Wat mis jij op dit moment?

Het gezelligste forum van That's Me. Houd het dus ook gezellig! Het is niet de bedoeling dat je hier volstrekte onzin plaatst. Onzin wordt direct verwijderd.
Floorster
Donateur
Donateur

Re: Wat mis jij op dit moment?

Bericht door Floorster » 14-10-11 22:43

Ah lieve Neen, Delft en Rotterdam best heel dicht bij elkaar hè! Als je je alleen voelt en je wilt chillen, kan je me altijd bellen/smsen hè!
Wat Sander heeft, dat had ik op de middelbare school ook. Altijd massa's van mensen om me heen. Juist tijdens het studeren ben ik dat kwijt geraakt door o.a. die kansloze constructie van mijn opleiding: iedere jaar een nieuwe klas en dus geen diepgaande contacten omdat je allemaal naast school ook nog je sport, hobby, werk etc hebt en elkaar in een jaar tijd nooit echt goed leert kennen.

Ik mis dat chillen met hele vriendengroepen ook, al jaren, maar heb me er enigszins bij neergelegd dat dat 'em niet wordt, mede doordat ik 9 van de 10 keer meer in vriendschap lijk te investeren dan andere mensen, terwijl ik niet eens iemand bent die per se elke week haar vrienden moet zien.
Do one thing every day that scares you.

Don't be reckless with other people's hearts; don't put up with people who are reckless with yours.

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 16-10-11 15:11

Mijn iPhone :'(!
Aan de ene kant kan ik prima zonder smartphone, het is immers weekend en ik gebruik 'em vooral doordeweeks, maar net wilde ik even checken hoe Feyenoord het doet en toen greep ik naar mijn telefoon en was het echt 'oh ja, shit... oud dingetje!'

Don't be reckless with other people's hearts; don't put up with people who are reckless with yours.

Arie
Postmaniak
Geslacht:

Bericht door Arie » 18-10-11 13:20

Een 'vind ik leuk' knop op TM.

Ekmef
Postmaniak

Bericht door Ekmef » 18-10-11 19:37

Ik mis hem! Net 2 nachtjes met m doorgebracht en ik mis het samen zijn en het samen koken, afwassen, bankhangen, sigaretjes roken en vooral het samen slapen, dat hij me helemaal stevig vasthoud enzo :$ dát mis ik.

En ik mis de laatste tijd steeds vaker een plekje voor mezelf. Ben er echt weer aan toe om een eigen huisje te hebben..
Love makes you stupid.

Clara
Postmaniak

Bericht door Clara » 22-10-11 12:31

M'n lieve mama zoals ze was. Dat mis ik echt heelheel erg. Ik probeer er zoveel mogelijk te zijn, maar het doet pijn om daar te zijn. Ze heeft zo verschrikkelijk veel pijn, vergeet alles, moet om het minste huilen, zegt alles duizend keer en daar lachen we om, maar eigenlijk is het niet om te lachen. Ik heb zo'n bewondering voor die vrouw. Klagen doet ze werkelijk nooit.
Laatst heb ik een gesprek met haar gehad dat ze niet altijd moet zeggen dat 'het wel goed gaat', maar dat ze haar ware ik eens aan dierbaren moet tonen. En dat ze het moet toelaten dat andere mensen schoonmaken in hun huis of de ramen lappen. Ze wil alles zelf doen, maar dat kan ze niet meer en dat moet ze leren accepteren. En juist omdat ik dat zei heeft ze er eindelijk eens naar geluisterd en begint ze het steeds meer toe te laten en daar ben ik trots op. Want mama is de meest zelfstandige vrouw die ik ken. En ik vind het heel fijn dat er nu uit alle hoeken mensen komen die dingen voor haar willen doen, ook al is het maar een kopje thee met haar drinken zodat ze niet alleen is.

