Gezocht: Geld!!!

Het forum bedoeld voor serieuzere zaken.
Niet serieuze zaken gaan zo "Algemeen Gebabbel" in!
Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 01-04-04 11:56

Ik wou nog even opmerken dat paypal zo'n slecht idee nog niet is, je hebt immers geen creditcard nodig om een paypal-account te openen in tegenstelling tot wat dizzy eerder poste, en als je nix probeert....

salk;fja;o
Postmaniak

Bericht door salk;fja;o » 04-04-04 11:20

Waarom laat je mensen niet gewoon vrijwillig geld doneren? Dan zie je later wel hoe ver je daarmee komt..
Bijvoorbeeld op Dan's data (site waar vader te vaak op komt) doen ze dat ook.. http://www.dansdata.com/email.htm
En daar schieten ze echt dik mee op! Maarjah, het is maar een ideetje van een klein meisje.. Ik weet niet of je er wat aan hebt..
Maarjah.. Ik zou er zelf wel geld op doneren.. :)
;x.

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 04-04-04 11:30

Waarom laat je mensen niet gewoon vrijwillig geld doneren? Dan zie je later wel hoe ver je daarmee komt..

jah ik zou ook wel geld doneren :) [/u]

salk;fja;o
Postmaniak

Bericht door salk;fja;o » 04-04-04 12:11

Ik zeg maar ;)
;x.

Verwijderd

sterretje

Bericht door Verwijderd » 06-04-04 11:20

8)7 hoe kan je eigelijk een sterretje voor je naam krijgen 8)7
snap er helemaal niets van :? |:(

groetjes sea_of_vanity

salk;fja;o
Postmaniak

Bericht door salk;fja;o » 09-04-04 14:18

Omdat ik nu nog steeds geen antwoord heb gekregen op mijn voorstel (behalve van flea dan) ging ik maar eens even bij de admin's vragen hoe dat nou zat..
Alleen elke keer als ik keek of er een admin online was (ik had met mijn domme hoofd er niet aan gedacht om het aan een offline admin te vrage), was alleen Coz online..
Toen ik dus gevraagd had, hoe dat nou zat met het geld kreeg ik dit als antwoord:
'Uhm, Volgens mij word nergens om geld gevraagd hoor?
Ik weet iniedergeval van niks.'

Betekend dit dat jullie helemaal geen geld nodig hebben, of zijn jullie hem vergeten te vertellen dat jullie geld nodig hebben :s ?
;x.

pietvanvliet
Beheerder
Beheerder

Bericht door pietvanvliet » 09-04-04 15:31

Het betekent dat je je verhaal niet aan de admin die de rekeningnen betaalt hebt voorgelegd ;)

je kunt beter naar DizzyWeb mailen.
Later is allang begonnen.

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 09-04-04 18:20

white_sugar schreef:(knip)Omdat ik nu nog steeds geen antwoord heb gekregen op mijn voorstel (behalve van flea dan) ging ik maar eens even bij de admin's vragen hoe dat nou zat..(knip)

yes *trots* :D

maar een paypall lijkt me wel een goed idee

TheEndIsNear
Newbee!

Bericht door TheEndIsNear » 10-04-04 11:42

Ik zou best voor tm willen betalen, maar is het misschien niet handig om even een poll te maken om te kijken wie er allemaal zouden willen betalen voor tm?
*YAY* ik kan een pirouette!

pietvanvliet
Beheerder
Beheerder

Bericht door pietvanvliet » 10-04-04 15:42

Wil je graag zien dat 80 pct er anders overdenkt?

Of niet in staat is om te betalen.

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 15-04-04 01:44

Toy-Doll schreef:nou als we als voorbeeld cu2 nemen: dikke lading sponsors en popups en banners shit. Ze hebben volgens mij ook een eigen dialer zodat je extra snel over cu2 kunt gaan alleen moet je daar dus ook voor betalen...

EN sms gedoe tegenwoordig.. cu2 moet je je in ieder geval NIET mee vergelijken, maar is er niet mischien nog zo een andere site waarmee TM WEL te vergelijken valt? :s damn ik weet het ook niet echt meer mensen hoor. zo slim ben ik niet :P ik heb zelf namelijk ook geldtekort!

hou een sponsoractie bijvoorbeeld : wij kunnen minimaal 10.000 mensen op hetzelfde moment online laten komen, en daar krijgen wij dan per persoon 10 cent voor.. ?

8)7 wat n dom ide

Bartje
Ban me! Ben verslaafd!

Bericht door Bartje » 15-04-04 11:30

Ik wil der best voor betalen, niet te veel, maar als daarmee ook de snelheid van de site omhoog kan vind ik het wel prima.

Iets met way2pay ofzo als je online wilt betalen, dat werkt wel makkelijk. Of gewoon via acceptgiro...

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 15-04-04 12:15

Bartje schreef:Ik wil der best voor betalen, niet te veel, maar als daarmee ook de snelheid van de site omhoog kan vind ik het wel prima.

