Autotopic

Het gezelligste forum van That's Me. Houd het dus ook gezellig! Het is niet de bedoeling dat je hier volstrekte onzin plaatst. Onzin wordt direct verwijderd.
Cyamytha
Donateur
Donateur

Bericht door Cyamytha » 26-11-10 17:27

Haha ik ben al lang blij als ik een auto kan lenen, maar het zou niet mijn eerste keus zijn.

Die van mijn ouders staat nu denk ik 3000km op de teller en is 1,5maand ofzo...

Ik merk vooral dat ik me veiliger voel in die grotere auto's...

doei
Donateur
Donateur

Re: Autotopic

Bericht door doei » 26-11-10 19:39

Echt he :') In die Panda heb ik de hele tijd het gevoel dat elk moment aangereden kan worden en dan ben ik nog maar bijbestuurder. :')

Kirsten
Postmaniak

Bericht door Kirsten » 26-11-10 19:45

Bijbestuurder? Zie je nu al zo zitten naast Ankie met je nepstuur. :')
It takes some silence to make sound.

doei
Donateur
Donateur

Bericht door doei » 26-11-10 19:58

Ja i kkwam niet op het woord. :')

Redhead
Postmaniak

Bericht door Redhead » 26-11-10 20:14

moet je die oude panda's eens proberen :')
Afbeelding
De allermooiste straathoek ruikt naar koffie en naar bier.
Ik rook een sigaret en dan nog een stuk of vier.

Clara
Postmaniak

Bericht door Clara » 26-11-10 22:51

Kirsten schreef:Bijbestuurder? Zie je nu al zo zitten naast Ankie met je nepstuur. :')
_O_ hahahaha.
I can't tell where this journey will end but I know where it starts.

Arie
Postmaniak
Geslacht:

Bericht door Arie » 27-11-10 11:56

Redhead schreef:
Cyamytha schreef:Lil, ik wil nog even op je panda verhaal reageren.
Dan wil ik dat ook even doen ;)

Ik vind namelijk echt een heerlijke auto. Ik heb geen problemen met de stoel/spiegels/etc. maar misschien ben jij ook wat groter dan Lil en ik.
Dat model waar ik wel eens in rijd is een nieuwere denk ik, hij is van mei '10 met geloof ik een iets zwaardere motor dan die voorgaande modellen. Dus ik heb ook echt geen snelwegproblemen etc. Hij rijdt echt pittig, trekt snel op en hij schakelt heerlijk. Verder vind ik inderdaad die city stand op het stuur heel chill, je hoeft echt geen moeite te doen om te sturen. Super zuinig en je zet m zo overal tussen inderdaad. Ik ben blij dat mn ma die verschrikkelijke ford fiësta weg heeft gedaan voor deze :P
Ik heb hem twee dagen van de garage meegehad en ook vrij grote stukken ermee gereden (en ik woon in de stad, dus ook in de stad ermee gereden) en ik vind het ook een heerlijk ding. Hij voelt helemaal niet aan als een kleine auto (misschien ook omdat ik die herrieschopper van een Seicento van me gewend ben) en ik vond hem inderdaad behoorlijk pittig voor zo'n klein ding.

Maar van de week te horen gekregen dat de vriendin van m'n opa er nog 6.000 euries voor terug kan krijgen en ik met heel veel geluk 2000 voor die van mij, dus het feest gaat niet door :(

...
Postmaniak

Bericht door ... » 30-11-10 14:25

KIJK EM SHINEN!
Afbeelding

Monster
Postmaniak

Bericht door Monster » 30-11-10 14:31

Hahahahahaha _O_.
De grootste draak die er bestaat.

...
Postmaniak

Bericht door ... » 30-11-10 14:34

Lach m'n autootje niet uit zeg :|

Monster
Postmaniak

Bericht door Monster » 30-11-10 14:34

Ik moest lachen om jouw te vrolijke koppie in dat geniale kleine wagentje!
De grootste draak die er bestaat.

...
Postmaniak

Bericht door ... » 30-11-10 14:45

Oooooooh, dat mag wel. :D

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 03-04-11 19:45

Hooiiiiiiiii topickick!

Afgelopen vrijdag had ik rijles 13 en 14 en het gaat chill!! Zie steeds meer vooruitgang en het gaat al steeds meer vanzelf. Het meisje dat mij ging thuisbrengen zat best te klunzen en toen ze hoorde dat ze de snelweg op moest, kneep ze hem nogal en zei ze dat ze dat eng vond. Toen vroeg ik dus hoeveel lessen zij al had gehad en toen had ze gewoon al meer lessen gehad dan ik hahaha toen moest ik stiekem lachen (A).

Ook heb ik weer volop geoefend met parkeren en achteruit in parkeren tussen 2 auto's in ging me makkelijker af dan vooruit in parkeren in een vak waar verder geen auto's naast stonden haha :').
Do one thing every day that scares you.

Don't be reckless with other people's hearts; don't put up with people who are reckless with yours.

Grietje
Wannabe-crew?

Bericht door Grietje » 04-04-11 09:29

Ik mag 9 mei weer afrijden. :')

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 04-04-11 19:14

Voor de 2e keer toch?

Hahaha een collega van me vertelde vandaag een mooi verhaal: Haar broertje had het autorijden echt heel snel onder controle en mocht al snel examen doen, en uiteindelijk heeft hij iets van 5x ofzo examen moeten doen voordat hij het haalde. Zij was niet echt snel, kreeg tijdens haar rij-examen een ingreep (waarna ze niet eens meer bijzondere verrichtingen hoefde te doen, ze dacht dus dat ze gezakt was omdat ze snel alweer stopten met rijden), was ze alsnog geslaagd hahaha :'). Dat vond dat broertje niet zo tof :P.
Do one thing every day that scares you.

