(Bij)baantjes

Het gezelligste forum van That's Me. Houd het dus ook gezellig! Het is niet de bedoeling dat je hier volstrekte onzin plaatst. Onzin wordt direct verwijderd.
Floorster
Donateur
Donateur

Re: (Bij)baantjes

Bericht door Floorster » 05-06-12 10:18

Nou het gesprek stelde niet zo veel voor hoor. Even voorstellen aan de creative director en vertellen wat ik al gedaan heb en wil doen en toen nog een paar vragen over hoe ik me zou opstellen in bepaalde situaties. Ging wel goed op zich. Ze hebben vanmiddag nog 2 gesprekken en dan eind van de week maken ze een beslissing (ze hebben morgen een evenement dus daarom duurt het nog even). Kreeg nog een rondleiding door het pand en dat was niet verkeerd ;). Ook het verhaal van de borrels in de tuin samen met het andere bedrijf sprak me wel aan hahahaha
Do one thing every day that scares you.

Don't be reckless with other people's hearts; don't put up with people who are reckless with yours.

marinekabouter
Postmaniak

Bericht door marinekabouter » 05-06-12 13:04

Oooo ik hoop het zo Floor!
I'll pay for you, anytime.

Eevee
Donateur
Donateur

Bericht door Eevee » 05-06-12 16:43

Ik ben vandaag gevraagd of ik op mijn stage vakantie- en invalwerk wil komen doen! Begeleiden van mensen met een verstandelijke beperking op een activiteitencentrum.
.when I grow up I wanna have boobies

Babet
Donateur
Donateur

Bericht door Babet » 06-06-12 11:28

Spannend, Floor! Ik duim voor je!
En Evie, wat fijn dat ze je een baan aan hebben geboden! :D
Sometimes she needs to hear she's beautiful..

Eevee
Donateur
Donateur

Bericht door Eevee » 06-06-12 12:12

Ben er ook heel blij mee! Kan lekker veel uren maken dus dat is ook fijn. En verder kan ik gewoon bij Huize Padua blijven poetsen dus ik hoef me in ieder geval niet te vervelen.
.when I grow up I wanna have boobies

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 06-06-12 18:33

Ahhh ik kan echt niet wachten tot vrijdag en ik een telefoontje krijg! Ben echt zooooo bang dat ik het niet word, want dan is de teleurstelling weer zo groot en ik heb echt geen idee wat ik dan moet doen. Plus dat ik dan tientallen mensen moet gaan bellen/smsen dat ik het niet geworden ben. Kans is namelijk nog steeds 1 op 3.

Don't be reckless with other people's hearts; don't put up with people who are reckless with yours.

pietvanvliet
Beheerder
Beheerder

Bericht door pietvanvliet » 06-06-12 18:48

*gromt zachtjes: Awesomeness...

Ga jezelf nou niet op voorhand te put in praten he? helpt ook niet echt.
Later is allang begonnen.

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 07-06-12 14:20

Ik heb de baan niet. Al mn dromen vallen in duigen. Ik ben het zó zat. Ik trek het niet meer. Ben al 2 jaar lang aan het zoeken en al die 'het komt wel goed' woordjes trek ik ook niet meer. Wat nou komt wel goed. Ik kan nergens van op aan en bij de bieb word ik met de dag ongelukkiger.

Florence
Postmaniak

Bericht door Florence » 07-06-12 14:39

Jezus wat vreselijk balen zeg. Snap dat je alle moed nu in je schoenen hebt zitten, ik bewonder je voor je doorzettingskracht ik had het allang opgegeven denk ik. Waarom ben je het niet geworden?

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 07-06-12 17:39

Ze zei dat het erg moeilijk was om een beslissing te maken en dat het gesprek zo goed ging, maar dat het meisje dat ze aangenomen had meer productie-ervaring had en dat dat de doorslag gaf, zeker omdat ze het zo druk hebben enzo.
Ik moet het ALTIJD afleggen tegen mensen met meer ervaring dus ik verlies het altijd. Als niemand me de kans geeft meer ervaring op te doen, blijft mn leven voor altijd stil staan.

Babet
Donateur
Donateur

Bericht door Babet » 07-06-12 17:53

Oh Floor, dat is echt heel erg balen! :( En normaal zou ik zeggen "komt wel goed" maar dat is nu even niet zo handig. Dus ik zeg alleen maar "dat is echt kut en ik vind 't heel vervelend voor je!" :*
Sometimes she needs to hear she's beautiful..

