Jouw levensfilosofie

Het forum bedoeld voor serieuzere zaken.
Niet serieuze zaken gaan zo "Algemeen Gebabbel" in!
LeeM
Gezocht: relatie!

Bericht door LeeM » 19-03-08 08:54

Na het overlijden van 2 goede vrienden van mij heb ik mijn leven een flinke draai gegeven. Ik heb toen, (onderhand 5 - 8 jaar geleden) besloten dat ik dag in dag uit zou gaan genieten van wat het leven je allemaal te bieden heeft. Geniet van alles wat je tegenkomt, goed en slecht, want hier leer je van. Lach elke dag, lach elke dag de hele dag, want of je je nou ongelukkig voelt of niet, als je gaat lachen, komt er toch weer een beter gevoel naar boven. Stress heb ik over het algemeen leren negeren, lukt iets niet? Dan lukt iets niet. Je er druk over gaan maken zal je echt niet helpen wel succes te hebben. Verder is muziek een hele goede manier om geluk te vinden, vindt ik dan. Ska is dan ook mijn favoriete soort vanwege de hoge dosis vrolijkheid! Leef een energiek en druk leven (maar wel vol rust en kalmte, mjah misschien beetje dubbel maar toch), doe zoveel als je kan, maar zorg ervoor dat je jezelf niet kwijtraakt. Maak van die lange wachtrij tot de dood een groot spektakel!
Laat zoveel mogelijk mensen toe tot jou wereld zolang deze dit zelf willen.
Owjah, en trek je niet teveel aan van wat anderen van je denken, dan blijf je bezig.

Plaats reactie