Autotopic

Het gezelligste forum van That's Me. Houd het dus ook gezellig! Het is niet de bedoeling dat je hier volstrekte onzin plaatst. Onzin wordt direct verwijderd.
LikeStrawberry
Raar wijf

Re: Autotopic

Bericht door LikeStrawberry » 22-09-10 16:56

Mijn droom auto:

Ford Mustang GT500 1986 (m'n geboorte jaar)

Afbeelding
Calm your tits!

doei
Donateur
Donateur

Bericht door doei » 22-09-10 20:28

Zo een had Michel.

Voordat ik hem kende. :'(
Laatst gewijzigd door doei op 22-09-10 22:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Cyamytha
Donateur
Donateur

Bericht door Cyamytha » 22-09-10 21:19

Oh ja inderdaad, die mustangs zijn zooo vet! Vooral die oudere :D

Uit ons geboortejaar ;)

LikeStrawberry
Raar wijf

Bericht door LikeStrawberry » 23-09-10 03:50

Ja.. we gaan nog steeds de Mustang die we nu hebben opknappen en een nieuwe paint job geven etc..

MAARRrr toen we van de week naar Trucks aan het kijken waren.. zag ik MIJN droom auto en hij was natuurlijk veel en veel te duur... maar toch!! w00t! We mochten er ook even in rijden :D
Calm your tits!

tatta
Wannabe-crew?

Bericht door tatta » 26-09-10 23:32

jaaa cool!

als ik thuis ben rijd ik in deze:
Afbeelding
(saab 95 griffin edition)
of in deze:
Afbeelding
renault kangoo - bestelwagen (wel zo handig ivb met de honden thuis!)

maarrr ik heb zelf ook een autootje alleen is die nog lang niet af! de buitenkant is helemaal klaar, het interieur moet alleen nog onder handen genomen worden. Daar gaan mn paps en ik binnenkort mee beginnen, das deze dus:
Afbeelding

En nee tzijn allemaal niet mn eigen foto's maar de kleuren kloppen wel! hihi
so, so you think you can tell?

Eevee
Donateur
Donateur

Bericht door Eevee » 27-09-10 06:57

Oh, die Fiat 500 is echt heel gaaf! Wat 'n leuke auto!
.when I grow up I wanna have boobies

Arie
Postmaniak
Geslacht:

Bericht door Arie » 27-09-10 15:39

JALOUUUUUUUUUUUUUUUUUUX

Kirsten
Postmaniak

Bericht door Kirsten » 27-09-10 17:55

DUBBEL JALOOUUUUUXXXX! :o
It takes some silence to make sound.

still-breathing
Postmaniak

Bericht door still-breathing » 27-09-10 17:58

Wat een supergaaf autootje Alix!!
If Pacman had affected us as kids
we'd be running around in dark rooms,
munching pills and listening to
repetitive music...

-
Noem me maar gewoon Kirsten.

Arie
Postmaniak
Geslacht:

Bericht door Arie » 21-10-10 20:57

Gisteren moest m'n auto weer eens gerepareerd worden, in totaal heb ik sinds mei al € 1.400,- aan reparaties uitgegeven en ik was het helemaal beu. Heb wel gisterenavond en vandaag heel de dag in een Fiat Panda gereden en ondanks dat ik al jaaaaaaaaaaren kwijl op de 500, vond ik deze véél lekkerder rijden, zoveel pittiger als dat ik had verwacht. Nu had ik al een keer in de Panda van Anna's moeder gereden, maar ik was het gevoel even kwijt. Anyway, ik wil voor de gein weten wat mijn ragbak nog oplevert, dus dat krijg ik morgen van de dealer te horen.

Toen had ik het er met m'n opa over, dat ik zo baalde van m'n auto en dat ik die Panda zo heerlijk vond rijden. En zijn vriendin wil van haar Panda van 2 jaar oud af. Nu is het even afwachten wat haar inruilwaarde is en wat mijn auto op gaat leveren, maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien, kan ik een leuke deal met haar en m'n opa sluiten voor die panda. Maar de kans is groter dat het voor mij te duur gaat worden. Maar heel heel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien kan dit mijn auto dus worden:

Afbeelding

Afbeelding

Clara
Postmaniak

Bericht door Clara » 21-10-10 21:17

Wat een leuk waggie! :D Alleen ik vind de kleur niet zo, maar je kan natuurlijk niet alles hebben. :p

Ik wil nog even zeggen dat ik rijlessen toch echt wel heel erg leuk vind! Het gaat ook echt lekker. Baal er als een stekker van dat ik het een halfjaar heb uitgesteld dus nu wil ik alsnog mijn rijbewijs voor m'n 19e. Maar dat is over een half jaar al. :')
I can't tell where this journey will end but I know where it starts.

