Stairway to heaven

De naam zegt genoeg!
Goodcharlotterocks73

Stairway to heaven

Bericht door Goodcharlotterocks73 » 02-11-05 21:56

Gaat er iemand weleens uit in de Stairway to Heaven in Utrecht, ik ben namelijk op zoek naar een jongen die ik daar op zaterdag 30 oktober eventjes gesproken heb. Hij had donkere haren en een rode t-shirt met lange mouwen, hij zei 3 keer goeden avond (omdat ik hem de eerste twee keer niet verstond :$ ) . Als jij deze jongen bent of deze jongen kent kun je dat even doorgeven?

De Stairway to Heaven is trouwens super relaxt ik kom er cker vaker heen als ik weer in Utrecht ben!! :D

Groetjes Alicia

Idiotheque
Moderator
Moderator

Bericht door Idiotheque » 02-11-05 21:58

Ik heb de nacht nadat ik daar gegeten had heel de WC ondergekotst bij m'n vriend thuis. :7.
Maar verder een gezellige tent ja.

LekkerSletje
Forummeubel

Bericht door LekkerSletje » 02-11-05 22:02

Idiotheque schreef:Ik heb de nacht nadat ik daar gegeten had heel de WC ondergekotst bij m'n vriend thuis. :7.

Echt waar? :|

LeBlond
Donateur
Donateur

Bericht door LeBlond » 02-11-05 22:42

stairway to heaven?
kenknie. ik moet toch eens vaker buiten alkmaar uit :)
Why is a raven like a writing desk?
Bij weinig hoofdpijn neem ik Paracetamol van 0.30€. Bij zware hoofdpijn van 1.20€.
Your days are numbered, and so are mine.
Watch out for the silent killer! DHMO!

Kirsten
Postmaniak

Bericht door Kirsten » 03-11-05 12:52

Stairawy is onwijs gezellig! Alleen een meisje bij de bediening was een onwijs chagerijnige doos, we moesten gelijk betalen elke keer en liep elke x vet boos te kijken.

Maare OT: ken die jongen niet. :+
It takes some silence to make sound.

stphn
Best kansloos...

Bericht door stphn » 03-11-05 13:01

fu-CKY-ou schreef:
Idiotheque schreef:Ik heb de nacht nadat ik daar gegeten had heel de WC ondergekotst bij m'n vriend thuis. :7.

Echt waar? :|

Sjee & haar kip dan 8)
"That thing in the cellar is not my mother"

Bronson

Bericht door Bronson » 03-11-05 16:25

Stairway is alleen gezellig als je er niet te vaak komt.

Idiotheque
Moderator
Moderator

Bericht door Idiotheque » 03-11-05 16:42

En als je er niet eet.
Sjee's kip was half rauw van binnen, ik heb die nacht m'n pasta eruit liggen barfen alsof m'n leven er vanaf hing, op een gegeven moment kwam de bediening niet vragen of we nog iets wilde drinken of of we nog een toetje wilden. Paupers :|

Bronson

Bericht door Bronson » 03-11-05 16:46

inderdaad, dat hele steakway is te beroerd.....

LikeStrawberry
Raar wijf

Bericht door LikeStrawberry » 03-11-05 16:53

Klinkt als een leuk uitje. :)
Calm your tits!

Idiotheque
Moderator
Moderator

Bericht door Idiotheque » 03-11-05 16:55

Ach, als je je uitje laat verzieken door een stukje rauw kip heb je gewoon met de verkeerde mensen afgesproken.

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 03-11-05 17:43

'k kom er wel vaak.

Maar geen idee wie die gozer is.

LikeStrawberry
Raar wijf

Bericht door LikeStrawberry » 03-11-05 17:52

Idiotheque schreef:Ach, als je je uitje laat verzieken door een stukje rauw kip heb je gewoon met de verkeerde mensen afgesproken.

True.

maar het voegt vast niks van waarde toe :P

"weet je nog hoe ik lag te kotsen toen we..."

Maar.. het is wel vaak zo, dat je ramzalige dingen beter onthoud dan leuke dingen. :P
Calm your tits!

