Ben jij ooit wel eens een cafe/discotheek uit gegooid???

De naam zegt genoeg!
pink-lemonade
Postmaniak

Bericht door pink-lemonade » 07-07-06 10:31

feel schreef:Haha ja, omdat ik zo dronken was dat ik een glas met m'n hoofd kapot had gemept :').
Hahahahaha :'), je was zo grappig toen _O-.
Je staat btw nog steeds in m'n telefoon als geil wijf
Discontent is the first necessity of progress.

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 11-07-06 09:51

Ben der een keer met een groep uitgegooid omdat we ruzie hadden :S :P

Florence

Bericht door Florence » 15-07-06 11:32

Forumhoer schreef:
feel schreef:Haha ja, omdat ik zo dronken was dat ik een glas met m'n hoofd kapot had gemept :').
Hahahahaha :'), je was zo grappig toen _O-.
Je staat btw nog steeds in m'n telefoon als geil wijf

Haha omg, wat grappig :'). Ja ik herinner me nog wel indd, dat ik ineens iedereen z'n nummer ging vragen :p.

Etrim
Postmaniak

Bericht door Etrim » 29-08-06 11:52

Ik ben wel een keer de MacDonalds uitgezet. 's Middags. We hadden wat gegeten, en zaten boven bij een raam aan een tafeltje nog wat te kletsen, er was verder niemand daar en toen gingen we een beetje mensen kijken door het raam en commentaar leveren. En opeens kwam er zo'n gast: ja, wat zijn jullie aan het doen? Dus wij, eten en mensen aan het kijken. Hij: Ik wil dat jullie nu gaan, en ik neem deze tas mee (tas van een jongen die erbij was) en die krijgen jullie pas terug als jullie weggaan. Dus wij zijn maar gegaan, maar het was echt zooo lomp! Misschien kwam het wel doordat de twee jongens waarmee we waren er nogal imposant uitzagen en allebei zwarte bandshirts aanhadden, maar we deden echt niets verkeerd.
musica magnorum solamen dulce laborum
muziek is de zoete troost van grote moeite

MrFloyd

Bericht door MrFloyd » 29-08-06 12:04

Mirte schreef:Ik ben wel een keer de MacDonalds uitgezet. 's Middags. We hadden wat gegeten, en zaten boven bij een raam aan een tafeltje nog wat te kletsen, er was verder niemand daar en toen gingen we een beetje mensen kijken door het raam en commentaar leveren. En opeens kwam er zo'n gast: ja, wat zijn jullie aan het doen? Dus wij, eten en mensen aan het kijken. Hij: Ik wil dat jullie nu gaan, en ik neem deze tas mee (tas van een jongen die erbij was) en die krijgen jullie pas terug als jullie weggaan. Dus wij zijn maar gegaan, maar het was echt zooo lomp! Misschien kwam het wel doordat de twee jongens waarmee we waren er nogal imposant uitzagen en allebei zwarte bandshirts aanhadden, maar we deden echt niets verkeerd.

Ik vind het zo grappig dat de protest-generatie nooit eens op z'n strepen gaat staan als ze ook daadwerkelijk reden daartoe hebben. Jullie hadden die gast recht in z'n bek moeten uitlachen en gewoon door gaan met waar je mee bezig was.

Etrim
Postmaniak

Bericht door Etrim » 29-08-06 12:08

Protest-generatie? Je klinkt nu echt alsof je bejaard bent en waarschijnlijk valt dat reuze mee.

Sorry, maar we waren allemaal zo verbouwereerd dat we maar zijn gegaan en het is ook al jaren geleden, geloof dat we een jaar of 14/15 waren. Dan ben je wel onder de indruk.

Maar goed, ik zal het onthouden voor de volgende keer.

noodle
Postmaniak

Bericht door noodle » 29-08-06 12:10

bwahaha de protest-generatie? :') jeweettoch dat we zo mak als lammetjes zijn :p
ik ook heur, als ik ergens word weggestuurd ben ik ook zo weg :p als je overal moeilijk over moet gaan doen..
nineteeneightyeight

MrFloyd

Bericht door MrFloyd » 29-08-06 12:27

Gewoon logisch nadenken als ze gaan zeveren. Als ik ergens word weggestuurd en ik heb het gevoel dat ik in mijn recht sta dan kunnen ze hoog en laag springen en zullen ze echt de politie erbij moeten halen als ze me weg willen hebben.

Bedoel, het feit dat die McDonalds-persoon jullie heeft weten te intimideren zegt meer over jullie dan over het personeel daar. Of het personeel moet erg sterk veranderd zijn de afgelopen jaren :P

En dat protest-generatie-gedoe; ik behoor zelf chronologisch gezien ook tot die generatie jammergenoeg. En dat "jammergenoeg" gooi ik er achteraan omdat ik me zoveel probeer te distantiëren van die mensen.

Idiotheque
Moderator
Moderator

Bericht door Idiotheque » 29-08-06 12:56

Blijkbaar zaten jullie te lang in de MacDonalds. De Mac is namelijk gebouwd op dat vieze varkensvoer naar binnen schuiven en daarna meteen weer oprotten (geen grapje). :')

MrFloyd

Bericht door MrFloyd » 29-08-06 13:06

Idiotheque schreef:Blijkbaar zaten jullie te lang in de MacDonalds. De Mac is namelijk gebouwd op dat vieze varkensvoer naar binnen schuiven en daarna meteen weer oprotten (geen grapje). :')

Inderdaad. Ze zijn zo ingericht dat je onbewust zin krijgt om weg te gaan toch?

