OMFG! #6

Het gezelligste forum van That's Me. Houd het dus ook gezellig! Het is niet de bedoeling dat je hier volstrekte onzin plaatst. Onzin wordt direct verwijderd.
Floorster
Donateur
Donateur

Re: OMFG! #6

Bericht door Floorster » 05-09-12 18:29

Ja maar ik moet het zelf altijd nog uitvoeren dan en dat gaat echt niet lukken.
Do one thing every day that scares you.

Don't be reckless with other people's hearts; don't put up with people who are reckless with yours.

pietvanvliet
Beheerder
Beheerder

Bericht door pietvanvliet » 05-09-12 20:02

Tuurlijkwel.
Later is allang begonnen.

LikeStrawberry
Raar wijf

Bericht door LikeStrawberry » 05-09-12 20:40

Klinkt als een simpel klusje eigenlijk lol..

Maar goed, iedereen heeft andere talenten he! :)

OMG mijn geld is nog niet binnen.. begin nu toch wel een beetje boos te worden :( (wacht al 3 maanden op een check van de goverment :') lekker he!
Calm your tits!

Clara
Postmaniak

Bericht door Clara » 06-09-12 14:24

OMG drie luchtjes gekocht vandaag en een groot cadeau voor m'n ouders. Dag geld.
I can't tell where this journey will end but I know where it starts.

pietvanvliet
Beheerder
Beheerder

Bericht door pietvanvliet » 10-09-12 21:43

Melding van de baas:
Baaschman schreef:Hai.
Vier dingen:
1) De vestiging in India heeft een probleem.
2) Ga je prikken halen.
3) Ergens in oktober vliegen we.
4) Stel je er niet te veel van voor, je zult vrijwel alleen airport-hotel-kantoor-hotel-kantoor-hotel-airport zien.

Gr.

Baaschman

P.S.
Het kantoor in Johannesburg kan ook wel wat verbetering gebruiken. Dat moet opgelost vóórdat het nieuwe ERP systeem draait
Dan maar vliegveld-hotel-kantoor-vliegveld. Ik heb ineens een internationale baan man...

*Doet uitermate betreurenswaardige en lachwekkende poging tot dansje*

Simba
Donateur
Donateur

OMFG! #6

Bericht door Simba » 11-09-12 10:55

Vet!
Just Be

pietvanvliet
Beheerder
Beheerder

Bericht door pietvanvliet » 11-09-12 18:33

Goed he? :D

Simba
Donateur
Donateur

OMFG! #6

Bericht door Simba » 11-09-12 18:56

Indeed!
Just Be

Cyamytha
Donateur
Donateur

Bericht door Cyamytha » 11-09-12 22:10

Zit ik me vet druk te maken hoe ik hem moet gaan vertellen dat het niets is en ook niets wordt tussen ons. Zegt hij "ja dat idee had ik ook al". Zeg dat dan meteen. Hmpf.

tatta
Wannabe-crew?

Bericht door tatta » 13-09-12 13:50

Haha lekker ankie :').

Mn huisgenootje heeft gisteren een nachtje in de cel doorgebracht omdat ie een klap had uitgedeeld. Omg :').
so, so you think you can tell?

Cyamytha
Donateur
Donateur

Bericht door Cyamytha » 16-09-12 21:19

Omg een oud klasgenoot van mij met wie ik al die jaren contact heb gehad was er vandaag. Ik heb me altijd afgevraagd of hij homo is, of al jaren stiekem verliefd op mij... Nou, het laatste bleek waar, het hoge woord is er uit :')

Dat vertelde hij dus net voordat hij weer naar huis ging. "ja ik wil nog wat zeggen voordat ik weer aan boord ga, want ik vind je al heel lang heel erg leuk dus denk je dat er een kans is, of zeg je van ga fietsen?"

Uuhm, ga fietsen. Stiekem vind ik het een beetje zielig, hij heeft amper vrienden en ik heel veel mensen om me heen, dus ik vergeet hem eigenlijk altijd een beetje... Maar heb wel duidelijk gemaakt dat de kans er gewoon niet is.

