Autotopic

Het gezelligste forum van That's Me. Houd het dus ook gezellig! Het is niet de bedoeling dat je hier volstrekte onzin plaatst. Onzin wordt direct verwijderd.
Arie
Postmaniak
Geslacht:

Autotopic

Bericht door Arie » 14-09-10 22:24

Wat heerlijk om dit topic als vrouw te mogen starten en wat schandalig dat het überhaupt nog niet bestond.
Post hier foto's, mededelingen, verhalen en avonturen over jouw auto/droomauto en gezien er meerderen onder ons bezig zijn met rijbewijzen, lijkt me dit hét topic om ook de rijbewijsavonturen te plaatsen.

Ik trap even af, ik heb in maart 2006 mijn rijbewijs gehaald (omgwtfbbq, vet lang!) en heb sindsdien altijd in mijn oma's Mazda 2 gereden. Zo één:

Afbeelding

Tot mijn oma kwam te overlijden en de auto werd verkocht.
In november 2008 kocht ik mijn eerste eigen auto en die heb ik nog steeds, een Fiat Seicento - Abarth uitvoering:

Afbeelding

Een heus racemonster en niet zo mietig als dat hij eruit ziet. Het is m'n alles en behalve m'n vader heeft er nog niemand in mogen rijden (sinds hij van mij is dan). Ik bob nog liever 10 jaar lang, dan dat er iemand anders in rijdt.

En de volgende gaat hoogstwaarschijnlijk deze worden (wel pas over een jaar of 2/3, dan kan ik hem pas betalen):

Afbeelding

doei
Donateur
Donateur

Re: Autotopic

Bericht door doei » 14-09-10 22:34

Mag het hier ook over motoren gaan? :$

pink-lemonade
Postmaniak

Bericht door pink-lemonade » 14-09-10 22:37

Oooh Lilian, ik vind fiatjes 500 ook leuk. Mijn vader wilde er eerst zo eentje kopen maar heeft 'ie toch niet gedaan.

Ik rij in een zwarte Ford Fiesta, wilde googelen maar kon mijn modelletje 4-deurs niet vinden en toen bedacht ik me dat ik nog een fotootje op facebook had staan hahaha:
Afbeelding

Hij rijdt echt heel chill en best zuinig, 1 tank zo'n 500km en volle tank is ongeveer 55 euro ofzo!
Discontent is the first necessity of progress.

Arie
Postmaniak
Geslacht:

Bericht door Arie » 14-09-10 22:37

NEE! Maak maar een motortopic! :p

Ik vind die nieuwe Fiësta's echt superleuk om te zien, maar ik vind Ford zo'n hoog koppelingspunt hebben.
M'n vader heeft een Focus en heb er één keer mee in de file gestaan, had geen enkels meer over. Zal wel een kwestie van wennen zijn :)

doei
Donateur
Donateur

Bericht door doei » 14-09-10 22:41

Ja leuk, gezellig als enige daar posten omdat ik als enige hier mijn motorrijbewijs wil halen ipv (of iig vóór) mijn autorijbewijs. *O*

LeMonte
Niet weg te slaan

Bericht door LeMonte » 14-09-10 22:46

Afbeelding

Mijn vrouwenmagneet.
Seat Toledo 1.6 Sport uit 1999.
escuchela.. la ciudad respirando
kopieermachines draaien volle toeren
al die clips zitten vol met gare hoeren.

http://www.last.fm/user/B655321

Arie
Postmaniak
Geslacht:

Bericht door Arie » 14-09-10 22:47

Net gewassen aan de tegels te zien? :p

Etrim
Postmaniak

Bericht door Etrim » 14-09-10 22:47

Nou, daar ga ik niet van soppen hoor!
musica magnorum solamen dulce laborum
muziek is de zoete troost van grote moeite

LeMonte
Niet weg te slaan

Bericht door LeMonte » 14-09-10 22:48

Ja, door m'n ex.
Ik lag nog te slapen en toen had ze als verassing m'n auto op de stoep gezet en gewassen.
escuchela.. la ciudad respirando
kopieermachines draaien volle toeren
al die clips zitten vol met gare hoeren.

http://www.last.fm/user/B655321

...
Postmaniak

Bericht door ... » 14-09-10 22:48

Ik heb een smart. Hij is zwart/grijs en van binnen knalblauw. Ik heb er al 235233489 keer meer stilgestaan, ik had bijna de hoop opgegeven. Toen ik naar Berlijn verhuisde heb ik 'm bij de garage gedropt met de wijze woorden "kijk maar wat je er aan kan doen" en vandaag heb ik 'm opgehaald. Ik ben nog steeds sceptisch, dus ik wacht nog even af of 't goed blijft gaan, maar ok.

Eevee
Donateur
Donateur

Bericht door Eevee » 15-09-10 09:14

Ik heb een rode (:')) peugeot 306, mag niet klagen wat heb 'm van mijn neef gekregen. Hij is best snel omdat er een 2 liter motor in zit, dus ik kan lekker rondcrossen. Wel is hij daardoor best gulzig met benzine maar gelukkig rijd ik vooral in het weekend omdat ik de rest van de week in Nijmegen zit.

