Terras versie 2011

Het gezelligste forum van That's Me. Houd het dus ook gezellig! Het is niet de bedoeling dat je hier volstrekte onzin plaatst. Onzin wordt direct verwijderd.
Floorster
Donateur
Donateur

Re: Terras versie 2011

Bericht door Floorster » 09-12-11 06:37

Joehoe ben weer op Nederlandse bodem! En dan zometeen gelijk de spits in :(. Maar goed, dit gigantische vliegtuig verlaten duurt ook een uur, pff..
Do one thing every day that scares you.

Don't be reckless with other people's hearts; don't put up with people who are reckless with yours.

pietvanvliet
Beheerder
Beheerder

Bericht door pietvanvliet » 09-12-11 10:13

<douanemodus>
Welkom thuis mevrouw.
</douanemodus>

Al weer een beetje opgedroogd?

*Pietvanvliet checkt timestamp

Oh, en weltruste.
Later is allang begonnen.

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 09-12-11 10:38

Thanks! Ben echt doodmoe! Voor mij is het nu 4.34u en ben al sinds 7 uur wakker dus al 21,5 uur en dat is voor mij heel lang. Heb me op de bank geinstalleerd met een deken want het was 15 graden toen ik thuis kwam en hoe erg ik mn best blijf doen om niet op de bank in slaap te worden, worden mn oogleden steeds zwaarder dus moet er toch maar even aan toegeven denk ik.

Don't be reckless with other people's hearts; don't put up with people who are reckless with yours.

pietvanvliet
Beheerder
Beheerder

Bericht door pietvanvliet » 09-12-11 11:40

rasti rostelli rise again!

Je ogen worden zwaaaaaaaarrrrrrrrderrrrrrrrr.....

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 09-12-11 14:33

Oeps 'even' mn ogen dicht doen was niet zo'n goed idee denk ik. Net wakker (terwijl ik normaal overdag NOOIT kan slapen, tenzij ik heel ziek ben) en voel me net zo moe als net. Wil eigenlijk verder slapen maar dan slaap ik vannacht niet meer en bah ik moet ook nog boodschappen doen want er is niks in huis.

ZnoZ
Postmaniak

Bericht door ZnoZ » 09-12-11 23:11

Arie schreef:
ZnoZ schreef:Niceeeee Lil! En hoe lang is het al bezig?

Nee zit in mijn derde jaar nu. Heb een jaar vertraging opgelopen toen ik twee jaar geleden eventjes gebroken was met alles! Maar nu weer goed op de rails. :)
Boeie. Een jaar in een mensenleven is bijna niets.
En tijd die je nodig hebt, die moet je nemen. Maar fijn dat alles nu weer helemaal lekkerdepekker gaat!!!

Maar Laurens en ik zijn nu een klein half jaartje bij elkaar (Jawel, ik heb m'n eigen record verbroken!) en het gaat perfect!
Niks geen onzekerheden, niks geen irritaties, gewoon een echte vent met ballen, die ook nog eens lief kan zijn. Check!
Je moet als je naar Tijs gaat maar een keer even om de hoek komen aanbellen voor een bakkie thee ofzo, kan ik weer even aan je zitten.
Ik ben alleen nooit bij Tijs. Die jongen is altijd werken of repeteren of met Digna. Hij zit graag onder de plak als je weet..
Anna

I love this moment so much I want to have sex with it.

I love this moment so much I want to cheat on the last moment and have little moments with it.

Grietje
Wannabe-crew?

Bericht door Grietje » 17-12-11 20:16

Oké, ik post nu hier maar even anders spam ik dat andere topic helemaal vol. :P Maar ik heb mijn Kamernet-verhaaltje nog iets aangepast:
Hoi!

