Wii

Van PC tot Gameboy, van PSX tot Xbox. Maar een ouderwets potje Monopolie is ook welkom!
ConZito

Bericht door ConZito » 08-11-06 19:06

pietvanvliet schreef:
zerokill schreef:daarom ben ik eigenlijk ook zo blij dat ps3 is uitgesteld :) . dan mogen de amerikanen en japanners lekker erachter komen wat er allemaal niet werkt en wij krijgen dan goed werkende concoles :)

Tuurlijk... :)

ConZito schreef:Ding is echt te dope, heb @work een sample staan en ik denk dat die uiteindelijk wel met mij mee naar huis gaat.

Ik ben in ieder geval erg fan van de vernieuwde besturing, hoewel het niet altijd even goed werkt in erg heftig verlichte ruimtes.

Built-quality valt me overigens wel wat tegen in vergelijk met een XBOX360, maar die is ook behoorlijk duurder.

Behoorlijk duurder zegt niet alleen wat over de build quality, maar ook over de fabrikant. Nintendo is niet meer de marktleider en moet soms met mindere kwaliteit genoegen nemen om concurrerend te kunnen zijn.

En alls wat Microsoft aanraakt verandert in goud (grapje) en goud is per definitie duur, dus een xbox ook.

Ik reken hem daar ook niet op af hoor, sowieso is dit een sample die al door het hele bedrijf is verkracht ;) De prijs van het apparaat is goed, het design is goed en het heeft een hoog gadgetgehalte.

COZ

Bericht door COZ » 08-11-06 19:11

ConZito schreef:en heeft een hoog gadgetgehalte.

En ik denk dat daar de 'kracht' gaat zitten van de Wii, al vrees ik ook meteen dat het niet veel meer zal worden dan dat.

zerokill
Gezocht: relatie!

Bericht door zerokill » 09-11-06 13:10

ik denk niet dat de build quality van nintendo slechter is. toegegeven ik heb nog geen wii in mn handen gehad maar als ik naar de andere producten van nintendo kijk dan zitten die erg goed in elkaar

kijk naar NDS lite. goed vormgegeven, sterke case etc. toch ben ik bang dat er te weinig echt leuke spellen zullen komen voor wii

tot nu toe intreseert alleen twilight princes me. maar de prijs in dan wel weer een goedmakertje :)

pietvanvliet
Beheerder
Beheerder

Bericht door pietvanvliet » 09-11-06 19:26

zerokill schreef:ik denk niet dat de build quality van nintendo slechter is. toegegeven ik heb nog geen wii in mn handen gehad maar als ik naar de andere producten van nintendo kijk dan zitten die erg goed in elkaar

Het wordt minder heur.

De 'echte' Game Boy was een apparaat gestanst uit Duits Krupp Panzerstahl. Daar kon je op schieten. De nieuwe apparaatjes zijn (in het algemeen) gewoon een suk minder degelijk. Heeft ook met de omloopsnelheid te maken.

kijk naar NDS lite. goed vormgegeven, sterke case etc. toch ben ik bang dat er te weinig echt leuke spellen zullen komen voor wii

Dat was waar ik mede op doelde met genoegen nemen met mindere kwaliteit. Plus dat zowel sony als microsoft gewoon een berg spellen gaan aanbieden waar je niet overheen kun kijken.
Later is allang begonnen.

zerokill

Bericht door zerokill » 11-11-06 19:57

en sowieso is de line up van sony (voor mij ieg) een stuk interesanter

metal gear solid 4, final fantasy 13, Gran turismo HD, Lair en motorstorm.

over die laatste twee twijfel ik een beetje maar die eerste 3 rechtvaardigen voor mij eigenlijk de koop al. op de wii heb je eigenlijk alleen Zelda en een leuk idee voor de controller

LeBlond
Donateur
Donateur

Bericht door LeBlond » 11-11-06 20:22

ik heb vandaag in haarlem de enige publiekelijk speelbare Wii in nederland in handen gehad

leuk ding :) maar ik hoop dat je die sensitivity kunt instellen want die was me toch wel héél gevoelig.
Why is a raven like a writing desk?
Bij weinig hoofdpijn neem ik Paracetamol van 0.30€. Bij zware hoofdpijn van 1.20€.
Your days are numbered, and so are mine.
Watch out for the silent killer! DHMO!