Ik heb ook al vanalles meegemaakt met m'n autootje. Bijvoorbeeld toen we terugkwamen van Lowlands vloog midden op de snelweg ineens de achterklep open en pas viel mijn uitlaat ineens onder de auto uit, dus echt goede kwaliteit is het niet meer. :')
Maar het rijdt en dat is het belangrijkste.
.when I grow up I wanna have boobies

marinekabouter
Postmaniak

Bericht door marinekabouter » 15-09-10 09:18

Ik ging gisteren met de auto naar school en weer terug. En ik dacht dat het nog wel kon, hoewel het metertje van de benzine al heel ver naar beneden was gezakt. En toen moest ik nog ongeveer 10 kilometer tot de benzinepomp en begon hij heel schokkerig te rijden en lawaai te maken...

MAAR GERED :D. Ik kon echt iets van 29.5 liter tanken terwijl er 30 in past _O-.
I'll pay for you, anytime.

blub
Spammerd

Bericht door blub » 15-09-10 09:30

Ik rij in de auto's van m'n ouders:

De peugeot 307, wij hebben hem alleen in het zwart. Rijdt echt heerlijk, maar ik vind hem veel te groot voor mezelf!
Afbeelding

Dus ik rij liever in de kleine peugeot die we hebben
Afbeelding

Op vakantie hadden we een Nissan Versa, automaat. Super chill autotje! Als m'n vriend en ik ooit besluiten een auto te willen wordt het zoiets!
Afbeelding

still-breathing
Postmaniak

Bericht door still-breathing » 15-09-10 11:19

Ik rijd in mijn mama's auto:
Afbeelding

Ik durf alleen nog niet in die van mijn vader, want das een automaat en ik vind zijn auto véél te groot en te duur :') :
Afbeelding
If Pacman had affected us as kids
we'd be running around in dark rooms,
munching pills and listening to
repetitive music...

-
Noem me maar gewoon Kirsten.

Clara
Postmaniak

Bericht door Clara » 15-09-10 11:37

Nou jongens, ik durf in geen enkele bak te rijden want ik vind auto's eng. :') En ik ben net met rijlessen begonnen dus dit ga ik de komende tijd echt wel volspammen!

Anyway, leuk topic Lil!
I can't tell where this journey will end but I know where it starts.

pink-lemonade
Postmaniak

Bericht door pink-lemonade » 15-09-10 11:40

Haha Kirst als je dat al te groot vindt!! Weet je waar ik in heb gereden totdat ik deze kreeg? Ik rijd er nu ook nog steeds in hoor maar lang niet zo vaak meer haha, alleen als de fiesta weg is.

Ford expedition:
Afbeelding

& Chrysler voyager
Afbeelding

Om even aan te tonen hoe groot die expedition wel is trouwens :'), dit zijn foto's die een amerikaans vriendinnetje van m'n broer had gemaakt die in NL was, want die is zo'n grote auto echt gewend, daar rijden ze allemaal in in Amerika, maar hier stak hij er echt uit dus vond ze het echt bijzonder grappig:
Afbeelding

Afbeelding

Maaar jongens, omdat ik het in een enorme auto geleerd heb, kan ik wel parkeren als de beste!
Discontent is the first necessity of progress.

Anne-mijn_
Postmaniak
Contacteer:

Bericht door Anne-mijn_ » 15-09-10 12:01

Ik heb mijn rijbewijs nog niet. Ik heb gelest in Eindhoven, daar ben ik de 1e keer gezakt en omdat ik verhuisde (en mijn instructeur me geen les wilde geven in de weekenden) moest ik in Leiden op zoek naar een instructeur. Dus hier gaan lessen, klikte niet met de vent. Ik heb het maandag geprobeerd en toen toch overgestapt naar een ander (op aanraden van een vriend die bij hem gelest had). Daar 1/2 lessen gehad ofzo, en toen werd ik ziek (angststoornis) en sindsdien (ongeveer 1.5 jaar) heb ik niet meer gereden.
Toen ik les had heb ik trouwens wel eens stiekem in mijn moeders auto gereden,
een Matiz.
Afbeelding
Die is zo licht en volgens mij kun je hem zo omgooien, maar ik kon er wel in rijden :')

Afgelopen zomer hebben Joost en ik trouwens iets meer dan 2 maanden een eigen auto gehad. We kregen hem gratis, zijn ermee op vakantie geweest en hebben hem verkocht toen de OV kaarten weer geldig waren (want maandelijkse lasten van een auto zijn gewoon te hoog voor ons). We hadden een Renault 19 uit 1994, ik ga later wel even een foto uploaden :)
Ik heb het te druk met weer gelukkig zijn.

