Heartbreak Café

De naam zegt genoeg!
Plaats reactie
Verwijderd

Heartbreak Café

Bericht door Verwijderd » 15-09-06 20:17

Ik heb jullie hulp nodig. Ik werk in een kroeg in Zeeland; Heartbreak Café. Een kroeg met een Amerikaans tintje en waar bijna alleen maar rock gedraaid wordt. Doelgroep is 21+.
Anyway.. voor mn opleiding moet ik een evenement organiseren en dat mag binnen een willekeurig bedrijf. Ik wil dus een thema avond organiseren in de Heartbreak. Het enige probleem: ik wil iets origineels dus geen rock night, geen elvis party of wat dan ook.
Volgende week hebben we al een Coyote Ugly party dus dat is ook geen optie meer.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

doei
Donateur
Donateur

Bericht door doei » 15-09-06 20:55

Doe iets van een film ofzo.. Grease oid? Nja ook niet echt heel orgineel maar goed.. Ik heb nu geen inspiratie eigenlijk dus misschien zeg ik morgen wel wat :)
Succes!

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 15-09-06 21:14

hmmm lastig... ik weet zo even 123 niets

Florence

Bericht door Florence » 16-09-06 02:26

Doe iets van dat de meisjes als jongens moeten komen, en de jongens als meisjes :') dat is altijd goed

pietvanvliet
Beheerder
Beheerder

Bericht door pietvanvliet » 16-09-06 02:47

JuicyCouture schreef:Doe iets van dat de meisjes als jongens moeten komen, en de jongens als meisjes :') dat is altijd goed

Grin, klinkt als het klassieke hoeren en pooierfeest van de AVSL.

Je kunt er in verband met amerikaans tintje ook natuurlijk een trailertrashparty van maken met een prijsje (metertje bier is meestal wel goed, je lengte in bier werkt beter) voor de meest sloppy outfit.
Later is allang begonnen.

Salamanca
Postmaniak

Bericht door Salamanca » 16-09-06 10:37

Ja, iets met verkleden doet het altijd wel goed :)

Echt lastig om iets origineels te bedenken, alles is al een keer gedaan! Kijk anders eens op sites van evenementenbureaus die thema-avonden organiseren, die willen nog wel eens voorbeelden op de site zetten.

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 22-09-06 15:43

Op de sites van evenementenbureaus staat allemaal dingen die niet bij de kroeg passen.. behalve één of andere carwash party maar ook dat wordt al gedaan binnenkort.

Grease is een idee, maar wel beperkt. Zit niet echt een hoog entertainment gehalte aan en dat is wel belangrijk.

Trailertrash vind ik een super idee maar dan komt het enige nadeel, daar is de doelgroep niet naar. Doelgroep is 21+ maar er komen dus ook mensen van in de 50 en die vinden dat niets..

Lastig lastig, maar dankjewel iig! :D

Etrim
Postmaniak

Bericht door Etrim » 26-09-06 18:05

seventeen schreef:Op de sites van evenementenbureaus staat allemaal dingen die niet bij de kroeg passen.. behalve één of andere carwash party maar ook dat wordt al gedaan binnenkort.

Grease is een idee, maar wel beperkt. Zit niet echt een hoog entertainment gehalte aan en dat is wel belangrijk.

Trailertrash vind ik een super idee maar dan komt het enige nadeel, daar is de doelgroep niet naar. Doelgroep is 21+ maar er komen dus ook mensen van in de 50 en die vinden dat niets..

Wie zegt dat mensen van 50 dat niets vinden? Ik hoorde laatst van een achternicht van mij dat ze samen met haar man een trailertrash-feest gaf, omdat ze allebei 40 waren geworden. En al hun vrienden waren enthousiast.

Ik neem aan dat die mensen van 50 dus ook wel vaker naar thema-avonden komen daar en waarom zouden ze dan problemen hebben met dat thema?

