Waar denk je aan op dit moment? XVI

Het gezelligste forum van That's Me. Houd het dus ook gezellig! Het is niet de bedoeling dat je hier volstrekte onzin plaatst. Onzin wordt direct verwijderd.
Cyamytha
Donateur
Donateur

Re: Waar denk je aan op dit moment? XVI

Bericht door Cyamytha » 16-08-14 09:20

Inderdaad! Superleuk jurkje!

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 27-08-14 11:28

Morgen mijn laatste werkdag :'(.
Do one thing every day that scares you.

Don't be reckless with other people's hearts; don't put up with people who are reckless with yours.

Grietje
Wannabe-crew?

Bericht door Grietje » 03-09-14 16:55

Ik ben het niet meer gewend om twee colleges op één dag te hebben. :') Gelukkig morgen geen colleges. :+

Clara
Postmaniak

Bericht door Clara » 04-09-14 14:41

Ik moest een instaptoets voor Nederlands en Engels maken en ik had respectievelijk een 8.4 en 8.8 :'). Ik hoop dat die Engelse toets op heel laag niveau was, anders moet ik me schamen voor mijn Nederlands.
I can't tell where this journey will end but I know where it starts.

Grietje
Wannabe-crew?

Bericht door Grietje » 08-09-14 11:04

Goed bezig! :P

Ik heb een vaardigheidsvak (Academisch schrijven en presenteren). Het is maar een blok-vak (7 weken) voor maar 5 punten, maar het is ZOVEEL werk. Het bestaat uit twee delen, het schrijven (maandags) en presenteren (vrijdags). Voor elke maandag moeten we een conceptversie van de schrijfopdracht inleveren (1000-1500 woorden, wat op zichzelf wel te doen is, maar het voorbereidend werk is enorm) en die moet dan voor vrijdag zijn verbeterd en ingeleverd, maar voor maandag heb je dan ook weer een nieuwe opdracht. En tegelijk heb je voor vrijdag ook gewoon dat presenteren. Gelukkig is dat maar één keer (ik mag in week 3 al, dus dan ben ik er vanaf). Oh en het wordt opgenomen, zodat je het terug kan kijken. :') Ik kijk er nu al naar uit.

Ik voel me nu al een beetje overspannen. :') :+ Ik kan niet wachten tot dit blok voorbij is. :')

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 09-09-14 10:25

Succes ermee!

Ik ben nu ruim een week werkloos thuis en ik trek het nu al aardig slecht. Kan de motivatie/concentratie niet altijd vinden om te solliciteren en ik voel me nogal alleen omdat iedereen in mijn toch al niet zo grote vriendenkring aan het werk is.
En ik twijfel of ik volgende week met mijn ouders mee op vakantie ga, want het is toch alleen maar gezeik en veel discussies.
Yaaaay go me 8)7

Don't be reckless with other people's hearts; don't put up with people who are reckless with yours.

Grietje
Wannabe-crew?

Bericht door Grietje » 15-09-14 00:04

Thanks!
En ik weet een beetje hoe je je voelt, aangezien ik dat ook had toen ik begin dit jaar stopte met m'n studie. Hoewel ik er misschien iets minder last van had dan jij, aangezien ik een redelijk goeie Einzelgänger ben. :') Maar het is in ieder geval goed om bezig te blijven en een beetje ritme in je leven te houden.

Ik denk nu aan die belachelijke conclusie aan het einde van dat (wetenschappelijke) artikel. Serieus, zo iets doms heb ik nog nooit gelezen. Het hele artikel wordt gewoon onderuit gehaald. Als ik dan toch bezig moet zijn op m'n zondagavond... Eén lichtpuntje. :')

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 21-09-14 08:52

Ik ben ook wel redelijk op mezelf hoor, maar nu ik de contacten met collega's moet missen, mis ik toch ook wel wat gezelligheid. Probeer idd wel een ritme aan te houden.