LikeStrawberry
Raar wijf

Bericht door LikeStrawberry » 07-06-12 21:46

Ik weet dat het moeilijk is Floor (ik heb mijn grafisch design droom ook moeten opgeven hier) maar ik weet zeker dat er uiteindelijk iets onverwachts opkomt en je daar een enorme boost van krijgt en een fijne toekomst.

Ik zeg helemaal geen "komt wel goed schatje" want daar heb ik een schijthekel aan. Maar het moet tenminste beter worden dan dat het nu voor je is! :)
Calm your tits!

tatta
Wannabe-crew?

Bericht door tatta » 07-06-12 22:11

mweh shit floor! hoop dat je snel een meevaller krijgt!
so, so you think you can tell?

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 29-06-12 14:11

Nou weer wat nieuws van mijn kant... Niet iets waarvoor de vlag uit kan en de champagne ontkurkt kan worden, maar het is tenminste iets...
Gister een gesprek gehad met een collega van de communicatieafdeling in de bieb en vanochtend nog met de teamleider gebeld en de bedoeling is dat ik ze tijdelijk voor 12 uur in de week kom ondersteunen. Werk natuurlijk halve dagen in de bieb hier in de buurt, dus heb net mijn huidige teamleider een mailtje gestuurd met het voorstel om 1 dag in te leveren om in de Centrale te zitten. Die andere 4 uurtjes kan ik op maandag na het andere werk plakken. Mijn huidige teamleider heeft zelf een goed woordje gedaan bij de teamleider van communicatie dus mag aannemen dat ze akkoord gaat.

Ik reken niet op een opstapje naar meer uren of een andere functie want ook bij de bieb moet er flink bezuinigd worden, maar het is in ieder geval een leuke aanvulling op mijn CV.

LikeStrawberry
Raar wijf

Bericht door LikeStrawberry » 08-08-12 04:43

Vandaag in 5 uurtjes tijd $170 verdiend!! Dat is toch weer lekker voor baby zooi haha :$
Calm your tits!

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 30-08-12 11:53

Floorster schreef:Nou weer wat nieuws van mijn kant... Niet iets waarvoor de vlag uit kan en de champagne ontkurkt kan worden, maar het is tenminste iets...
Gister een gesprek gehad met een collega van de communicatieafdeling in de bieb en vanochtend nog met de teamleider gebeld en de bedoeling is dat ik ze tijdelijk voor 12 uur in de week kom ondersteunen. Werk natuurlijk halve dagen in de bieb hier in de buurt, dus heb net mijn huidige teamleider een mailtje gestuurd met het voorstel om 1 dag in te leveren om in de Centrale te zitten. Die andere 4 uurtjes kan ik op maandag na het andere werk plakken. Mijn huidige teamleider heeft zelf een goed woordje gedaan bij de teamleider van communicatie dus mag aannemen dat ze akkoord gaat.

Ik reken niet op een opstapje naar meer uren of een andere functie want ook bij de bieb moet er flink bezuinigd worden, maar het is in ieder geval een leuke aanvulling op mijn CV.
Heb maandag een gesprek gehad met mijn teamleider van communicatie, omdat ik het echt onwijs druk heb. Iedereen dumpt hun extra klusjes waar ze zelf geen tijd voor hebben bij mij dus loop over van het werk. Kreeg gelijk de toezegging dat ik er 4 uur bij krijg en kom ik echt in de knel, mag ik nog wat meer uren maken.
En toen kwam net een mailtje dat er nog meer klussen zijn en dat het totaal dan uitkomt op 28 uur :D. Kan ik eindelijk wat uren van de bieb hier in de buurt opzeggen, want word het daar wel zat :P.
Het is nog steeds tijdelijk en daar baal ik wel van, want hiervan kan ik niet op mezelf wonen, maar ik blijf enthousiast en ik doe mijn best mijn gezicht te laten zien (vandaag werk ik niet op de afdeling, maar ga wel naar een borrel toe) en extra te werken indien ze me nodig hebben in de hoop dat er ooit wél een contract komt (vanaf januari mogen er weer mensen aangenomen worden).

Cosmo
Tijd over?

Bericht door Cosmo » 12-09-12 11:04

Vanaf morgen ga ik werken voor een cateringbedrijf. In de keuken als afwas-, keuken- en sjouwhulp. Maar ook op locatie, koken, rijden, administratief en wellicht in hun restaurant in de bediening :) Heb er zin in! Een nieuw avontuur.

