(Bij)baantjes

Het gezelligste forum van That's Me. Houd het dus ook gezellig! Het is niet de bedoeling dat je hier volstrekte onzin plaatst. Onzin wordt direct verwijderd.
Florence
Postmaniak

Re: (Bij)baantjes

Bericht door Florence » 08-02-12 20:41

Dank je wel!!

ZnoZ
Postmaniak

Bericht door ZnoZ » 09-02-12 19:38

Tegenwoordig een zangkoortje wat ik mag dirigeren wat heel veel studiepunten oplevert maar nog veel meer geld :D

M'n eerste echte baantje als muziek docent.
Anna

I love this moment so much I want to have sex with it.

I love this moment so much I want to cheat on the last moment and have little moments with it.

Gerwin
Postmaniak

Bericht door Gerwin » 10-02-12 07:28

ZnoZ schreef:Tegenwoordig een zangkoortje wat ik mag dirigeren wat heel veel studiepunten oplevert maar nog veel meer geld :D

M'n eerste echte baantje als muziek docent.
tof! de eerst volgende shantikoor wat ik moet opnemen huur ik je ook in.
Doet dingen voor Radio & TV

ZnoZ
Postmaniak

Bericht door ZnoZ » 10-02-12 09:07

Deal. Alhoewel shantikoren zelf ook wel een dirigent hebben. Maar die zijn vaak niet zo goed als ik.
Anna

I love this moment so much I want to have sex with it.

I love this moment so much I want to cheat on the last moment and have little moments with it.

Gerwin
Postmaniak

Bericht door Gerwin » 13-02-12 21:38

ZnoZ schreef:Deal. Alhoewel shantikoren zelf ook wel een dirigent hebben. Maar die zijn vaak niet zo goed als ik.
voorcd opnames heb je een opname leiding nodig ;)
Doet dingen voor Radio & TV

Clara
Postmaniak

Bericht door Clara » 17-02-12 20:27

I did it *O*. Ben nu officieel aangenomen bij de belastingdienst na een heleboel bloed, zweet en tranen ;). Heb bijna opgegeven omdat ik het echt niet meer zag zitten want het is ontzettend streng, maar heb (met resultaat) doorgezet. Vanaf volgende week dinsdag zelfstandig!
I can't tell where this journey will end but I know where it starts.

Fierce
Postmaniak

Bericht door Fierce » 24-02-12 13:48

Oh mijn god. Ik werd vanochtend gebeld door de franchiser van Bussum, dat ze erg graag in dienst wil nemen. Ze had al contact opgenomen met mijn leidinggevende, om te vragen of hij mij contractverlenging gaat geven in mei ja of nee. Ze biedt me eerst een halfjaar contract, dan ga ik 6 maanden naar Australie, en dan gaan we praten over een vast contract. Omg omg omg.

En word ook al een tijdje gestalkt door mijn oude leidinggevende want hij wil mij graag in dienst nemen bij zijn nieuwe bedrijf!!!!

:D :D :D
Study hard, but party harder!

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 28-02-12 11:22

Super chill Myrthe!

Ik ga als het goed is vanaf half maart tijdelijk bij de bibliotheek hier in de buurt werken als opruimhulp. Het is echt het simpelste baantje wat er is en het zal vast heel slecht betalen (moet vrijdag naar het uitzendbureau dus dan zal ik het wel horen) maar het is in ieder geval wat :). En het is een vertrouwde omgeving, want mijn moeder werkt in die vestiging en ik heb zelf al op de centrale bieb gewerkt (op kantoor weliswaar).
Ze zitten nu midden in de verhuizing dus ze hebben het nu megadruk, maar tzt zal ik nog wel een gesprek aan gaan met de teamleider want die heb ik nog niet eens gesproken :'). Maar het zal wsl 5 dagen en dan 3 uurtjes in de ochtend zijn, dus dan heb ik 's middags de tijd om verder te solliciteren :).
En mijn moeder zei dat ze eigenlijk te weinig oproepkrachten hebben voor de uitleen 's middags dus wie weet kan ik daarvoor ook in aanmerking komen.
Do one thing every day that scares you.

Don't be reckless with other people's hearts; don't put up with people who are reckless with yours.

Etrim
Postmaniak

Bericht door Etrim » 10-05-12 10:05

Ik werk nu al ruim 4 jaar bij hetzelfde bedrijf (heb er allerlei dingen gedaan van schoonmaken tot website bijhouden, maar nu werk ik alweer een jaar gewoon in het kantoorteam (administratief werk dus eigenlijk)) en ik krijg een vast contract :) Vanaf juli, voor 4 dagen in de week, zodat ik 1 dag heb om te studeren, want dat doe ik ook nog steeds (einde is wel in zicht). Het is absoluut niet m'n droombaan, maar ik heb geen idee wat dat dan wel zou kunnen zijn en ik heb het er prima naar mijn zin (superleuke collega's, gewoon een relaxed bedrijf), dus ik wil er nog wel een tijdje blijven en dan rustig eens gaan uitvissen wat ik echt wil en kan.
musica magnorum solamen dulce laborum
muziek is de zoete troost van grote moeite

Fierce
Postmaniak

Bericht door Fierce » 10-05-12 14:36

Gefeliciteerd meid!! Ookal is het niet je droombaan: het is een stuk meer zekerheid!

