Guild Wars

Van PC tot Gameboy, van PSX tot Xbox. Maar een ouderwets potje Monopolie is ook welkom!
Plaats reactie
Triphop_War

Guild Wars

Bericht door Triphop_War » 04-04-06 13:02

De grote rivaal van WoW..

Ik speel het dagelijks!
wie nog meer?

Marion
Postmaniak

Bericht door Marion » 04-04-06 16:17

ikke!

Heb factions ook al in de pre order, alleen hoop ik dat het dan toch een beetje "bijgewerkt" is, want in dat preview weekend was er geen drol aan, omdat je henchies hartstikke sterk waren. (in tegenstelling tot de henchies uit prophecies)
Heb prophecies btw nog lang niet uitgespeeld, omdat ik het een hele lange tijd niet gespeeld heb... (zeker een maand of 4 niet)
Ik moet ook zeggen dat het een goeie mmorpg is voor een gratis spel (dus zonder monthly fee's)
Gory Gory Hallelujah!
Nothing can tame my wicked heart, nothing unchains my wicked heart

Triphop_War

Bericht door Triphop_War » 04-04-06 16:52

Lady_Wolf schreef:ikke!

Heb factions ook al in de pre order, alleen hoop ik dat het dan toch een beetje "bijgewerkt" is, want in dat preview weekend was er geen drol aan, omdat je henchies hartstikke sterk waren. (in tegenstelling tot de henchies uit prophecies)
Heb prophecies btw nog lang niet uitgespeeld, omdat ik het een hele lange tijd niet gespeeld heb... (zeker een maand of 4 niet)
Ik moet ook zeggen dat het een goeie mmorpg is voor een gratis spel (dus zonder monthly fee's)

idd! die preview weekdnw as kut. ik heb Factions ookal in pre-order staan. ik heb de Special Edition van Prophecies, en heb nu dus ook die van factions in mijn kamer staan binnenkort :D

Ik ben sinds een week bezig met mijn nieuwe caracther (Laura Di Luca, en ja, ik speel met een chick, ik kijk graag naar dames dus vandaar), een mesmer/ele, nu lvl 14, in Tyra. Sinds 4 maanden ook weer flink actief! :D

Plaats reactie