Zelfbouw zwembaden

De naam zegt genoeg!
Plaats reactie
emiledevoss
Newbee!

Zelfbouw zwembaden

Bericht door emiledevoss » 20-12-10 16:04

Hallo iedereen
Omdat ook ik een jaartje ouder word, wil ik graag gaan zwemmen. Nu het probleem is dat ik niet graag naar een publiek zwembad ga (aangezien ik in een hedendaags zwembad echt niet meer op mijn gemak kan zwemmen). Ik en mijn vrouw zijn dus aan het overwegen om zelf een zwembad aan te leggen. We hebben eens rondgekeken, en er is toch wel een enorm aanbod. Nu twijfelen we tussen twee mogelijkheden. Ofwel leggen we een vast zwembad. Het nadeel hiervan is dat dit een heel jaar door onderhoud vereist, en dat je in de winter niet veel bent met dit zwembad. Dit is in de winter dan ook wat verloren ruimte. Een tweede mogelijkheid zijn zelfbouw zwembaden. Het voordeel hiervan is dat je deze in de winter mooi op zolder kan plaatsen, dus ook plaatswinst. Een ander voordeel is dat deze toch wel aanzienlijk goedkoper zijn. Het grootste nadeel is natuurlijk dat deze sneller verslijt, en het een enorm karwij is om dit op de zolder te plaatsen.

Zijn er mensen met ervaring?

Arie
Postmaniak
Geslacht:

Re: Zelfbouw zwembaden

Bericht door Arie » 20-12-10 16:05

Jij moet de verkoop in gaan.

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 20-12-10 16:35

Are you kidding me? (ok stomme vraag :')) ) Je hebt een vrouw en je wilt een zwembad kopen, maar je luistert nog wel naar je ouders aangezien zij je vertellen dat je geen lenzen mag dragen... HMMMMMMMMMMMMM 8)7 .
Do one thing every day that scares you.

Don't be reckless with other people's hearts; don't put up with people who are reckless with yours.

...
Postmaniak

Bericht door ... » 20-12-10 16:53

Bouw een zwembad, verzuip er in. Probleem opgelost.

Arie
Postmaniak
Geslacht:

Bericht door Arie » 20-12-10 20:08

Floorster schreef:Are you kidding me? (ok stomme vraag :')) ) Je hebt een vrouw en je wilt een zwembad kopen, maar je luistert nog wel naar je ouders aangezien zij je vertellen dat je geen lenzen mag dragen... HMMMMMMMMMMMMM 8)7 .
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA _O_

pietvanvliet
Beheerder
Beheerder

Bericht door pietvanvliet » 21-12-10 19:08

c'mon! Give the lad a chance...

Het is per slot van rekening bijna kerstmis.

Sowieso zou ik nu een zwembad aanschaffen. Nu kun je de beschikbare vaklui nog verstaan, in mei hebben alleen de polen nog plek

Maar dan heb je wel snel een zwembad.. :)
Later is allang begonnen.

Plaats reactie