Wat vind jij het leukste om uit te gaan?

De naam zegt genoeg!
Verwijderd

Wat vind jij het leukste om uit te gaan?

Bericht door Verwijderd » 23-02-04 09:34

Ik ga persoonlijk t liefst naar een gezellig cafe :) met voor mij leuke muziek -> interpol, the strokes, placebo etc

en zo nu en dan naar discotheek, alleen dat komt niet echt vaak voor :)

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 23-02-04 13:03

Mn ideale uitgaansavond?!

Eerst met een grote groep naar de film, wat bij ons altijd standaard gezellig is omdat we voor de film een aantal flessen alcohol opdrinken
Daarna een 'feestje' bij iemand thuis om even in te drinken, vervolgens naar cafe's.. altijd meerdere omdat ik met een groep mensen uitga die bijna allemaal andere muzieksmaak hebben..
Tot 2 uur blijven we in de cafe's en aangezien alles om 2 uur dicht gaat waar ik uitga gaan we met zn allen naar een discotheek die tot 6 uur 's ochtends open is :)

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 23-02-04 20:21

Meestal ben ik in 'het kasteel' te vinden. Een pop/cultuur podium waar er concerten, feesten e.d. worden gegeven. Doordeweeks is er dan het cafe waar je lekker kan loungen. Is vaak wel fijn, muziekje erbij, biertje erbij en dan een potje schaken of dammen. :)

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 26-02-04 18:04

mijn vrienden en ik hebben een soort van ingebroken in een heeeeeele grote leegstaanden fabriek.. en daar chillen we in de kantine.. je hebt er alles electriciteit, kachels, oven, koelkast, bakplaat, alles werkt (als je de juiste schakelaars aanzet :P ) muziekie mee.. kratje bier, beetje wiet :D

alleen is het een beetje risicovol chillen, aangezien we best wel strafbaar bezig zijn. maargoed, we hebben een goed werkend 'vluchtplan' :)

Marion
Postmaniak

Bericht door Marion » 01-03-04 12:18

eerst indrinken, bios, kroeg, kater uitslapen
Gory Gory Hallelujah!
Nothing can tame my wicked heart, nothing unchains my wicked heart

pietvanvliet
Beheerder
Beheerder

Bericht door pietvanvliet » 01-03-04 13:11

Map-of-your-head schreef:mijn vrienden en ik hebben een soort van ingebroken in een heeeeeele grote leegstaanden fabriek.. en daar chillen we in de kantine.. je hebt er alles electriciteit, kachels, oven, koelkast, bakplaat, alles werkt (als je de juiste schakelaars aanzet :P ) muziekie mee.. kratje bier, beetje wiet :D

alleen is het een beetje risicovol chillen, aangezien we best wel strafbaar bezig zijn. maargoed, we hebben een goed werkend 'vluchtplan' :)

ligt eraan ;)
staat die toko al anderhalf jaar leeg? want dan heb je m gewoon gekraakt.
wordt gedoogd hier in holland ;)
Later is allang begonnen.

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 01-03-04 13:13

leuk hardcore showtje in een of ander gat is altijd wel leuk...

op andere avonden gewoon naar de kroeg, of na school naar de stairway of boothill in utrecht, ook altijd wel okay.

thuis indrinken is wel de oplossing voor arme studenten trouwens!

Bartje
Ban me! Ben verslaafd!

Bericht door Bartje » 01-03-04 13:36

Naar een of ander concert gaan.. en het dan niet te laat maken...

Anders tot 2uur bij vrienden DVD kijken

Random_hero

Bericht door Random_hero » 01-03-04 18:41

Ik ga zelden tot nooit uit, maar als ik ga, dan het liefst naar een concert van Muse oiidg en anders bioscoop.

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 02-03-04 00:38

pietvanvliet schreef:ligt eraan ;)

Het kraken is legaal, maar het pand zelf binnengaan niet 8)7

Arjen
Beheerder
Beheerder
Geslacht:
Contacteer:

Bericht door Arjen » 02-03-04 09:36

pietvanvliet schreef:
Map-of-your-head schreef:mijn vrienden en ik hebben een soort van ingebroken in een heeeeeele grote leegstaanden fabriek.. en daar chillen we in de kantine.. je hebt er alles electriciteit, kachels, oven, koelkast, bakplaat, alles werkt (als je de juiste schakelaars aanzet :P ) muziekie mee.. kratje bier, beetje wiet :D

ligt eraan ;)

Als je wil kraken moet je er een bed neerzetten, anders heet het niet kraken, afaik :P
En het moet al een jaar leegstaan, aangezien er nog allerhande apperatuur is EN stroom, heb ik daar mijn twijfels over ;)

Marion
Postmaniak

Bericht door Marion » 02-03-04 18:46

FarBeyondSane schreef:leuk hardcore showtje in een of ander gat is altijd wel leuk...

op andere avonden gewoon naar de kroeg, of na school naar de stairway of boothill in utrecht, ook altijd wel okay.

thuis indrinken is wel de oplossing voor arme studenten trouwens!