Het allllllerleukste vind ik dat vrienden van haar een huis hebben gekocht in Hongarije en dat ze dat helemaal gaan verbouwen zodat mama er goed kan leven. Ze maken beneden een slaapkamer en er komt een speciale stoel en een speciaal bed, alles passen ze aan voor mama. Zo verschrikkelijk lief! Volgend jaar mag m'n moeder daar naartoe op hun kosten en ik ga mee, want vliegen kan ze niet meer in d'r eentje. Maar ik vind het zo onwijs lief dat die mensen dat speciaal voor mijn moeder doen... En m'n vader heeft een hekel aan vliegen, maar hij gaat ook voor m'n moeder mee.

Zo, lekker even een heel verhaal maar soms vind ik het maar moeilijk dat m'n moeder blijft aftakelen en ik gewoon niet weet hoe lang ze dit nog volhoudt. Maar ik mag in mijn handjes knijpen met m'n ouders :).
I can't tell where this journey will end but I know where it starts.

Arie
Postmaniak
Geslacht:

Bericht door Arie » 22-10-11 12:34

Ah, dat is echt heel lief, Tineke. Het is natuurlijk moeilijk om je moeder zo te zien, maar ik heb er op mijn beurt weer bewondering voor wat jij allemaal voor je moeder doet en hoeveel je om haar geeft. Hou dat vast, hoor. Ze zal het nodig hebben :)

Simba
Donateur
Donateur

Wat mis jij op dit moment?

Bericht door Simba » 23-10-11 17:33

Ik mis het kind zijn zo. Het verlangen naar onbevangenheid. De rust van de onverantwoordelijkheid en het geloven in de goedheid.
Just Be

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 08-04-12 14:26

De vakanties in Italië. Het zonnetje, het eten, het mooie mannen kijken in het zwembad, het Italiaanse gewauwel op de radio, mijn slanke zongebruinde lijf, met een luchtbedje dobberen op het meer, plotseling opkomende stormen en de wind door je haren en het geluid van inslaan van extra haringen wat daarmee gepaard gaat.

Fierce
Postmaniak

Bericht door Fierce » 08-04-12 22:55

Steun
Study hard, but party harder!

harrynak
Postmaniak

Bericht door harrynak » 06-06-12 08:41

Ramon en de zon
I was calling your name...
but you would never hear me sing

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 06-06-12 10:57

Mn lieve vriendinnetje. Ze is net ruim 2 maanden weg dus het duurt nog zo lang voor ik haar weer zie :(!

Fierce
Postmaniak

Bericht door Fierce » 06-06-12 12:11

Concennntrraaattttieeeeee

Grietje
Wannabe-crew?

Bericht door Grietje » 07-06-12 17:14

Een tv. :') Ik heb nog geen tv op m'n kamer en nu kan ik geen tennis kijken. :(

LikeStrawberry
Raar wijf

Bericht door LikeStrawberry » 07-06-12 21:41

Ik mis de zon! Het regent hier nu al een paar dagen non stop haha, niet dat het koud is maar ik mis lekker in 't zonnetje zitten. :)
Calm your tits!

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 08-06-12 11:00

Ik sta stil met de bus bij de halte en aan de overkant staat mn ex best friend en ik mis haar. Na haar kwam C en toen Denise en ze zijn nu allemaal weg maar mn middelbare school vriendinnetje was het meest dierbaar en ik moet al heel de week aan haar denken en nu mis ik vroeger. Toen alles nog ongecompliceerd was.

Florence
Postmaniak

Bericht door Florence » 08-06-12 13:09

Een privejet zodat ik altijd naar Groningen kan gaan wanneer ik wil :)

