OMFG! #6

Het gezelligste forum van That's Me. Houd het dus ook gezellig! Het is niet de bedoeling dat je hier volstrekte onzin plaatst. Onzin wordt direct verwijderd.
Floorster
Donateur
Donateur

Re: OMFG! #6

Bericht door Floorster » 06-10-13 19:28

OMG ik ben echt bijna dood nu. Van half 9 tot 6 op mijn benen gestaan op ons jaarlijkse evenement met zo'n 2000 kinderen 8)7
Do one thing every day that scares you.

Don't be reckless with other people's hearts; don't put up with people who are reckless with yours.

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 16-12-13 19:34

OMG waarom heb ik in vredesnaam mijn ouders beloofd om op mijn kosten te gaan lunchen en naar een tentoonstelling te gaan net vóór het salaris gestort wordt. Mijn geld is bijna op en ik wil niet meer aan mijn spaargeld zitten.

Don't be reckless with other people's hearts; don't put up with people who are reckless with yours.

lotschen
Newbee!

Bericht door lotschen » 13-01-14 16:07

OMFG nog nooit zo'n lange lijst namen in een rouwadvertentie gezien...

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 01-02-14 23:14

OMG de pleuris breekt nu echt uit op het werk. Donderdag en vrijdag heeft als het goed is 1 op de 6 collega's te horen gekregen dat ze herplaatser zijn (en zoveel vacatures zijn er niet, dus kleine kans dat ze een baan hebben) en elke keer staan we wel in de krant (met een negatieve ondertoon) en vandaag stond er zelfs een hele pittige column persoonlijk gericht aan de directeur. Aiii. Wordt gezellig maandag :').

pietvanvliet
Beheerder
Beheerder

Bericht door pietvanvliet » 02-02-14 00:01

Begrijp ik hieruit goed dat jij niet een "één-op-de-zes" bent?
Later is allang begonnen.

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 02-02-14 08:59

Ik ben inderdaad geen herplaatser, ik lig er sowieso uit als er een herplaatser geschikt wordt bevonden voor mijn functie. Mijn contract loopt maar tot 1 juni. Morgen komen alle vrijgekomen functies open (dus o.a. die van mij) en dan mogen de herplaatsers solliciteren. Detail is wel dat je maar 1 salarisschaal omhoog of omlaag mag solliciteren en de grootste slachtoffers vallen in de categorieën "3 schalen te hoog" en "2 a 3 schalen te laag". De groep die überhaupt op mijn baan mag solliciteren is erg klein, en dan moeten ze ook nog eens geschikt bevonden worden. Als er begin maart nog niemand voor mijn functie is, kom ik zelf weer in aanmerking. Misschien naïef, maar ik zie het dus nog redelijk positief in.

pietvanvliet
Beheerder
Beheerder

Bericht door pietvanvliet » 02-02-14 19:18

Mwoah. Naïef vind ik wel meevallen. Het is vast beter dan een beetje negatief uit je ogen gaan zitten kijken tot 1/6.

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 02-02-14 21:21

Ja vind ik zelf ook. Ik heb een collega in mijn team (die irritante waar ik weleens over klaag) die in hetzelfde schuitje zit en die is helemaal in paniek en loopt de hele dag haar negativiteit te spuien. Het liefst zou ik dan gewoon op zn plat Rotterdams zeggrn dat ze dr muil moet houden en optyfen, maarja dat mag natuurlijk niet, dus probeer elke keer maar netjes duidelijk te maken dat ik geen zijn heb in die negatieve shit (je werk gaat nml gewoon door), maar die boodschap komt vaak niet aan.

pietvanvliet
Beheerder
Beheerder

Bericht door pietvanvliet » 02-02-14 22:04

Jij kunt vast heel erg goed afkeurend je wenkbrauw optrekken.

Grietje
Wannabe-crew?

Bericht door Grietje » 04-02-14 17:12

OMFG, ik kreeg vandaag m'n cijfers voor literatuur terug. Het zijn twee deeltoetsen en opgeteld en gedeeld door 2 is dus het eindcijfer. Nu kreeg ik vanmorgen rond 11 uur het eerste cijfer: 4,25. Dus nu moest ik wel een 6,75 hebben gehaald op die tweede toets om gemiddeld een voldoende te staan. Krijg ik nu net m'n cijfer terug: 6,8. Hahahaaaaaa. Ik had het stiekem al opgegeven. (Ik moest deze toets wel halen, anders zou ik niet door mogen met m'n studie.)

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 04-02-14 19:52

@ Piet: probleempje, mevrouw kan geen non-verbale communicatie lezen. Ze heeft gewoon ergens een afwijking in haar hoofd. Ik bedoel, ze mankeert lichamelijk gezien van alles, dus waarom zou haar hoofd wel goed in elkaar zitten?
Overigens zei een collega over haar dat als ze weer op haar eigen functie mag solliciteren, het de vraag is of ze het dan wordt omdat de manager haar ook wel zat is. MOOI. Vraag is natuurlijk of ik er dan zelf überhaupt nog ben, maar alleen al de gedachte doet me glimlachen.
Overigens gister te horen gekregen hoeveel herplaatsingskandidaten er zijn en hoeveel fte er weer vrijkomt. Dat was ook wel een OMG momentje. Hoop mensen komen dus op straat te staan.

