Ik ben jaloers op...?

Het gezelligste forum van That's Me. Houd het dus ook gezellig! Het is niet de bedoeling dat je hier volstrekte onzin plaatst. Onzin wordt direct verwijderd.
Fierce
Postmaniak

Re: Ik ben jaloers op...?

Bericht door Fierce » 08-04-11 16:13

Nenah, je mengt je er zelf een beetje in he. Maar als je het echt allemaal zo vreselijk vind, kan je inderdaad weggaan als je dat wilt.
Study hard, but party harder!

Pien
Postmaniak

Bericht door Pien » 08-04-11 16:33

Vreemd hoor ik meng me nergens in? Het enige wat ik zei was dat ik Myrthe snapte omdat ik ook wel eens jaloers kan worden op die mensen die zo makkelijk alles krijgen. Terwijl het niet eens echte jaloezie is.
Ik weet niet eens waar jullie issue over gaat :') Hoef ik ook niet te weten overigens. Sowieso wat hier broeit en hoe mensen met elkaar omgaan de laatste tijd hier. Naja laat ook maar, heb hier ook niet echt zin in namelijk.
Van tegen de wind fietsen hou je wilde haren.

Fierce
Postmaniak

Bericht door Fierce » 08-04-11 16:38

Ik bedoel ermee te zeggen dat als jij reageert op iets waar Myrthe en ik het over hebben, dat je er dan zelf voor kiest om te lezen en te reageren.
Study hard, but party harder!

doei
Donateur
Donateur

Bericht door doei » 08-04-11 17:02

Nouja lezen is natuurlijk een beetje gek, want je weet niet wat er staat tot je het gelezen hebt :')

LikeStrawberry
Raar wijf

Bericht door LikeStrawberry » 08-04-11 17:02

Ik ben jaloers op de buurvrouw, want die gaat morgen trouwen! Niet dat ik met de buurman wil trouwen hoor :P Maar haar jurk is zo mooi en ze straalt helemaal :D Super mooi en om stiekem dus een klein beetje (gezond) jaloers op te zijn! :D
Calm your tits!

noodle
Postmaniak

Bericht door noodle » 08-04-11 17:29

Aaah bruidjes zijn altijd zo mooi he :D
nineteeneightyeight

LikeStrawberry
Raar wijf

Bericht door LikeStrawberry » 08-04-11 17:58

Jaaa en ze heeft echt weken lang een dieet gevolgd en ze is echt precies op haar streef gewicht (Y) super top voor haar! :D
Calm your tits!

Marina
Forummeubel

Bericht door Marina » 08-04-11 18:05

Trouwen lijkt me leuk :o)

tatta
Wannabe-crew?

Bericht door tatta » 11-04-11 22:05

ik ben jaloersssss op mensen die een vast inkomen, een huisje en vooral een ritme hebben. dat mis ik echt heel erg :')
so, so you think you can tell?

doei
Donateur
Donateur

Bericht door doei » 12-04-11 09:03

Een ritme, wat is dat ook alweer?

Metro4life
Newbee!

Bericht door Metro4life » 16-03-12 16:02

Ik ben jaloers op studenten. Twee vingers in de neus en ze krijgen alles. Ik ben gek van openbaar vervoer maar als vmbo scholier moesten stagiaires op school mij steeds hebben door op te scheppen over hun opleiding en hun ov kaart. Nu dacht ik dat het eens mijn beurt voor wat geluk zou zijn maar helaas dit schooljaar ben ik gestopt met de opleiding die ik deed omdat ik weer door studenten gepest werd en dit keer mede studenten. Ze krijgen altijd meer dan mij en ik vind dat niet eerlijk en dat maakt mij boos. >:(

Ik dacht ook eindelijk een studenten OV chipkaart te krijgen maar nee hoor de wet was gewijzigd en ik kon de pot op. Ik baal hier heel erg hard van, want die kaart wilde ik juist zo graag zodat ik m aan het eind van studie kon toevoegen aan mijn verzameling. En juist dat andere studenten wel zo OV studentenkaarten en studenten OV chipkaarten kregen en er geel hol wat mee hadden en ik het juist zo graag wil en het niet krijg maakt mij boos en jaloers en gefrustreerd ik voel mij achtergesteld. >:( (N)

Zijn er studenten die hun vervoerbewijzen aan mij zouden willen verkopen? Zo wel dan zou je mij er een ontzettend groot plezier ermee doen en het krijgt een mooie plaats binnen mijn verzameling. :) (Y)

Mijn emailadres is [PietEdit]bekend bij mij, stuur me gerust een direct message

Alvast echt heel erg bedankt!

pietvanvliet
Beheerder
Beheerder

Bericht door pietvanvliet » 16-03-12 16:58

Hoi Metro,

Vertel dit verhaal gerust nog een keer, maar dan zonder de boosheid. Ik volg er maar weinig van.

Oh, en Emailadressen doen we hier, uit privacyoverwegingen, niet op openbare fora.
Later is allang begonnen.