Misschien een onderzoekje doen naar de meningen van mensen?
musica magnorum solamen dulce laborum
muziek is de zoete troost van grote moeite

LeBlond
Donateur
Donateur

Bericht door LeBlond » 26-09-06 19:45

seventeen schreef:Op de sites van evenementenbureaus staat allemaal dingen die niet bij de kroeg passen.. behalve één of andere carwash party maar ook dat wordt al gedaan binnenkort.

mijn ouders ( 49 / 50 ) vinden thema feestjes helemaal geweldig.
gaan té raar uitgedost altijd.

trailer trash party klinkt toch echt als een vet idee. meter bier voor de meest [Orginele] sloppy outfit :')
Why is a raven like a writing desk?
Bij weinig hoofdpijn neem ik Paracetamol van 0.30€. Bij zware hoofdpijn van 1.20€.
Your days are numbered, and so are mine.
Watch out for the silent killer! DHMO!

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 26-09-06 21:13

Het idee vind ik ook echt super maar jullie vergeten denk ik dat ik in Zeeland woon (zullen jullie ook niet weten :)). Maar hier zijn de meeste mensen erg bekrompen en zeker de oudere generatie. Ik weet zeker dat wanneer ik zo'n avond zou organiseren van mensen van mijn leeftijd, dat nog niet iedereen er warm voor zal lopen. Verkleden lijkt hier ook een taboe en als er al verkleed wordt dan is het bijna niet te zien, met uitzonderingen daar gelaten natuurlijk.
Maar ik ga het zowiezo voorstellen aan mn baas en bedrijfsleider.. en vinden zij het niks dan had het natuurlijk op..

LeBlond
Donateur
Donateur

Bericht door LeBlond » 27-09-06 02:10

ah, je komt uit zeeland.
dat maakt het ietsje cryptischer denken...

[korte reactie mocht iets me te binnen schieten zal ik het posten[

:)
Why is a raven like a writing desk?
Bij weinig hoofdpijn neem ik Paracetamol van 0.30€. Bij zware hoofdpijn van 1.20€.
Your days are numbered, and so are mine.
Watch out for the silent killer! DHMO!

LikeStrawberry
Raar wijf

Bericht door LikeStrawberry » 27-09-06 09:46

Misschien is het wat om de geschiedenis van het plaatsje waar je het feest gaat geven uit te zoeken en iets te doen met een geschiedenis thema? :)

Als mensen echt zo bekrompen zijn om zich niet te willen verkleden and stuff, waarom zou je dan moeite doen je uit de naad te werken voor mensen die toch voor niks in zijn? :)

Maar misschien is een simpel herfstvierings feest al genoeg voor ze ofzo.

Hang bladeren op in netten en serveer boswandeling. :P (ik noem maar wat)
Calm your tits!

Bartje
Ban me! Ben verslaafd!

Bericht door Bartje » 27-09-06 10:51

Een carswash-party, Coyote Ugly-avond vind je dan wel iets voor de oudere mensen (50?). ;)

LittleMissMe
Postmaniak

Bericht door LittleMissMe » 27-09-06 18:34

Bij Gilmore Girls deden ze ooit es een Pulp fiction party.. Iedereen verkleed als een figuur uit pulp fiction en dan de twist dansen enzo! lijkt me persoonlijk echt geweldig haha :D
- - Lift your skinny Fists like Antennas to Heaven - -

Idiotheque
Moderator
Moderator

Bericht door Idiotheque » 27-09-06 18:37

Of je doet ipv een trailer trash party een Tokkie-feest. Vrijwel iedereen kent die paupers wel, en het komt uiteindelijk op hetzelfde neer (je gebruikt alleen geen Amerikaanse term).

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 08-10-06 12:33

Bartje schreef:Een carswash-party, Coyote Ugly-avond vind je dan wel iets voor de oudere mensen (50?). ;)

Ik niet, maar daarover heb ik vrij weinig te zeggen denk je niet. Het is tenslotte niet mijn kroeg! Maar het zijn wel twee feesten die ontzettend veel publiek trekken, en ook dat is natuurlijk belangrijk!
Het wordt nu waarschijnlijk een rock night met een bandjes battle en ik moet er nog een paar dingen bij bedenken, om het minder standaard te maken ;)

Starscream

Bericht door Starscream » 04-02-07 16:56

Een Barbapappaparty...

Kaleidoscope

Bericht door Kaleidoscope » 04-02-07 17:06

DUDE, hoe oud is dit topic?

Starscream

Bericht door Starscream » 04-02-07 17:41

Niet gezien :P

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 15-02-07 13:14

Oud, want het probleem is ondertussen al opgelost! :P