Iets met way2pay ofzo als je online wilt betalen, dat werkt wel makkelijk. Of gewoon via acceptgiro...

het probleem is dat jij vast niet genoeg kunt betalen voor een snel genoege server ( no offence maar hij is nu veel te langzaam ) .. want er zijn er maar heel weinig die willen betalen hoor, reken niet op meer dan 50 man :s

pietvanvliet
Beheerder
Beheerder

Bericht door pietvanvliet » 15-04-04 21:11

Dat doen we ook niet.
En het is op het moment nog niet haalbaar om (een aantal) mensen te laten betalen voor (extra) diensten, anders hadden we al wat gelanceerd.

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 20-04-04 09:55

ja, ik kan me voorstellen dat het erg moeilijk is.
Ik denk namelijk dat als mensen moeten gaan betalen voor TM dat 80% er mee kapt.
En nog meer banners is natuurlijk ook niet echt goed, toch, er zijn er nu maar heel weinig, 1 of 2 erbij kan natuurlijk wel.
(als t maar niet zo erg word als bij cu2)

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 20-04-04 09:57

Idee 1:
er zijn trouwens sites, dan moet je eerst op een banner klikken van een site, om naar die site te kunnen, betekent dus geld verdienen, en al moet dat 1x voor je tm op gaat, denk ik niet dat er mensen zijn die daar problemen mee hebben.

Idee 2:
Misschien is dit een heel dom idee hoor, weet er namelijk niet veel vanaf.
Maar logo's voor je mobiel op Tm, die mensen kunnen bestellen?

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 29-04-04 07:35

Welke idioot wil er nou een TM-logo op zijn/haar mobiel :s

pietvanvliet
Beheerder
Beheerder

Bericht door pietvanvliet » 29-04-04 08:31

baasje_baas schreef:Idee 1:
er zijn trouwens sites, dan moet je eerst op een banner klikken van een site, om naar die site te kunnen, betekent dus geld verdienen, en al moet dat 1x voor je tm op gaat, denk ik niet dat er mensen zijn die daar problemen mee hebben.

Is dat niet een "vestzak-broekzak transactie"?

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 29-04-04 18:37

Organizeer een TM bijeenkomst!

Volges mij zijn er best veel mensen die daar heeb komen.. €5 entree... voor het goede doel O-)

xis F.rAnKy

pietvanvliet
Beheerder
Beheerder

Bericht door pietvanvliet » 29-04-04 19:02

franky schreef:Organizeer een TM bijeenkomst!

Volges mij zijn er best veel mensen die daar heeb komen.. €5 entree... voor het goede doel O-)

xis F.rAnKy

Kijk dit draadje ff door... zijn max dertig mensen die dat eventueel zouden willen. we hebben een kleine 8000 users

Zie ook het draadje over de artis meeting.

I rest my case.

djoey
Newbee!
Contacteer:

Bericht door djoey » 10-05-04 12:55

Ik zou zeggen vraag voor het aanmaken van de profielen geen geld.. maar voor de "hulp" op het forum wel.

Dus dan krijg je allemaal mensjes die er niets van snappen en hulp zoeken daar verdien dan aan. Je kan het namelijk ook zien dat je ze een soort van opleiding in het "website bouwen" geeft.

En je krijgt mensen die er blijkbaar toch niet zo geinteresseerd waren die hun profiel nooit meer bewerken en die dus bandbreedte schelen.

Denk dat dat een mooie tussenweg is.
Ja ik ben het

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 10-05-04 13:14

Ik denk niet dat dat gaat werken, want wie het niet wil weten betaalt er niet voor en wie het wel wil weten gaat naar goegel.be, de redder in nood.

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 10-05-04 13:59

Hm, bij Soulseek is het zo dat als je doneert dat je dan downloadprivileges krijgt. Is misschien geen slecht idee voor Thats-Me. :)

zerokill
Gezocht: relatie!

Bericht door zerokill » 10-05-04 15:10

ff uit pure interese
op wat voor server draait TM nu? staat ie bij dizzy thuis in de kelder ofzow of hebben jullie er eentje gehuurd.

wat mischien zou willen werken is dat je van het super relaxede phpBB2 afstapt en overstapt op een forum dat minder zwaar is.
als ik een beetje goed heb naged8 dat moet de database van TM iets van 1 Gb groot zijn (is waarschijnlijk VEEEEEEEL minder maar toch). kunnen jullie niet naar een provider stappen die een snelle server heeft en grote databases toestaat? ik weet ook niet wat voor database jullie nu gebruiken maar volgensmij is mySQL best snel

dit zijn geen echte oplosingen op het geld probleem maar je kan er mischien wel de site ietsje sneller mee maken

overigens zou ik het best een idee vinden als je gratis acounts hebt maar je extra mogelijkheden krijgt (bijv een snellere server ofzow) als je een X bedrag permaand betaalt

uebermensch

Bericht door uebermensch » 10-07-04 23:06

Er is er maar een werkelijke oplossing hiervoor... een combinatie van reclame op pagina's (met mate, natuurlijk), en de mogelijkheid voor leden te betalen en daarmee wat meer functies te krijgen & de reclame van hun pagina's te verwijderen. Natuurlijk werken al die dingen op zichzelf staand ook, maar minder efficient.
Op zich is dit gewoon de simpelste manier om een beetje geld in de la te krijgen en de site toch leuk te houden voor gratis members. Met 8000 members zou je makkelijk een paar duizend euro per maand binnen moeten kunnen halen, meer dan genoeg om de site goed te laten draaien.

Plaats reactie