Uit eten

De naam zegt genoeg!
Florence
Postmaniak

Re: Uit eten

Bericht door Florence » 24-02-10 17:00

Niet echt romantisch nee :') :P

still-breathing
Postmaniak

Bericht door still-breathing » 24-02-10 18:02

Lilian schreef:
noodle schreef:
Lilian schreef:
noodle schreef:De beren :')
Hahaha, heb je de bezorgbeer wel eens zien rijden? Met die helmen met berenoortjes van bont :')
Jaa die hebben zelfs nog een keer een designprijs gehad, maar serieus de eerste keer dat ik die zag he, ik lag echt zo hard dubbel :')
HAHAHAHAHAHAHA. M'n date mailt net of ik bekend ben met de berenrestaurants, want daar kun je vanavond onbeperkt spare ribs eten :')
Mijn god, is dit een afknapper of not. dubbele :')

:') :') MAAR spareribs zijn wel lekker :P
If Pacman had affected us as kids
we'd be running around in dark rooms,
munching pills and listening to
repetitive music...

-
Noem me maar gewoon Kirsten.

noodle
Postmaniak

Bericht door noodle » 24-02-10 19:50

Lilian schreef:
noodle schreef:
Lilian schreef:
noodle schreef:De beren :')
Hahaha, heb je de bezorgbeer wel eens zien rijden? Met die helmen met berenoortjes van bont :')
Jaa die hebben zelfs nog een keer een designprijs gehad, maar serieus de eerste keer dat ik die zag he, ik lag echt zo hard dubbel :')
HAHAHAHAHAHAHA. M'n date mailt net of ik bekend ben met de berenrestaurants, want daar kun je vanavond onbeperkt spare ribs eten :')
Mijn god, is dit een afknapper of not. dubbele :')
Als je daar al beland op de tweede date dan weet ik niet waar je met hem over een jaar zit :') (maar misschien kent ie het concept wel niet? komt ie van hier?)
nineteeneightyeight

Grietje
Wannabe-crew?

Bericht door Grietje » 24-02-10 21:38

Hahahahaha, dat is best wel erg Lilian. :')

Arie
Postmaniak
Geslacht:

Bericht door Arie » 24-02-10 22:54

Ik heb het dus geweigerd haha. Had het al gesmst, maar hij probeerde het nog een keer te vragen toen we in Delft waren. We hebben uiteindelijk hier gegeten: http://www.cafe-de-v.nl/

Anyway, de date zelf verveelde me behoorlijk, dus ik ben met een smoes vrij vroeg weg gegaan.

salk;fja;o
Postmaniak

Bericht door salk;fja;o » 28-02-10 16:51

Weet iemand een leuk, niet al te duur, restaurantje in rotterdam?
;x.

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 28-02-10 17:00

white_sugar schreef:Weet iemand een leuk, niet al te duur, restaurantje in rotterdam?
Floorster schreef:Ik heb gister bij Hoofdstuk Twee gegeten, zit in Rotterdam bij het Oostplein in de buurt. Superleuk restaurant, we hadden een leuk plekje aan het water en we hadden tenminste ook aardig de ruimte (ik kan me altijd zo ergeren aan veel te krap opgezette restaurants, waarbij je nog net niet tegen vreemden aan zit). Vriendelijk personeel en lekker eten (Y).
Zoals ik eerder al postte heb ik vorige week bij Hoofdstuk Twee gegeten (http://www.hoofdstuktwee.nl) en ik vond het een gezellig restaurant. Oostplein zit twee metrohaltes van Beurs vandaan en is geloof ik ook wel met tram 21 of 7 te bereiken.

Mocht je Aziatisch willen eten, dan is Lulu in het Scheepvaartkwartier ook leuk, waar ze allemaal verschillende Aziaatjes hapjes serveren.

