Vertel wat over je voorganger III

Het gezelligste forum van That's Me. Houd het dus ook gezellig! Het is niet de bedoeling dat je hier volstrekte onzin plaatst. Onzin wordt direct verwijderd.
Florence
Postmaniak

Re: Vertel wat over je voorganger III

Bericht door Florence » 18-10-11 13:37

Arie schreef:Roos heeft een enorm toffe kledingsmaak. Mijn smaak is het niet, maar vaker dan regelmatig, wanneer zijn een foto plaatst, dan denk ik: DAMN! Dat staat haar goed.
En dat vind ik knap, want ik heb dus echt niet het talent om zo leuk te combineren.
Wauw, wat een mooi compliment, dank je :)

Lilliebillie is een lekker wijf, die het heel ontzettend onwijs leuk heeft met haar vriendje. Het is ook leuk om te zien dat de persoon die altijd heel sarcastisch was tegenover relaties zelf verliefd is en soms het hele 'wanneer was jij voor het laatste verliefd-topic' volspamd :). Leuk om te lezen!!

Florence
Postmaniak

Bericht door Florence » 20-10-11 15:04

En oja, ik heb Lilian keihard ingemaakt met Wordfeud hehehe. Jammer dat zij nu hetzelfde bij mij doet :')

Arie
Postmaniak
Geslacht:

Bericht door Arie » 20-10-11 18:14

Muahaha. ik moet wel even beter m'n best doen!

Fierce
Postmaniak

Bericht door Fierce » 20-10-11 22:03

Kut Wordfeud :P

Ik zou Lilian weleens willen ontmoeten, je komt op mij over als een hele eerlijke, leuke, spontane chick.
Study hard, but party harder!

Arie
Postmaniak
Geslacht:

Bericht door Arie » 20-10-11 22:11

Ha, ik heb bij Myrthe altijd precies hetzelfde. Zijn altijd van die lekkere uitspraken waar nooit iets van komt.
Maar ik vind jou maar een stoer, ambitieus wijf, dat haar leventje maar goed op orde heeft.

Ekmef
Postmaniak

Bericht door Ekmef » 21-10-11 22:31

Lil mist haar lover en ik moet soms zo hard lachen om haar lekkere geniale sarcastische uitspraken!
Love makes you stupid.

Clara
Postmaniak

Bericht door Clara » 22-10-11 11:55

Femke heeft weer een leuke boiiii en dat vind ik super leuk voor haar! Ze heeft veel gedoe bij de Specsavers gehad waar ze heel graag vanaf wil en nu werkt ze tot eind december als secretaresse in het Martini ziekenhuis. Ik liep wel eens op een zaterdag in Drachten voorbij de Specsavers en toen wilde ik naar binnen gaan, maar ik was met m'n ouders en die wilden doorlopen dusssss heb ik Femke niet gezien. Ze is best een stoere chick met d'r tattoos terwijl ze er zo lief uitziet met d'r blonde koppie. Oja, en ze is nu aan het solliciteren voor banen rond Zutphen.
I can't tell where this journey will end but I know where it starts.

Arie
Postmaniak
Geslacht:

Bericht door Arie » 22-10-11 12:43

Tineke waardeer ik om haar liefde voor andere mensen en daar tegenover haar onwijs smerige humor.
Ze heeft het best moeilijk met haar moeder en haar eigen kwaaltjes, maar heeft een dosis Girlpower waar je U tegen zegt, waardoor ze (zo komt het althans op mij over) stevig in haar schoenen blijft staan. Respect!

harrynak
Postmaniak

Bericht door harrynak » 10-04-12 11:34

woont samen met haar Laurens waar ze zeer verliefd op is!
I was calling your name...
but you would never hear me sing

Florence
Postmaniak

Bericht door Florence » 10-04-12 13:29

Had allemaal gezeik met dr vriendje maar gelukkig is dat allemaal goed gekomen :)

Florence
Postmaniak

Bericht door Florence » 08-06-12 10:03

Vindt dit een leuk topic en wilde wat vertellen over iemand anders maar toen zag ze dat zij zelf de laatste was die wat gepost had haha

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 08-06-12 10:52

Roos is een superleuke meid en geeft graag complimentjes maar die verdient ze zelf ook omdat ze zo lekker spontaan en geïnteresseerd is. En je mag altijd je hart luchten bij haar en dat is chill. Oh en ze heeft al heel lang een oogje op B en ik zou het tof voor haar vinden als het nu eens vast vormen aanneemt!
Do one thing every day that scares you.

Don't be reckless with other people's hearts; don't put up with people who are reckless with yours.

Florence
Postmaniak

Bericht door Florence » 08-06-12 13:07

Flora vind ik een heel lief en dapper meisje. Ze krijgt veel klappen te verduren maar ze slaat elke keer gewoon terug. Ik vind het mooi om te zien hoe groot je je houdt op het moment dat ieder ander zou opgeven. Vergeet niet dat het niet erg is af en toe om op te geven, je hoeft niet altijd groot en sterk te zijn, klein en kwetsbaar (wat ik eigenlijk sterker vind dan groot en sterk) zijn ook heel belangrijk om te voelen :) Jij komt er wel, you'll see. Van elke tegenslag leer je en dat zorgt ervoor dat je tot je eigen kern komt en dan komt er vanzelf wat voorbij waar je aan de slag kan!

harrynak
Postmaniak

Bericht door harrynak » 09-06-12 12:42

moest ik even nadenken wie het was. Ik kom niet meer zo vaak waardoor ik de naamsveranderingen niet goed heb meegekregen haha. Maar ik weet dat ze een toffe meid is, een gave style heeft en dat ze altijd mooi op fotos staat
I was calling your name...
but you would never hear me sing

Grietje
Wannabe-crew?

