Mesenso

Het gezelligste forum van That's Me. Houd het dus ook gezellig! Het is niet de bedoeling dat je hier volstrekte onzin plaatst. Onzin wordt direct verwijderd.
Plaats reactie
kimmm
Newbee!

Mesenso

Bericht door kimmm » 26-08-13 14:15

Hoi
tijdens mijn studie in Berlijn vertelde een vriendin van mij daar over het bedrijf mesenso.
Deze zou ook in Nederland te koop zijn dus ik heb even op deze site gekeken, alleen kan ik geen verkooppunten vinden.. weet een van jullie hier meer over?
Laatst gewijzigd door kimmm op 27-08-13 15:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Arjen
Beheerder
Beheerder
Geslacht:
Contacteer:

Re: Mesenso

Bericht door Arjen » 26-08-13 20:39

Ik heb je bericht even afgesplitst naar een eigen onderwerp, dit hoorde natuurlijk niet in het "ik ben nieuw" topic thuis ;)

pietvanvliet
Beheerder
Beheerder

Bericht door pietvanvliet » 26-08-13 22:33

Hmm. Ik heb de Nederlandse site even langs de Duitse en een paar internationale gelegd en ik heb zo te zien twee teleurstellingen voor je.

Volgens mij is de NLD site (nog) niet af, net als de Deense en de .com. De vertalingen staan al wel op en zien niet uit alsof ze gedaan door 'nigeriaanseprinsmetgoogletranslate.com' zijn gedaan, maar dan zou ik verwachten dat de webwinkel ook koppelt. Beetje work in progress allemaal. Webwinkels doen het overigens nergens, behalve in Duitsland en Frankrijk

Tweede lullige berichtje: Die Duitsers doen geen juweliers, maar verzenden naar half West-Europa met DHL, behalve naar de BeNeLux. Zo te zien is 'geduld hebben' of 'bestellen in DLD/FRA' je enige optie. Tenminste, als die webwinkels het gaan doen.
Later is allang begonnen.

kimmm
Newbee!

Bericht door kimmm » 27-08-13 14:46

hmmm nou bedankt in ieder geval voor de heads up...
Dan wordt het dus wachten voor mij helaas, ik zal nog maar eens informeren bij mijn vriendin
In ieder geval bedankt voor je research! ;)

Plaats reactie