Waar denk je aan op dit moment? XVI

Het gezelligste forum van That's Me. Houd het dus ook gezellig! Het is niet de bedoeling dat je hier volstrekte onzin plaatst. Onzin wordt direct verwijderd.
Marina
Forummeubel

Re: Waar denk je aan op dit moment? XVI

Bericht door Marina » 02-11-14 18:15

Aah oke, ja tegenwoordig zoek ik geen kamers meer. Maar misschien in de toekomst een wat grotere woning (miss ook buiten groningen, is wel goedkoper).
De woonboot bevalt nog prima tot nu toe.

Clara
Postmaniak

Bericht door Clara » 03-11-14 12:14

Grietje schreef:Nee. Dat kost zo'n €20,- per jaar, dus daar begin ik niet aan. Sowieso duurt het daar waarschijnlijk 80 jaar voordat ik iets zou krijgen. :') En ik wil toch niet per se in Groningen blijven.
Dat valt heel erg mee hoor. Juist omdat je nu al via Lefier huurt krijg je 1.5 keer zoveel punten. Ik heb me toen ik 18 werd meteen ingeschreven op Woningnet en betaal nog ieder jaar. Een keer 20 euro voor een heel jaar lig ik niet wakker van. Inmiddels sta ik al ongeveer 1.5 jaar ontzettend hoog, zelfs voor hoekwoningen enzo. Jij hebt de mazzel ook nog dat je al 23 bent en dus voor veel meer woningen met huurtoeslag in aanmerking komt.

Ik blijf de komende jaren ook gewoon nog betalen voor mijn inschrijving, ondanks dat ik ergens volgend jaar naar Brabant ga verhuizen. Je weet maar nooit.. stel dat het misgaat en ik heb hier in het noorden weer een huis nodig, dan heb ik flink gespaard met m'n punten (Y).

OT: Ik moet vanmiddag naar de tandarts, want in Turkije is mijn vulling uit m'n kies gevallen dus ik loop al een paar weken letterlijk met een gat in m'n kies rond en die wordt vanmiddag gevuld. Me not likey :'(. Ben helemaal niet bang voor de tandarts, maar dat komt omdat ik nooit wat heb en nu weet ik bij voorbaat dat ik 100 jaar met die watten in m'n smoel lig te stikken.. thanks, but no thanks.
I can't tell where this journey will end but I know where it starts.

Grietje
Wannabe-crew?

Bericht door Grietje » 04-11-14 16:44

Ik moet gegevens verstrekken over mijn woonhistorie van de afgelopen 5 jaar aan Thús Wonen. Wat dus betekent dat ik een papiertje bij de gemeente moet laten printen en dat kost €15,20.

Hoezo keihard worden genaaid door de bureaucratie.

Clara
Postmaniak

Bericht door Clara » 04-11-14 18:26

Volgens mij ging het tentamen best goed, maar doordat de hele klas het heel moeilijk vond ga ik weer twijfelen :').

Grietje
Wannabe-crew?

Bericht door Grietje » 05-11-14 12:28

Haha, irritant is dat! Daarom bespreek ik nooit antwoorden met klasgenoten. Dan ga ik me alleen maar extra zorgen maken. :P

Ik ga vandaag het appartementje bezichtigen. Ik ben benieuwd... Spannend!

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 05-11-14 14:37

Clara schreef:Volgens mij ging het tentamen best goed, maar doordat de hele klas het heel moeilijk vond ga ik weer twijfelen :').
Misschien ben jij er gewoon beter in dan de rest ;)?
Ik had ooit een tentamen HRM, maar omdat ik een hertentamen marketing had dat ik echt echt echt moest halen, had ik HRM amper geleerd en me vol op marketing gestort (HRM kon ik hetzelfde jaar nog wel herkansen, marketing pas het jaar daarna). HRM was echt kneiter moeilijk, maar het ging wel eigenlijk wel oke. Bleek later bij de uitslag dat ik 1 van de 11 studenten was die het gehaald had (van de plusminus 120 studenten) *O*.

Ik denk aan dat ik C. beloofd heb morgen naar Primark te gaan, maar ik heb helemaal geen zin (en geld :')).
Do one thing every day that scares you.

Don't be reckless with other people's hearts; don't put up with people who are reckless with yours.

Clara
Postmaniak

Bericht door Clara » 05-11-14 15:25

Haha ja, laten we het er maar op houden dat ik de beste was :'). Kan ik nog maximaal 3 weken in die bubbel leven, daarna wordt het vast een ander verhaal.
Clara schreef:OT: Ik moet vanmiddag naar de tandarts, want in Turkije is mijn vulling uit m'n kies gevallen dus ik loop al een paar weken letterlijk met een gat in m'n kies rond en die wordt vanmiddag gevuld. Me not likey :'(. Ben helemaal niet bang voor de tandarts, maar dat komt omdat ik nooit wat heb en nu weet ik bij voorbaat dat ik 100 jaar met die watten in m'n smoel lig te stikken.. thanks, but no thanks.
Dit sloeg dus nergens op, want ik was binnen 5 minuten die stoel weer uit (Y). Nu leef ik in de omgekeerde wereld, want het is nogal vreemd om opeens geen gat meer in je kies te hebben _O-.

Grietje
Wannabe-crew?

Bericht door Grietje » 09-11-14 17:43

Ik zou blij zijn als ik alle Taalwetenschap en CIW vakken heb gehad. Pfff.

Clara
Postmaniak

Bericht door Clara » 10-11-14 17:19

Vandaag te horen gekregen dat ik wéér een andere leidinggevende krijg en daar ben ik op z'n zachtst gezegd niet erg blij mee.