Dat weerhield mij en een groepje vrienden er een tijd geleden trouwens niet van om bij de KFC aan het Binnenwegplein in R'dam gewoon lekker 3 à 4 uur te gaan zitten :P

(normaal childe we 'm ergens in de stad, maar het was koud en we hadden honger :P)

Etrim
Postmaniak

Bericht door Etrim » 29-08-06 13:22

Idiotheque schreef:Blijkbaar zaten jullie te lang in de MacDonalds. De Mac is namelijk gebouwd op dat vieze varkensvoer naar binnen schuiven en daarna meteen weer oprotten (geen grapje). :')

Noh, dr was verder niemand, dus ze mochten blij zijn dat we er waren. Maar goed, ik kan me er ook niet meer zo druk om maken. Het is jaaaaren terug gebeurd.

Verder ben ik ook wel eens geweigerd bij kroeg/cafe door schoenen of leeftijd, maar ach, het zij zo.

Fierce

Bericht door Fierce » 31-08-06 11:44

Niet eruit gezet, maar wel 2x geweigerd ofzo, wegens gebrek aan identiteitsbewijs.

Kaleidoscope

Bericht door Kaleidoscope » 31-08-06 12:22

Never.

salk;fja;o
Postmaniak

Bericht door salk;fja;o » 31-08-06 13:31

Ik ben er wel eens uitgezet wegens gebrek aan identiteitsbewijs.
;x.

Muisje
Donateur
Donateur
Geslacht:

Bericht door Muisje » 31-08-06 16:11

white_sugar schreef:Ik ben er wel eens uitgezet wegens gebrek aan identiteitsbewijs.
Idem.
This will all make perfect sense someday.

Marion
Postmaniak

Bericht door Marion » 31-08-06 16:23

ik ben wel eens de snackbar uitgezet met 4 anderen, we maakten te veel lawaai en aten te langzaam.
We zijn met nog meer lawaai vertrokken en zijn daarna de snackbar gaan boycotten :p
Gory Gory Hallelujah!
Nothing can tame my wicked heart, nothing unchains my wicked heart

noodle
Postmaniak

Bericht door noodle » 31-08-06 16:26

ik ben alleen een stripwinkel uitgestuurd in den bosch toen ik daar met wat engelse jongens een half uur had vertoefd :p
nineteeneightyeight

LekkerSletje
Forummeubel

Bericht door LekkerSletje » 31-08-06 18:17

Ik ben 1x een schoenenwinkel uitgezet omdat we ordinaire schoenen gingen passen. 1x uit de bijenkorf gegooit omdat ik vervelend was en 2x de masion de bonneterie uitgegooit wegens vervelend zijn en het boycotten van bont.
Verder in kroegen ben ik zelf de uitsmijter en mag ik oude ventjes eruit tyfen.

Bubbles23
Newbee!

Bericht door Bubbles23 » 01-09-06 09:29

geweigerd/eruit gegooit alles meegemaakt, btw van een trap naar beneden stuiteren doet zeer...

pietvanvliet
Beheerder
Beheerder

Bericht door pietvanvliet » 01-09-06 12:13

Mirte schreef: Hij: Ik wil dat jullie nu gaan, en ik neem deze tas mee (tas van een jongen die erbij was) en die krijgen jullie pas terug als jullie weggaan. Dus wij zijn maar gegaan, maar het was echt zooo lomp!

En dan roept er niemand heel assertief 'dat is dan diefstal. Bel jij de politie, of doe ik het zelf.' of 'vriendelijke vriend, de laatste keer dat ik keek hadden jullie geen gastenlijst en ik heb nog nergens een bordje gezien met de tekst ' Betalen, vreten en dan zo snel mogelijk weer oprotten', dus als je het niet erg vind, mag je weer gaan spelen'.

Wat floyd zegt dus. :)

Oh en in het kader van ontopic: Geld het 'eruitschoppen' ook als jij de uitschoppende partij bent? Want in dat rijtje mag ik wel.
Later is allang begonnen.

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 05-09-06 19:57

Ik ben nooit een cafe ofzo uitgegooit maar ik ben wel een x een winkel uitgezet met nog een paar andere mensen :P In de kruidvat om precies te zijn B)

Eevee
Donateur
Donateur

Bericht door Eevee » 05-09-06 21:46

XSCREAM schreef:Ik ben nooit een cafe ofzo uitgegooit maar ik ben wel een x een winkel uitgezet met nog een paar andere mensen :P In de kruidvat om precies te zijn B)

Ja, dat wel.
Daar was ik bij.
Verder nooit ergens uitgegooid.
.when I grow up I wanna have boobies

Gerwin
Postmaniak

Bericht door Gerwin » 05-09-06 22:14

pietvanvliet schreef:
Mirte schreef:

Oh en in het kader van ontopic: Geld het 'eruitschoppen' ook als jij de uitschoppende partij bent? Want in dat rijtje mag ik wel.

tuurlijk mag dat :+
Doet dingen voor Radio & TV

pietvanvliet
Beheerder
Beheerder

Bericht door pietvanvliet » 05-09-06 22:41

Gerwin schreef:tuurlijk mag dat :+

Schop ik jou er ook wel uit, ik heb toch al ervaring :)

maar jij bent niet bezopen en zover ik weet ook niet homo, dus ik heb jou nog niet voor de verzameling
Later is allang begonnen.

Gerwin
Postmaniak

Bericht door Gerwin » 06-09-06 07:32

pietvanvliet schreef:
Gerwin schreef:tuurlijk mag dat :+

Schop ik jou er ook wel uit, ik heb toch al ervaring :)

maar jij bent niet bezopen en zover ik weet ook niet homo, dus ik heb jou nog niet voor de verzameling

jammer joh :+
Doet dingen voor Radio & TV

Plaats reactie