Mijn naam is Tjitske, ik ben 20 jaar en ik kom uit Dokkum, Friesland. Ik studeer geschiedenis aan de RuG en zit nu in het eerste jaar. Momenteel woon ik nog thuis en dus moet ik voor elk college op en neer reizen. Op zich is de reistijd wel te doen (ongeveer 1 uur), maar het wordt na een tijdje toch wel vervelend. Vooral wanneer je om 7 uur bij de bushalte staat te bibberen, steeds weer in een Frysker zit te stuiteren en de trein mist, omdat die paaltjes van Arriva je ov-chipkaart weer eens niet pakken… Ook mis ik nu veel van het echte studentenleven en dat vind ik toch wel erg jammer! Dat is één van de redenen dat ik graag op kamers wil. Verder lijkt het me ook gewoon super om op mezelf te wonen. Lekker zelf bepalen wat ik doe.

In mijn vrije tijd vind ik het leuk om filmpjes/series te kijken (ik probeer vaak nieuwe series uit en kijk ondertussen wel al meer dan 10 series door elkaar, oeps!), te lezen (als geschiedenisstudent kun je niet anders), te shoppen (voor zover mijn bankrekening dat toelaat, natuurlijk…) en om leuke dingen met vrienden te doen, zoals uitgaan. Ik ben niet iemand die drie keer per week op stap gaat, maar wanneer er een feestje is of iets dergelijks, dan ben ik daar helemaal voor in! Momenteel sport ik niet meer (ik heb een paar jaartjes getennist en gefitnesst), maar dat wil ik zeker weer gaan doen wanneer ik eenmaal in Groningen woon.

Ik ben een redelijk rustig, sociaal en netjes persoon, die houdt van een opgeruimd huis. Wel heb ik op z’n tijd mijn privacy nodig, maar ik hou ook zeker van gezelligheid! Ik ben echt niet vies van gezellig thee- of koffieleuten, samen eten of even borrelen.

Toen ik deze kamer zag, trok die me meteen aan. Het huis zelf is super mooi (mijn geschiedenis-lievend-hart gaat er sneller van kloppen, haha :) ) en de kamer is klein, maar fijn. Ook het eigen keukentje is hartstikke handig. Daarom zou ik het heel leuk vinden als ik word uitgenodigd! Hopelijk tot snel!

Groetjes,
Tjitske
Ik denk dat ik hem zo hou, want ik zou niet weten hoe ik hem nog beter kan maken. Ik kan mezelf niet nog leuker omschrijven of zo, want dat ben ik gewoon niet. :') Maar tips zijn nog steeds welkom. :P (A)

Clara
Postmaniak

Bericht door Clara » 17-12-11 21:59

Woordkeuze vind ik al een stuk beter, maar ik blijf hem wel standaard vinden. Maar ja.. het is en blijft jouw reactie en het moet niet zo zijn dat er een totaal ander persoon komt opdagen als je wordt uitgenodigd. Dat is voor beide partijen niks.
I can't tell where this journey will end but I know where it starts.

Clara
Postmaniak

Bericht door Clara » 17-12-11 22:02

Oh en trouwens: bereid je voor op het feit dat je vaak niets zult horen. Veel huizen laten niets van zich horen; niet per se omdat ze jou zo verschrikkelijk bagger vinden, maar vaak omdat ze triljoen reacties krijgen en al genoeg moeite moeten doen om mensen wél uit te nodigen. Vat dat dus niet te persoonlijk op :).
I can't tell where this journey will end but I know where it starts.

Grietje
Wannabe-crew?

Bericht door Grietje » 18-12-11 10:02

Mja, maar ik denk niet dat je echt van dat standaard verhaaltje afkomt, omdat je toch moet vertellen wie je bent, wat je doet, wat je leuk vind om te doen en waarom je de kamer graag wilt hebben. :P En ja, ik weet dat er maar een kleine kans is dat ik überhaupt iets krijg, maar we zullen zien. Niet geschoten is altijd mis. B)

Nietzman
Moderator
Moderator

Bericht door Nietzman » 18-12-11 10:36

Mannen of vrouwenhuis?
Obese kids. They've just got very slow metabolisms.... and very fast chip-eating hands
Last.fm

Grietje
Wannabe-crew?

