Ik ben trots op..

Het gezelligste forum van That's Me. Houd het dus ook gezellig! Het is niet de bedoeling dat je hier volstrekte onzin plaatst. Onzin wordt direct verwijderd.
still-breathing
Postmaniak

Re: Ik ben trots op..

Bericht door still-breathing » 11-09-10 18:15

Go Floor :D
If Pacman had affected us as kids
we'd be running around in dark rooms,
munching pills and listening to
repetitive music...

-
Noem me maar gewoon Kirsten.

PaperFlowers
Postmaniak
Contacteer:

Bericht door PaperFlowers » 11-09-10 19:32

Mijn mama omdat ze weer een baan heeft!
In my field of paper flowers
And candy clouds of lullaby
I lie inside myself for hours
And watch my purple sky fly over me

Monster
Postmaniak

Bericht door Monster » 04-10-10 19:31

Mezelf. Omdat ik hier in mijn eentje in Utrecht zit, boodschappen heb gedaan, heb gekookt en ik voel me echt fijn erbij.
De grootste draak die er bestaat.

doei
Donateur
Donateur

Bericht door doei » 04-10-10 19:39

De wenteltrap die ik heb gemaakt voor m'n eindmaquette. Bijna perfect. O+ Jammer dat de rest niet wil lukken. :')

LikeStrawberry
Raar wijf

Bericht door LikeStrawberry » 04-10-10 20:30

Op mezelf, omdat ik het huishouden allemaal alleen doe en ik ook fulltime werk en ik het ook nog voor elkaar krijg lekker te relaxen als ik het nodig heb. :)
Calm your tits!

Arie
Postmaniak
Geslacht:

Bericht door Arie » 04-10-10 20:50

LikeStrawberry schreef:Op mezelf, omdat ik het huishouden allemaal alleen doe en ik ook fulltime werk en ik het ook nog voor elkaar krijg lekker te relaxen als ik het nodig heb. :)
High Five!

marinekabouter
Postmaniak

Bericht door marinekabouter » 05-10-10 07:11

Ik ben ook trots op mezelf.

Ik ben godverdomme gewoon verloskundige, nadat ik vier jaar keihard geknokt heb inclusief bloed, zweet en tranen. VEEL tranen. Ik heb doorgezet en heb tijdelijk ongeluk verkozen boven spijt in de toekomst. En nu ik daar weg ben, merk ik dat ik in rap tempo eindelijk mezelf weer begin terug te vinden. Ik ben niet meer chagrijnig te krijgen en geniet van elke stap die ik zet.

En o ja, ik ben ook nog trots dat ik dit jaar mijn droom achterna ben gegaan en in mijn eentje naar Afrika ben vertrokken. Dat was zalig maar soms ook héél moeilijk en ik heb mezelf er toch maar mooi doorheen gesleept.
I'll pay for you, anytime.

LeMonte
Niet weg te slaan

Bericht door LeMonte » 05-10-10 14:00

petite-gazelle schreef:Ik ben ook trots op mezelf.

Ik ben godverdomme gewoon verloskundige, nadat ik vier jaar keihard geknokt heb inclusief bloed, zweet en tranen. VEEL tranen. Ik heb doorgezet en heb tijdelijk ongeluk verkozen boven spijt in de toekomst. En nu ik daar weg ben, merk ik dat ik in rap tempo eindelijk mezelf weer begin terug te vinden. Ik ben niet meer chagrijnig te krijgen en geniet van elke stap die ik zet.

