Wat heb je gedroomd vandaag?

Het gezelligste forum van That's Me. Houd het dus ook gezellig! Het is niet de bedoeling dat je hier volstrekte onzin plaatst. Onzin wordt direct verwijderd.
LeMonte
Niet weg te slaan

Re: Wat heb je gedroomd vandaag?

Bericht door LeMonte » 10-12-10 22:02

Ik en mijn 2 poolse broers moesten optreden voor een gothic publiek. M. had een camera in z'n basgitaar gebouwd ten hoogte van z'n geslachtsdeel. En die camera maakte dus allemaal polaroid foto's van zijn geslachtsdeel, en de foto's vlogen het publiek in. Toen gingen R. en ik urineren op het publiek.
Vervolgens cruizen we met 220 in z'n Mercedes door de Poolse polders en verongelukken omdat we over een egel heen reden.
Toen werd ik wakker in een witte kamer met fel licht en allemaal (voor mij) bekende mensen om mij heen die een spoedcursus Chirurgie gingen toepassen op mij. Mijn armen en benen moesten worden geamputeerd, en mijn oren gingen naar een goed doel (??)
Toen werd ik bezweet wakker en kwam ik weer bij bewustzijn. Heb wel 10 minuten moeten bijkomen van zo'n vage droom.
Craziest shit happened to me in months.
escuchela.. la ciudad respirando
kopieermachines draaien volle toeren
al die clips zitten vol met gare hoeren.

http://www.last.fm/user/B655321

doei
Donateur
Donateur

Bericht door doei » 12-12-10 12:15

Ik heb gedroomd dat e reen storm was en er steeds 10000 tornado's langs kwamen en het was niet fijnnn

Monster
Postmaniak

Bericht door Monster » 12-12-10 20:02

Ik had gedroomd dat Geert had gezoend met het neukertje van een vriend van hem en dat hij het debiel vond dat ik dat raar vond en toen heb ik hem heel hard geslagen. In mijn droom ging ik ook nog aan hem voordoen hoe hij zoende en dat deed ik dan weer met een van mijn beste vrienden. :') :')

Vervolgens werd ik wakker, heb ik hem wakker gemaakt, mijn droom verteld en toen ben ik lekker tegen hem aangekropen.
De grootste draak die er bestaat.

ZnoZ
Postmaniak

Bericht door ZnoZ » 06-01-11 02:59

Jongens ik droom weer over dat ik met Jochem zoen enzo sinds hij mij heeft gebeld met oud&nieuw terwijl ik serieus net van die dromen af was :')
Anna

I love this moment so much I want to have sex with it.

I love this moment so much I want to cheat on the last moment and have little moments with it.

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 06-01-11 11:48

Ik heb gedroomd dat er een wasbeer in ons huis zat :'). BOEIEND!
Do one thing every day that scares you.

Don't be reckless with other people's hearts; don't put up with people who are reckless with yours.

Cyamytha
Donateur
Donateur

Bericht door Cyamytha » 06-01-11 12:35

Over Marcel en Okke. En het was naar :(

Monster
Postmaniak

Bericht door Monster » 06-01-11 12:52

Heeeel raar. Over een helikopter die allemaal van die kleine groene legerpoppetjes met kleine parachutes dumpte bij ons in de tuin. :')
De grootste draak die er bestaat.

Elaine
Moderator
Moderator

Bericht door Elaine » 06-01-11 14:06

Ik was m'n auto, m'n portemonnee en alles kwijt en ik wist wie m'n spullen had gejat en ik had zoiets van; achja, krijg het wel terug. Maar ondertussen vond ik het toch wel kut. :') En toen zat ik in een studentenhuis ofzo en ging ik een neger bespringen, hahaahha. Dus.
I love it when you feel like getting nasty.

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 07-01-11 08:48

Ik heb gedroomd dat ik met mijn ex best friend en nog wat aanhang met de trein naar Utrecht ging, maar de trein kwam er aan en ik moest nog een kaartje kopen en toen op de een of andere manier zaten we toch in die trein en gingen we het volgende station eruit om een kaartje te kopen en toen we daar waren, wilde ik iets vragen aan een medewerker, maar er zaten alleen maar retards in gele poloshirtjes.

