Stairway to heaven

De naam zegt genoeg!
Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 05-04-06 15:56

Vind de stairway erg gezellig :) je kunt er trouwens ook heerlijk eten!

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 05-04-06 16:54

Ik kom er ontzettend vaak,maar ik heb niet echt positieve dingen over het eten gehoord van vrienden..die meerdere malen vlees kregen wat bijvoorbeeld niet goed gaar was enzo :S of ze hebben nu een nieuwe kok;)

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 05-04-06 17:21

En is die jongen uit de Openings post al gevonden :P

chemietje
Best kansloos...

Re:

Bericht door chemietje » 08-08-09 22:51

Verwijderd schreef:Ik kom er ontzettend vaak,maar ik heb niet echt positieve dingen over het eten gehoord van vrienden..die meerdere malen vlees kregen wat bijvoorbeeld niet goed gaar was enzo :S of ze hebben nu een nieuwe kok;)

Ik heb laatst bij de Stairway gegeten en het was superlekker! De bediening was ook echt relaxed, we kwamen om 10 voor 10 binnen en om 10 uur ging de keuken dicht, maar we konden nog gewoon bestellen. Hadden ook binnen 10 minuten ons eten, was goed bereid. Simpel, maar lekker. Uiteindelijk iets van 36 euro kwijt met zn tweeen inclusief drank. Niks slechts over die tent te melden, beetje jammer dat Henk Westbroek de eigenaar is ;)
Er is gangreen voor iedereen.

Cyamytha
Donateur
Donateur

Re: Stairway to heaven

Bericht door Cyamytha » 08-08-09 23:21

Ik ging daar heen toen op de eerste date met Michel. Lekker eten, aardige maar enorm slechte bediening. Ik zal ooit het hele verhaal typen maar het was echt horrible. :')

Plaats reactie