Arie
Postmaniak
Geslacht:

Bericht door Arie » 21-10-10 21:32

Een halfjaar is langer dan je denkt.

Ik vind zwart eigenlijk de leukste kleur, haha. Ik weet ook nog niet wat voor versie het is, maar het idee dat ik straks misschien een goede auto onder m'n kont heb, die ook nog eens lekker rijdt, vind ik een prima idee!

Clara
Postmaniak

Bericht door Clara » 21-10-10 21:41

Oohh is ie zwart? Het lijkt bij mij donker groen. :P Zwart vind ik namelijk wel leuk!

Arie
Postmaniak
Geslacht:

Bericht door Arie » 21-10-10 21:43

Hahaha, is jouw scherm nog wel in orde? Ik zie er namelijk écht geen groen in haha.

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 25-11-10 11:18

Ik heb advies nodig! Ik ben dus nu aan het solliciteren en bij zowat elke baan vragen ze een rijbewijs. En die heb ik dus nog niet. Ik wilde het eigenlijk nog een tijdje uitstellen (tot aan het voorjaar ofzo) omdat het me echt doodeng lijkt om te lessen met slecht weer zoals sneeuw en ijzel enzo. Aan de ene kant weet ik ook wel dat het misschien wel enigszins verstandig is om dan te lessen, omdat je dan van je rij-instructeur leert hoe je het best kan rijden met zulk weer. Maar aan de andere kant maak ik het mezelf natuurlijk wel een stuk moeilijker en heb ik misschien daardoor meer lessen nodig ofzo :s.
Wat zijn jullie ervaring met rijlessen in de winter?
Do one thing every day that scares you.

Don't be reckless with other people's hearts; don't put up with people who are reckless with yours.

Muisje
Donateur
Donateur
Geslacht:

Bericht door Muisje » 25-11-10 11:23

Ik heb ervaring met rijlessen in alle jaargetijde. :') Ik vond het wel fijn al eens met heeeleee harde regen en sneeuw gereden te hebben enzo. (y)
This will all make perfect sense someday.

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 25-11-10 11:27

Ohja, erbij vergeten te zetten, ik wil wsl een cursus doen van 10 weken zodat ik mijn rijbewijs sneller heb en dus eerder ervan kan profiteren met solliciteren.

Kreeg je ook aanwijzingen hoe je met zulke weersomstandigheden moet rijden?
Do one thing every day that scares you.

Don't be reckless with other people's hearts; don't put up with people who are reckless with yours.

Etrim
Postmaniak

Bericht door Etrim » 25-11-10 11:30

Mijn zus heeft zelfs nog een illegale slipcursus gehad van d'r rij-instructeur, omdat haar examen twee keer niet doorging vanwege sneeuw vorig jaar. Vond ze zelf wel superrelaxed, want je weet gewoon wat je moet doen als je in moeilijk weer moet rijden. Als je eenmaal je rijbewijs hebt, moet je toch in alle weersomstandigheden kunnen en durven rijden. Kun je het misschien beter al een keer gedaan hebben als er iemand naast je zit die er verstand van heeft.
musica magnorum solamen dulce laborum
muziek is de zoete troost van grote moeite

Elaine
Moderator
Moderator

Bericht door Elaine » 25-11-10 11:33

Zeker. Ik denk dat je er alleen maar je voordeel mee kunt doen Floor. :D
I love it when you feel like getting nasty.

doei
Donateur
Donateur

Bericht door doei » 25-11-10 12:22

Ik zou het wel doen Floor. Dan betaal je misschien een paar lessen meer maar dan heb je wel profijt voor je hele leven.

Dominique
Best kansloos...