En o ja, ik ben ook nog trots dat ik dit jaar mijn droom achterna ben gegaan en in mijn eentje naar Afrika ben vertrokken. Dat was zalig maar soms ook héél moeilijk en ik heb mezelf er toch maar mooi doorheen gesleept.
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
escuchela.. la ciudad respirando
kopieermachines draaien volle toeren
al die clips zitten vol met gare hoeren.

http://www.last.fm/user/B655321

Simba
Donateur
Donateur

Bericht door Simba » 27-10-10 11:08

Ik ben eigenlijk ook heel trots op mezelf.
Ik ben met een behoorlijk potje enthousiasme aan HAVO begonnen en war best bang dat die motivatie naar het 0 punt zou dalen wanneer ik éénmaal bezig was. Maar ik vind het echt lekker, ontspannend en prettig om te leren. ( 8)7 hahahahahah IK!?!?) En ik heb tot nu toe alleen maar een 7 of hoger voor mijn huiswerk. en voor de kennistest had ik een 9,5. En dat voelt zo ontzettend gaaf!
Het bevestigd (gelukkig) wat iedereen altijd heeft gezegd. Het zijn nooit mijn kwaliteiten geweest die me in de weg zaten. En dat zorgt op zijn plek weer voor wat meer zelfvertrouwen waardoor ik weer nóg meer motivatie heb.

Het komt wel goed met mij :$
Just Be

LeBlond
Donateur
Donateur

Bericht door LeBlond » 27-10-10 11:12

petite-gazelle schreef:Ik ben ook trots op mezelf.

Keihard :) (Y).
Why is a raven like a writing desk?
Bij weinig hoofdpijn neem ik Paracetamol van 0.30€. Bij zware hoofdpijn van 1.20€.
Your days are numbered, and so are mine.
Watch out for the silent killer! DHMO!

still-breathing
Postmaniak

Bericht door still-breathing » 27-10-10 11:37

heel cliché ook op mezelf. Ik heb vorig jaar niet gestudeerd en een heel relaxed jaar gehad, maar nu moet ik weer keihard aan de bak en ook al is de werkdruk enorm hoog, ik doe het toch maar even allemaal. Al mijn medestudenten stoppen met werken en dat doe ik er ook nog even bij (vooral omdat ik mijn baas niet wil laten zitten) en my hard work pays off: tentamen een 9.4 en verslag een 9! Kom maar op met die masterbul :D !
If Pacman had affected us as kids
we'd be running around in dark rooms,
munching pills and listening to
repetitive music...

-
Noem me maar gewoon Kirsten.

Clara
Postmaniak

Bericht door Clara » 27-10-10 18:51

Super netjes, Kirsten :)! Daar mag je zeker wel trots op zijn.
I can't tell where this journey will end but I know where it starts.

harrynak
Postmaniak

Bericht door harrynak » 28-10-10 09:24

GIRLPOWER @ VIEF, KIRSTEN EN MYRTHE! Echt supergoed van jullie :D :D *O*

ik ben ook trots op mezelf. ik heb nog veel waar ik aan moet werken, maar telkens vind ik mezelf terug en ik blijf bij mijn eigen principes, wat anderen ook zeggen of proberen...ik ga door! ik ben niet kapot te krijgen...en wie mij aanvalt, kan hem 3x zo hard terug verwachten.
ik voel me rebels :o)
I was calling your name...
but you would never hear me sing

LeMonte
Niet weg te slaan

Bericht door LeMonte » 28-10-10 20:49

Mezelf.

Ik ben voor mezelf en alles waar ik voor sta opgekomen in een situatie waar ik in het verleden gewoon stilzwijgend alles geslikt zou hebben.
escuchela.. la ciudad respirando
kopieermachines draaien volle toeren
al die clips zitten vol met gare hoeren.

http://www.last.fm/user/B655321

Anne-mijn_
Postmaniak
Contacteer:

Bericht door Anne-mijn_ » 28-10-10 20:50

Mijn zus, om redenen die hier niet zo nodig hoeven te staan maar ze is echt heel dapper (Y)
Ik heb het te druk met weer gelukkig zijn.

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 20-12-10 13:17

Mezelf! Vanochtend was er kerstontbijt op mijn werk en gisteravond zat ik Serieus Request te kijken en toen dacht ik 'ik kan best tijdens het kerstontbijt geld ophalen' en nu heb ik €400 opgehaald *O*.
Do one thing every day that scares you.

