Vertel wat over je voorganger III

Het gezelligste forum van That's Me. Houd het dus ook gezellig! Het is niet de bedoeling dat je hier volstrekte onzin plaatst. Onzin wordt direct verwijderd.
Florence
Postmaniak

Re: Vertel wat over je voorganger III

Bericht door Florence » 13-02-13 13:35

Houdt van witte bonen in tomatensaus en IK OOK! Beste. uitvinding. ever.

Fierce
Postmaniak

Bericht door Fierce » 14-02-13 03:25

Heeft haar derde tattoo laten zetten die ik ook alweer mooi vind! Ik volg je een beetje, want mijn derde komt ook in Aussie ben ik bang. Maar twijfel nog wel een beetje!
Study hard, but party harder!

Saab_riri
Newbee!

Bericht door Saab_riri » 14-02-13 12:41

Is offline :p

Kan studeren goed combineren met het feesten :)
Liefs,

Saab

Florence
Postmaniak

Bericht door Florence » 14-02-13 23:04

Haha ja ik ben inmiddels een beetje verslaafd aan tattoos... waar zit je aan te denken om te laten zetten daar? Ik ben alweer aan het bedenken dat ik nu weer wil hebben :$

Is nieuw! Maar zo te zien in het grote hoi ik ben nieuw topic is ze terug van weggeweest (?)

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 14-02-13 23:24

Is een lekker wijf dat altijd mooie foto's plaatst. En ze is gewoon een lieve schat <3.
Do one thing every day that scares you.

Don't be reckless with other people's hearts; don't put up with people who are reckless with yours.

Florence
Postmaniak

Bericht door Florence » 18-02-13 11:26

Floor vind ik een meisje wat veel meer verdient in het leven. Ze verdient een baan waarbij ze kan laten zien hoe hard ze werkt, ze verdient een eigen huisje zodat ze kan bewijzen aan haar moeder dat ze goed voor zichzelf kan zorgen, ze verdient vrienden die met veel meer respect met haar om gaan dan dat ze nu doen. Ik ben bang dat je een beetje vast zit en niet goed weet wat je moet doen om eruit te komen en dat vind ik moeilijk om te zien want ik wil zo graag dat het goed met je gaat!!

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 18-02-13 19:33

Oh Roos ik moest gewoon huilen om je berichtje en ik zat in de bus :'). Je verwoordt alles zo goed en ik zit ook vast en weet niet meer wat ik moet doen.

En iemand anders mag nu wat over jou zeggen, want anders val ik in de herhaling.
Do one thing every day that scares you.

Don't be reckless with other people's hearts; don't put up with people who are reckless with yours.

Florence
Postmaniak

Bericht door Florence » 18-02-13 22:54

Ah shit haha sorry was niet m'n bedoeling om je aan het huilen te maken! :* Vind het gewoon kut om te zien en ik weet ook niet wat ik kan doen/zeggen om te helpen want je pakt alles al aan en je bent op zoek naar een huis en je bent aan het solliciteren en je geeft veel om mensen dus heel veel anders kan je niet doen.. misschien weggaan uit Rotterdam en het ergens anders helemaal opnieuw proberen?

Plaats reactie