Clara
Postmaniak

Bericht door Clara » 17-09-12 06:42

Hahaha Ankie jij doet het goed bij de mannen! Jammer dat jij ze niet net zo leuk vindt. ;)

Cyamytha
Donateur
Donateur

Bericht door Cyamytha » 17-09-12 07:13

Ben zelf onwijs leuke jongen aan het daten nu, maar schiet nog niet op. Vrijdag/zaterdag zou hij ook komen, maar hij was ziek. Dus misschien komt hij volgend weekend ook als ik mn verjaardag vier, maar hij vaart dus misschien moet hij wel weer weg :( Maarja, ik weet iig waar ik aan begin als het wat wordt...

LikeStrawberry
Raar wijf

Bericht door LikeStrawberry » 17-09-12 07:42

OMG vandaag zo enorm veel lol gehad met poker, ik was ZO bang dat ik niet kon spelen (omdat de baby eruit kan ploppen op elk iknu haha) Maar het was een geweldige dag en ook al heb ik niet gewonnen, het was een zeer leuke ervaring!! :D
Calm your tits!

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 17-09-12 18:46

OMG net op het werk een kwartier aan de telefoon gehangen met een 62 jarige mevrouw om vanalles uit te leggen en te vragen omdat ze mijn mailtje met bijlage niet goed geopend kreeg (tot twee keer toe had ze 'em per ongeluk verwijderd, dus toen maar telefonisch). Ze is 62 en ze vertelde al dat ze computerles had en dat ze dus nog niet zo wegwijs was met de mail, dus toen ik haar voor de 2e keer mailde, had ik haar uitgelegd hoe ze de bijlage moest openen etc. Had haar aan de telefoon toen ik het verstuurd had. 'Nee het komt naar niet binnen' ... 'Nee nog steeds niet'. Uitgelegd hoe te verversen, floep, daar was ie. Oeps, is ie weer per ongeluk weg en hij is niet in de prullenbak te vinden. Dus ja toen maar alle uitleg gegeven die ze wilde hebben en de vragen gesteld die ik wilde weten. Afgesproken dat ze het een en ander nog op papier kon ophalen, wat ik haar anders gemaild zou hebben... Blablabla 15 min verder. Zegt ze aan het eind van het gesprek 'pfff ik snap er echt niks van, kan nog steeds het mailtje niet vinden' Toen uitgelegd hoe de zoekfunctie werkt en voila, daar was het mailtje weer :'). Ze voelde zich heel stom hahaha maar ik vond het wel komisch. Arme man die haar computerles geeft :')

Don't be reckless with other people's hearts; don't put up with people who are reckless with yours.

Clara
Postmaniak

Bericht door Clara » 18-09-12 11:43

Hahaha ik vind het zo gaaf dat mensen van die leeftijd computerles volgen om een beetje bij de tijd te blijven :D.

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 20-09-12 20:57

Ja he! En dat terwijl er ook gewoon een hoop veertigers zijn die niet eens weten hoe een computer werkt. Vind ik vrij stom, want op die leeftijd kan je het best leren en steeds meer dingen gaan digitaal.

OT: WTF, kom ik op zolder aan, is er een schotdeur naar beneden geknald, heeft de halve teringbende op het bureau meegenomen, spul ligt nu overal en ik heb geen idee hoe het stond en waar wat vandaan kwam. Leuke verrassing als pa en ma thuiskomen haha. Heb wel al een en ander teruggezet hoor, maar waar de f moet ik de gevonden foto's laten voor ze beschadigen... Pleur ze wel op een ander bureau neer ghehe.

LikeStrawberry
Raar wijf

Bericht door LikeStrawberry » 20-09-12 21:36

OMG ik wil dit wiegje heel heel graag! Ben 2e in rij en hopelijk kan ik hem morgen gaan bekijken/ophalen!!

