Ik ben trots op..

Het gezelligste forum van That's Me. Houd het dus ook gezellig! Het is niet de bedoeling dat je hier volstrekte onzin plaatst. Onzin wordt direct verwijderd.
pietvanvliet
Beheerder
Beheerder

Re: Ik ben trots op..

Bericht door pietvanvliet » 25-06-12 11:31

Als je maar foto's maakt. :p
Later is allang begonnen.

Clara
Postmaniak

Bericht door Clara » 30-06-12 15:12

Mijn ouders. Ik vind het lieverds en ben trots op hoe ze samen door het leven gaan met mama's ziekte. Ik ben blij met alles wat ze voor mij doen en mij altijd op 1 zetten. 13 jaar lang had ik een moeder die vader en moeder in één speelde. Die mongool van een echte vader heb ik toen eindelijk uit m'n leven gezet en nu kan mama weer gewoon mama zijn en kan ik mn (stief)vader vragen of hij voor mij mn band wil plakken of iets aan de muur wil hangen bij wijze van spreken. Als ik een beslissing moet maken heb ik weer twee ouders die ik om advies kan vragen en daar ben ik zo blij mee. Eindelijk weet ik wat een vader is en hoe belangrijk het voor me is. Hoe hard ik mijn best ook doe om volwassen te worden: zonder die twee aan m'n zij ben ik vrij weinig.
I can't tell where this journey will end but I know where it starts.

Grietje
Wannabe-crew?

Bericht door Grietje » 15-04-15 15:26

M'n moeder, want ze is nu alweer 1,5 maand gestopt met roken na meer dan 40 jaar gerookt te hebben. *O*

Plaats reactie