Don't be reckless with other people's hearts; don't put up with people who are reckless with yours.

Grietje
Wannabe-crew?

Bericht door Grietje » 04-04-11 19:20

Nee, derde. :(

Majaaaa. M'n broer kent iemand die al tegen de 90 lessen aanzit en nog steeds niet mag afrijden. :D

En ik rijdt ook helemaal niet slecht, alleen soms ben ik 'er even niet helemaal bij'. :+ En daarna rijdt ik wel weer heel goed. Ja, lekker handig hè.

doei
Donateur
Donateur

Bericht door doei » 04-04-11 19:36

90 lessen wtf.

Clara
Postmaniak

Bericht door Clara » 05-04-11 13:41

Nou het ligt ook aan je rijschool hoor. Ik had na 15 lessen werkelijk nog geen bijzondere verrichting gedaan, terwijl IEDEREEN die ik spreek al volop bezig was. Behalve bij de rijschool waar ik toen reed. Toen was ik daar snel klaar. Als ze daar na 40 lessen nog eens mee beginnen snap ik wel dat je tering lang bezig bent.

Simba
Donateur
Donateur

Bericht door Simba » 05-04-11 19:02

ik ken iemand die 7x gezakt is. de eerste 4keer omdat z'n ogen zo slecht bleken te zijn dat hij -4 had.. en nog nooit eerder opgemerkt totdat die vent zoiets had van, laat je ogen is testen...
Just Be

Grietje
Wannabe-crew?

Bericht door Grietje » 05-04-11 19:19

Ik heb het grootste gedeelte van m'n lessen ook zonder bril gereden. Gelukkig heb ik niet zulke slechte ogen (-1, -1,5 of zoo), maar het heeft wel wat gescheeld.

Maar ik had ook niet zo'n goede rij-instructeur. Hij was nog maar een jong baasje en is er nu ook alweer mee opgehouden. Is weer gaan studeren. Hij wilde dat eerst ook al, maar toen had die opleiding nog niet genoeg mensen of zo. Maar nu wel, dus ging hij dat doen. Ik kreeg meer het gevoel dat hij het even als tussendoor deed dus. Maar wel lullig, want hierdoor heb ik dingen niet goed geleerd. Nu heb ik een andere, een oudere man met 24 jaar ervaring of zo en dat scheelt heel veel. Hij heeft me nog even allemaal trucjes geleerd en zo. Maar ja, het is lastig om nog dingen aan te leren, wanneer je al andere dingen geleerd hebt...

still-breathing
Postmaniak

Bericht door still-breathing » 06-04-11 05:54

Floorster schreef:Voor de 2e keer toch?

Hahaha een collega van me vertelde vandaag een mooi verhaal: Haar broertje had het autorijden echt heel snel onder controle en mocht al snel examen doen, en uiteindelijk heeft hij iets van 5x ofzo examen moeten doen voordat hij het haalde. Zij was niet echt snel, kreeg tijdens haar rij-examen een ingreep (waarna ze niet eens meer bijzondere verrichtingen hoefde te doen, ze dacht dus dat ze gezakt was omdat ze snel alweer stopten met rijden), was ze alsnog geslaagd hahaha :'). Dat vond dat broertje niet zo tof :P.
Slagen na een ingreep?!! Dat is ook tamelijk idioot van zo'n CBR!

Ik ben pas de 4e keer geslaagd, ondanks dat m'n rij-instructeur me de eerste keer al goed genoeg vond rijden. Ik ben gewoon te gestresst tijdens examens/tentamens. En bij iets schriftelijks kan ik het omzetten in iets positiefs, maar bij iets praktijkgerichts raak ik zoveel op m'n stress gefocust, dat ik als een dolle om me heen kijk en nog niks zie :') .
If Pacman had affected us as kids
we'd be running around in dark rooms,
munching pills and listening to
repetitive music...

-
Noem me maar gewoon Kirsten.

Grietje
Wannabe-crew?

Bericht door Grietje » 06-04-11 10:42

Ja, dat slagen na een ingreep heb ik vaker gehoord. Ik snap ook niet hoe dat kan. Dan moet je je wel heel goed herstellen, maar dan nog. Als je een ingreep hebt gehad is er toch echt wel iets misgegaan.

Ik krijg soms het gevoel dat ze maar wat doen daar.

Clara
Postmaniak

Bericht door Clara » 06-04-11 13:03

Ja, wat is een ingreep? Klinkt meteen alsof je plankgas door rood wilt rijden en die kerel met z'n volle gewicht op het rempedaal staat.

still-breathing
Postmaniak

Bericht door still-breathing » 20-04-11 18:18

Een ingreep doen ze inderdaad alleen als het echt mis dreigt te gaan.... Ik heb altijd geleerd dat een ingreep standaard zakken betekent.
Vind het ook een veiliger gevoel dat ze niet zomaar iedereen laten slagen voor een rijexamen (en dat mensen slagen bij een ingreep vind ik eng.. Hoop niet dat die in mijn omgeving gaan rondrijden :') !!)
If Pacman had affected us as kids
we'd be running around in dark rooms,
munching pills and listening to
repetitive music...

-
Noem me maar gewoon Kirsten.

Arie
Postmaniak
Geslacht:

Bericht door Arie » 20-04-11 19:36

Ik ben ook geslaagd met een ingreep! :D Ik ging met 80 door een bocht waar de adviessnelheid 50 was :')
Maar ze zei dat ik die bocht wel makkelijk had gehaald en geen gevaarlijke situaties had gecreëerd, waardoor ze me toch liet slagen.

Plaats reactie