KMQueeNy
Moderator
Moderator

Bericht door KMQueeNy » 12-06-12 14:58

Floorster schreef:Ik sta stil met de bus bij de halte en aan de overkant staat mn ex best friend en ik mis haar. Na haar kwam C en toen Denise en ze zijn nu allemaal weg maar mn middelbare school vriendinnetje was het meest dierbaar en ik moet al heel de week aan haar denken en nu mis ik vroeger. Toen alles nog ongecompliceerd was.
Ja, 'vroeger' ging alles betreft vriendschappen zoveel makkelijker, anders vooral.
Ik merk het nu ook hoor, spreek amper nog mensen die ik vroeger dagelijks zag en/of sprak. Ieder krijgt z'n eigen leven, worden allemaal écht volwassen ofzo. We verhuizen allemaal ergens anders naartoe, krijgen kids en plop, contact weg. Spreek echt nog heel weinig mensen nu ik erover nadenk. Ja een beetje via FB. M'n beste vriendin van vroeger heb ik daar ook weer opgedaan en zij woont nu in het dorp waar mijn ouders wonen dus kan haar weer vaker zien en dat is wel heel leuk! Daarvoor woonde ze 3 uur verder en dat maakt 't ook niet bepaald makkelijk.

Voordeel is wel dat waar wij nu wonen zoveel leuke mensen wonen! Heb hier in de bijna 5 jaar tijd zoveel vrienden gemaakt. Kan bij de helft van de straat zo naar binnen stappen voor een kopje koffie of een drankje 's avonds. Overdag lekker de kids allemaal met elkaar spelen. Ja, wel een heel ander leven hoor :p hahaha. Maar dit bevalt me sowieso veel beter.

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 12-06-12 19:21

Ja sowieso zijn een hoop vriendschappen verwaterd, maar met haar was het altijd anders. Kwam in 2vwo bij haar in de klas en we waren gelijk dikke vriendinnen. Ik weet nog dat haar ouders toen bij hun telefoonprovider 10 telefoonnummers mochten doorgeven waarnaar gratis gebeld kon worden (was een actie ofzo) en ik was al gelijk 1 van die 10 terwijl we elkaar 2 maanden kenden. In de 3e werd onze klas gescheiden en in de 4e ging ik vrijwillig naar de havo en ook toen bleven we onafscheidelijk. Heb hele schriften voor gesprekken, die schreven we onder de les vol en dan als we elkaar op de gang of in de pauze zagen, gaven we het door. Ook toen ik ging studeren en zij nog op de middelbare school zat, bleef zij mijn maatje. Het leek voor altijd. Totdat zij op een gegeven moment alle contact verbrak. Ik had zo graag nog met haar willen praten, het willen afsluiten desnoods, maar mijn berichten werden genegeerd, dus ik durfde haar niet eens meer te bellen. Bij andere vriendschappen heb ik er zelf ook wel deel vanuit gemaakt dat het verwaterde, maar bij haar heb ik er zo mijn best voor gedaan en dat mocht niet baten en dat is wat me het meest dwars zat.
Alle andere mensen die de revue gepasseerd zijn kan ik een praatje mee maken als ik ze toevallig tegen kom, maar wij kunnen nu langs elkaar lopen zonder elkaar aan te kijken en iets te zeggen en dat doet zoveel pijn.

Door dit en nog wat andere shit ben ik ook wat meer op mezelf maar gelukkig ben ik nog steeds bevriend met mijn ex-collega's van de supermarkt (de een zie ik wat vaker dan de ander maar dat is eenmaal niet anders) en zie ik wat studievrienden ook nog af en toe. Ik zal ook blij zijn als ik op mezelf kan gaan en een beetje een nieuw leven kan opbouwen, zoals jij zegt, contact leggen met mensen uit de buurt (alhoewel dat mss wel moeilijker is als je alleen bent), mensen over de vloer kunnen krijgen voor gewoon een bakje koffie etc.

