Wat heb je gedroomd vandaag?

Het gezelligste forum van That's Me. Houd het dus ook gezellig! Het is niet de bedoeling dat je hier volstrekte onzin plaatst. Onzin wordt direct verwijderd.
Grietje
Wannabe-crew?

Re: Wat heb je gedroomd vandaag?

Bericht door Grietje » 10-02-10 22:33

Dat ik mijn loon had gekregen, maar dat het hartstikke weinig was. :')

Babet
Donateur
Donateur

Bericht door Babet » 11-02-10 19:00

M'n beste vriendinnetje was dood :o
Sometimes she needs to hear she's beautiful..

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 11-02-10 19:02

Oeh dat is naar Babet! Gelukkig was het maar een droom.

Ik droomde dat ik zwanger was en al een leuk beginnersbuikje had. Men, ik had het niet meer! Toen ik wakker werd, greep ik gelijk naar mijn buik :').
Do one thing every day that scares you.

Don't be reckless with other people's hearts; don't put up with people who are reckless with yours.

Cyamytha
Donateur
Donateur

Bericht door Cyamytha » 11-02-10 19:28

Komt vast door Suus dr buikfoto's Floor :P

Ik weet t niet meer.

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 11-02-10 19:29

Hahaha ik denk het!

Don't be reckless with other people's hearts; don't put up with people who are reckless with yours.

Muisje
Donateur
Donateur
Geslacht:

Bericht door Muisje » 12-02-10 10:36

Dat het kind dat 2 weken geleden vermist was met z'n moeder naar Egypte ging verhuizen van het gedoneerde geld. :')

Kind van de school in ons gebouw was vermist en dat werd een hele zoekactie met politie en sms-alert ed. Uiteindelijk zat hij bij de oma van een vriendje.
This will all make perfect sense someday.

Bla
Postmaniak

Bericht door Bla » 12-02-10 10:38

Hahahaha! :P

Florence
Postmaniak

Bericht door Florence » 20-02-10 11:31

Ik had eerst gedroomd dat ik samen met Leo ergens in Amsterdam oud en nieuw ging vieren en zij al van tevoren zei dat ze het gevoel had dat er iets fout zou gaan die avond. We waren in een huis wat aansloot op zo'n binnenhofje en overal aan dat hofje werden feestje gevierd. We stonden samen op dat hof en ineens horen we een ontploffing en zien we overal rook en vuur, vervolgens ook aan de andere kant. Toen moesten we vluchten maar in het gebouw waar wij waren was er ook vuur, maar we probeerden er wel doorheen te gaan (samen met nog 87654 mensen) en toen werd ik wakker.

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 22-02-10 23:39

Dat mijn nichtje op sterven lag :|.

Babet
Donateur
Donateur

Bericht door Babet » 24-02-10 18:11

Ik was met vriendinnen en vrienden bij iemand thuis en toen ging Milan iets uit mijn auto halen, maar hij was de sleutel vergeten. Duss toen liep ik met een paar vriendinnen achter hem aan en toen was er ineens een soort carnavalsoptocht, maar het was helemaal geen carnaval meer. En toen dacht ik dat ik mijn auto zag en die was helemaal kapot. Dus toen moest ik huilen, maar toen zag ik dat het mijn auto niet was. Dus ik stopte met huilen en liep weer verder enn toen zag ik mijn auto en die was niet kapot dacht ik. Maar toen liep ik naar de achterkant en toen zag ik dat er een vrachtwagen tegenaan was gebotst en dat mijn auto alsnog kapot was. En toen werd ik wakker. :')
Sometimes she needs to hear she's beautiful..

Maloes-
Postmaniak

Bericht door Maloes- » 24-02-10 18:22

Ik had een tumor in mijn hersenen en zou binnen een week of twee doodgaan en ik was aan het twijfelen of ik het wel iemand zou vertellen. :s

Etrim
Postmaniak

Bericht door Etrim » 02-03-10 12:40

Dat ik ergens was waar Sven Kramer ook was en dat hij de hele tijd guitig naar me aan het knipogen was :9 En dat er een nieuw iemand op het forum was die alles had veranderd (indeling en vanalles) en toen snapte ik er geen zak meer van.
musica magnorum solamen dulce laborum
muziek is de zoete troost van grote moeite

Arie
Postmaniak
Geslacht:

Bericht door Arie » 03-03-10 09:04

Dat Floor (Floorster) bij mij wijntjes kwam drinken en dat ik haar met de fiets ging ophalen bij de tramhalte.
Maar toen wilde ik nog snel oversteken terwijl er auto's aan kwamen scheuren en kreeg ik m'n fiets niet op tijd de stoep op en werd die meegesleurd met de auto's. Maar m'n huissleutels zitten ook aan die bos en toen rende Floor heel hard en die sprong voor al die auto's om ze tegen te houden, zodat ik m'n kapotte fiets en sleutels kon redden.

Bedankt Floor!

Maloes-
Postmaniak

Bericht door Maloes- » 03-03-10 09:11

Floor is gewoon tof (Y).

Ik droomde dat ik vandaag afgesproken had met mijn onderzoeksgroepje en dat ik nog niks had geschreven :'). Volgens mij was het een hint: Marloes, ga eens iets doennnnnnn!

Simba
Donateur
Donateur

Bericht door Simba » 03-03-10 11:01

dat hij me wilde slaan..
Just Be

ZnoZ
Postmaniak

Bericht door ZnoZ » 03-03-10 17:20

Ik had gedroomd dat ik een pilletje op had vannacht en toen ik wakker werd had ik helemaal pijn in m'n kaken :')
Anna

I love this moment so much I want to have sex with it.