Furore (vlakbij de Meent) is een soort tapas restaurant waar je hapjes uit de hele wereld (dus niet alleen Spanje) kan krijgen (http://www.restaurantfurore.nl/menu.php). Heb er een keer met mijn stage gegeten en het beviel me prima.

Als je van sushi houdt, schijnt Shabu Shabu leuk te zijn. Ik ben er zelf nog nooit geweest, maar hoor van alle kanten dat het goed eten is daar.
Do one thing every day that scares you.

Don't be reckless with other people's hearts; don't put up with people who are reckless with yours.

Arie
Postmaniak
Geslacht:

Bericht door Arie » 28-02-10 17:44

En Zin! vergeet zin niet. Een heel fijn tapasrestaurant op loopafstand van CS. www.zinrotterdam.nl
En ik zou even op de vorige pagina kijken ;)

Cosmo
Tijd over?

Bericht door Cosmo » 28-02-10 21:51

Vandaag weer gegeten bij Bobbie Beer in Almere en het was weer lekker :D

Arie
Postmaniak
Geslacht:

Bericht door Arie » 28-02-10 22:30

Maar als we ooit gaan daten, neem je me daar niet mee naartoe!

salk;fja;o
Postmaniak

Bericht door salk;fja;o » 02-03-10 10:03

We zouden bij Stalles eten maar daar vonden we het te druk hehe, Zin was dicht en toen hebben we bij Furore gegeten wat echt heel chill was :D
;x.

Arie
Postmaniak
Geslacht:

Bericht door Arie » 03-03-10 09:40

Ben je op Zondag geweest? Dan is Zin gesloten namelijk.

salk;fja;o
Postmaniak

Bericht door salk;fja;o » 03-03-10 12:00

Nee maandag
;x.

Arie
Postmaniak
Geslacht:

Bericht door Arie » 03-03-10 12:22

Ja, maandag zijn ze ook dicht, haha.
Ik vind het best raar dat ze op zondag dicht zijn, trouwens.
Dat vind ik juist zo'n typische restaurantdag.

salk;fja;o
Postmaniak

Bericht door salk;fja;o » 03-03-10 13:48

Ja inderdaad, dan is het bij veel plekken het drukst. Maar ach, ik kan me er niet druk om maken. De beef kyoto bij furore was echt te lekker haha.
;x.

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 03-03-10 20:38

white_sugar schreef:We zouden bij Stalles eten maar daar vonden we het te druk hehe, Zin was dicht en toen hebben we bij Furore gegeten wat echt heel chill was :D
Leuk dat je bij Furore geweest bent :D, vond het zelf ook wel een leuke zaak. Lekker toetje hadden ze ook :9.

Zondag ga ik eten bij Malakka, een Chinees/Indisch restaurant vlakbij de Kuip. Vind eten bij de Chinees/Indo zelf nooit zo boeiend, maar de mensen waar ik mee ga wilden daar graag heen. Ben benieuwd. Gelukkig is het in buffetvorm, kan je tenminste wat anders pakken als een bepaald gerecht heel ranzig is :')
Do one thing every day that scares you.

Don't be reckless with other people's hearts; don't put up with people who are reckless with yours.

LeBlond
Donateur
Donateur

Bericht door LeBlond » 03-03-10 21:40

Cosmo schreef:Vandaag weer gegeten bij Bobbie Beer in Almere en het was weer lekker :D
Ben je al lid van de WE LOVE AROMAT Hyves?
Why is a raven like a writing desk?
Bij weinig hoofdpijn neem ik Paracetamol van 0.30€. Bij zware hoofdpijn van 1.20€.
Your days are numbered, and so are mine.
Watch out for the silent killer! DHMO!

Cosmo
Tijd over?

Bericht door Cosmo » 03-03-10 21:51

LeBlond schreef:
Cosmo schreef:Vandaag weer gegeten bij Bobbie Beer in Almere en het was weer lekker :D
Ben je al lid van de WE LOVE AROMAT Hyves?

Pardon?

