fake id

De naam zegt genoeg!
backseatlove

fake id

Bericht door backseatlove » 14-10-05 18:51

Ik ga vaker uit met een groepje naar een café/discotheek waar je 18 moet zijn om binnen te komen. Iedereen is dat, alleen ik ben nog 17. Elke keer is het weer een gedoe om binnen te komen, maar tot nu is het nog wel gelukt..

ik heb wel eens gehoord van mensen die een pasje hadden laten maken met een jaarte ouder erop, dus gewoon bij een of andere organisatie of oz..

iemand die een idee heeft?

LikeStrawberry
Raar wijf

Bericht door LikeStrawberry » 14-10-05 18:58

Illegaal.

Mag niet.

Slecht.

Bij de wet verboden.

En daarbij ook nog eens dom.

Ze hebben die regels niet voor niks. Houdt de kindertjes buiten begrijp je. :)

:W
Calm your tits!

Lex
Newbee!

Bericht door Lex » 14-10-05 19:26

LikeStrawberry schreef:Illegaal.

Dat ze 17 is wil nog niet zeggen dat ze een kindje is.
Wel dat ze inderdaad strafbaar is. en dat dat vervelende onsequenties kan hebben.

En tegenwoordig accepteren ze waarschijnlijk alleen ID, paspoort of rijbewijs, en anders heb je geluk.

LikeStrawberry
Raar wijf

Bericht door LikeStrawberry » 14-10-05 19:27

Ik zeg niet dat ZIJ een kindje is. Ik zeg dat die wet er is om kindertjes buiten te houden.

Simpel toch.
Calm your tits!

backseatlove

Bericht door backseatlove » 14-10-05 19:34

@ likestrawberry:

pff ja ik zie mezelf echt niet als iemand die graag stoer wil zijn en naar de grote disco wil en er niet inkomt.. (houdt de kindertjes buiten) Zo komt wat jij zegt namelijk wel over..

ik begrijp best dat het tegen de regels en de wet is, maar goed, is iedereen dan zo correct? ik vroeg me alleen af of iemand hier misschien al eens iets mee gedaan heeft of zo..

@ lex: toen ik de vorige keer zei dat ik mijn id niet bij me had, zei hij zo, heb je niks anders om je mee te legitimeren dan? als je leeftijd er maar op staat.

Maar goed, als iemand nog iets erover te zeggen heeft hoor ik het graag, en anders wachten tot ik 18 ben :P

backseatlove

Bericht door backseatlove » 14-10-05 19:34

LikeStrawberry schreef:Ik zeg niet dat ZIJ een kindje is. Ik zeg dat die wet er is om kindertjes buiten te houden.

Simpel toch.

ooh oke, dat had ik nog niet gezien.. je hebt ook wel gelijk, die regels zijn er niet voor niks inderdaad.

Lex
Newbee!

Bericht door Lex » 14-10-05 19:42

LikeStrawberry schreef:
Soms, en daarmee bedoel ik best vaak, wordt ik verkeerd begrepen.

Simpel toch.

Dat ligt toch echt aan de manier waarop jij jezelf uitdrukt en van die "schattige" smileys gebruikt.

LeBlond
Donateur
Donateur

Bericht door LeBlond » 14-10-05 19:47

helaas kan ik niet reageren omdat ik weet dat arjen niet wilt dat illegale dingen hier worden besproken :)
Why is a raven like a writing desk?
Bij weinig hoofdpijn neem ik Paracetamol van 0.30€. Bij zware hoofdpijn van 1.20€.
Your days are numbered, and so are mine.
Watch out for the silent killer! DHMO!

backseatlove

Bericht door backseatlove » 14-10-05 19:48

haha is dat zo? dat wist ik niet, sorry.
(haal maar weg dan anders)

Kirsten
Postmaniak

Bericht door Kirsten » 14-10-05 19:49

Het ligt aan het feit dat sommige niet goed lezen of de zin niet goed begrijpen, maar goed, OT.

