Wat mis jij op dit moment?

Het gezelligste forum van That's Me. Houd het dus ook gezellig! Het is niet de bedoeling dat je hier volstrekte onzin plaatst. Onzin wordt direct verwijderd.
Eevee
Donateur
Donateur

Re: Wat mis jij op dit moment?

Bericht door Eevee » 09-04-11 08:15

Dirk! Nog 12 dagen. :D
.when I grow up I wanna have boobies

doei
Donateur
Donateur

Bericht door doei » 09-04-11 21:35

Vrienden die even loyaal zijn naar mij toe als ik naar hen.

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 21-07-11 20:11

Gezelschap.
Do one thing every day that scares you.

Don't be reckless with other people's hearts; don't put up with people who are reckless with yours.

Cyamytha
Donateur
Donateur

Bericht door Cyamytha » 21-07-11 22:14

Een vent.

Pien
Postmaniak

Bericht door Pien » 23-07-11 14:28

Zelfvertrouwen. Maar dat mis ik al een tijdje. En op dit moment mis ik discipline.
Van tegen de wind fietsen hou je wilde haren.

Eevee
Donateur
Donateur

Bericht door Eevee » 23-07-11 16:59

Doorzettingsvermogen en discipline. B)
.when I grow up I wanna have boobies

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 24-07-11 18:28

Italië. Echt zo erg. Ik ben dan in mei nog wel geweest, maar net als de vakanties in Bretagne is het een beetje gewoonte geworden en is het nu gek dat ik hier nu thuis zit en mijn ouders ergens zitten te verregenen in Frankrijk. Klopt gewoon niet!

Don't be reckless with other people's hearts; don't put up with people who are reckless with yours.

Clara
Postmaniak

Bericht door Clara » 24-07-11 18:56

Een normaal werkend lichaam. Heb uitslag van het ziekenhuis en ik moet gewoon m'n hele leven prednison blijven slikken en spuiten. Ik ben verdomme nog maar 19 en wil niet die troep tot m'n dood innemen :(.
I can't tell where this journey will end but I know where it starts.

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 24-07-11 19:07

Wow dat is wel heftig Tineke! Maar is die prednison voor je Artritis of is er meer aan de hand? Het is echt heel vervelend als je op zo'n jonge leeftijd weet dat je iets hebt waar je nooit meer overheen komt. Ik weet er alles van en ik ben vast niet de enige hier. Als je wilt praten, kan je me PM'en hè!

Cyamytha
Donateur
Donateur

Bericht door Cyamytha » 24-07-11 19:51

Iemand om tegenaan te kruipen en samen brak mee te zijn...

LikeStrawberry
Raar wijf

Bericht door LikeStrawberry » 25-07-11 06:18

Ergens op tijd zijn.....

ik moet ALTIJD op Troy wachten :(
Calm your tits!

Clara
Postmaniak

Bericht door Clara » 25-07-11 11:22

Floorster schreef:Wow dat is wel heftig Tineke! Maar is die prednison voor je Artritis of is er meer aan de hand? Het is echt heel vervelend als je op zo'n jonge leeftijd weet dat je iets hebt waar je nooit meer overheen komt. Ik weet er alles van en ik ben vast niet de enige hier. Als je wilt praten, kan je me PM'en hè!
Er is meer aan de hand. Het is niet vreselijk ernstig, maar ik vind het gewoon balen dat ik voor altijd prednison moet nemen want daar krijg je zo'n plofkop van en ik ben al een varkentje. Dus lief van je aanbod, but I'm fine :*.
I can't tell where this journey will end but I know where it starts.

Kirsten
Postmaniak

Bericht door Kirsten » 25-07-11 12:07

He gatsie Tineke. Dat is echt rotnieuws zeg. :( :*

Ik mis op dit moment overzicht. Ik heb geen zin om schoon te maken en echt op te ruimen, omdat we straks toch weer in de rommel zitten en ik het hele huis schoon moet achter laten. Maar ik kan er niet tegen. B)
It takes some silence to make sound.

Marina
Forummeubel

Bericht door Marina » 25-07-11 12:17

Ik mis hem :$

Muisje
Donateur
Donateur
Geslacht:

Bericht door Muisje » 25-07-11 23:55

Een vent die me vasthoudt, naar me luistert en het niet erg vindt dat ik huil. Een vent die van me houdt zoals ik ben en alles wat daarbij komt kijken.
This will all make perfect sense someday.

Grietje
Wannabe-crew?

Bericht door Grietje » 26-07-11 11:46

Een beetje meer zelfvertrouwen. :)

Florence
Postmaniak

Bericht door Florence » 11-10-11 10:45

Een vriendje. Het klinkt zo stom en kinderachtig, maar na 2,5 jaar vrijgezel zijn heb ik zo veel behoefte aan iemand met wie ik mijn geluk kan delen. Ik vind een vriendje hebben echt het allerfijnste wat er is en ik ben er inmiddels wel achter dat ik alleen kan zijn. Ik hoop zo dat het goed uitpakt me degene voor wie ik nu wel kleine vlinders heb vliegen.