Bericht door Dominique » 25-11-10 12:27

Als ik later rijk ben ( :') ), dan wil ik een zwarte peugeot 207cc en dan de feline uitvoering :D
Afbeelding
Zoiets als dit dus :D
Let's pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars

still-breathing
Postmaniak

Bericht door still-breathing » 25-11-10 18:27

Floorster schreef:Ik heb advies nodig! Ik ben dus nu aan het solliciteren en bij zowat elke baan vragen ze een rijbewijs. En die heb ik dus nog niet. Ik wilde het eigenlijk nog een tijdje uitstellen (tot aan het voorjaar ofzo) omdat het me echt doodeng lijkt om te lessen met slecht weer zoals sneeuw en ijzel enzo. Aan de ene kant weet ik ook wel dat het misschien wel enigszins verstandig is om dan te lessen, omdat je dan van je rij-instructeur leert hoe je het best kan rijden met zulk weer. Maar aan de andere kant maak ik het mezelf natuurlijk wel een stuk moeilijker en heb ik misschien daardoor meer lessen nodig ofzo :s.
Wat zijn jullie ervaring met rijlessen in de winter?

Tuurlijk is het wel spannend, maar ik vond het ook ontzettend leerzaam.. Daarnaast zal een goede rijschool je nooit de weg op sturen als het te glad is; mijn rijschool cancelde ook altijd lessen als het buiten spekglad was. De rijschoolhouder ging zelf 's ochtends altijd testen om te kijken of het 'te doen' was zeg maar. Mijn rijinstructeur zelf heeft wel een keer gekozen om met mij te gaan rijden, terwijl de lessen waren gecanceld, maar hij had het niet gedaan als hij verwacht had dat ik het niet kon. Daarnaast weet ik nu wel dat ik anders moet optrekken als ik in de sneeuw rijd en hoe het 'voelt' zeg maar en daar ben ik wel dankbaar voor!
If Pacman had affected us as kids
we'd be running around in dark rooms,
munching pills and listening to
repetitive music...

-
Noem me maar gewoon Kirsten.

Cyamytha
Donateur
Donateur

Bericht door Cyamytha » 25-11-10 22:01

Lil, ik wil nog even op je panda verhaal reageren.

Ik heb er afgelopen weekend alle dagen in gereden en ik vind het echt ruk.

Als ik de stoel zet zodat ik lekker zit en goed met mijn voeten bij de pedalen kan, kan ik amper meer bij het stuur. Als je je arm lekker op de middensteun hebt liggen, kan je niet schakelen (1,3 en 5 zijn onbereikbaar).
(Ik rij graag luxe :')) en daarbij als je 120 rijdt, gaat ie zwabberen. Nou moest ik m natuurlijk even testen en bij 150 was het helemaal hopeloos. En ik heb constant het gevoel dat ik met mn kop tegen t dak zit :S De spiegels kunnen niet verder naar buiten, waardoor je heel veel auto ziet en weinig weg, waardoor je dus een mega dooie hoek creëert.
Ik vind het echt een muppet auto. Zie die 2 oudjes er al helemaal in zitten :')

Wel voordelen: Hij is natuurlijk erg zuinig, ik kan ineens overal parkeren (v70 gewend), hij trekt wel redelijk voor zo'n klein motortje, je tankt m voor 45€ vol :P, city-stand op het stuur :D
En uuhm, ja dat was het wel.

Heb er korte en lange stukken mee gereden en was duidelijk niet overtuigd.

Clara
Postmaniak

Bericht door Clara » 26-11-10 17:13

Ik kan me wel voorstellen dat je er tegenop kijkt, Floor. Ik ben ook best wel bang voor de sneeuw enzo die gaat komen tijdens rijlessen, maar vind het ook wel weer chill. We'll see.
Als alles gaat zoals ik nu bezig ben mag ik in januari afrijden trouwenssssssss.

Redhead
Postmaniak

Bericht door Redhead » 26-11-10 17:23

Cyamytha schreef:Lil, ik wil nog even op je panda verhaal reageren.
Dan wil ik dat ook even doen ;)

Ik vind namelijk echt een heerlijke auto. Ik heb geen problemen met de stoel/spiegels/etc. maar misschien ben jij ook wat groter dan Lil en ik.
Dat model waar ik wel eens in rijd is een nieuwere denk ik, hij is van mei '10 met geloof ik een iets zwaardere motor dan die voorgaande modellen. Dus ik heb ook echt geen snelwegproblemen etc. Hij rijdt echt pittig, trekt snel op en hij schakelt heerlijk. Verder vind ik inderdaad die city stand op het stuur heel chill, je hoeft echt geen moeite te doen om te sturen. Super zuinig en je zet m zo overal tussen inderdaad. Ik ben blij dat mn ma die verschrikkelijke ford fiësta weg heeft gedaan voor deze :P
De allermooiste straathoek ruikt naar koffie en naar bier.
Ik rook een sigaret en dan nog een stuk of vier.

Plaats reactie