Afbeelding

Het is niet zo'n bakbeest als die lelijke krengen die ze hier in Canada verkopen en het is wit en past dus bij de rest van onze baby meubeltjes! :D

Please please omg please be mine! <3
Calm your tits!

Cyamytha
Donateur
Donateur

Bericht door Cyamytha » 20-09-12 22:07

OMG vandaag vertelde mijn projectleider dat morgen zijn laatste werkdag is.
Lang verhaal, maar er is dus besloten om hem uit zijn functioneren te halen en hij heeft toen zelf aangegeven zsm weg te willen.

En na morgen heb ik dus geen projectleider meer, maar wel nog 7 projecten :|

Er is nog niets bekend over vervanging of wie zijn taken waar gaat waarnemen. Met als gevolg dat er dus 600x zoveel werk bij mij komt te liggen. Nu zijn mijn vader wel dat ik dat als kans moet zien, maar zo zie ik het dus echt niet op dit moment. Ik heb geen projectleiderkwaliteiten, ok, ik kan redelijk kletsen om de klant te paaien, maar 26x per dag een klant paaien lukt mij niet, ik heb niet voldoende technische kennis voor al die ingewikkelde dingen. We hebben nog 3 serieuze grote projecten lopen en 4 waar ik niet volledig bij betrokken ben en alleen de financiële administratie doe, omdat ik simpelweg de tijd niet heb om het e.e.a. volledig te werkvoorbereiden :(.

WHELP!

(Beetje krom, maar ik heb taart besteld voor morgen :'), maar dat is voor mijn verjaardag)

Ik heb wel vaak gezegd dat ik liever een andere projectleider zou willen, maar ondertussen zijn we zo aan elkaar gewend qua werk, dat het bijna vlekkeloos loopt (tussen ons dan). Dat hij zijn zooi niet op orde heeft en de zak krijgt, kan ik niet zo veel aan doen.
Ik ben een beetje autistisch qua veranderingen en ik heb er een schurfthekel aan, en er veranderd nu al zoveel op werk (reorganisatie), dus ik hoop echt dat ik dit allemaal aan kan, zonder zelf jankend in een hoekje te eindigen.

Woops, beetje lang verhaal geworden.
Daarbij komt natuurlijk ook dat ik het gewoon lullig vind voor die man. Heb 3 jaar naast hem gezeten en 2 jaar intensief met hem samen gewerkt. :S

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 07-10-12 21:17

OMG vanmiddag viel een heel klein jongetje (kon duidelijk net lopen) echt recht op de punt van de onderkant van de beveiligingspoortjes. Ik schrok me echt de tering, dat kind had echt zo iet ergs op kunnen lopen! Maar hij liep nog en er stroomden geen massa's bloed uit zijn hoofd dus volgens mij viel het mee, maar shit, je schrikt wel als je zo'n kindje onderuit ziet gaan.

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 24-10-12 21:50

OMG die gekke koekwaus van de supermarkt van vroeger is getrouwd en heeft een kind :|. Dat wijf zag er altijd minstens 5 jaar jonger uit dan ik en blijkbaar is ze maar 2 jaar jonger, maar shit, hoe kan zij nou al getrouwd zijn :S.

Simba
Donateur
Donateur

Bericht door Simba » 04-12-12 08:35

Hoe oud zijn ze dan?
Wij gaan ook al trouwen ^^ vandaag!
Just Be

Etrim
Postmaniak

Bericht door Etrim » 04-12-12 09:37

Leuk Myrthe! Fijne dag!
musica magnorum solamen dulce laborum
muziek is de zoete troost van grote moeite

pietvanvliet
Beheerder
Beheerder

Bericht door pietvanvliet » 04-12-12 10:36

Simba schreef:Wij gaan ook al trouwen ^^ vandaag!

Have fun you 2 :)

Grietje
Wannabe-crew?

Bericht door Grietje » 07-12-12 12:39

OMG ik was m'n bed aan het afhalen en toen werd ik en alles statisch. Niet fijn!

Plaats reactie