COZ

Bericht door COZ » 12-11-06 14:51

Ik vind trouwens dat op de Nintendo DS de mogelijkheid van Touch screen en microfoon te weinig/slecht gebruikt word. Eigenlijk zijn alle spelletjes een beetje hetzelfde, alleen met andere characters..

Dus ik hoop dat de Wii meer met zijn functies gaat doen.

---
Ban me! Ben verslaafd!

Bericht door --- » 07-12-06 09:06

zerokill schreef:toch ben ik bang dat er te weinig echt leuke spellen zullen komen voor wii

Het is maar net wat jíj leuk vindt ;) Ik ben juist Nintendo-fan door Mario, Mario Party en Animal Crossing enzo. Maar ik ben dan ook echt geen 'diehard gamer' B)

Mijn vriend wil een Wii kopen, maar ik denk dat dat nog wel ff zal duren, want de eerste lading is echt totaal overgereserveerd overal. Dus ik ben benieuwd :p
Dance like nobody's watching

Snopprinses

Bericht door Snopprinses » 07-12-06 11:11

binnekort ga ik hem uitproberen, heb al van verschillende mensen goede dingen erover gehoord die er al op gespeeld hebben. Lijkt me wel erg wennen, maar wel super :D Zelf ga binnekort playstation 2 kopen.

Marion
Postmaniak

Bericht door Marion » 07-12-06 12:19

De Wii is zo meesterlijk! :D
Tennis is echt grappig om te spelen!
Gory Gory Hallelujah!
Nothing can tame my wicked heart, nothing unchains my wicked heart

MrFloyd

Bericht door MrFloyd » 07-12-06 12:23

Ik hou mijn mening over de Wii voor me (vertrouwen in Nintendo al lang geleden verloren), maar ik kon het niet laten om dit tshirt met jullie te delen:

Afbeelding

(binnenkort te koop op TShirtHell.com)

noodle
Postmaniak

Bericht door noodle » 07-12-06 15:27

Wii Have A Problem!
maar het lijkt me echt heerlijk er eentje te hebben en wil hem zeker binnekort uit gaan proberen :)
nineteeneightyeight

MrFloyd

Bericht door MrFloyd » 08-12-06 12:36

Kun je met dat ding nou ook gewoon spelletjes spelen, of ben je genoodzaakt je voor te doen als een epileptische patiënt?

(als je er ook gewoon mee kunt spelen is het qua prijs een aanlokkelijke keus)

zerokill

Bericht door zerokill » 08-12-06 16:14

Bulletproof_Cupid schreef:
zerokill schreef:toch ben ik bang dat er te weinig echt leuke spellen zullen komen voor wii

Het is maar net wat jíj leuk vindt ;) Ik ben juist Nintendo-fan door Mario, Mario Party en Animal Crossing enzo. Maar ik ben dan ook echt geen 'diehard gamer' B)

geloof me ik ben groot mario fan :P heb zelf een NDS en n64 en vind ze echt geweldig maar als ik nu naar de release dates kijk van Wii spelen dan zie ik niet veel interesants... je hebt mario galaxy en dan tja zijn het "pauper" spellen als de Call of Duty en Far cry en andere spellen die doorgepoort worden naar de Wii

dat zijn geen spellen waar ik console voor wil kopen. Maarja Nintendo komt hopelijk nog met een paar coole spellen en als Perfect Dark op classic console komt dan koop ik hem direct :P

dat is dan wel weer reden genoeg voor mij :P
(een leuke Final Fantasy zou ook oke zijn :P )

Snopprinses

Bericht door Snopprinses » 08-12-06 16:53

vrienden van me hebben vannacht voor de deur gelegen bij de mediamarkt. Uiteindelijk stonden er mensen bij allebei de ingangen en hebben de mensen van de mediamarkt 20 nummertjes uitgedeeld, willekeurig. De mensen met een kaartje waren verzekerd van een wii..best oneerlijk aangezien sommige mensen van 3uur snachts geen hadden en mensen die er net 5min stonden wel 1tje hadden. En later is er een jongen in de stad inmekaar geslagen voor zn wii (politie erbij nzo).

Lekker overdreven is het dus allemaal..12dec komen gewoon weer nieuwe wii's in de winkels te liggen.

---
Ban me! Ben verslaafd!