Idee? Gewoon wachten totdat je 18 bent, er is niet voor niets een leeftijdslimiet vastgesteld. Daarentegen is het nog dom ook als je een fake id gaat aanmaken, je bent strafbaar en straks heb jij nog een hoge boete aan je reet hangen, duur avondje uit, lijkt me beetje zonde van je geld en tijd.
It takes some silence to make sound.

backseatlove

Bericht door backseatlove » 14-10-05 19:54

ja daar ben ik me wel van bewust, maar dat is mijn eigen keuze. het gaat niet om wel doen of niet doen nu, maar om (als wel) hoe.

Robin
Newbee!

Bericht door Robin » 14-10-05 20:12

wat wij voor een vriendin van ons hadden gedaan was een fotokopie van haar id-kaart een beetje aangepast nadat we die hadden ingescand.
en dan had ze nooit haar echt kaart bij zich, maar een kopietje. niet netjes, maar werkte wel. (dit was wel een 6 jaar geleden)

LikeStrawberry
Raar wijf

Bericht door LikeStrawberry » 14-10-05 20:18

Sorry, als ik verkeerd begrepen werd. (het zal eens niet) :o) (lees mijn onderschrift van mijn posts) 8)7

Maargoed, ik vind het een slechte zaak.

Je zal het er maar gewoon op moeten wagen elke keer. Tot je echt 18 bent, en er geen last meer van hebt. En jij bent 17, zo lang duurt het dan niet meer joh (Y)

Zo Robin, weer een account aangemaakt jongen. :) En nog illegale tips geven ook. Tut tut tut, Foei! :P :o) (grapske)
Calm your tits!

GFMO
Newbee!

Bericht door GFMO » 14-10-05 21:10

Ik heb een photoshop voor je die je kan veranderen en printen ¬¬
Basis vestrus totus erus nobis es.

Idiotheque
Moderator
Moderator

Bericht door Idiotheque » 14-10-05 21:13

Lijkt me best wel illegaal.
Het wachten is dus op een slotje.

LekkerSletje
Forummeubel

Bericht door LekkerSletje » 14-10-05 22:21

LikeStrawberry schreef:Illegaal.

Mag niet.

Slecht.

Bij de wet verboden.

En daarbij ook nog eens dom.

Ben er niet minder mee eens.

pink-lemonade

Bericht door pink-lemonade » 14-10-05 22:56

Wie ging er nou niet voordat hij echt ergens naar binnen mocht naar binnen?
Iedereen doet dat tegenwoordig.
Zijn jullie dan niet op je 14/15e al gaan stappen?

LikeStrawberry
Raar wijf

Bericht door LikeStrawberry » 14-10-05 23:02

Jawel. Alleen toen ergerde mensen van 18+ zich ook aan mij en mijn 14 jarige vriendengroepje.

Net zoals ik nu dus doe als ik uitga. Bende (N) Kindjes (N) Teveel drank (N) Kotsen (N) Vechten (N)

Nee bedankt. Regels zijn regels 18 + is 18 +

en er zijn ook echt wel gelegen heden voor onder de 18 hoor.

Ga toch lekker bowlen of poolen ofzo. (Y) Is nog leuker ook. :)

Oh, mijn verhaaltje hierboven is algemeen, niet gericht aan iemand hier persoonlijk ofzo.

Tenzij je 14 bent, en je je erg aangesproken voelt. Maar dat is dan niet mijn zorg.
Calm your tits!

pink-lemonade

Bericht door pink-lemonade » 14-10-05 23:10

Haha, nee ik voel me totaal niet aangesproken want ik trek me daar niet zoveel van aan.

Maar het is toch altijd zo dat als je ouder wordt ineens je ergert aan wat jij ook ooit deed.

En geef toe, bowlen of poolen vond jij ook niet zo leuk als uitgaan op je 14e ;). En sowieso dat ik niet in kroegen kom waar het 18+ is, tenzij ik met mijn zus ga, maar dan zijn er allemaal mensen die ik ken en word ik altijd overal heengetrokken door die mensen :p.