Ik heb nu wel mijn droombaan gevonden geloof ik... Ik ben teamleider bij SNS hier in het dorp, werk samen met twee franchisers en drie andere meiden. Vanaf 23 mei begin ik met het bewaken van hypotheekprocessen (oftewel back-office).
Er is bijna geen hierarchie tussen mij en mijn leidinggevende. Ze vragen mij veel dingen die ze niet weten, en andersom.
Stonden gister in de krant:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Twee leukste collega's (ja helaas valt er een een beetje buiten de groep)

Etrim
Postmaniak

Bericht door Etrim » 10-05-12 15:13

Ah, hartstikke vet, Myrthe! Heel erg fijn dat je helemaal je plekje gevonden hebt en dat je op waarde wordt geschat :)
musica magnorum solamen dulce laborum
muziek is de zoete troost van grote moeite

Grietje
Wannabe-crew?

Bericht door Grietje » 10-05-12 15:15

Echt leuk!

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 10-05-12 16:17

Mirte, wat relaxed dat je een vast contract krijgt! Heb je in ieder geval wat zekerheid en als je dan klaar bent met je studie kan je rustig verder kijken en solliciteren.

Myrthe, lekker bezig hoor! Leuk om te zien dat je steeds vooruitgang boekt.

Nou ik heb ook nieuws, ik heb over anderhalve week eindelijk weer eens een sollicitatiegesprek! Het is bij een bedrijf (in Leiden) wat zich bezig houdt met het visuele aspect van evenementen (films/presentaties etc) dus naar mijn idee een beetje een combinatie van evenementenorganisatie en filmproductie, iets wat ik allebei al eens gedaan heb en waarin ik graag verder wil! Ik ben echt helemaal enthousiast en ze handelen lekker vlot en dat vind ik ook zeer prettig (sluitdatum van de vacature was eergister, was gister al gebeld maar telefoontje gemist en vandaag contact gehad en een afspraak gemaakt).
Ik heb nog lang de tijd om het voor te bereiden dus hopelijk wordt het een killer gesprek!

Don't be reckless with other people's hearts; don't put up with people who are reckless with yours.

pietvanvliet
Beheerder
Beheerder

Bericht door pietvanvliet » 10-05-12 21:01

@ Fierce: Zo kan het ook :)
Later is allang begonnen.

LikeStrawberry
Raar wijf

Bericht door LikeStrawberry » 10-05-12 23:25

Lekker hoor beide Mirte en Myrthe! :D (Y)
Calm your tits!

Clara
Postmaniak

Bericht door Clara » 11-05-12 17:02

Dames :D Wat goed. Gefeliciteerd Mirte en Myrthe!

Fierce
Postmaniak

Bericht door Fierce » 13-05-12 20:04

Thanks nog voor de leuke reacties :)!

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 25-05-12 13:33

Floorster schreef: Nou ik heb ook nieuws, ik heb over anderhalve week eindelijk weer eens een sollicitatiegesprek! Het is bij een bedrijf (in Leiden) wat zich bezig houdt met het visuele aspect van evenementen (films/presentaties etc) dus naar mijn idee een beetje een combinatie van evenementenorganisatie en filmproductie, iets wat ik allebei al eens gedaan heb en waarin ik graag verder wil! Ik ben echt helemaal enthousiast en ze handelen lekker vlot en dat vind ik ook zeer prettig (sluitdatum van de vacature was eergister, was gister al gebeld maar telefoontje gemist en vandaag contact gehad en een afspraak gemaakt).
Ik heb nog lang de tijd om het voor te bereiden dus hopelijk wordt het een killer gesprek!
Heb afgelopen dinsdag een superleuk gesprek gehad en ben helemaal enthousiast :D.
Kreeg net een telefoontje dat ik door ben naar de 2e gespreksronde (ze zouden van 7 kandidaten naar 3 a 4 gaan) en moet dinsdag over een week weer langs. Duim voor me please want ik moet en zal deze baan hebben!

KMQueeNy
Moderator
Moderator

Bericht door KMQueeNy » 25-05-12 15:22

Duimduimduimduim!

Arie
Postmaniak
Geslacht:

Bericht door Arie » 28-05-12 18:48

Ik ga ook duimen. God, wat gun ik je die baan!

Clara
Postmaniak

Bericht door Clara » 29-05-12 13:43

Ik duim ook keihard voor je!

marinekabouter
Postmaniak

Bericht door marinekabouter » 29-05-12 13:54

Mijn duimen zijn er inmiddels al af gedraaid!
I'll pay for you, anytime.

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 29-05-12 16:13

Hahaha thanks chicks! Nog een week doorduimen svp ;)

tatta
Wannabe-crew?

Bericht door tatta » 29-05-12 18:33

ah spannend floor! kga ook duimen! en al helemaal leuk als je dan naar leiden komt natuurlijk :).
so, so you think you can tell?

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 29-05-12 18:51

Hahaha ja dan moeten we een keer een drankje doen hoor!

Plaats reactie