LikeStrawberry
Raar wijf

Bericht door LikeStrawberry » 12-09-12 21:50

Leuk Floor!!! (Y) Hoop dat je een contract krijgt, ik duim alvast voor je!!

en fijn Coz, klinkt als een leuke afwisselende baan. Zodat je niet de hele tijd hetzelfde aan het doen bent!
Calm your tits!

tatta
Wannabe-crew?

Bericht door tatta » 13-09-12 13:46

Lekker bezig hier!

K bedenk net dat k hier nog helemaal niet gepost heb dat k naast mn studie bij NESDA werk (www.nesda.nl), een onderzoek naar depressie en angststoornissen. Daarbij ontvang ik mijn eigen clienten waarbij ik bloed prik, medische testjes doe (oa bloeddruk maar ook longfunctie en knijpkracht) en psychologische vragenlijsten afneem. Heel leuk werk, ook wel heftig bij tijds.
so, so you think you can tell?

Clara
Postmaniak

Bericht door Clara » 18-09-12 11:44

Oh dat is superinteressant, Alix! Wat een leuke bijbaan. Staat ook leuk op je CV.
I can't tell where this journey will end but I know where it starts.

Etrim
Postmaniak

Bericht door Etrim » 01-10-12 13:54

Per vandaag is mijn contract uitgebreid naar 32 uur per week :) Meer geld, meer geld! En ik werkte hiervoor 28 uur, maar dan de ene week 4 dagen en de andere week 3, dus het is ook niet ineens heel erg veel meer of wennen.

Jammer genoeg is het dan ook weer zo dat ik, nu ik meer geld verdien, ook weer meer moet bijdragen aan de huur en dergelijke.. :')
musica magnorum solamen dulce laborum
muziek is de zoete troost van grote moeite

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 12-11-12 19:33

Sommigen hebben het misschien al op facebook gezien, maar ik mag in ieder geval nog een half jaar bij de bieb blijven :D :D :D.
Helaas wel een dag minder, dus voor 24 uur, maar fuck ik hoef lekker niet meer te solliciteren en binnen is binnen. Onze afdeling (evenementen en communicatie) is altijd heel druk dus er komt altijd alleen werk bij (vorige week een cursus gehad voor weer een nieuwe taak) en er gaat nooit werk vanaf dus wie weet kan ik ooit weer 32 uur werken.
Het is even afwachten wat ik er aan over houd, maar nu moet het als ik zuinig aan doe (en ik ben miss spaarvarken dus dat lukt wel) ook lukken om het huis uit te gaan!! Wordt wel pittig aangezien ze altijd een jaarcontract willen zien, maar ga het iig proberen. Eerst mijn contract in mijn handen hebben en dan kan ik op zoek gaan.

__A
Gezocht: relatie!

Bericht door __A » 12-11-12 22:38

Goed nieuws hoor Floor! Heel fijn dat je een nieuw contract krijgt en succes met het zoeken naar een plekje voor jezelf.

Ik heb zelf ook eindelijk eens goed nieuws wat betreft mijn banenjacht. Voorheen had ik alleen maar een 0-uren contract als pedagogisch medewerkster binnen de kinderopvang.
Maar sinds deze maand werk ik op zaterdag binnen een welzijnsinstelling.
En vanaf december ga ik opnieuw beginnen als gastouder binnen een gezin voor 25 uur per week! Dit is verdeeld over 2 en een halve dag, dus ik kan ook nog met mn 0-uren contract bij mn huidige baan blijven werken.

Dus eindelijk eens wat meer vastigheid en zekerheid, dat zal me echt goed doen!

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 12-11-12 22:48

Thanks!

Jouw nieuws is ook goed :). Die vastigheid en zekerheid is ook iets waar ik al 2 jaar naar op zoek was, dus voor mij is het ook wel een boost. Alhoewel ik het nog niet helemaal besef

Etrim
Postmaniak

Bericht door Etrim » 13-11-12 09:00

Superfijn, Floor en Angela! Die zekerheid is nog steeds iets waar ik heel blij mee ben, ondanks het feit dat dit absoluut niet mijn droombaan is :p

Merk wel dat ik het pittig vind om afstuderen te combineren met 32 uur werken (en binnenkort verhuizen en verbouwen), maar we gaan er gewoon voor!
musica magnorum solamen dulce laborum
muziek is de zoete troost van grote moeite

Plaats reactie