Goodcharlotterocks73

Bericht door Goodcharlotterocks73 » 03-11-05 20:06

Kwizzle schreef:Stairawy is onwijs gezellig! Alleen een meisje bij de bediening was een onwijs chagerijnige doos, we moesten gelijk betalen elke keer en liep elke x vet boos te kijken.

Maare OT: ken die jongen niet. :+

Ja bij de wc ook man, ik wist nii dat je moest betalen, ik liep er zow langs, roept ze zo kei hard hey je moet betalen, hallo het is ook maar 15 cent en ik was kei erg van de kaart ik snapte d'r nix van :P

Goodcharlotterocks73

Bericht door Goodcharlotterocks73 » 03-11-05 20:08

Maar gewoon 's avonds daar uit gaan is wel super gezellig :D Vooral met halloween, toen was het ook egt uberdruk!!! Maar het kan zijn dat het altijd zow is :P Ik ben er ook maar een keer gweest, maar ik ga er cker vaker heen als ik weer in Utrecht ben en volgend jaar als ik daar ga studeren, elke weekend feesten daar man!! :P

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 03-11-05 20:28

Ja bij de wc ook man, ik wist nii dat je moest betalen, ik liep er zow langs, roept ze zo kei hard hey je moet betalen, hallo het is ook maar 15 cent en ik was kei erg van de kaart ik snapte d'r nix van :P

maar 15 cent :\ tegen mij zitten ze altijd te zeuren dat ze 50 cent willen,maarja meestal betaal ik nooit,vindt het bier duur zat...dat wc mens kwam me wel een keer bijna achterna lopen omdat ik niet betaald had,maar ach :P verder blijft Stairway op een zaterdag avond zeer chill

Goodcharlotterocks73

Bericht door Goodcharlotterocks73 » 03-11-05 20:36

Lollapalooza schreef:

maar 15 cent :\ tegen mij zitten ze altijd te zeuren dat ze 50 cent willen,maarja meestal betaal ik nooit,vindt het bier duur zat...dat wc mens kwam me wel een keer bijna achterna lopen omdat ik niet betaald had,maar ach :P verder blijft Stairway op een zaterdag avond zeer chill

Het kan ook 50 cent gweest zijn, ik was zoals ik zei wel van de kaart :P
Ja die mens die was ook egt bereid om mij achterna te lopen :P
Ik had eerder al een spekje gepikt toen er niemand was dus msch had ze het gemerkt en lag het daar aan dat ze zow chagerijnig deed :P

Maar nou ga ik ophouden met zeuren :P want verder ish et egt wel een relaxte plek om uit te gaan :D

Goodcharlotterocks73

Bericht door Goodcharlotterocks73 » 03-11-05 20:44

ff mun avator testen hoor :P srry

Goodcharlotterocks73

Bericht door Goodcharlotterocks73 » 03-11-05 20:44

kut hij doet het nii

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 03-11-05 20:46

Hehe true true,vroeger kwam ik er elk weekend,en ook vaak doordeweeks,maar aangezien ik nu ook vaker naar industrial feestjes ga is het eens in de 3, 4 weken:P

pingey
Postmaniak

Bericht door pingey » 04-11-05 00:49

Lollapalooza schreef:Hehe true true,vroeger kwam ik er elk weekend,en ook vaak doordeweeks,maar aangezien ik nu ook vaker naar industrial feestjes ga is het eens in de 3, 4 weken:P

Moet je 9 december naar Purmerend komen 8)

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 04-11-05 14:11

hehe zou wel willen maar dat kan niet,moet zaterdag's werken dus ik ga vrijwel nooit vrijdag uit,behalve dan naar Cyberia in Utrecht,omdat dat praktisch om de hoek is:P

denizisik

Bericht door denizisik » 05-02-06 00:39

RadioRedhead schreef:Klinkt als een leuk uitje. :)

Idiotheque
Moderator
Moderator

Bericht door Idiotheque » 05-02-06 13:19

Err, je hoeft een topic dat al 3 maanden dood is niet omhoog te kicken met enkel een niets toevoegende quote. Dus laat dat in het vervolg maar achterwege.

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 08-02-06 17:34

Minstens drie hele keren naar de Stairway geweest, of was het twe..

Het was best geinig daar. :)

Plaats reactie