Oh en wat ik hier wilde posten: volgens mij heb ik last van een soort omgekeerde generatiekloof met mijn ouders. Was een week met ze naar Italië en er was nauwelijks wifi en als we dan ergens zaten, toverden ze gelijk hun telefoons tevoorschijn om te kijken of er ergens gratis wifi in de lucht hing. Als ik even met mijn telefoon in mijn handen zat om bijvoorbeeld een foto te nemen, dan was het gelijk "oh heb je hier wifi?"
En gisteravond kwamen we thuis na ruim 15 uur onderweg geweest te zijn en ik ga gelijk pitten en wat doen zij... Jawel, de iPhone/iPad uit de tas halen... 8)7

Grietje
Wannabe-crew?

Bericht door Grietje » 28-09-14 16:59

Haha Floor, dat is wel erg. :P

Ik denk aan alles wat ik had moeten doen en wat ik nog moet doen en ik word er helemaal gek van. :(

Clara
Postmaniak

Bericht door Clara » 28-09-14 19:21

Morgen van 11:30 tot 20:00 werken, dinsdag om 8:00 weer beginnen en van 13:30 tot 21:30 school. :'(

Grietje
Wannabe-crew?

Bericht door Grietje » 30-09-14 14:13

Schijnbaar was er weer een aardbeving in Groningen die je ook kon voelen in het centrum. Ik heb niks gevoeld (zat wel in het centrum, had college), maar m'n ganggenootjes voelden hun kamers schudden. :') En er zitten al zoveel scheuren in de muren van de flat. :')

pietvanvliet
Beheerder
Beheerder

Bericht door pietvanvliet » 01-10-14 06:38

Ik heb ineens een Surinaamse weerlezer in huis...

Staat er hier een dingen te verkondigen over het 'oewarme oeweertype' en eerlijk gezegd: dit land heeft Surinaamse weerlezers nodig. Wordt als dat druilerige rotweer een stuk dragelijker van.
Later is allang begonnen.

Grietje
Wannabe-crew?

Bericht door Grietje » 07-10-14 17:29

Nooo, de internationale postzegels gaan volgend jaar met €0,10 omhoog. (Gewone postzegels met €0,05.) Wordt m'n Postcrossing-verslaving nog duurder. Niet dat dat me tegenhoudt, maar toch... :P

Cyamytha
Donateur
Donateur

Bericht door Cyamytha » 07-10-14 17:36

Haha ik haal altijd snel twee velletjes als mn salaris binnen is en dan mag ik even los van mezelf.

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 09-10-14 13:57

Pfff, die postzegels worden ook steeds duurder zeg. Schrok me rot toen ik net €6,40 voor een velletje van 10 Nederlandse postzegels moet afrekenen.

Ik denk aan dat óf de buren aan mijn post zitten (hebben ze ook weleens bij de buurman gedaan die hier alleen op papier nog woont) óf de postbode ergens niet helemaal fris is. Ik had in augustus een abo op de Elle afgesloten en op 12 september zou ik het eerste nummer krijgen . Halverwege de 12e ging ik weg voor een week vakantie en terug van vakantie was 'ie er helemaal niet. Ik Elle gemaild en volgens hen was hij wel verstuurd. Nu krijg ik net alsnog de Elle binnen, is de gratis mascara die erbij zat eruit gestolen. Hmmmm. En de Elle lag er al toen ik net even weg ging, maar het leek me niet handig om die mee te zeulen. De verpakking zag er toen wat minder afgeranseld uit, maar hee dat was maar een snelle blik. Toen ik net thuis kwam en hem oppakte, was het folie dus opengescheurd.

Grietje
Wannabe-crew?

Bericht door Grietje » 15-10-14 21:52

Vervelend Floor! Ik ben blij dat ik een afgesloten postvakje heb. Al zegt dat ook nog niks, dat zag je wel aan de DigiD fraude in de flat...

Clara
Postmaniak

Bericht door Clara » 16-10-14 14:57

Mijn lerares Engels mailt gewoon nooit terug en dat is fucking irritant als deeltijder.