LikeStrawberry
Raar wijf

Bericht door LikeStrawberry » 14-10-05 23:22

Tsja, als je binnenkomt zonder 'fake id' en gewoon lekker gezellig en normaal doet, prima joh!

Maar als mensen illegaal gaan lopen doen met die passen, en dan klote gedragen, daar heb ik problemen mee ja. :)

En ik vind poolen en bowlen nogsteeds leuk. :|

Elke maand ga ik met een vaste groep poolen, en dat is MEGA gezellig! :)

Maargoed.. uitgaan wordt tegenwoordig zo geassocieerd met alcohol en drugs.. dat er in mijn ogen eigenlijk geen ruk meer aan is. :)

maar natuurlijk is dit totaal mijn mening. En zal ik best wel eens fout kunnen zitten.

Ik ga trouwens ook heel weinig uit. Gewoon omdat ik niet van mezelf en anderen volgooien hou, en ik graag kotsvrije schoenen heb. :)

Ik ga liever naar feesten van vrienden, en die houden we vaak, dus dat is mooi. :P
Calm your tits!

pink-lemonade

Bericht door pink-lemonade » 14-10-05 23:28

Ik drink ook helemaal niet vaak hoor :o!
De laatste tijd hoogstens 1x in de 2maanden, en dan ook niet helemaal dat ik over de pleerand kotsend hang :p.

Nee, doe mij dan maar gewoon een paar glaasjes en dat ik er niet van ga kotsen (is ook nog nooit gebeurd, maar komt nog wel).
En mensen zeggen dat ik me veel ouder gedraag dan ik eigenlijk ben, vooral in mijn doen en laten enzo, en zeggen ze dat het wel kan 8), en dat vind ik wel een compliment altijd.

LikeStrawberry
Raar wijf

Bericht door LikeStrawberry » 14-10-05 23:38

Is soms een compliment. Behalve als het van ouders van vrienden afkomt. Dan bedoelen ze stiekem: doe wordt vroeg wijs. En daarmee bedoelen ze: dat wordt een flinke slet.

Zei mijn moeder ook altijd over vriendinnen van mij. Maargoed, mijn ma is nu eenmaal geen heilige. (en daar komt mede mijn bekkie vandaan). :)

Maargoed, kotsend over de pleerand is gewoon laag. En er zijn mensen die dat gewoon elk weekend doen. En die mensen vind ik een beetje melijwekkend. Stiekem. :)
Calm your tits!

pink-lemonade

Bericht door pink-lemonade » 14-10-05 23:43

Haha nee, ik hoor het van mijn zus en vrienden enzo, maar in mijn doen en laten bedoelen ze denk ik ook drinken, blowen, roken en jongens enzo :p.

Ik weet hoe ver ik kan gaan en dat weten veel meisjes van mijn leeftijd niet.

LikeStrawberry
Raar wijf

Bericht door LikeStrawberry » 14-10-05 23:45

Klopt.

Ik was ook zo.

Alleen was ik zo ontzettend nuchter in mijn doen en late, en verstandig, dat ik depri werd. En het toen mis ging. :)

maar dat is nu weer rechtgetrokken.

Zal vast ook wel rechttrekken bij de mensen die zoveel zuipen in de weekenden. En zo niet komen er vele AA meetings komende jaren. :)
Calm your tits!

pink-lemonade

Bericht door pink-lemonade » 14-10-05 23:52

Hahahahahaha :')!

Nee dat zal bij mij denk ik niet gebeuren hoor, ik heb het hartstikke leuk en kan me ook wild gedragen als ik daar zin in heb, maar dan duik ik niet gelijk in bed met een jongen om spannende dingen te doen ofzo :p
Zo ben ik nou ook weer niet 8).

Ik heb het gewoon superleuk nu, mis niets en kan me echt niet voorstellen dat het zal gebeuren, maar dat had jij zeker ook niet?

Plaats reactie