aap niet ontsnappen. In plaats van deze vrouw had een kind namelijk ook zulk uitdagend gedrag kunnen vertonen. En die kan je dat gedrag niet zo sterk aanrekenen natuurlijk.
Each of us has been endowed with reason, and it is our right, as well as our responsibility, to exercise it.

"Leder beredenederen" - Meneder de Beder.

Sk8botervliegju
Forummeubel

Bericht door Sk8botervliegju » 26-05-07 22:16

En als ik thuis kom, hoor ik mijn moeder roepen: wat moet je met al die schoenen je hebt maar 2 voeten! Boeie als het kan boek ik 10 tegelijk en loop door de wijk met de allerdope'ste nikes!

Steph
Postmaniak

Bericht door Steph » 26-05-07 22:46

Sk8botervliegju schreef:http://www.youtube.com/watch?v=m01vi7PR7Vk :p

Wat is ermee? :')
Want de clip is niet anders ofzo.
She's talkin to the trees again.

Miss TM2007.

Nietzman
Moderator
Moderator

Bericht door Nietzman » 27-05-07 11:21

Dat is het grapje, denk ik.
Obese kids. They've just got very slow metabolisms.... and very fast chip-eating hands
Last.fm

Sk8botervliegju
Forummeubel

Bericht door Sk8botervliegju » 27-05-07 16:35

Het is gewoon grappig als je het refereert aan Bokito :)
En als ik thuis kom, hoor ik mijn moeder roepen: wat moet je met al die schoenen je hebt maar 2 voeten! Boeie als het kan boek ik 10 tegelijk en loop door de wijk met de allerdope'ste nikes!

LikeStrawberry
Raar wijf

Bericht door LikeStrawberry » 27-05-07 16:41

ja vind je?

Ik deed m'n best maar toch niet grappig. :)

Ik hoop dat ze het aapke een betere plek gaan geven. En die mevrouw moet best wel een bezoek verbodkrijgen :)
Calm your tits!

Plaats reactie