LikeStrawberry
Raar wijf

Bericht door LikeStrawberry » 15-09-10 16:12

'Zijn' auto, hij is van ons samen maar hij betaald er meer aan en hij rijd er dagelijks in:

Afbeelding

Mijn auto, wat heel fijn is dat we die ook nog hebben omdat hij een 4x4 is en we dus ook off road kunnen:

Afbeelding

Afbeelding

En mijn auto is altijd smerig en die van hem altijd super schoon en gewassen. O-) :$

Ik heb nooit een rijbewijs gehad in Nederland, mijn rijbewijs is Canadees, ik heb 1 rijles gehad en de rest geleerd toen ik mijn L (Learners Licence) had (iemand met een vol rijbewijs mag jou dan leren hoe je moet autorijden) en daarna mocht ik een test doen om meteen mijn volle rijbewijs te krijgen inplaats van m'n N (Newbie Licence) *O*

Troy heeft ook nog een oude Ford Truck bij zijn vader staan.. die hij al jaren op wil knappen.. en dit weekend gaan we er eindelijk aan werken. Ik heb geen flauw idee watvoor model het is.. (in mijn ogen is het wit, roestig en lelijk) ;)

Afbeelding

Alle auto's zijn hier automaat. *O*
Calm your tits!

Cyamytha
Donateur
Donateur

Bericht door Cyamytha » 15-09-10 17:13

Ik rijd in heel veel auto's omdat ik geen eigen auto heb.

Van pa en ma:
Afbeelding
Volvo V70.

Van werk, poolauto (DE ENIGE NIET GROEN/PAARSE *O*)
Afbeelding
Opel Corsa

Van Thierry:
Afbeelding
VW Polo

Van Collega's:
Afbeelding
Nissan Qashqai

Afbeelding
Volvo V50

En ik heb in nog veel meer auto's gereden, maar deze zit ik toch regelmatig in.
Ben dus gewent aan grote en brede auto's, maar ik denk dat als ik een auto koop dat het een oude suzuki alto wordt ofzo :') Flink afkicken dus tegen die tijd...

creamy
Postmaniak

Bericht door creamy » 15-09-10 18:05

Omdat ik voor deze:
Afbeelding
of deze:
Afbeelding
toch nog even moest sparen.
Deze aangeschaft vandaag.
Afbeelding
Een man wil bewonderd worden, een vrouw daar in tegen bemind

still-breathing
Postmaniak

Bericht door still-breathing » 15-09-10 18:09

pink-lemonade schreef:Haha Kirst als je dat al te groot vindt!! Weet je waar ik in heb gereden totdat ik deze kreeg? Ik rijd er nu ook nog steeds in hoor maar lang niet zo vaak meer haha, alleen als de fiesta weg is.
Ik heb alleen maar in kleine auto's gereden (peugeot 206 was mijn lesauto en ik rijd nu in mijn moeders toyota), dus dan vind ik mijn papa's audi A6 een beetje te groot.. Maargoed dat is niet the main reason dat ik er niet in durf te rijden. Dat ding was gewoon fucking duur en daarom ben ik bang dat ik m in de prak rijd én het is een automaat en er zitten allemaal rare snufjes in, die ik eerst nog even wil leren begrijpen :P

Daarnaast heb ik ook pas sinds juni mijn rijbewijs en in die tijd ben ik ruim anderhalve maand op vakantie geweest :') .
repetitive music...

-

...
Postmaniak

Bericht door ... » 15-09-10 18:19

Ik rij ook regelmatig in deze:
Afbeelding
Maar dan donkerblauw en een iets ouder model. Da's vergeleken met een smart echt net een legertank. :') Ik neem de bochten dan ook altijd veel te ruim in dat ding omdat ik het gevoel heb dat 'ie zo breed en lang als de hele straat is :')

Monster
Postmaniak

Bericht door Monster » 15-09-10 18:26

:O :O :O :O :O :O :O ............
De grootste draak die er bestaat.

still-breathing
Postmaniak

Bericht door still-breathing » 15-09-10 18:29

Ik wil er zo eentje :D

Afbeelding
repetitive music...

-

Kirsten
Postmaniak

Bericht door Kirsten » 15-09-10 18:34

Ik heb een blauwe Twingo uit 1999 en toen ik 'm kocht had ie nog maar 99.000 op de teller! Ondertussen zit ik al over de 106.000 heen.

Afbeelding

Hij heeft een elektrisch dakje, elektrische spiegels en ramen. Het fijne aan m'n autootje is, is dat hij best zuinig is, een hoop licht heeft in de auto en dat de dode hoek niet zo dood is. Toch ben ik ondertussen aan het kijken voor 'meer' auto, aangezien het best een licht autootje is en op de snelweg en vandaag met veel wind, het best lastig te houden is. Dat wordt waarschijnlijk een nieuwere seat ibiza, of een peugeot 206. Het liefst wil ik een BMW 1 serie wit, maar ja, het prijskaartje is daar iets te hoog van hahaha. Voorlopig doen we het met m'n Twingootje en dat is helemaal geen straf! :D

(En Noortje; je bent niet de enige met een motorrijbewijs in de planning. Ik wil het ook heul graag! Maar toch denk ik dat het verstandiger is om eerst je autorijbewijs te halen, aangezien je daar meer aan hebt.)

@ Kirsten; JJAAAAAAAH IK OOOK!!! En ik wil een oude Kever, maar dat doen we pas als ik niet meer in de weekenden werk en we een garage hebben hihihi.
It takes some silence to make sound.

Plaats reactie