Don't be reckless with other people's hearts; don't put up with people who are reckless with yours.

Bla
Postmaniak

Bericht door Bla » 07-01-11 16:08

Floorster schreef:Ik heb gedroomd dat er een wasbeer in ons huis zat :'). BOEIEND!

:')

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 07-01-11 16:28

Milouts schreef:
Floorster schreef:Ik heb gedroomd dat er een wasbeer in ons huis zat :'). BOEIEND!

:')
Hahah ik werd ook heel raar wakker. Ik droom bijna nooit (ja blabla je droomt elke dag blablabla wil ik niet horen) en nu droom ik eindelijk een keer, is het zo oninteressant. Toen ik wakker werd dacht ik ook echt 'dude, is dat alles?'

Bla
Postmaniak

Bericht door Bla » 07-01-11 16:34

Hahahaha grappig! Ik droom dus echt bijna iedere nacht. En dan ook 100.000 dingen die ik allemaal nog weet.

Ik weet echt nog een droom van toen ik een jaar of acht was. Namelijk dat ik op een klimrek aan het klimmen was, echt heel hoog. Samen met mijn broer. En toen keek mijn broer om, en duwde mij van het klimrek af en toen was ik dood.

Babet
Donateur
Donateur

Bericht door Babet » 08-01-11 13:20

Met dank aan Noortje d'r waardebon, droomde ik vannacht dat ik kon kiezen of ik die C1000 waardebon wilde. Maar ik wilde 'm niet en toen kwam Floor (Floorster van hier) en zij wilde 'm dan wel hebben! :')
Sometimes she needs to hear she's beautiful..

doei
Donateur
Donateur

Bericht door doei » 08-01-11 15:53

Babet schreef:Met dank aan Noortje d'r waardebon, droomde ik vannacht dat ik kon kiezen of ik die C1000 waardebon wilde. Maar ik wilde 'm niet en toen kwam Floor (Floorster van hier) en zij wilde 'm dan wel hebben! :')
Hahaha ik voel me vereerd.

Ekmef
Postmaniak

Bericht door Ekmef » 08-01-11 15:56

Dat ik Linda een tik op dr bek gaf.
Love makes you stupid.

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 17-01-11 20:32

Ik droomde dat ik een Michael Kors horloge ging kopen en ik was echt superblij dus het was nogal een teleurstelling toen ik wakker werd :( :( :( :( :(.

doei
Donateur
Donateur

Bericht door doei » 18-01-11 11:47

Over Michel en Noor en mensen die ik neit kende maar in mijn droom wel, en Spanje of Mexico ofzoiets, waar we overnachtten op een camping, en toen weer niet, en we moesten naar de wc met een geit achter ons en als je naar de wc ging, kwam de geit achter dat muurtje vandaan en moest je zeggen PELLE PELLE, maar hij luisterde steeds niet naar me, omdat ik niet 'calm and assertive' (dog whisperer anyone?) was. Eerste keer lukte het wel, en ging hij liggen, was het ineens een hond. Maar verder lukte het niet. Vervolgens sliepen we ergens in een hok, en ik was als eerste wakker. Was er eten voor de kat neergezet. Whoppa allemaal muizen van 1 cm groot :') En nog meer rare dingen.

Muisje
Donateur
Donateur
Geslacht:

Bericht door Muisje » 20-01-11 11:47

Dat mijn IQ lager was dan dat van een aap. (y) :')
This will all make perfect sense someday.

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 07-04-11 22:27

Ok het was gister, maar ik droomde dat ik zwanger was en relaxed aan het varen was en toen voor me zag ik een soort combinatie van een jetski en een bodyboard met daarop een man en het zag er heel gaaf uit dus ik ging het filmen en toen had die man het door en toen hij zich omdraaide bleek het Rene Froger te zijn (ECHT WTF!! :')) en die was boos en die sloeg mijn camera in mijn handen en toen wilde hij de boot laten omslaan dus ik riep 'WTF doe even normaal, ik ben zwanger hoor!!' en toen werd ik bijna schaterlachend wakker want zo raar heb ik in tijden niet gedroomd :').