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 16-10-14 15:28

Grietje schreef:Vervelend Floor! Ik ben blij dat ik een afgesloten postvakje heb. Al zegt dat ook nog niks, dat zag je wel aan de DigiD fraude in de flat...
Hier delen we met 4 huizen (waarvan 1 onbewoond, maar er komt nog wel post voor diegene) 1 brievenbus waarbij dus alles direct op de vloer valt en die irritante bovenburen houden het dus helemaal niet netjes. De buren naast mij en ik doen wel ons best, maar het is soms niet bij te houden. Ik had eerst een nee/nee sticker op de brievenbus geplakt (in overleg met de buren naast me) en binnen een paar dagen hadden de bovenburen het eraf gehaald. Vrij frappant, want ze zijn zelfs te beroerd om hun eigen (geadresseerde) post op te rapen. Gelukkig staat er een prullenbak in mijn huis, dus zodra er reclamemeuk binnenkomt, mieter ik het weg :$ . Ook wordt er echt super veel verkeerd bezorgd, nog irritanter.

Ik denk aan dat ik af en toe wel handig ben in dat 'cheap skate gebeuren'. Laatst bij de drogist hadden ze 1+1 gratis op alle Nivea producten dus ik had 2 deo's gekocht. Eentje deed het na een tijdje niet meer. Er kwam geen deo uit de verstuiver, maar wel uit de hele fles onderhand. Dus ik zat helemaal onder de deo, behalve op de plek waar het echt moest :'). Dus ik dacht kan altijd een klacht indienen en om een nieuw product vragen, kijken wat ze doen. Kreeg ik een mail terug met de vraag of ik die deo kon opsturen (kosteloos), dus ik gedaan, krijg ik net een pakketje met 2 deo's en een douchegel. Aight B) .

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 18-10-14 11:29

Aan wat ik in vredesnaam moet gaan doen vandaag. Ik merk dat het uitrusten me goed doet en dat ik dat echt nog heb, maar ik ga me onderhand wel vervelen en HALLO ZON!

Grietje
Wannabe-crew?

Bericht door Grietje » 23-10-14 16:21

Ik ben bij het onderdeel van m'n evaluatierapport aangekomen waarbij ik m'n presentatie terug moet kijken en daar commentaar op moet geven. Ik heb gekozen voor m'n herkansingspresentatie, anders kon ik het helemaal niet aan. :') O, wat naar.

Grietje
Wannabe-crew?

Bericht door Grietje » 30-10-14 21:03

De kamers in onze flat worden op Lefier opeens aangeboden voor €363. Ik hoop dat dit een foutje is en is te wijten aan de nieuwe site, want anders is het serieus compleet belachelijk. :')

Marina
Forummeubel

Bericht door Marina » 02-11-14 17:09

Ben jij eigenlijk niet lid van woningnet groningen?

Grietje
Wannabe-crew?

Bericht door Grietje » 02-11-14 17:17

Nee. Dat kost zo'n €20,- per jaar, dus daar begin ik niet aan. Sowieso duurt het daar waarschijnlijk 80 jaar voordat ik iets zou krijgen. :') En ik wil toch niet per se in Groningen blijven.

Ik sta wel al een tijdje bij ThusWonen ingeschreven, dat is gratisch. Ik heb deze week weer op een appartementje geschreven. Is in verhouding veel goedkoper dan alles wat ik in Groningen kan krijgen. Het enige nadeel is dat ik dan weer moet reizen, maar goed, dat zal later voor werk waarschijnlijk ook wel moeten. En het is wel te doen.

Dus even afwachten of dat wat wordt. Misschien krijg ik wel weer zomaar een 4-slaapkamer woning aangeboden waar ik niet op heb geschreven... :')

Marina
Forummeubel

Bericht door Marina » 02-11-14 17:32

Kon mij ooit nog eens herinneren dat ik mij ook wilde inschrijven voor lefier (dacht ik) en dat ik dus bij woningnet moest inschrijven omdat daar veel aangesloten zijn ofzo:P

Grietje
Wannabe-crew?

Bericht door Grietje » 02-11-14 18:09

Jep, WoningNet is verbonden aan Lefier. Dat is de tak van Lefier die sociale huurwoningen in Groningen verschaft. Kamers en zo gaat wel via de site van Lefier, maar het zijn dus wel verschillende inschrijvingen. ;)

Plaats reactie