I love this moment so much I want to cheat on the last moment and have little moments with it.

Florence
Postmaniak

Bericht door Florence » 03-03-10 19:04

ZnoZ schreef:Ik had gedroomd dat ik een pilletje op had vannacht en toen ik wakker werd had ik helemaal pijn in m'n kaken :')
Ik was laatst echt super dronken en toen dacht ik op een gegeven moment ook dat er een pilletje in mn drankje was gegooid, de dag daarna waren mn wangen helemaal kapot! en had ik ook op mn tong gebeten, echt heel bizar

Florence
Postmaniak

Bericht door Florence » 12-03-10 11:29

Dat Thomas kanker had :(

Ik heb het opgezocht en het betekent:
Als je droomt over kanker is het van belang om je persoonlijke situatie in de droomuitleg te betrekken. Kanker is een ernstige aandoening, en wanneer deze ziekte jou of je dierbaren treft, is een droom hierover vooral een manier om je emotionele leven in balans te krijgen. In dit geval is een droom over kanker een typische ‘verwerkingsdroom’: een droom om trauma’s met behulp van je onderbewuste te verwerken.

Wanneer niemand in je directe omgeving kanker heeft, en je droomt dat je zelf kanker hebt, zou het kunnen duiden op hopeloosheid, spijt, zelfmedelijden en onvergefelijkheid. Je zou het gevoel kunnen hebben dat je je leven verspeelt. Deze droom vertegenwoordigt ook aspecten van je leven die je storen of kwetsen op emotioneel gebied.

Als je droomt dat iemand anders kanker heeft, duidt dit erop dat je je negatieve manier van denken moet veranderen. Probeer meer positief door het leven te gaan.

Monster
Postmaniak

Bericht door Monster » 06-05-10 18:25

Ik heb over Vivian gedroomd. Ik kwam haar tegen in de trein en ze kwam net terug uit Ghana. En toen ging ik op Amsterdam Centraal een broodje kroket voor haar kopen. :')
De grootste draak die er bestaat.

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 06-05-10 19:16

Ik heb gedroomd over mijn ex best friend en dat we echt flinke ruzie hadden en dat ik tegen haar kon zeggen wat er al bijna 2 jaar op mijn hart zit.
Hadden we deze ruzie maar echt gehad, dan was onze vriendschap misschien niet voorbij.

Dominique
Best kansloos...

Bericht door Dominique » 12-05-10 16:17

Ik droomde heel vreemd. Ik ben ziek naar huis gegaan van stage maar moest vanavond eigenlijk ook nog werken van 6 tot 10. Ik was thuis gekomen en meteen op bed gegaan. Ik droomde dus dat ik wakker werd en dat het kwart over 6 was en ik had me nog niet ziekgemeld. Toen ging ik naar buiten om de fiets te pakken om er naar toe te gaan en toch maar aan het werk te gaan, kwam ik Monique tegen. En aangezien ik inmiddels toch al een half uur te laat was besloot ik na enig aandringen van Monique met haar mee te gaan naar de bioscoop. Ik zette (toen was ik ineens met de auto) de auto op een parkeerplaats en daar stonden allemaal gele auto's. Dus ik foto's maken want dat was wel heel bijzonder vond ik :P Was ik Monique ineens kwijt. Dus ik haar zoeken, ze zat al in de bioscoop (haar 2 en n halfjarige verkering is net een week uit), ze zat daar met wel 20 verschillende kerels te flirten en ik zei dat ze normaal moest doen en toen schrok ik wakker en was het nog maar half 3, heb meteen m'n werk afgebeld.
Let's pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars

Arie
Postmaniak
Geslacht:

Bericht door Arie » 12-05-10 18:20

Dat mijn broertje en vader een kiwi wilde en dat ik die van m'n vader woest doormidden sneed en hem een lepel gaf, zodat hij hem uit kon lepelen en dat ik vervolgens die van m'n broertje netjes in stukken sneed.

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 12-05-10 22:18

Floorster schreef:Ik heb gedroomd over mijn ex best friend en dat we echt flinke ruzie hadden en dat ik tegen haar kon zeggen wat er al bijna 2 jaar op mijn hart zit.
Hadden we deze ruzie maar echt gehad, dan was onze vriendschap misschien niet voorbij.
Weer hierover, alleen was ik bij haar thuis en was er allemaal visite bij. Toen we uitgepraat waren opende ze haar agenda en zei ze 'mijn schoonouders willen graag een kleinkind, even kijken wanneer ik tijd heb!'

En ik droomde dat ik weer op mijn oude middelbare school was en dat die 5 verdiepingen had ipv 3 verdiepingen en dat ze in de liftschacht een leslokaal hadden gemaakt, waardoor ik met de trap omhoog moest. Tijdens het traplopen verdraaide ik mijn rechterknie en kreeg ik van een docent ijs op mijn knie. Vervolgens werd ik wakker met een zere linkerknie _O-.

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 16-05-10 18:10

Hahaha doordat ik gister met Roos aan het praten was over een keertje filmavond bij haar thuis, droomde ik dat ik bij haar was en dat haar broer ruzie met mij ging maken :S. Geen idee waar het over ging, het was heel vaag.

OMG ik had gewoon een TM droom. Dat kan echt niet hoor.

Pien
Postmaniak

Bericht door Pien » 19-05-10 14:01

Ik had gedroomd dat mr van Hees bij ons langs kwam op bezoek en dat ik vroeg wat ie wilde drinken en dat hij graag thee wilde en toen ging ik dat maken maar ik deed er een beetje lang over en toen was ie chagrijnig op mij. _O-
Van tegen de wind fietsen hou je wilde haren.

Plaats reactie