Bericht door Grietje » 18-12-11 10:42

Gemengd.

Maar volgens mij gaat dit huis meer uit van een huisbaas of iets dergelijk en niet uit van huisgenoten zelf, want degene waar ik nu een reactie naartoe stuurde is een vrouw van 40. En het is een 'monumentaal pand'. :) En de advertentie kwam ook niet echt zo over, want meestal staat er dan 'Wij zoeken...'.

noodle
Postmaniak

Bericht door noodle » 21-12-11 13:28

Zocht iemand hier nog een kamer in amersfoort?
nineteeneightyeight

Arie
Postmaniak
Geslacht:

Bericht door Arie » 23-12-11 16:21

Ha! Allemaal 3fm luisteren. Een oud collega van me gaat daar straks het nieuws voorlezen.
Heeft 'ie "gekocht" voor Serious Request :D

Simba
Donateur
Donateur

Bericht door Simba » 24-12-11 10:20

Afbeelding
sneeuwfoto´s van vorig jaar deze week om toch een beetje in het gevoel te komen
Just Be

Arjen
Beheerder
Beheerder
Geslacht:
Contacteer:

Bericht door Arjen » 24-12-11 22:36

Bijna tijd voor "Terras 2012" ;)

Arjen
Beheerder
Beheerder
Geslacht:
Contacteer:

Bericht door Arjen » 24-12-11 22:37

Arie schreef:Ha! Allemaal 3fm luisteren. Een oud collega van me gaat daar straks het nieuws voorlezen.
Heeft 'ie "gekocht" voor Serious Request :D
Heb ik gezien!

Grietje
Wannabe-crew?

Bericht door Grietje » 24-12-11 23:02

Arjen schreef:Bijna tijd voor "Terras 2012" ;)
Haha omg, gewoon één terras voor één heel jaar. :P

pietvanvliet
Beheerder
Beheerder

Bericht door pietvanvliet » 24-12-11 23:13

En nog erger, er zitten maar zestig pagina's in dit terras.

Ik kan me de tijd (en strijd) nog herinneren als ik weer eens een deeltje van 150 pagina's trashte omdat dat zo inhakte in de postcount.....

pietvanvliet
Beheerder
Beheerder

Bericht door pietvanvliet » 25-12-11 11:35

Komtiedan he?

Kerstmismeezinger!

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 25-12-11 15:20

Haha :D

Muhhh ik val zo in slaap... Mn opa en oma zijn hier en de dvd van mijn ouders vakantie in Egypte staat aan maar die heb ik al gezien en mn zus en aanhang komen pas rond 5 uur. Leukkkkk.

pietvanvliet
Beheerder
Beheerder

Bericht door pietvanvliet » 25-12-11 19:33

Jeuj, kerstkoken is ook weer geweest.

Heb nog een halve tiramisu over :) goeie zaak.

LikeStrawberry
Raar wijf

Bericht door LikeStrawberry » 25-12-11 23:19

Fijne kerstdagen allemaal!!

Ik ga zo lekker naar Troy zijn tante. Ze is mijn favoriete oude dame <3 (82 jawel) en ik hoop dat ik bergen en bergen cadeau's krijg hihi :$
Calm your tits!

djoey
Newbee!
Contacteer:

Bericht door djoey » 28-12-11 22:56

Lekker dat van gerwen door is. Hopelijk gooit hij morgen nog een goeie partij!
Ja ik ben het

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 29-12-11 10:58

Ok dames (en heren)....
Roze broek, yay of nay?

Afbeelding

Vroeger droeg ik altijd heel veel felle kleuren en kon het me echt niks schelen wat anderen van mij dachten en nu draag ik best veel "rustige" kleuren als beige, bruin, taupe, wit, zwart en dat wordt wat saai en nu zie ik die broek en denk ik AWESOME maar ik twijfel omdat het nogal opvallend is. Als ik zoiets bij anderen zie vind ik het geweldig, bijv dit:

Afbeelding

Afbeelding

Gesloten