Bericht door --- » 08-12-06 19:46

zerokill schreef:
Bulletproof_Cupid schreef:

geloof me ik ben groot mario fan :P heb zelf een NDS en n64 en vind ze echt geweldig maar als ik nu naar de release dates kijk van Wii spelen dan zie ik niet veel interesants... je hebt mario galaxy en dan tja zijn het "pauper" spellen als de Call of Duty en Far cry en andere spellen die doorgepoort worden naar de Wii

dat zijn geen spellen waar ik console voor wil kopen. Maarja Nintendo komt hopelijk nog met een paar coole spellen en als Perfect Dark op classic console komt dan koop ik hem direct :P

dat is dan wel weer reden genoeg voor mij :P
(een leuke Final Fantasy zou ook oke zijn :P )

Haha ok :p naja, ik koop hem sowieso zelf niet, maar wacht tot m'n vriend er een te pakken krijgt (ondertussen staat zijn Gamecube toch bij mij O-))
Dance like nobody's watching

Marion
Postmaniak

Bericht door Marion » 08-12-06 21:07

Snopprinses schreef:vrienden van me hebben vannacht voor de deur gelegen bij de mediamarkt. Uiteindelijk stonden er mensen bij allebei de ingangen en hebben de mensen van de mediamarkt 20 nummertjes uitgedeeld, willekeurig. De mensen met een kaartje waren verzekerd van een wii..best oneerlijk aangezien sommige mensen van 3uur snachts geen hadden en mensen die er net 5min stonden wel 1tje hadden. En later is er een jongen in de stad inmekaar geslagen voor zn wii (politie erbij nzo).

Lekker overdreven is het dus allemaal..12dec komen gewoon weer nieuwe wii's in de winkels te liggen.

http://www.blackwii.nl/index.php?option=co...id=384&Itemid=2

hier een filmpje van de bestorming van de Mediamarkt in Rijswijk.
Ik kon er wel om lachen.

Wii tennis en boxing is zooooo leuk, dat mn arm nu pijn doet.
Gory Gory Hallelujah!

zerokill

Bericht door zerokill » 09-12-06 23:40

he snop was dat in utrecht?
want ik ken iemand die daar in de rij had gestaan. hij was daar om half 7 en was de 18e. Die mensen die dr toen waren hadden toen hun naam op volgord op een lijst gezet en iedereen kreeg op die volgorde een wii. Ieg hij heeft een wii gescoord

mja iedereen moet is naar de website www.wiihaveaproblem.com gaan. Niet om wii te bashen maar echt gewoon SUPER grappig :P

Afbeelding
check dat dan :P

BloodyLotte

Bericht door BloodyLotte » 11-12-06 02:28

It's awesome. *O* Verslaaaaafd. :P

Marion
Postmaniak

Bericht door Marion » 11-12-06 16:16

BloodyLotte schreef:It's awesome. *O* Verslaaaaafd. :P

+1

ik heb alleen nu een Wii-arm :s
Gory Gory Hallelujah!

pietvanvliet
Beheerder
Beheerder

Bericht door pietvanvliet » 14-12-06 10:36

:D

Ook lullig... een tennis elleboog door je afstandsbediening.... :)
Later is allang begonnen.

BloodyLotte

Bericht door BloodyLotte » 14-12-06 11:25

Ja ik heb echt zwaar spierpijn van het bowlen en golfen. :')

Fierce

Bericht door Fierce » 14-12-06 12:30

Ik was echt kapot na een uurtje Wii-en, haha. Helemaal uitgeput, en heb spierpijn :')

Marion
Postmaniak

Bericht door Marion » 14-12-06 15:28

Myrt schreef:Ik was echt kapot na een uurtje Wii-en, haha. Helemaal uitgeput, en heb spierpijn :')

dat had ik eerst ook, maar bij mij kwam het door dat ik met boxen mn arm steeds overstrekte.

Ik heb trouwens alweer veel te veel Mii's gemaakt.
Ik heb een Michael Jackson, Johan Hegg (zanger van Amon Amarth), Samuel L Jackson en Adolf.
En holy shit, Oprah Winfrey zit in mn honkbal team.

Wat ik trouwens echt leuk vind bij het boxen, al die tegenstandertjes die maar blijven lachen als je ze slaat
Gory Gory Hallelujah!

zerokill

Bericht door zerokill » 15-12-06 19:14

is het eigenlijk zo dat je moet staan om te spelen?
ik probeerde zittend te boksen maar dat ging dus niet echt goed :P

heeft er hier eigenlijk ook iemand die nieuwe zelda?

Plaats reactie