Don't be reckless with other people's hearts; don't put up with people who are reckless with yours.

Fierce
Postmaniak

Bericht door Fierce » 20-12-10 13:44

Ik ben toch ook wel stiekem een beetje trots op mezelf. Ik ben een van de weinigen van mijn studie (of misschien wel de enige) die zo hard blokt voor goeie cijfers.
En als ik een doel stel aan mezelf waarvan anderen denken dat het niet haalbaar is (en me ook echt aankijken alsof ik niet spoor) ik het toch haal hehe.

En natuurlijk ben ik onwijs trots op moeders omdat ze toch elke keer weer wat meer loopt, en wat meer doet zonder (al te veel dan) te klagen! :)

En vaders mag er ook wel wezen aangezien hij het toch goed probeert (maar toch elke dag thuis komt met verkeerde boodschappen en spullen) :')
Study hard, but party harder!

harrynak
Postmaniak

Bericht door harrynak » 21-12-10 10:00

ik ben aan het stoppen met roken.
heb in 2weken een paar hijsjes gehad en maar 3 hele sigaretten.
I was calling your name...
but you would never hear me sing

doei
Donateur
Donateur

Bericht door doei » 05-04-11 10:31

OP MEZELF want Calculus ging supergoed. Wist maar één vraag niet, want die kwam niet voor in de oefententamens en was op het laatst van het gedeelte wat we moesten leren, dus had het maar half gedaan (en snapte er de vorige keer niets van dus ik was dat gewoon compleet vergeten). En zal wel een paar fouten hebben gemaakt maar als ik niet hoger heb dan een 6 vind ik het kut. Nooit gedacht dat ik dat zou zeggen.

Ennnn nu ga ik even naar de stad en dan weer keihard leren yeahhhh mijn motivatie is terug. Hard werken wordt eindelijk beloond (moet nog maar blijken uit de cijfers, maar het voelt wel zo).

Florence
Postmaniak

Bericht door Florence » 05-04-11 14:56

Op Noortje want laatst las ik nog een berichtje waarin ze helemaal boos was op zichzelf en er klaar mee was en nu post ze hier zowaar een berichtje waarin ze zegt dat ze trots is op zichzelf :). En dat ze zich altijd overal doorheen lijkt te slaan en dat ze gewoon in dr eentje een trip naar Berlijn heeft gemaakt vind ik fucking stoer van dr :)

Simba
Donateur
Donateur

Bericht door Simba » 05-04-11 18:34

Wat Roos zegt inderdaad, dat wilde ik ook zeggen!
Just Be

Ekmef
Postmaniak

Bericht door Ekmef » 05-04-11 18:36

Ik ben trots op mezelf :).
Love makes you stupid.

doei
Donateur
Donateur

Bericht door doei » 05-04-11 18:47

Ah superlief Roos en Myrthe. :) Echt heel tof om te lezen. :) Ik klaag heel veel op het forum en ik heb het gevoel dat dat altijd als heel storend wordt opgevat, maar in het echt ben ik veel minder zo haha. Heel hard klagen en janken en dan mezelf oppakken.

Ik ben ook trots op Femke, want volgens mij was ze compléét kapot na het gedoe met Jelte en het lijkt alsof ze alweer veel positiever in het leven staat. :)

Wat een liefde hier. <3

Simba
Donateur
Donateur

Bericht door Simba » 06-04-11 19:07

Ik ben best wel trots op dat ik in één dag alllll die was er doorheen heb gejast (daar was al een tijdje niet van terecht gekomen) en veel is zelfs al droog dankzij het weer :p
Just Be

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 24-06-12 13:19

Mezelluuuuuf omdat ik gewoon over 6 weken ALLEEN op vakantie ga en dat is nieuw voor mij.
Do one thing every day that scares you.

Don't be reckless with other people's hearts; don't put up with people who are reckless with yours.

Plaats reactie