Fierce
Postmaniak

Bericht door Fierce » 11-10-11 14:43

Huh was het eerder uit tussen jullie dan tussen mij en S?

Ik mis motivatie om te gaan leren nu
Study hard, but party harder!

Florence
Postmaniak

Bericht door Florence » 11-10-11 18:33

Nee, jullie in december toch? Wij in februari daarna maar dat is wel al zolang geleden, toch? Geen zin om er goed over na te denken :p

Fierce
Postmaniak

Bericht door Fierce » 11-10-11 19:10

Nee bij ons is het precies twee jaar uit vandaag :)
Study hard, but party harder!

Cyamytha
Donateur
Donateur

Bericht door Cyamytha » 11-10-11 19:47

I know exacly what you mean!

Ik mis ook een vriendje. En dwarsfluitles!

__A
Gezocht: relatie!

Bericht door __A » 11-10-11 22:46

Ik mis die heerlijke zomerdagen dat ik nog lekker laat buiten kon zitten met mijn vrienden.

Pien
Postmaniak

Bericht door Pien » 14-10-11 21:01

Ik voel me op heel veel momenten alleen. Dan denk ik, waarom ben ik verhuisd naar zo ver weg. Zo ver weg met niemand anders om me heen dan Sander waar het vertrouwd is en waar ik naar toe kan. Het is zo’n vrijdagavond. En ik verdrink in mijn eenzame put. En begrijp me niet verkeerd. Want ik ben op heel veel momenten graag op mezelf, liever op mezelf zelfs, dan met iemand om me heen. Maar op een vrijdagavond, een avond waar vrienden zich verzamelen en een biertje drinken op het leven, op zo’n avond wil ik heel erg graag naar mensen die ik lief heb om ook gewoon op het leven te drinken en te lachen. Ik heb het onderschat. Vanuit het niets vrienden maken hier is het moeilijkste wat er is. (zit ook niet op een school aka contactbron) En ik weet niet of het aan mij ligt, want een van mijn eigenschappen is dat ik kieskeurig ben. Maar in dit opzicht ben ik eigenlijk best snel tevreden. Want ik ben alleen. En ik voel me alleen. En ik voel me heel erg jaloers op Sander. Die alles heeft. Die wel twee hele grote vriendengroepen heeft en omkomt in zijn maatjes. Mensen waar hij snel naar toe kan om iets serieus te bespreken, of gewoon te chillen. Hij heeft geen idee wat ie hiermee in zijn handen heeft. Net als ik vroeger, beseft hij zich niet hoe bijzonder fijn dit is. Nu pas. Nu ik het kwijt ben, mis, en helemaal vanaf de grond opnieuw moet opbouwen, realiseer ik me dat dit niet zo vanzelfsprekend is als dat ik altijd klakkeloos aannam.
Ik probeer een beetje contact te maken met mensen van mijn nieuwe werk. Het zijn erg aardige en leuke mensen waar ik het goed mee kan vinden. Maar vriendschappen ontstaan niet in een of twee dagen. Het zal heus wel loslopen allemaal en het beginnetje is gemaakt. Maar nu is het er nou eenmaal nog niet.
Ik mis Veldhoven en ik mis papa en mama en ik mis Naomi en Roos en Anouk en ik mis Ruud en Kim en ik mis om gewoon op een vrijdagavond iemand spontaan op te bellen om daar langs te gaan. Ik hoor niet op een vrijdagavond in mijn eentje knijterhard huilend in mijn stoel te zitten. En dan besluiten dat misschien alles van me af te typen wellicht zal helpen en dat het geen ene flikker uitmaakt omdat ik nog fucking steeds alleen blijk te zitten met hetzelfde alleenige gevoel. En de snottenbellen en tranen over mijn toetsenbord druppen. Terwijl Sander biertjes drinkt met zijn vrienden, op het leven.

Babet
Donateur
Donateur

Bericht door Babet » 14-10-11 21:17

Oh lieve Neen, wat ontzettend naar! Nu wil ik je echt heel graag even knuffelen! :*
Sometimes she needs to hear she's beautiful..

Pien
Postmaniak

Bericht door Pien » 14-10-11 21:44

Nou de knuffel is aangekomen lieve Babet, en het voelde als een hele fijne warme knuffel :) Het komt allemaal heus wel, maar nu heb ik gewoon heimwee naar huis en naar dat thuis veel dingen allemaal zo makkelijk en van zelf gingen. En de vrienden van thuis zijn niet opeens geen vrienden meer van me, en ze zijn er volle honderd procent voor me en nog steeds mijn volle honderd procent vrienden. Maar ze wonen niet 5 minuten, een kwartier of een half uurtje verderop (maar 2 uur en 30 euro verderop). En mijn paps mams en liefste zus zie ik ook maar 1 keer in de twee of drie weken. En daar moet ik heel erg aan wennen. En ik had niet gedacht dat ik dat zo zou missen.
Die lieve schat van een Sander heeft me net ook gebeld en uitgenodigd om even een biertje te drinken. En dat vind ik heel fijn, maar ik wil op een gegeven moment natuurlijk ook een beetje mijn eigen vriendenkring opbouwen hier in de buurt.

Plaats reactie