Call of Duty: United Offensive?

Van PC tot Gameboy, van PSX tot Xbox. Maar een ouderwets potje Monopolie is ook welkom!
Plaats reactie
Fudge

Call of Duty: United Offensive?

Bericht door Fudge » 05-11-04 22:41

Pracht spel, borduurt goed op het succes van deel 1 door, de nieuwe wapens zijn prachtig, de SP is ook superstoer.

Maar het gaat zoals bijna altijd vandaag de dag om de MP, en die is gewoon te cool om waar te zijn. :P

Maar zijn er hier nog andere die CoD en of CoD:UO spelen? Kunnen we mischien tegen elkaar gaan. Ik ben af en toen in NL servers te vinden, meestal bij Capture The Flag onder de naam [DaC]Fudge.

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 06-11-04 11:26

ik vind het een meester spel 8)
niks meer op te zegge :)

Fudge

Bericht door Fudge » 06-11-04 12:03

Jawel, wie ben je op MP en wanneer kan je spelen? :P

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 06-11-04 23:15

Vroeger heb ik echt heel veel Call of Duty gespeeld. Ook online en daar was ik best goed in (al zeg ik het zelf :o) ). Maar ja, ik had het spel niet origineel en kreeg patches niet geïnstalleerd, dus na een tijdje kon ik geen servers meer op.

Fudge

Bericht door Fudge » 07-11-04 11:59

Yup, ik ben om diezelfde reden met Call of Duty gestopt, die stomme rot patch >:(

Er is nu een combi pack te krijgen van CoD en de Expansion voor ongv 45 euro. Is niet echt superduur dus ik heb het maar gekocht, en nu ben ik weer helemaal overnieuwe verslaafd.

En er is eindelijk een Nederlandse map, MP_Arnhem, is ook de coolste map die er is, imho :P
Laatst gewijzigd door Fudge op 07-11-04 13:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Random_hero

Bericht door Random_hero » 07-11-04 12:09

Gisteren voor het eerst CoD gespeeld (met een meesterlijke mod) op de opendag van de Willem de Kooning (kunstac. van rotterdam), stel 3e jaars hadden een mod gemaakt waarmee je door de school liep enzo 8)

pingey
Postmaniak

Bericht door pingey » 07-11-04 12:21

Ik speel het altijd bij een vriend van me, maar ze maken me altijd af of mijn teamgenoten rijden met een auto over me heen >:) Leuk :D

Fudge

Bericht door Fudge » 07-11-04 13:28

Moet je zeggen wanneer je weer eens gaat spelen, kunnen we tegen( of met) elkaar spelen :P

LozerKid

Bericht door LozerKid » 07-11-04 14:03

Ik speelde COD gigantisch veel en was in mijn eigen woorden nogal redelijk goed maar staat er nu niet meer op... word weer eens tijd dat ik hem ga instaleren en weer MP spelen :D

Fudge

Bericht door Fudge » 07-11-04 20:37

Goed idee man (Y)
Ik zal wel eens langs IRC droppen en kijken of je zin hebt :P

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 04-01-05 14:15

CoD isgewoon een vet spel :D

Nightwork

Bericht door Nightwork » 04-01-05 14:50

SkyDroX schreef:CoD isgewoon een vet spel :D

stop eens met dode topics omhoog trappen, wil je.
en áls je dan wat zegt,
onderbouw je mening dan ook :|.

Broyom

Bericht door Broyom » 04-01-05 16:12

~ als iemand eens wilt spelen, ik heb het sinds kort ook. ik zat in een clan met een ander spel die is uitgebreid naar CoD (en ondertussen ook hl2/cs)

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 10-01-05 01:49

Alleen nog maar sp gespeeld.. een pracht van een spel

mp is me iets te zwaar, ben niet zo accuraat met schieten en sp npc's zijn makkelijker neer te schieten dan mp people..

rpg is meer voor mij maar af en toe een fps zoals doet een flink aantal uren verslijten =)

Fudge

Bericht door Fudge » 10-01-05 08:43

Multiplayer moet je gewoon vaak doen, ook een goede tip is om je mouse sensitivity op maximaal te zetten, dan beweeg je sneller.

Maar het is gewoon een kwestie van oefenen, en niet campen, daar leer je geen ruk van :P

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 10-01-05 15:38

hehe.. sja fps zijn nooit mijn favo spellen geweest.. dus de motivatie is er niet om er echt voor te oefenen.. :)

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 27-12-05 11:15

Een echte CoD oftewel geniaal :D

Plaats reactie