Monster
Postmaniak

Bericht door Monster » 03-03-10 21:56

Bestaat er een Aromat Hyves?! Aromat is chill als iemand geen soep kan klaarmaken!
De grootste draak die er bestaat.

Arie
Postmaniak
Geslacht:

Bericht door Arie » 03-03-10 23:44

Of gewoon op schijfjes komkommer of over je patat! Ik ben ook Aromat fan.

harrynak
Postmaniak

Bericht door harrynak » 15-03-10 18:39

Aromat sowieso. jam
I was calling your name...
but you would never hear me sing

noodle
Postmaniak

Bericht door noodle » 15-03-10 19:13

Ik ben zaterdag alweer uit eten geweest :D Bij Sorbonne. Toen merkte ik wel wat een verwend kreng ik ben geworden met uit eten gaan, ben echt niet meer gewend aan tomatensoep vooraf en daarna een grote lap vlees met patat _O-. Maar het was wel ok.
Vorige week naar Zin geweest en tapas op, was best lekker!
nineteeneightyeight

blub
Spammerd

Bericht door blub » 15-03-10 19:36

Vrijdag ben ik in Amsterdam weer gaan eten bij De Pizzabakkers in de Haarlemmerdijk. Echt een aanrader! Zeer goede pizza's, niet standaard, lekkere wijn en goede bediening!

Zaterdag ben ik in Maastricht gaan eten bij Le Bon Bassin. Was lekker, maar voor de prijs had ik beter verwacht. Nagerecht was bijvoorbeeld een keuze uit zoet of kaasplank. Bij de vraag wat het zoete nagerecht was kregen we antwoord dat het van alles wat was. Uiteindelijk bleek het alleen uit chocola te bestaan. Jammer als er vier van de acht mensen geen chocola lusten. De koffies werden ook niet gelijk gebracht. De espresso's werden als eerste gebracht en de thee pas 10min later!

Zondag heb ik in Amsterdam gegeten in de Haarlemmerstraat bij Thai en co. Ook een aanrader! Niet duur, grote porties, gezellig ingericht en lekker! Wel vies bier.

Arrogant&Dom
Best kansloos...

Bericht door Arrogant&Dom » 03-06-10 00:04

meunsel schreef:Vrijdag ben ik in Amsterdam weer gaan eten bij De Pizzabakkers in de Haarlemmerdijk. Echt een aanrader! Zeer goede pizza's, niet standaard, lekkere wijn en goede bediening!

Zaterdag ben ik in Maastricht gaan eten bij Le Bon Bassin. Was lekker, maar voor de prijs had ik beter verwacht. Nagerecht was bijvoorbeeld een keuze uit zoet of kaasplank. Bij de vraag wat het zoete nagerecht was kregen we antwoord dat het van alles wat was. Uiteindelijk bleek het alleen uit chocola te bestaan. Jammer als er vier van de acht mensen geen chocola lusten. De koffies werden ook niet gelijk gebracht. De espresso's werden als eerste gebracht en de thee pas 10min later!

Zondag heb ik in Amsterdam gegeten in de Haarlemmerstraat bij Thai en co. Ook een aanrader! Niet duur, grote porties, gezellig ingericht en lekker! Wel vies bier.
Pizzabakkers zijn prima tenten! Wijn komt van ons vandaan :D.

In amsterdam geweest naar Madelief (BRILJANT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) en Stout. Stout is prima, Madelief is absoluut briljant.
"Burgundy makes you think of silly things: Bordeaux makes you talk about them, and Champagne makes you do them."
Jean-Anthelme Brillat-Savarin

blub
Spammerd

Bericht door blub » 03-06-10 07:16

ja Stout is heerlijk! ik wil nog steeds die risotto proberen van daar!
De Vlaming is trouwens ook een fijne tent, heeft de beste tonijnsteak.

Binnekort staat Nevy weer op de planning, maar dit keer alleen voor oesters en champagne. Zin in! :9

Plaats reactie