Wat heb je gedroomd vandaag?

Het gezelligste forum van That's Me. Houd het dus ook gezellig! Het is niet de bedoeling dat je hier volstrekte onzin plaatst. Onzin wordt direct verwijderd.
Pien
Postmaniak

Re: Wat heb je gedroomd vandaag?

Bericht door Pien » 20-05-10 09:12

Vannacht heb ik over Kirsten gedroomd!!!! Ik weet alleen niet meer wat :o
Van tegen de wind fietsen hou je wilde haren.

Grietje
Wannabe-crew?

Bericht door Grietje » 20-05-10 15:31

Dat de wereld verging, maar toen viel het toch wel mee. Of zo. :')

...
Postmaniak

Bericht door ... » 20-05-10 22:06

De laatste twee nachten alleen maar nachtmerries. Ik word ook serieus schreeuwend/huilend wakker. :') Kan me niet meer precies herinneren wat, weet wel dat het kut was.

Dominique
Best kansloos...

Bericht door Dominique » 24-05-10 23:45

Ik heb echt de meest bizarre droom ooit gehad.
Ik zat in een auto, mama naast me en ik was onderweg naar het ziekenhuis want het ging dus echt niet goed. En in die droom wist ik dat het niet meer beter zou worden dus ik breng haar in feite naar haar laatste plaats. Dan bedenk ik me dat ik de auto beter tegen een boom kan zetten met flinke vaart zodat we beide in een keer dood zijn. Dus ik doe dat en als ik dat gedaan heb begint mijn droom overnieuw en elke keer probeer ik een andere manier te vinden om ervoor te zorgen dat het allemaal klaar is, maar het lukt gewoon niet.
Dan ineens besef ik, in de droom dat ik droom en probeer dus wakker te worden, tranen over m'n wangen. Brr..
Gelukkig lag Jelmer naast me.
Let's pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars

Dominique
Best kansloos...

Bericht door Dominique » 24-05-10 23:45

Zoiets zou ik overigens nooit in het echt gedaan hebben..

...
Postmaniak

Bericht door ... » 06-06-10 10:51

Ik redde samen met Jack uit Lost mensen uit een vliegtuigramp. Vervolgens had ik een affaire met hem en dat was niet mis. Vervolgens was ik weer gewoon in Berlijn en lagen er allemaal pandaberen in de straat te chillen dus toen ging ik snel mijn huisgenote halen want het was zo cute. En toen was er ook een olifant en ik ging hem pinda's voeren.

still-breathing
Postmaniak

Bericht door still-breathing » 06-06-10 18:49

Pien schreef:Vannacht heb ik over Kirsten gedroomd!!!! Ik weet alleen niet meer wat :o
Over mij? Of over die andere Kirsten?

Ik droom nog steeds nooit :') .
If Pacman had affected us as kids
we'd be running around in dark rooms,
munching pills and listening to
repetitive music...

-
Noem me maar gewoon Kirsten.

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 06-06-10 18:50

Ik droomde heel vaag over een oud-collega die ik echt al eeuwen niet gezien heb :S
Do one thing every day that scares you.

Don't be reckless with other people's hearts; don't put up with people who are reckless with yours.

Etrim
Postmaniak

Bericht door Etrim » 06-06-10 19:18

Dat ik een vliegtuig zat dat verkeerd opsteeg en toen neerstortte en nog veel meer gaars. Het was niet eens een nachtmerrie.
musica magnorum solamen dulce laborum
muziek is de zoete troost van grote moeite

__A
Gezocht: relatie!

Bericht door __A » 06-06-10 23:44

Ik droomde dat ik samen met m'n ouders en m'n neefje ergens in een hotel was. In de winkel van dat hotel moesten we zelf op zoek gaan naar slaapspullen. Maar omdat de winkel aan het sluiten was konden we niet alle spullen vinden. Uiteindelijk hadden we 3 mini matrasjes, en omdat we geen kussens konden vinden kregen we zakken met water van iemand uit dat hotel. Ik moest samen met m'n neefje op zo'n mini matras slapen, maar omdat we niet samen erop konden liggen hield m'n neefje me de hele nacht wakker met: Angela, schuif toch eens op met die dikke billen.

