oudje: Twijfel Der Liefde o.i.d.

Gedichten, liedjes, verhaaltjes, noem maar op...
Kortom, je kans om snel beroemd te worden!
Je kan hier niet anoniem posten.
Plaats reactie
_Pompoen_
Tijd over?

oudje: Twijfel Der Liefde o.i.d.

Bericht door _Pompoen_ » 16-05-06 10:29

Niet meer. Meer aandacht. Wel, meer aandacht. Maar als je weg bent. En druk. Geen zin. Niet gedacht. Oh grote liefde. Oh aanbidding. Stomme onwetendheid. Het is. Niks. Wanneer jij weg bent. Niet hier. En het is leeg. Kleurloos. Zoveel woorden… zoveel ongeschreven woorden.. onuitgesproken woorden. Enkel gehoord in gedachten. Mijn gedachten. Hoor je mij? Mijn liefste, hoor je mij? Ik zou het je zo graag willen zeggen. Alles. Wat ik voel. Maar gevoelens.. hebben geen stem. Geen … idee. Gevoelens denken niet. Gevoelens. Voelen. Ik voel jou, mijn lieveling. Mijn aller liefste bedmaatje. Alles mist jou. Mijn lichaam. Hoofd. Hart. Het brandt. Verlangen. Jouw armen. Jouw stem. Jouw warmte. Lieve. Lieve. Lieve. Is Ik Hou Van Jou niet veel te weinig?

En na maanden. Weken. Nog geen jaren. Maar na tijden. Tijdje. Is alles anders. Of niet. Dichterbij. Hechter. Dieper. Echter. Meer. Vertrouwder. Makkelijker. En toch. Gevaarlijker. Benauwder. Saaier. Enger. Waar is vrijheid? Waar is keuze? Waar is flirten en dansen en spelen en zweven? Waar is jeugd en kinderliefde? Waar is het onbekende? Het uitdagende? Het. Het. Ik mis Het. Soms. Ik mis jou. Ben ik bang. Ik denk het wel. Ben ik tevreden. Ik denk het niet. Maar jij. En ik. Wat ik voel. Lief. Na tijden. Is Ik Hou Van Jou nog altijd niet genoeg.

O-)

Scotch-on-the-rocks

Bericht door Scotch-on-the-rocks » 16-05-06 13:33

Het is even wennen aan de manier waarop je het geschreven hebt, maar al snel zie je de structuur erin ziitten.

Ik herken de gevoelens. Mooi opgeschreven. Leuk :)

Plaats reactie