Ben jij ooit wel eens een cafe/discotheek uit gegooid???

De naam zegt genoeg!
Bartje
Ban me! Ben verslaafd!

Bericht door Bartje » 06-09-06 07:48

Wel eens gevraagd geworden om het cafe te verlaten, en het was nog geen sluitingstijd :+

DWizzy
Post ook wel eens...
Contacteer:

Bericht door DWizzy » 06-09-06 08:56

Bartje schreef:Wel eens gevraagd geworden om het cafe te verlaten, en het was nog geen sluitingstijd :+
jawel, door vrienden die vroegen of ik mee ging, maar nooit door het personeel.

Wat heb jij op je kerfstok, punk?
Zoek!

strange_days
Forummeubel

Bericht door strange_days » 06-09-06 17:38

afgelopen zaterdag een dicotheek uitgegooid, kom daar nooit, neem nooit drankjes van vreemden aan, nu 1 keer wel en ik weet niks meer vanaf dat moment. heb gegild dat ik dood wilde en dat iedereen me haat enz..
dus sja ik weet het niet meer maar het is me verteld
under your skin feels like home ♥

Idioticchaos

Bericht door Idioticchaos » 10-10-06 23:57

2 weken geleden nog, in de lazarus in leiden, omdat ik even naar buiten ging om te bellen, vrienden waren nog binnen, en mocht niet meer naar binnen (na 2en) :S fuckers!

LeBlond
Donateur
Donateur

Bericht door LeBlond » 11-10-06 00:58

dan moest je gewoon via de hut terug ;)
Why is a raven like a writing desk?
Bij weinig hoofdpijn neem ik Paracetamol van 0.30€. Bij zware hoofdpijn van 1.20€.
Your days are numbered, and so are mine.
Watch out for the silent killer! DHMO!

Fierce

Bericht door Fierce » 11-10-06 10:11

xpinkheartcorex schreef:2 weken geleden nog, in de lazarus in leiden, omdat ik even naar buiten ging om te bellen, vrienden waren nog binnen, en mocht niet meer naar binnen (na 2en) :S fuckers!

Haha same here. Na 2en mag je ook niet meer naar binnen bij onze kroeg.

OT: Ikzelf niet, maar Roos (Funkagenda) wel waar ik naast stond. Voordat we uitgingen hadden we Ladiesnight en was Roos dronken geworden, toen gingen we naar de Kraan. Daar zat mevrouw dronken te wezen aan een tafel totdat ze haar hoofd liet vallen en een glas brak met haar voorhoofd en de baas van de kroeg dat zag _O- Heb ik nog steeds respect voor.

Dirk Teur
Tijd over?
Contacteer:

Bericht door Dirk Teur » 18-10-06 20:34

vorige week woensdag was een schoolfeest van me school in de Villa Fiesta.
was best wel dronken maar heb me gewoon netjes gedragen.
tegen het einde werdt ik door 2 ingehuurde security mannetjes hard handig vastgepakt en zo de deur uit gegooid.
ik vraag me nog steeds af waarom, ze pakten me gewoon ineens vast en voor ik het wist stond ik buiten en toen ik vroeg waarom zeiden ze dat ik met glazen had gegooid.
ze zullen me wel in de war hebben gehad met iemand anders.
vervelende was dat ik nog minstens een uur heb staan wachten tot ik naar binnen mocht om me jas te halen.

Florence

Bericht door Florence » 18-10-06 22:48

Myrt schreef:
xpinkheartcorex schreef:2 weken geleden nog, in de lazarus in leiden, omdat ik even naar buiten ging om te bellen, vrienden waren nog binnen, en mocht niet meer naar binnen (na 2en) :S fuckers!

Haha same here. Na 2en mag je ook niet meer naar binnen bij onze kroeg.

OT: Ikzelf niet, maar Roos ([s]Funkagenda[/s]Rosemarijn) wel waar ik naast stond. Voordat we uitgingen hadden we Ladiesnight en was Roos dronken geworden, toen gingen we naar de Kraan. Daar zat mevrouw dronken te wezen aan een tafel totdat ze haar hoofd liet vallen en een glas brak met haar voorhoofd en de baas van de kroeg dat zag _O- Heb ik nog steeds respect voor.

:') Dat was zo schandalig. Ik ben ook een keer de snackbar uitgesmeten omdat ik dronken was en zomaar naar de wc ging. Daar was die man niet echt blij mee. Dus toen ging ik ergens anders naar de wc, kwam ik terug en toen zei ik 1 woord en ik werd er weer uitgezet. Bleek dus dat je helemaal stil moest zijn ineens ofzo :?.

OatmeaL
Tijd over?

Bericht door OatmeaL » 18-10-06 23:15

Alleen een keer een bepaald deel van een of ander café uitgeduwd omdat ik een jas aanhad.
Ik was alleen maar iemand aan het zoeken. :p

LeLame
Postmaniak

Bericht door LeLame » 06-11-06 00:21

nooit

Cyamytha
Donateur
Donateur

Bericht door Cyamytha » 06-11-06 11:48

Wel gewijgerd, maar er nog nooit uitgegegooid...

En ook meegegaan terwijl vrienden eruit gegooid werden... Samen uit, samen thuis :)

Arie
Postmaniak
Geslacht:

Bericht door Arie » 03-12-06 21:20

Zelf ben ik nog nooit ergens uitgezet, ook nooit geweigerd trouwens. Hoewel ze bij Bas van der Heijden wel naar mijn leeftijd vragen als ik sigaretten ga halen, terwijl ik 19 ben. Maar dat terzijde.