En toen ik echt wakker werd moest ik ook ff omschakelen, want ik was in mijn kamer aan het kijken waar m'n neefje was. :')

Dominique
Best kansloos...

Bericht door Dominique » 08-06-10 20:45

Ik droomde dat ik door grotten liep op zoek naar een treinstation want daar zou ik mijn zusje ophalen (ik heb geen zusje maar whatever) en toen kwam ik daar en toen stond daar een Turk (no offence) en die zei: Waarom kom je hier toch elke dag? Ik zei zoiets als ik kom hier nooit, alleen nu. Jawel zei hij je komt hier elke dag en hij zei schrijf maar op met deze pen op dit filtje dat je morgen een pen mee moet nemen zodat je op kunt schrijven dat hier elke dag op dezelfde tijd hetzelfde hier afspeelt. Dus ik doe dat braaf en later besef ik als ik de grotten (overigens zonder 'mijn zusje') uitloop dat ik net zo goed nu had op kunnen schrijven dat elke dag hetzelfde afspeelt :') En dan ben ik wakker.

harrynak
Postmaniak

Bericht door harrynak » 08-06-10 22:02

nachtmerries over hun twee. Met als gevolg; rond 5en wakker geworden, al zwetend
I was calling your name...
but you would never hear me sing

harrynak
Postmaniak

Bericht door harrynak » 10-06-10 08:11

ik heb een seksdroom gehad over mensen uit grey's... wtf
I was calling your name...
but you would never hear me sing

Arie
Postmaniak
Geslacht:

Bericht door Arie » 10-06-10 08:21

Ik kan me slechtere dromen voorstellen...

Het leuke van op één avond Alice in Wonderland en verkiezingen kijken is dat ik droomde dat Cohen en Rutte het tegen Wilders opnamen in het kasteel van de rode koningin. Beste vermakelijk.

Monster
Postmaniak

Bericht door Monster » 10-06-10 08:51

Lilian schreef:Ik kan me slechtere dromen voorstellen...

Het leuke van op één avond Alice in Wonderland en verkiezingen kijken is dat ik droomde dat Cohen en Rutte het tegen Wilders opnamen in het kasteel van de rode koningin. Beste vermakelijk.
Hahahaha. :D

Ik droomde dat ik stond te Zumba'en met Mirte en haar basisschoolvriendinnetje Remy en dat toen juf Lineke (:'() ook kwam en die ging de hele tijd aan mijn haren trekken en me proberen te zoenen, en ik was echt bang voor dat wijf. In het echt ook, supereng met haar wratten enz. En toen kwam die met dat lange haar van the Black Eyed Pies en die ging instructeur spelen bij Zumba en toen over iedereen lopen. Toen ging ik maar weg met Remy en Mirte en kwamen we buiten een groepje kinderen van de avondvierdaagse tegen en daar gingen we keihard: AFVALLERS, AFVALLERS tegen roepen. En toen gingen we het stukje naar de basisschool lopen en kwam ik een boom in de vorm van een piemel tegen.
De grootste draak die er bestaat.

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 09-07-10 22:21

Dat ik een date had en dat we intens verliefd waren en zaten te giechelen als een stel pubers. Jammer dat de realiteit tegenviel toen ik wakker werd!

Don't be reckless with other people's hearts; don't put up with people who are reckless with yours.

Dominique
Best kansloos...