Muisje
Donateur
Donateur
Geslacht:

Bericht door Muisje » 12-11-14 21:45

Dat het . K . U . T . is dat m'n vriend op uitzending gaat. Hij is militair en gaat begin januari voor 4/5 maanden naar Mali en het komt steeds dichterbij en ik vind het steeds moeilijker. :(
This will all make perfect sense someday.

Marina
Forummeubel

Bericht door Marina » 15-11-14 12:27

Pfff ik zou dat echt niet kunnen trekken :( veel sterkte alvast.

Cyamytha
Donateur
Donateur

Bericht door Cyamytha » 15-11-14 12:55

Ik snap 100% hoe dat voelt Laura. Een uitzending is natuurlijk anders dan een zeeman, qua risico's, maar het gemis is het zelfde! Maar waak er voor dat je je eigen ding blijft doen en niet bij alles denkt "als hij er nu was dan...". Alleen dan gaat de tijd een beetje sneller.

LikeStrawberry
Raar wijf

Bericht door LikeStrawberry » 15-11-14 21:54

Aan dat ik een nieuwe bank wil en van de oude af wil :(
Calm your tits!

Grietje
Wannabe-crew?

Bericht door Grietje » 17-11-14 13:02

Ik probeer even extra zuinig te zijn zodat ik wat extra geld overhoud voor de verhuizing, maar nu komen er natuurlijk steeds van die 'stomme' kosten zoals een nieuwe persoonlijke ov-chipkaart, omdat ik die van mij kwijt ben geraakt... Weer €11,- weg. En hij was nog wel geldig tot volgend jaar november. :S

Clara
Postmaniak

Bericht door Clara » 17-11-14 15:12

^ Dit heb ik ook de hele tijd! Zo irritant.

Grietje
Wannabe-crew?

Bericht door Grietje » 17-11-14 18:37

M'n buurvrouw van 204 komt net een blauwe envelop die voor mij is langsbrengen... Nooit problemen met de post en nu net met dit wordt het in de verkeerde bus gegooid. Nu zal ik er nog wel 1 krijgen morgen... :')

Muisje
Donateur
Donateur
Geslacht:

Bericht door Muisje » 20-11-14 17:05

Cyamytha schreef:Ik snap 100% hoe dat voelt Laura. Een uitzending is natuurlijk anders dan een zeeman, qua risico's, maar het gemis is het zelfde! Maar waak er voor dat je je eigen ding blijft doen en niet bij alles denkt "als hij er nu was dan...". Alleen dan gaat de tijd een beetje sneller.
Het Belgische leger is wat dat betreft ongeveer het Nederlandse leger. Als er écht gevaar is in een land, dan gaan ze er niet heen. Als het goed is heeft hij wel internet (moet nog geregeld worden) en ik denk dat Joep dat destijds op zee niet had?
This will all make perfect sense someday.

Cyamytha
Donateur
Donateur

Bericht door Cyamytha » 20-11-14 22:52

We konden mailen. Maar hij mocht toen ook maar 1 mailtje per dag sturen. Echt internet, skype ofzo, was echt een no go.

Cyamytha
Donateur
Donateur

Bericht door Cyamytha » 22-11-14 19:21

Hem. Hem. Hem. :')

pietvanvliet
Beheerder
Beheerder

Bericht door pietvanvliet » 22-11-14 19:59

*Pietvanvliet citeert pesterig het refreintje van de grootste hit van Savage Garden.

En daarna Ilse de Lange: 'kvind'tzoooleuk!
Later is allang begonnen.

Cyamytha
Donateur
Donateur

Bericht door Cyamytha » 22-11-14 20:26

Hahaha Piet. Die stond net in de auto nog op :')

pietvanvliet
Beheerder
Beheerder

Bericht door pietvanvliet » 22-11-14 21:22

Ze noemen me ook wel Piet Ogilvie.

Of gewoon: Piet, het medium.
Later is allang begonnen.

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 24-11-14 15:41

Haha toevallig zeg!

Ik denk aan dat het volgens mij echt eens tijd wordt om R. te appen voor een date. We hebben sinds een jaar zo heel af en toe wat whatsapp contact maar hij doet steeds heel vaag en vraagt me nooit concreet en ik was intussen druk met andere dingen (als ik echt had gewild, had ik het hem wel al gevraagd). Laatst zei hij ineens 'je hebt zo veel tijd nu en je nodigt mij niet eens uit.' Ik antwoordde dat ik er op terug zou komen, want ik had het die erop volgende twee weken echt heel druk. Die twee weken zijn nu voorbij en nu droomde ik dat ik hem wilde uitnodigen, maar dat ik te laat was en hij al een ander meisje had. Wat een teken! Maar ik moet echt eerst een hele grote portie moed verzamelen :$ .
Do one thing every day that scares you.

Don't be reckless with other people's hearts; don't put up with people who are reckless with yours.

Grietje
Wannabe-crew?

Bericht door Grietje » 24-11-14 19:24

Go for it, Floor! :D Als je er al over droomt... ;)

Ik denk constant aan verhuisdingen. Heel irritant, want ik moet me eigenlijk ook focussen op m'n studie. En sowieso kan ik nu niet meer doen dan zoveel, want ik heb de sleutels nog niet.

Grietje
Wannabe-crew?

Bericht door Grietje » 30-11-14 12:59

M'n ganggenootjes van het eerste gangetje hadden een hele fijne discussie op Whatsapp over dat iedereen daar buikgriep had en of dat ook kwam door het delen van een wc... :')
Gelukkig heb ik straks m'n eigen badkamer.

Plaats reactie