Ik heb wel een keer in een foute discotheek, waarvan ik de naam ook weiger te noemen, 2 verschrikkelijke ballen van jongens meegemaakt die ongegeneerd tegen mijn derrière aan stonden te rijden. Na enkele malen besloot ik dat ik mijn cola niet beter kon benutten dan door het over zijn hoofd te gooien, waarop meneer bijzonder boos werd en naar de beveiliging stapte. Helaas had de meneer met de zilveren V-broche alles van een afstandje gezien en werd niet ik, maar de cola-jongen de toko uit gebonjourd.

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 03-12-06 21:46

Haha, mooizo! Zou nogal lullig zijn als jij eruit gekickt werd!

Foute disco... The Blue Lagoon :P? ... Aangezien je vast hier uit de buurt komt aangezien je bij BvdH sigaretten koopt
Do one thing every day that scares you.

Don't be reckless with other people's hearts; don't put up with people who are reckless with yours.

Idiotheque
Moderator
Moderator

Bericht door Idiotheque » 03-12-06 21:47

Haha of Hollywood :')

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 03-12-06 22:38

gelukkig nog nooit, wel idd dat ik even naar buiten ging en daarna niet meer terug mocht :(

Puck

Bericht door Puck » 22-01-07 10:52

Nee, nouja bijna uit Waterfront gegooid omdat een meisje dat met ons was heel erg dronken was, met open broek en slordige haren giechelend op de grond lag te dweilen. Maar we wisten de uitsmijter ervan te overtuigen dat het wel meeviel terwijl we haar omhoog sjorden.

Starscream

Bericht door Starscream » 04-02-07 16:51

Euh... jupz... paar keer zelfs...

Heb een tijdje een periode gehad dat ik het wel grappig vond om m'n kleine grote vriend tevoorschijn te toveren als ik teveel op had in ruil voor pils... jaren geleden, maar ik vergeet het nooit meer. Is echt niet makkelijk om overeind te blijven met je broek op je enkels als je een kroeg uitgeslingerd wordt :P

Owjah, en een keer met de hele groep de kroeg uit gegooid omdat we taart mee hadden genomen waar we mee gingen gooien...
En een keer een restaurant i.v.m. vliegende pizza...

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 07-04-07 16:18

wel mensen waarmee ik was. of een keer geweigerd bij zo'n tent omdat ze me te jong vonden.

och, graag of niet he.

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 07-04-07 19:40

Gister avond bijna toen ik een pit begon in de peuk :')

Arie
Postmaniak
Geslacht:

Bericht door Arie » 29-06-07 15:09

Idiotheque schreef:Haha of Hollywood :')

Haha, ik lees het nu pas (veeery late, I know), maar het ging idd over hollywood

Simba

Bericht door Simba » 29-06-07 15:13

Nee nog nooit, maar in een kroeg moet je het wel heel bond maken en discotheken doet ik niet an!

Pompoen
Newbee!

Bericht door Pompoen » 17-07-07 17:31

Nee, nog nooit. Ik mocht er een keer bijna niet in omdat ik niet nuchter was..

still-breathing
Postmaniak

Bericht door still-breathing » 07-09-07 12:43

Yeah nou gister was het raak :') !
Nouja een vriend van me werd er uit gekickt dus gingen we maar mee.

We zaten een beetje te chillen op de bank, komt er een of andere vage uitsmijter aan lopen die me al de hele avond irriteerde.
'Sta eens op!' 'EHm, mag ik vragen waarom?'
'Doe het nou maar anders mag je vertrekken!'.
Dus ik sta op. ' JA nu lopen.'
Dus ik lopen.
Die vriend van me er achter aan, zegt hij: Ja hij is te dronken hij moet ewg.
Terwijl er zoveel mensen waren daar die niet meer op hun benen konden staan en hij hooguit een klein beetje dronken was (daarnaast liep hij ook nog gewoon recht).

Dus toen konden we vertrekken. Klootzak :')
If Pacman had affected us as kids
we'd be running around in dark rooms,
munching pills and listening to
repetitive music...

-
Noem me maar gewoon Kirsten.

ZnoZ
Postmaniak

Bericht door ZnoZ » 07-09-07 12:53

Hahaa jezus soms zijn uitsmijters zoooo onredelijk, ik was voor de zomervakantie ofzo ook met een grote groep hier in een discotheek in Oldbiggyland, en ik was heel chagrijnig want ik wilde daar helemaal niet naartoe.
Dus ik kwam binnen, en ik zag zo'n kassa staan bij de garderobe, en toen zei ik 'Ik ga zeker niet betalen om mn jas te mogen ophangen hier'
En toen kwam een uitsmijter naar mij toe 'Mag ik vragen hoe oud je bent?'
17 :)
Je moet hier 18 voor zijn
maar er lopen hier mensen van 13 rond :o
OKEE GA ER MAAR UIT

:') graag!
Anna

I love this moment so much I want to have sex with it.

I love this moment so much I want to cheat on the last moment and have little moments with it.

still-breathing
Postmaniak

Bericht door still-breathing » 07-09-07 13:04

Het kutte in dit geval was dat er nog mensen binnen waren die ik naar het station zou brengen en het een supertof feest was.
Dus ik was nog vet pissig op die vriend ook. 'JEZUS CHRISTUS MOET JE NOU ZOVEEL ZUIPEN!'

Best lullig :') .
If Pacman had affected us as kids
we'd be running around in dark rooms,
munching pills and listening to
repetitive music...

-
Noem me maar gewoon Kirsten.

Plaats reactie