LikeStrawberry
Raar wijf

Bericht door LikeStrawberry » 07-04-11 22:32

Ik droomde over poker. Ik zat aan de poker tafel en ik keek tegen wie ik moest spelen en Femke (ja van hiero) zat er ook aan.. en die was de hele tijd in het Fries aan het praten, dus ik snapte er half niks van haha en toen zei ze: "Ja als jullie niet willen begrijpen wat ik zeg dan ga ik weg hoor" en toen werd ik wakker.

heel vreemd :P
Calm your tits!

doei
Donateur
Donateur

Bericht door doei » 07-04-11 22:38

HAHA Floor _O_

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 07-04-11 22:41

Tsjaa.... Het bewijst maar weer hoe onrustig ik slaap de laatste tijd. Dan droom ik altijd raar.

doei
Donateur
Donateur

Bericht door doei » 08-04-11 10:45

Ik zat aan een tafel voor het afscheidsfeestje van Kirsten (still-breathing) en Anne (Annie), want ze gingen naar Thailand (jaja). Kirsten maakte foto's met een camera in de vorm van een hele grote blingblingoorbel. En toen gebeurde er iets waardoor ik hem inslikte en toen moest ik mee :') We gingen in een camouflagepak door de jungle, en toen waren er mensen die daar woonden en daar moesten we eigenlijk stil en onzichtbaar voor zijn, maar ze hadden ons al gezien en toen gingen ze zwaaien en naar ons staren. Kirsten had ondertussen een nieuwe camera dus die ging foto's maken, maar toch moesten we weggedoken blijven (snap niet waarom, maargoed :') ). Vervolgens kwamen we bij een stam en daar was Anne, die ondertussen veranderd was in een vriendin van me (weet niet welke), enórm onder de indruk van want er waren allemaal mensen met maar een half lichaam enzo, door de oorlog. Dus zij bleef heel lang gebogen zitten. Kirsten die boog even en ging daarna normaal zitten en ik ging eigenlijk gelijk al zitten maar maakte alsnog een buiging, want ik wist niet dat dat moest. Was desnoods per ongeluk meegegaan.

Nouehhh toen gingen we communiceren, zij in een raar taaltje vertellen wie ze waren enzo, en op een of andere manier verstond ik het allemaal (het was mijn eigen droom dus best logisch :') ). Ennehh toen vroeg die vriendin opeens (in het Nederlands): "Zeg, is het eigenlijk waar dat jullie blablabla?". Kirsten en ik snapten het niet. Gingen die man en vrouw bij wie wij zaten ineens vloeiend Nederlands praten. :') En toen was er nog iets met Lonneke en Afra, zaten we in Engeland ofzo en moest ik terug voor mijn tentamen en ik had nog 10 minuten (vanuit Engeland) voordat het begon. Er was nog iets maar dat weet ik niet meer.

PaperFlowers
Postmaniak
Contacteer:

Bericht door PaperFlowers » 08-04-11 16:01

Dat ik mijn telefoon liet vallen (nouja, hij leek meer op de grond te dwarrelen) en toen liep ik slow motion door en kon me maar half omdraaien en toen liep er iemand over mijn telefoon heen en zat er nog een scheur in..
In my field of paper flowers
And candy clouds of lullaby
I lie inside myself for hours
And watch my purple sky fly over me

doei
Donateur
Donateur

Bericht door doei » 19-04-11 10:51

Mijn droom was dat ik 21 was, ik zwanger was, en toen ineens was ik het niet meer, maar mijn vriend ( :') ) en dat ik eerst geen abortus wilde en hoe langer het duurde hoe minder ik dat kind wilde. Toen was het te laat. En niemand snapte me en blablablabla was niet zo fijn. Het kutste was dat m'n vriend dat kind wel wilde houden dus op het laatst wilden we elkaar niet spreken. Hij was trouwens die vage gozer uit Berlijn, ook zo briljant :') .

En nog meer kutte dingen maar die ben ik vergeten. Werd ook steeds wakker door m'n wekker, zette hem uit en dan sliep ik weer verder en droomde ik ook verder.

Ik wil nooit kinderen als het zo gaat. Godsamme zeg. :')

Plaats reactie