Waar denk je aan op dit moment? XVI

Het gezelligste forum van That's Me. Houd het dus ook gezellig! Het is niet de bedoeling dat je hier volstrekte onzin plaatst. Onzin wordt direct verwijderd.
Grietje
Wannabe-crew?

Re: Waar denk je aan op dit moment? XVI

Bericht door Grietje » 16-12-14 17:32

Vandaag een brief van de Belastingdienst gekregen, gedateerd 27 december 2014. Ze kunnen wel snel werken...! ;)

pietvanvliet
Beheerder
Beheerder

Bericht door pietvanvliet » 25-12-14 16:24

Dat we 15 jaar geleden helemaal hieperdepieper waren voor de millenniumbug.

Die, zoals een goede celebrity betaamt, uiteindelijk niet kwam opdagen.
Later is allang begonnen.

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 27-12-14 11:52

Haha oh ja! Wat vliegt de tijd toch. Zo is het alweer tien jaar geleden dat ik de kerstvakantie in Thailand doorbracht :|.

Ik denk aan wat ik nou moet met de opmerking die mijn oma gister maakte. Ik was bij mijn ouders geweest en 's avonds bracht mijn vader mijn opa en oma en daarna mij naar huis. Toen we voor het tehuis van mijn opa en oma waren, zei mijn oma 'ja ik had je 50 euro willen geven, maar ik ben het vergeten mee te nemen, maar je houdt het nog te goed en je kunt het ook krijgen als je een keer langskomt.' Nu had ze ook kunnen zeggen 'loop even mee naar binnen', maar dat deed ze natuurlijk niet. Sinds ik verhuisd ben (ruim een jaar geleden), ben ik niet meer bij mijn opa en oma thuis geweest en zie ik ze eigenlijk alleen bij mijn ouders thuis of met verjaardagen. Als ik dan ineens volgende week op de stoep sta (dan ben ik enigszins in de buurt), is het ook zo duidelijk dat ik dat geld kom halen :').
En ja, mijn opa en oma hebben het er zelf naar gemaakt dat ik daar niet meer kom. Maar die 50 euro kan ik op dit moment heel goed gebruiken :$.
Do one thing every day that scares you.

Don't be reckless with other people's hearts; don't put up with people who are reckless with yours.

Cyamytha
Donateur
Donateur

Bericht door Cyamytha » 27-12-14 18:14

Aan D. en hoe het gaat bij hem. Hij heeft afgelopen dagen echt keihard gewerkt om voor vandaag voor 2000man eten te hebben (buffet), bij benefietevenement van Share Your Compassion.
Hoop dat hij (of vooral zijn logo) in beeld komt, zal wel bij Boulevard of Shownieuws komen. Maar zou mooie reclame voor hem zijn.
Hij heeft er zo hard voor gebuffeld en is helemaal kapot, dus ben echt heel erg benieuwd hoe het gaat daar. Oh op de site van die dinges is een livestream voor de geïnteresseerden ;)

Grietje
Wannabe-crew?

Bericht door Grietje » 28-12-14 09:14

Ik ben blij dat er hier geen sneeuw in het noorden ligt. Komt mooi uit, met de verhuizing.

pietvanvliet
Beheerder
Beheerder

Bericht door pietvanvliet » 28-12-14 14:32

Nou, ik houd niet zo van steden, maar Blijdorp in de sneeuw ziet er wel heel schattig uit.

Vond half Zuid-Holland ook trouwens... Dagjesmensen moeten lekker met de trein gaan. Manmanman...

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 30-12-14 14:47

En jij was geen dagjesmens ;)?

Ik denk aan dat ik heeeel blij ben dat die sneeuw weer weg is en ik hoop dat die de komende 100 jaar ook wegblijft :P.

Don't be reckless with other people's hearts; don't put up with people who are reckless with yours.

pietvanvliet
Beheerder
Beheerder

Bericht door pietvanvliet » 30-12-14 14:57

Zie ik er gezellig uit dan? ;)

Nee, ik was keihard aan het zorgen dat ook Rotterdam kon genieten van de beschaving die 'Appie bezorgt in je keuken' heet. Dat ze daarvoor brood van anderhalf uur rijden verderop halen, terwijl er ook een vestiging aan de overkant van de Delfse Schie (hoera voor google maps) zit, maakt niet uit. Kom ik ook nog een ergens.

Maar het districentrum voor die geinige kleine paarse vrachtwagentjes zit aan de Van Stolkweg, precies waar IEDEREEN goedkoop gaat parkeren nadat ze vanaf Terbregseplein met zestig voor je op de rechter baan hebben gehangen.

Ugh!

Grietje
Wannabe-crew?

Bericht door Grietje » 19-01-15 18:30

Het collegegeld wordt deze maand 4 dagen voor de stufi afgeschreven 'door een technische fout'. Pffrrr. Wat een drama (voor de RuG).

Grietje
Wannabe-crew?

Bericht door Grietje » 23-01-15 21:31

Ik was even naar m'n studieschuld aan het kijken. :') Nooo. Maar aan de ene kant wel 'fijn' dat ik m'n uitloopjaar dit jaar nog krijg. Hierna zou ik 'm niet meer krijgen.

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 01-02-15 13:59

Hahaha ik loop net helemaal te haasten om op tijd weg te gaan.... Blijkt dat ik een uur te vroeg beneden sta :'). Wilde bijna mijn moeder appen met de vraag waar ze onderhand waren en toen zag ik de tijd, lol.

Clara
Postmaniak

Bericht door Clara » 01-02-15 20:08

Foute antwoorden in proeftentamens :r. Echt irritant. Dat maakt mij dus echt onzeker.
I can't tell where this journey will end but I know where it starts.