Clara
Postmaniak

Bericht door Clara » 16-03-12 18:57

Metro4life schreef:Ik ben jaloers op studenten. Twee vingers in de neus en ze krijgen alles.
Pardon?
I can't tell where this journey will end but I know where it starts.

Simba
Donateur
Donateur

Ik ben jaloers op...?

Bericht door Simba » 16-03-12 21:13

Klinkt als iets wat niet mag. Ga ergens anders zaken doen kerel.
Just Be

Grietje
Wannabe-crew?

Bericht door Grietje » 16-03-12 23:43

Hahahahaha. Trouwens. Er bestaat niet meer zoiets als een studenten ov-chipkaart, want je moet 't nu op een gewoon kaartje laden. Duschhh. :')

ZnoZ
Postmaniak

Bericht door ZnoZ » 18-03-12 09:39

Oh! Ik ben ook jaloers op studenten met twee vingers in hun huis die alles krijgen!
Anna

I love this moment so much I want to have sex with it.

I love this moment so much I want to cheat on the last moment and have little moments with it.

Simba
Donateur
Donateur

Ik ben jaloers op...?

Bericht door Simba » 18-03-12 10:03

Ja ik ook!
Just Be

Arie
Postmaniak
Geslacht:

Bericht door Arie » 19-03-12 18:04

In hun huis? :')

ZnoZ
Postmaniak

Bericht door ZnoZ » 19-03-12 18:41

Haha oeps.
Anna

I love this moment so much I want to have sex with it.

I love this moment so much I want to cheat on the last moment and have little moments with it.

Nietzman
Moderator
Moderator

Bericht door Nietzman » 19-03-12 22:40

Ik op Anna!
Obese kids. They've just got very slow metabolisms.... and very fast chip-eating hands
Last.fm

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 25-03-12 20:20

Stiekem een beetje op mijn oom en tante die volgende maand naar 'ons stekkie' in Italië gaan. Het is zo heerlijk daar <3.
Do one thing every day that scares you.

Don't be reckless with other people's hearts; don't put up with people who are reckless with yours.

Grietje
Wannabe-crew?

Ik ben jaloers op...?

Bericht door Grietje » 12-04-15 21:23

Ik ben jaloers op m'n buren, want ik zag dat zij niet zo'n super lelijk systeemplafond in hun slaapkamer hebben. En volgens mij hebben ze ook witte tegels in hun badkamer ipv. die vreselijke bruine die ik heb. :')

Eevee
Donateur
Donateur

Bericht door Eevee » 13-04-15 09:25

Wij hebben ook 'n systeemplafond in de slaapkamer. Ik vind t ook vreselijk, maar na een tijdje valt t minder op. :p
.when I grow up I wanna have boobies

Clara
Postmaniak

Bericht door Clara » 13-04-15 11:41

Dit klinkt heel raar, maar ik ben af en toe echt jaloers op mensen die met geld smijten alsof het niks is. Ik heb echt niet te klagen en verdien prima voor wat ik doe, maar nu ik een aantal dagen verlof heb i.v.m. tentamens en nieuwe boeken moet kopen vliegt m'n geld erdoor. Ik heb een dikke spaarrekening en ik weet dat sommige mensen er amper 1000 euro of nog veel minder op hebben staan, maar het voelt alsof ik dat geld niet heb :'). Een spaarrekening is een spaarrekening en daar wil ik niet aankomen. Toch maakt dat het leven af en toe zoveel makkelijker om er gewoon wat vanaf te halen.
I can't tell where this journey will end but I know where it starts.

LikeStrawberry
Raar wijf

Bericht door LikeStrawberry » 13-04-15 19:06

Clara schreef:Dit klinkt heel raar, maar ik ben af en toe echt jaloers op mensen die met geld smijten alsof het niks is. Ik heb echt niet te klagen en verdien prima voor wat ik doe, maar nu ik een aantal dagen verlof heb i.v.m. tentamens en nieuwe boeken moet kopen vliegt m'n geld erdoor. Ik heb een dikke spaarrekening en ik weet dat sommige mensen er amper 1000 euro of nog veel minder op hebben staan, maar het voelt alsof ik dat geld niet heb :'). Een spaarrekening is een spaarrekening en daar wil ik niet aankomen. Toch maakt dat het leven af en toe zoveel makkelijker om er gewoon wat vanaf te halen.
Nederlandertje!! Haha ik begrijp je wel hoor.. ik zit zo zelf ook in elkaar. Alhoewel ik geen spaar rekening mag hebben (heeft met m'n uitkering te maken) heb ik wel een spaarpot "voor Cleo" waar meer dan $1000 in zit :P Soms moet ik daarvan "lenen" en dat is ook kut. (het is geld opzij voor uitjes, vakantie en uiteindelijk om op een vaste spaarrekening te zetten voor Cleo)

En in aanleiding van het bovenstaande...

Ik ben vet jaloers op de mensen waarvoor ik werk.. $5000 in briefgeld op zak is de norm voor hen, nu krijg ik over het algemeen wel zo rond de $100 tip maar toch, tjeessshhh!
Calm your tits!

Plaats reactie