Huisdieren

Het gezelligste forum van That's Me. Houd het dus ook gezellig! Het is niet de bedoeling dat je hier volstrekte onzin plaatst. Onzin wordt direct verwijderd.
Gesloten
harrynak
Postmaniak

Huisdieren

Bericht door harrynak » 04-12-13 11:26

Volgens mij hadden wij deze nog niet. En anders is het tijd voor een nieuw topic ;)

Ik kwam gisteren thuis. En mijn lieve vriend vroeg of ik naast het fornuis wilde kijken...Daar zat ze dan, muisstil...Ik dacht eerst dat ze een knuffeldier was, maar nee. Het was toch echt een echte poes.

Gisteren via marktplaats opgehaald, haar vorige bazin moest haar (en haar zusje) helaas wegdoen vanwege allergie van haar baby. We kregen een reismandje mee, speelmuis, pak brokjes en haar drink/eetbakjes. Via mijn collega/buurvrouw een kattenbak met wat grit gekregen. En net een nieuwe pak grit en een kattenbakschep gekocht, + we kregen zalmsnoepjes gratis mee.

Ze had eerst een andere naam, het klonk als Bronchitus volgens Ramon, maar we noemen haar nu Poekie. Oh en ze is 3,5jr. Gesteriliseerd, gechipt (dit word veranderd naar ons adres), is echt een binnenpoes (we wonen in een appartement dus dat is fijn!) en zindelijk.

Gisteren lag ze dus een tijd naast het fornuis, uiteindelijk kwam ze eruit en aaide ik haar (ik wilde net beginnen met koken). Een tijdje geaaid en toen ik verder wilde met koken bleef ze bij mijn benen liggen. Vervolgens is ze even wezen snuffelen hier en daar en sinds gisteravond acht uur niet onder de bank te krijgen...

Ze vind het heerlijk om geaaid te worden, spint en gaat op haar rug liggen. Op haar buik kriebelen vind ze ook heerlijk...maar er uit komen doet ze niet. Oh en de zalmsnoepjes vind ze erg lekker, maar voor de rest heeft ze nog niet gegeten...volgens mij heeft ze vannacht wel wat gedronken.

Ik lees veel dat ik haar wel met rust moet laten, maar ook dat ik haar moet aaien en tegen haar moet praten.
Iemand anders nog tips?

En natuurlijk mogen we hier verder blaten over onze geweldige dierenvrienden!
I was calling your name...
but you would never hear me sing

harrynak
Postmaniak

Re: Huisdieren

Bericht door harrynak » 04-12-13 11:31

Oh en ik zie al wel een topic, mijn excuses, Pimp je huisdier!

harrynak
Postmaniak

Re: Huisdieren

Bericht door harrynak » 04-12-13 11:34

Hij mag dus overigens dicht, moderator :P

Arjen
Beheerder
Beheerder