Arie
Postmaniak
Geslacht:

Bericht door Arie » 03-02-15 18:51

Floorster schreef:Hahaha ik loop net helemaal te haasten om op tijd weg te gaan.... Blijkt dat ik een uur te vroeg beneden sta :'). Wilde bijna mijn moeder appen met de vraag waar ze onderhand waren en toen zag ik de tijd, lol.
Ahjoh, ik heb me een keer de blubber lopen haasten omdat ik me verslapen had voor m'n werk. Toen ik goed en wel op de snelweg zat vond ik het opmerkelijk rustig op de snelweg. Bleek het zaterdag te zijn. :')

Muisje
Donateur
Donateur
Geslacht:

Bericht door Muisje » 04-02-15 12:18

Arie schreef:
Floorster schreef:Hahaha ik loop net helemaal te haasten om op tijd weg te gaan.... Blijkt dat ik een uur te vroeg beneden sta :'). Wilde bijna mijn moeder appen met de vraag waar ze onderhand waren en toen zag ik de tijd, lol.
Ahjoh, ik heb me een keer de blubber lopen haasten omdat ik me verslapen had voor m'n werk. Toen ik goed en wel op de snelweg zat vond ik het opmerkelijk rustig op de snelweg. Bleek het zaterdag te zijn. :')
Hahahaha. :D Ik heb 'ns m'n ouders wakker gemaakt omdat ze zich (net als ik) hadden verslapen. Was ook op zaterdag. :')
This will all make perfect sense someday.

Clara
Postmaniak

Bericht door Clara » 05-02-15 13:47

Ik heb Anne in Thailand een keer wakker gemaakt nadat ik al heel zachtjes had gedoucht en niet snapte waarom ze maar bleef liggen. Het was 5 uur 's nachts ofzo. Vergeten de tijd te verzetten :'). REMEMBER ANNE?

Herpie
Newbee!

Bericht door Herpie » 07-02-15 17:57

Haha, ja! Dat was genieten! ;-)

Grietje
Wannabe-crew?

Bericht door Grietje » 07-02-15 19:58

Die .frl reclame is zo naar.

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 08-02-15 19:51

Muisje schreef:
Arie schreef:
Hahahaha. :D Ik heb 'ns m'n ouders wakker gemaakt omdat ze zich (net als ik) hadden verslapen. Was ook op zaterdag. :')
Hahaha! Ik heb weleens dat ik op zaterdag wakker schrik zo van "OH NOOO!" maar gelukkig besef ik altijd snel genoeg (nog voor ik uit mijn bed kan springen :P) dat het dan weekend is. Andersom vraag ik me doordeweeks weleens af waarom in vredesnaam die wekker zo vroeg gaat. "Oh ja, werk" :o)

LikeStrawberry
Raar wijf

Bericht door LikeStrawberry » 09-02-15 11:50

Ik kan me uitslapen niet eens meer herinneren.. haha iets waar ik zo enorm van kon genieten voordat ik Cleo had! Nu ben ik vaak zelfs voor Cleo wakker (meestal half 7) en zij om 7 uur :P

Vind het niet eens erg en ik zal me ook vrijwel nooit meer verslapen ;)

Ik zat voordat ik bovenstaande verslaap verhalen las, te denken aan dat ik net een shift heb gedaan bij mijn nieuwe baan en dat ik dol gelukkig ben, het is leuk werk, ik verdien $35 per uur. Het enige nadeel is dat ik nog steeds niet weet of ik het wel fulltime wil of alleen in 't weekend. :P (en ik nu toch heel snel moet gaan beslissen)
Calm your tits!

Clara
Postmaniak

Bericht door Clara » 11-02-15 20:51

Heb gisteren een uur met m'n SLB-er gepraat alsof het m'n psycholoog is en nu heb ik weer een opgeruimde bovenkamer.

Arie
Postmaniak
Geslacht:

Bericht door Arie » 11-02-15 21:17

Floorster schreef:
Muisje schreef:
Arie schreef:
Hahaha! Ik heb weleens dat ik op zaterdag wakker schrik zo van "OH NOOO!" maar gelukkig besef ik altijd snel genoeg (nog voor ik uit mijn bed kan springen :P) dat het dan weekend is. Andersom vraag ik me doordeweeks weleens af waarom in vredesnaam die wekker zo vroeg gaat. "Oh ja, werk" :o)
Hahaha, mooi is dat. Of dat je nog half in een droom zit als je wekker gaat en je in een vechthouding schiet om een engerd van je af te slaan tot je beseft dat die engerd in je droom zat (true story).

Trouwens... QUOOOOOOOTEEEEBOOOOOOOOOM! :D

Muisje
Donateur
Donateur
Geslacht:

Bericht door Muisje » 13-02-15 12:28

CARNAVAL. Zin innnnn. Ga zo. Helemaal hyper al. :')
This will all make perfect sense someday.

Cyamytha
Donateur
Donateur

Bericht door Cyamytha » 13-02-15 12:55

Ik hoop dat de nagels die ik ga zetten straks gaan lukken. Vriendinnetje van mij gaat als "anita" carnavallen en ik heb dus echt walgelijk foute zebra tips :')

Grietje
Wannabe-crew?

Bericht door Grietje » 13-02-15 19:40

Tandpasta voor mannen. Waarom.

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 13-02-15 20:45

Hahaha precies mijn gedachten Tjitske! Ik had de tv op de achtergrond aan, hoorde half die reclame en dacht echt 'wtf hoor ik dat nou goed?'

Plaats reactie