Wat heb je vandaag gedaan? III

Het gezelligste forum van That's Me. Houd het dus ook gezellig! Het is niet de bedoeling dat je hier volstrekte onzin plaatst. Onzin wordt direct verwijderd.
Grietje
Wannabe-crew?

Re: Wat heb je vandaag gedaan? III

Bericht door Grietje » 05-12-14 20:04

Even naar de Ikea geweest. Banken uittesten en andere meubeltjes spotten en zo. :)

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 18-04-15 22:06

Met mijn moeder naar Delft geweest en daar geshopt (zij meer dan ik), heerlijk geluncht en naar muziek geluisterd bij Record Store Day bij Velvet, met o.a. Lucas Hamming :D.
Do one thing every day that scares you.

Don't be reckless with other people's hearts; don't put up with people who are reckless with yours.

LikeStrawberry
Raar wijf

Bericht door LikeStrawberry » 19-04-15 08:50

Vandaag was Troy terug hier in town en heb ik eindelijk zijn nieuwe (zwangere) vriendin ontmoet plus haar kindje. Gek genoeg vind ik haar en haar kindje opzich wel gezellig, maar had hij thuis mogen blijven. :P
Calm your tits!

Arie
Postmaniak
Geslacht:

Wat heb je vandaag gedaan? III

Bericht door Arie » 09-05-15 09:18

Ik heb alleen nog gedoucht, maar ik vertrek zo voor een dagje met Anne en Mirte en ik heb ze al veel te lang niet gezien, dus ik ben nogal exited, hahaha.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Grietje
Wannabe-crew?

Bericht door Grietje » 24-05-15 19:12

Iets meer dan 20km gefiets. Het was zulk heerlijk weer! Alleen ik moet wel een ander zadel, want deze is veel te hard. :')

Eevee
Donateur
Donateur

Bericht door Eevee » 24-05-15 20:51

Wakker geworden in Barcelona en 's middags naar Nederland gevlogen. Verder alleen op de bank gezeten.
.when I grow up I wanna have boobies

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 25-05-15 18:35

In huis bezig geweest, trappenhuis schoongemaakt, boodschappen gedaan, wat gedronken met een oud-collega, rondje door de stad gelopen, gekookt en zometeen de keuken opruimen, mn nagels doen, tv kijken en mss nog ff een sollicitatie eruit doen.
Grietje schreef:Iets meer dan 20km gefiets. Het was zulk heerlijk weer! Alleen ik moet wel een ander zadel, want deze is veel te hard. :')
Je hebt ook van die losse gelhoezen die je voor een paar euro kunt kopen, dan hoef je niet gelijk een nieuw zadel te kopen.
Do one thing every day that scares you.

Don't be reckless with other people's hearts; don't put up with people who are reckless with yours.

pietvanvliet
Beheerder
Beheerder

Bericht door pietvanvliet » 08-08-15 13:20

Muur gesloopt, muur gestuct en het gat in de muur waardoor de hele kamer blank stond gerepareerd.

Morgen even netjes afwerken, want natuurlijk was tien kilo niet genoeg om alles glad te trekken en moet ik er zo meteen een potje bijkopen. Grmbl...
Later is allang begonnen.

Plaats reactie