_O_ BOOTHILL EN STAIRWAY _O_

/me zat geregeld in boothil amersfoort
Gory Gory Hallelujah!
Nothing can tame my wicked heart, nothing unchains my wicked heart

still-breathing
Postmaniak

Bericht door still-breathing » 02-03-04 21:11

ik a niet vaak uit..
maar café is wel gezellig :) mét leuke muziek en leuke mensen óf mét leuke mensen
anders niet :p
bioscoop is ook wel leuk, maar doe ik niet zo vaak..
concert heb ik geen geld voor :(

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 03-03-04 00:50

mja ik heb zo'n beetje een stamkroeg waar ik altijd zit eigenlijk.
verder is 013 ook wel cool
melkweg is ook geweldig

en bij een bepaald leuk iemand zijn (binnen, buiten, maakt niet uit)
Kvind de boston pub in e'hove ook wel leuk

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 03-03-04 10:06

ehm ik ga elke vrijdag uit naar een discotheek, is kei gezellig. tenminste wel als je hier uit de buurt komt, anders is het echt zo'n standaard discotheek. maar aangezien ik dus best veel mensen ken is het wel leuk altijd. nouja niet altijd, maar jem oet het ook wel zelf een beetje leuk maken he :D
time-out ga ik echt maar 1 keer per jaar heen ofzo, is helemaal niet gezellig.
in een cafe hier zitten is ook niet echt leuk, zitten alleen maar oude mensen.
ow en concerten enzo vind ik ook altijd leuk, maar dat vindi k niet echt uitgaan eigenlijk.

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 03-03-04 19:27

yesh melkweg is gaaf :) alleen ben ik er alleen met concerten geweest en ooit gewoon uit.. maar dat gaat nog wel een keer komen denk ik :)
drum n bass avond ofzo dat lijkt me wel wat

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 13-03-04 21:30

gzellig cafeetje met leuke bands...en gwoon gzellig hange en BIER drinke natuurlijk _O_

greetz

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 13-03-04 21:43

Ben laatst op Highstreet gweest in België
Was wel vet gezellug :D

Bartje
Ban me! Ben verslaafd!

Bericht door Bartje » 14-03-04 03:05

Een avondje monopolie spelen B) en dan ergens wat gaan eten :9

offuh
Lowtuned in de Fenix is meestal wel cool 8)

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 16-03-04 18:28

DizzyWeb schreef:
pietvanvliet schreef:

ligt eraan ;)

Als je wil kraken moet je er een bed neerzetten, anders heet het niet kraken, afaik :P
En het moet al een jaar leegstaan, aangezien er nog allerhande apperatuur is EN stroom, heb ik daar mijn twijfels over ;)

ik kan je met zekerheid zeggen dat het al 3 jaar leegstaat.. de rede dat dit apparatuur er nog staat is omdat het ingebouwd is.. legaal kraken hebben we overwegen maar de voorwaarde daaraan is ook dat je het dan permanent bewoont, en wij komen er alleen s'avonds in het weekend meestal..

maar helaas komen we niet meer op deze plek nadat we er al 3x achterelkaar bijna zijn gepakt, (het vluchtplan werkt perfect trouwens :D ) en laatst zijn er ook wat deuren gebarricadeerd door waarschijnlijk de eigenaar ofzo. dus nu is deze chill plek opgegeven aangezien de risico's te groot zijn geworden.

scar-tissue

Bericht door scar-tissue » 16-03-04 19:56

oww vet kraken :D ja wij zitten meestal met een hoop vrienden bij iemand binnen.. en dan gewoon doen waar je zin in hebt :D
haha en we zitten bij de buis.. en ja dat is een ehhm.. buis.. ja en die is van beton en er passen ongeveer 9 mensen in.. en dan zitten we daar en die ligt tussen het mais enzo.. is echt uber extreem leuke plek :)
daar zitten we alleen vaak overdag en doordeweeks dus is niet echt uitgaan

Yeti

Bericht door Yeti » 16-03-04 20:33

bier + gezelligheid is genoeg vin k :D

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 20-03-04 12:30

als je een beetje creatief bent kan je op zoveel plekken chillen.. zolang je gezellige mensen hebt en een beetje bier.. ik hou niet zo van die commerciele uitgaansplekken, en aan de bar hangen in een kroeg vind ik ook niet stoer.. chillen op ongebruikelijke plekken is gewoon cool, ik heb ook weleens een hele avond op het dak van een niet meer gebruikte silo gechillt :D leuk hoor op 30 m hoogte :D (niet blowen daar natuurlijk ;) )

isis
Best kansloos...
Contacteer:

Bericht door isis » 27-03-04 17:55

kga 4 keer per jaar uit ofzo, ga ik naar gothicfeesten/concerten
Szigetmeisje 2010

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 27-03-04 19:18

aciddolly:
Kvind de boston pub in e'hove ook wel leuk

ben ik vorige week geweest. best grappig inderdaad. alleen vind ik het raar dat daar tv's hangen, waarop modeshows te zien zijn met modellen waarvan ongeveer alles te zien is. wel leuk om gezichten van jongens te bekijken die daar dan naar kijken. zo van: kwijl kwijl
en het bier daar smaakt grappig/leuk

Plaats reactie