Bericht door Dominique » 13-07-10 00:41

Ik ben overdag in slaap gevallen dus nu kan ik niet echt slapen, maar ik droomde vandaag dus over 7 augustus. Dan gaan we met een hele bende vrienden een week weg. Waarvan 1 vriend en 2 vriendinnen in Enschede wonen en die vriend is dus een van mijn beste vrienden waar ik elke dag mee msn/bel/sms oid, in ieder geval contact. Ik droomde dat het 6 augustus was en ik zei: tot morgen!! op msn tegen hem. En toen werd ik wakker en toen dacht ik echt dat het 7 augustus was en dacht kut, ik heb nog niks gepakt en toen besefte ik dus dat het nog 4 weken duurt :')

Monster
Postmaniak

Bericht door Monster » 19-07-10 08:12

Ik heb gedroomd dat ik bij een kinderdagverblijf was en dat ik daar broodjes ging stelen. Op de boterhamworst stond een lammetje, dus dat wilde ik niet eten, omdat ik dacht dat het lamsboterhamworst was. Het brood lag helemaal verspreid over de grond, dus ik moest stukjes bij elkaar zoeken om te eten. En ik heb nog veeeel meer vage shit gedroomd, allemaal in dat kinderdagverblijf. :')

En in die droom kreeg ik nog een smsje van Geert wat helemaal in het Zweeds was. Hahaha.
De grootste draak die er bestaat.

Pien
Postmaniak

Bericht door Pien » 19-07-10 11:21

still-breathing schreef:
Pien schreef:Vannacht heb ik over Kirsten gedroomd!!!! Ik weet alleen niet meer wat :o
Over mij? Of over die andere Kirsten?

Ik droom nog steeds nooit :') .
Over jou was dat toen :p of ja niet Over jou, maar je kwam er wel vaak in voor :p maar ik weet echt niet meer wat haha.
ot: vannacht heb ik heel veel gedroomd, dat weet ik wel, maar ik werd wakker en ik wist er helemaal niks meer van.
Van tegen de wind fietsen hou je wilde haren.

Grietje
Wannabe-crew?

Bericht door Grietje » 07-08-10 13:36

Dat ik was gezakt voor m'n examen. En dat al die leraren gelijk kregen. Hahahaaaa leuk. Het schooljaar is nog niet eens begonnen. :( :'( :')

Redhead
Postmaniak

Bericht door Redhead » 08-09-10 08:15

Dat ik mn P had gehaald. Ik kon wel tegen de muur omhoog lopen toen ik wakker werd.
De allermooiste straathoek ruikt naar koffie en naar bier.
Ik rook een sigaret en dan nog een stuk of vier.

Etrim
Postmaniak

Bericht door Etrim » 08-09-10 11:42

Ik droomde laatst dat ik in een soort van Goede Tijden, Slechte Tijden speelde en dat we een scene aan het opnemen waren en dat de deur openging en daarachter stond mijn basisschoolliefde die laatst is omgekomen bij dat vliegtuigongeluk, springlevend te wezen. Ik ging bijna van mijn stokje in die droom en ik snapte er helemaal niets meer van en toen bleek dat zijn dood in scene was gezet om een authentieke reactie uit te lokken bij mij, maar hij had het er ook allemaal maar moeilijk mee en het was echt zo bizar. Was ook heel raar wakker worden.

Droom sowieso nog best wel vaak over hem, levend of dat hij wel dood is. Ben het nog flink aan het verwerken blijkbaar.
musica magnorum solamen dulce laborum
muziek is de zoete troost van grote moeite

LeMonte
Niet weg te slaan

Bericht door LeMonte » 08-09-10 20:42

Sinds ik gestopt ben met blowen heb ik de meest absurde dromen.
Ze voelen heel intens aan en ik kan er maar de helft van herinneren.
escuchela.. la ciudad respirando
kopieermachines draaien volle toeren
al die clips zitten vol met gare hoeren.

http://www.last.fm/user/B655321

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 10-09-10 23:32

Over hem :s

Dominique
Best kansloos...

Bericht door Dominique » 11-09-10 19:45

Gister heel vreemd gedroomd..
Ik droomde dat ik aan het schaatsen was en een meisje van een brug af viel en door het ijs zakte daardoor.

Kom ik op stage verteld een arts assistent dat ze een meisje van een brug af had zien vallen toen ze onderweg was naar het ziekenhuis vanmiddag!

Plaats reactie