Florence
Postmaniak

Bericht door Florence » 13-06-12 09:13

Clara schreef:M'n lieve mama zoals ze was. Dat mis ik echt heelheel erg. Ik probeer er zoveel mogelijk te zijn, maar het doet pijn om daar te zijn. Ze heeft zo verschrikkelijk veel pijn, vergeet alles, moet om het minste huilen, zegt alles duizend keer en daar lachen we om, maar eigenlijk is het niet om te lachen. Ik heb zo'n bewondering voor die vrouw. Klagen doet ze werkelijk nooit.
Laatst heb ik een gesprek met haar gehad dat ze niet altijd moet zeggen dat 'het wel goed gaat', maar dat ze haar ware ik eens aan dierbaren moet tonen. En dat ze het moet toelaten dat andere mensen schoonmaken in hun huis of de ramen lappen. Ze wil alles zelf doen, maar dat kan ze niet meer en dat moet ze leren accepteren. En juist omdat ik dat zei heeft ze er eindelijk eens naar geluisterd en begint ze het steeds meer toe te laten en daar ben ik trots op. Want mama is de meest zelfstandige vrouw die ik ken. En ik vind het heel fijn dat er nu uit alle hoeken mensen komen die dingen voor haar willen doen, ook al is het maar een kopje thee met haar drinken zodat ze niet alleen is.

Het allllllerleukste vind ik dat vrienden van haar een huis hebben gekocht in Hongarije en dat ze dat helemaal gaan verbouwen zodat mama er goed kan leven. Ze maken beneden een slaapkamer en er komt een speciale stoel en een speciaal bed, alles passen ze aan voor mama. Zo verschrikkelijk lief! Volgend jaar mag m'n moeder daar naartoe op hun kosten en ik ga mee, want vliegen kan ze niet meer in d'r eentje. Maar ik vind het zo onwijs lief dat die mensen dat speciaal voor mijn moeder doen... En m'n vader heeft een hekel aan vliegen, maar hij gaat ook voor m'n moeder mee.

Zo, lekker even een heel verhaal maar soms vind ik het maar moeilijk dat m'n moeder blijft aftakelen en ik gewoon niet weet hoe lang ze dit nog volhoudt. Maar ik mag in mijn handjes knijpen met m'n ouders :).
Ik zit dit echt met tranen in m'n ogen te lezen. Ik vind het zo mooi hoe je over haar spreekt en kan me alles behalve voorstellen hoe het is om een moeder te hebben die langzaam aftakelt. Ik zou niet zo sterk kunnen zijn als jij denk ik. Jij hebt bewondering voor je moeder, ik heb bewondering voor jou. Wat ben jij een sterke vrouw.

Ik mis op dit moment geld :')

Clara
Postmaniak

Bericht door Clara » 19-06-12 16:19

Oh ik lees dit nu pas. Ik vind het echt een lieve reactie. Dankjewel Roos. :*
I can't tell where this journey will end but I know where it starts.

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 24-06-12 13:18

De zon!

pietvanvliet
Beheerder
Beheerder

Bericht door pietvanvliet » 25-06-12 11:32

Lenen? ik heb zat hier..

kleregrieken pikken alles in joh :)
Later is allang begonnen.

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 18-02-13 19:53

Mijn vriendinnetje! Ze komt pas eind juli of begin augustus weer thuis :(. Hopelijk kan ik haar half mei nog zien want dan zit ze in Antwerpen en Amsterdam. Vraag is natuurlijk of ze van boord kan. Maar goed, duurt nog laaang allemaal.

Fierce
Postmaniak

Bericht door Fierce » 20-02-13 02:00

Mijn katje Willem! Wel komisch, ik heb tot nu toe twee keer met mijn ouders geskyped, en elke keer roep ik Willeeeeeeeeeeeeeem en dan komt ie naar de laptop gerend hahaha aahw

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 27-03-13 14:27

Floorster schreef:Mijn vriendinnetje! Ze komt pas eind juli of begin augustus weer thuis :(. Hopelijk kan ik haar half mei nog zien want dan zit ze in Antwerpen en Amsterdam. Vraag is natuurlijk of ze van boord kan. Maar goed, duurt nog laaang allemaal.
Bwuhhh op ellendige dagen zoals deze mis ik haar helemaal. Even wat facebookberichten heen en weer zijn nu niet voldoende. Ik wil alles vertellen waar ik mee zit.
Gelukkig is Roos altijd zo lief om mijn verhalen aan te horen :)

Plaats reactie