kunst met een grote K

De naam zegt genoeg!
Plaats reactie
Verwijderd

kunst met een grote K

Bericht door Verwijderd » 13-01-05 17:55

kunst met een grote K op karton?!

nieuwe kunstenaars?
vet museum of een nieuwe expositie die we moeten zien?!?!

show it here

LittleMissMe
Postmaniak

Bericht door LittleMissMe » 13-01-05 17:57

leuk idee! daar ben ik ook wel benieuwd naar, ik ben dol op exposities maar meestal komen ze me "aanwaaien"..
Naar Hoorn, het westfries museum, hoef je iig niet meer te gaan :( poor them
- - Lift your skinny Fists like Antennas to Heaven - -

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 13-01-05 18:08

zit nu iig al op het fotofestival naarden te wachten (om de 2 jaar)
14 mei t/m 12 juni 2005
echt heel mooi de laatste keer!

en op internet leuk om op te hangen:
Afbeelding
-click it-

Random_hero

Bericht door Random_hero » 17-01-05 15:57

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 08-03-05 01:31

Moet eigenlijk niet niet genoemd te hoeven worden, want we zouden het allemaal eigenlijk dik in onze agenda gedrukt moeten hebben maar:
Dali in het Boijmans!

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 09-03-05 13:34

Meneder_de_Beder schreef:Moet eigenlijk niet niet genoemd te hoeven worden, want we zouden het allemaal eigenlijk dik in onze agenda gedrukt moeten hebben maar:
Dali in het Boijmans!

Voortaan iets meer info dan... een linkje is al ok... dan komt dit topic teminste ook een beetje op gang!

Afbeelding alldali.org

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 09-03-05 17:06

Sorry, maar ik ga er een beetje vanuit dat iedereen weet wat Dalí is, wat Boijmans is en wat Google is ;)

Bartje
Ban me! Ben verslaafd!

Bericht door Bartje » 09-03-05 18:12

Nee, sorry

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 09-03-05 21:11

Meneder_de_Beder schreef:Sorry, maar ik ga er een beetje vanuit dat iedereen weet wat Dalí is, wat Boijmans is en wat Google is ;)

Nou zullen we dan maar meteen het hele forum dichtgooien?!?! |:(
Laatst gewijzigd door Verwijderd op 11-03-05 13:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 10-03-05 02:37

:|

Bij het posten van de eerste post ging ik er dus vanuit dat iedereen wel begreep wat ik bedoelde. Je werd er eerst praktisch mee doodgegooid, dus het was meer een herinneringspost, met als boodschap: 'vergeet je niet dat...'.
De tweede post was als uitleg bedoeld, van 'dit was mijn gedachte bij de eerste post'. Geen commentaar, of wat dan ook. Gewoon een uitleg, waarom ik zo'n korte post gaf. Ik dacht dat de knipoog wel genoeg zou zeggen, maar kennelijk moet ik alles spellen voor je: volgende keer zal ik meer gedetaileerde info meegeven.

(achterliggende gedachte bij deze post: Kom op zeg. Ik ga ook niet iedere keer dat ik het woord 'boom' zeg een uitleg geven over wat een boom is. ;) )

O, en nogmaals: :|

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 11-03-05 12:34

Random_hero schreef:Ijsbeertje, waarom reageer je altijd zo chagerijnig als het niet volgens jouw manier gaat?

altijd?

moet ik elke keer dan gaan uitleggen wat de bedoeling van het topic is
;) << jaja

B)
anyway: back to topic:

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 05-04-06 15:59

ijsbeertje schreef:
Meneder_de_Beder schreef:Moet eigenlijk niet niet genoemd te hoeven worden, want we zouden het allemaal eigenlijk dik in onze agenda gedrukt moeten hebben maar:
Dali in het Boijmans!

Voortaan iets meer info dan... een linkje is al ok... dan komt dit topic teminste ook een beetje op gang!

[afbeelding] alldali.org

ik ben er geweest en er hangen maar 5 of 6 werken van hem. En niet eens de mooiste... beetje jammer

James Taylor
Best kansloos...

Bericht door James Taylor » 05-04-06 16:48

Bright_soul schreef:
ijsbeertje schreef:
Dali in het Boijmans!

[afbeelding] alldali.org

ik ben er geweest en er hangen maar 5 of 6 werken van hem. En niet eens de mooiste... beetje jammer

Boijmans is toch gratis op de woensdag?
?

Monster

Bericht door Monster » 05-04-06 17:31

Bright_soul schreef:
ijsbeertje schreef:
Dali in het Boijmans!

[afbeelding] alldali.org

Inderdaad!
Het viel mij ook een beetje tegen!
Ik vond die ene kamer wel heel mooi, waar die tekst op de muur geschreven stond.
En die kamer met al dat kant. :9

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 14-04-06 18:50

annie schreef:
Bright_soul schreef:
ijsbeertje schreef:
Dali in het Boijmans!

[afbeelding] alldali.org

Inderdaad!
Het viel mij ook een beetje tegen!
Ik vond die ene kamer wel heel mooi, waar die tekst op de muur geschreven stond.
En die kamer met al dat kant. :9

met al dat kant? ghehe denk dat ik die kamer overgeslagen ben in al mijn enthousiasme! maar volgens mij is het idd op woensdag gratis :)

Monster

Bericht door Monster » 15-04-06 09:05

Ja, dat heette 'Ander Kant' ofzo.
Was wel gaaf. :9

Plaats reactie