@ Grietje: Oef, dat is ook nog maar net! Wel fijn dat je het gehaald hebt en door mag met je studie :D.

LikeStrawberry
Raar wijf

Bericht door LikeStrawberry » 05-02-14 08:04

Yikes, net op het randje Tjitske!! Maar toch mooi gehaald (Y)

OMG hij is nu al een week in town en heeft Cleo 1x gezien. Vader van 't jaar hoor.
Calm your tits!

pietvanvliet
Beheerder
Beheerder

Bericht door pietvanvliet » 05-02-14 08:40

Even heel cynisch: Zou
Floorster schreef: omdat de manager haar ook wel zat is.
misschien de reden zijn dat deze mevrouw op haar eigen functie mag solliciteren?

En *O* voor Tjitske.
Dat met die pompoms zou ik natuurlijk graag zelf doen, maar dan roken er een paar servers van youtube op.

Grietje
Wannabe-crew?

Bericht door Grietje » 12-03-14 00:45

OMG ik word helemaal gek van mezelf en m'n besluiteloosheid.

LikeStrawberry
Raar wijf

Bericht door LikeStrawberry » 15-03-14 22:34

OMFG ik kan niet geloven dat door bedrog ik weer $ kwijt ben.. door een vent. Godverdomme hoe dom kan ik zijn??
Calm your tits!

Sarabi
Post ook wel eens...

Bericht door Sarabi » 16-03-14 09:32

Wat is er gebeurt!? :o

LikeStrawberry
Raar wijf

Bericht door LikeStrawberry » 16-03-14 20:45

Haha ok ik heb zoveel prive berichtjes en vragen erover gehad, dat ik het net zo goed hier kan zetten, ik geef toe dat ik echt dom ben geweest.

Een goede vriend van mij (dacht ik) vroeg of hij geld mocht lenen, ik heb hem $250 geleend. Hij betaalde mij $50 terug binnen 1 maand en deze maand is de 2e maand, hij is een paar dagen geleden met 't vliegtuig naar een andere provincie vertrokken. Ik sprak erover met een paar vrienden van mij en het blijkt nu dus dat hij een keiharde bedrieger is en hij heeft geld 'geleend' van ten minste 15 mensen als het er niet meer zijn!!
Calm your tits!

Sarabi
Post ook wel eens...

Bericht door Sarabi » 16-03-14 20:52

He Jezus, wat heb je toch een rare mensen he!
En vet kut, jij kan je geld goed gebruiken... Kon je natuurlijk ook niet weten, een vriend vertrouw je, dit verwacht je toch niet.

LikeStrawberry
Raar wijf

Bericht door LikeStrawberry » 16-03-14 22:00

Ik voel me gewoon heel dom, want ik leen eigenlijk het liefst geen geld uit.. voor deze reden dus, ook al is het een super goede vriend. Maar helaas, ik ben er toch in gestonken. Jammer ook voor andere mensen, ik hoorde dat er iemand was die hem $1500 heeft geleend.. dan voel je je helemaal klote!!!!
Calm your tits!

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 16-03-14 22:30

Damn wat rot zeg Juul! Echt erg dat iemand jouw vertrouwen wint om vervolgens zo'n kutstreek uit te kunnen halen.

LikeStrawberry
Raar wijf

Bericht door LikeStrawberry » 16-03-14 22:33

Ja.. bizar, gewoon echt bizar. Aan de positieve kant, hij komt hoogst waarschijnlijk nooit meer terug, dus kan ik ook niet in de bak gegooid worden voor moord ;)
Calm your tits!

Grietje
Wannabe-crew?

Bericht door Grietje » 22-05-14 06:01

OMG, ik las in de notulen van de nestrices en hoofdbewoonsters dat ze het briljante idee hebben om onze krappe gangen te gaan bespuiten met... spuitbussen. Ik kan er niet over uit dat er 7 mensen waren die dit een goed idee vonden...

Sarabi
Post ook wel eens...

Bericht door Sarabi » 22-05-14 06:38

Graffiti?

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 22-05-14 19:14

OMG vandaag het meest pittige zakelijke gesprek ever gehad. Een eigenwijze kunstenaar (wel bijna 2 keer ouder dan ik!) die als een klein kind zijn zin probeerde door te drammen, awesome. Ik ging het gesprek in met de gedachte 'ik mag niet over me heen laten lopen' en heb ook heel fel gereageerd op alles. Uiteindelijk een heleboel dingen afgehouden en nog enigszins tot een (voor mij redelijke) compromis gekomen. Ik was zo trots op mezelf na dit gesprek :P. Lekker nee zeggen op alles hihihi.

LikeStrawberry
Raar wijf

Bericht door LikeStrawberry » 23-05-14 04:24

Wat goed Floor!! (Y) Soms moet dat gewoon even!

OMG ik ga morgen een 10 uur lange wandeling doen. (de berg op) Kill me now.. or I'll die tomorrow!!
Calm your tits!

Plaats reactie