Bericht door Grietje » 10-06-12 13:27

Harrynak is Jody (toch)? En zij had 'vroeger' altijd zo'n avatar met zo'n Henry stofzuiger. Verder weet ik eigenlijk niet zoveel van haar... Wel dat ze een hele tijd niet op TM is geweest. :)

Arie
Postmaniak
Geslacht:

Bericht door Arie » 10-06-12 18:05

Grietje maakt momenteel een hilarische soap mee met deurwaarders en heel de reutemeteut.
Maar gelukkig is het allemaal niet voor haar bedoeld. Grappig is het wel!

Florence
Postmaniak

Bericht door Florence » 13-06-12 09:15

Lilian woont nu samen met haar allerleukste vriendje. Ze vond het heel moeilijk om haar eigen huisje los te laten wat helemaal niet gek is maar ze heeft er totaal geen spijt van want dit is wat ze wil :)

Marina
Forummeubel

Bericht door Marina » 19-06-12 19:19

Rosemarijn heeft een nieuwe pony, volgens mij zelf geknipt en een hele leuke jongen aan de haak geslagen die woont in de leukste stad van Nederland :)

Florence
Postmaniak

Bericht door Florence » 22-06-12 10:44

Woont blijkbaar in Groningen ;) is de afgelopen tijd naar veel plaatsen gelift en dat vind ik heel stoer van dr want dat zou ik noooit durven (helaas)

LikeStrawberry
Raar wijf

Bericht door LikeStrawberry » 23-08-12 07:42

Roos heeft leuke foto's op facebook!!
Calm your tits!

Cyamytha
Donateur
Donateur

Bericht door Cyamytha » 23-08-12 09:42

Juul krijgt een baby meisje! En Troy ook!

Ik vind het superknap hoe jij je leven op orde hebt gekregen in canada. En dan met name met vrienden, sociale contacten en relatie.
Dat lukt mij in amsterdam niet eens :$ Ik bewonder je best heel erg. Ik vind je mooi, puur en eerlijk en ik moet vaak lachen om je posts op fb en dan met name die cartoons :)

Wat ik ook grappig vind om te lezen is dat je steeds meer in het engels typt, of de zinnen (voor mij als nl'er) een beetje krom typt. En dat is niet negatief, maar geeft eerder aan hoe goed je daar gesetteld bent :)

LikeStrawberry
Raar wijf

Bericht door LikeStrawberry » 23-08-12 21:54

Haha awhhh dankjewel Ankie! Het is super lastig om in 't Nederlands te typen want mijn gedachten zijn in het Engels! ;)

Wat ik wel raar vind om te horen is dat je niet echt ingeburgerd bent in A'dam, je bent zo'n leuke en sociale meid! Ik heb het altijd leuk gevonden om al je vaar verhalen te lezen en daar paste je ook meteen helemaal in, ook al was je 1 van de weinige (of de enige) vrouwen!
Calm your tits!

KMQueeNy
Moderator
Moderator

Bericht door KMQueeNy » 24-08-12 00:12

Nou dan doe ik ook weer mee!
Juul heeft voor mij een keer oordbellen bij de kruidvat gekocht (kruidvt toch?) en die in en enveloppe gedaan en richting mij verzonden :D
Omdat ik al zooooo lang naar zoiets op zoek was! Die lange sja hoe leg je dat uit? klein kettinkje als het ware en ik draag ze nu nog :D

En nuuuuu, krijgt Juul de 2e TM baby zoals ik de eerste kreeg haha.
Ze is lieeeef, zegt wat ze denkt en, een heerlijk mens :D
Walvis Juul! :P

Clara
Postmaniak

Bericht door Clara » 27-08-12 17:26

Oh kut ik wilde zeggen dat jij het eerste TM kindje hebt gekregen, maar dat vertelde je zelf al. :p

Suus heeft een prachtdochter en werkt thuis. Woont in Den Helder (zwaai vrijdag even!) in een gezellige buurt waar iedereen met elkaar omgaat en met het EK was het een en al oranje vlag. Ze probeert vaak wat lekkers te maken voor avondeten en dat klinkt meestal heel geslaagd! Binnenkort gaat ze met d'r moeder naar Antwerpen.
I can't tell where this journey will end but I know where it starts.

Grietje
Wannabe-crew?

Bericht door Grietje » 28-08-12 21:56

Tineke is net verhuisd en is helemaal gelukkig in haar nieuwe huisje en haar nieuwe vriend en dat vind ik echt heel fijn voor haar! Verder staat ze enorm sterk in haar schoenen en kan zichzelf heel goed redden. Ook houdt ze heel veel van reizen en wordt 100x bruiner dan ik. :P

Plaats reactie