diablo 2

Van PC tot Gameboy, van PSX tot Xbox. Maar een ouderwets potje Monopolie is ook welkom!
Verwijderd

diablo 2

Bericht door Verwijderd » 05-11-04 20:48

diablo 2!

een van de beste rpg's ooit zeggen ze..
en het is een oud spel, maar tog, blijft leuk :)
denkt iemand hetzelfde?

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 06-11-04 00:01

zeker heeel vet (y)

ik ben nu necromancer kan 9 skelletons oproepen die sterker zijn dan ik 8)
en heb fire gollem

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 06-11-04 11:25

die ben ik ook 8)
ben alleen net begonne en kan net 3 skeletjes oproepe en een golem B)

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 06-11-04 12:45

je moet als je een level up gaat jezelf geen curse's leren alleen maar je skeletons sterker maken

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 06-11-04 18:51

doe ik ook :o

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 09-11-04 14:41

*gaap*

13 skel war.s
12 skel mages
17 revives
en een fire golem

ze willen maar niet dood.

mja
dat was dus twee weken terug :P
nu venomancer :D
en wat andere huppelfiguurtjes
11k dmg -.-"

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 09-11-04 19:34

idd gaap :)

ik had een lvl 80 nova sorc in 1.09 met (natuurlijk) nova en static field als prime skills...
en in 1.10 had ik heel ff een hammerdin maar dat was zo imba dat ik er meegestopt ben... heb nu een wind druid die alles ownt met hurricane

en ben het met ducky eens... venomancer ownt summoners!

Bartje
Ban me! Ben verslaafd!

Bericht door Bartje » 10-11-04 00:12

heb em nog wel op de pc... speel em vrijwel nooit meer

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 10-11-04 12:31

zeker vet spel ^.^

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 10-11-04 15:32

javazons zijn ook wel blij trouwens...
vooral de valky's
die dingen doen single baal :S
mja
enzo :P

nog mensen die het nu nog spelen?
waar ben je op het moment zoal mee bezig? :D

op het moment bezig met tweede venomancer en maul-barb :P
beiden wel fijn...

moet nog steeds keer mf-gastje beginnen :P

spelen jullie btw nog hardcore? :d
ben er net weer aan begonnen...
trapassin, fijn gastje, heeft geen equipment nodig eigenlijk :P

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 10-01-05 01:46

DII.. lange tijd gespeeld zeker wel 3 jaar..

maarjah solo baal is simpel =) je hebt overpowerd chars zoals hammerdin, charged assa, strafe/ms ama die baal makkelijk inpakken

liefste speel ik met mijn 1.1 nl ama =)

Ms als uitgaande skill

Coh, wf, coa, cta, rara fhr/str/life belt, upped gores 2 rare ml/str/dex/resistance rings, atma's/highlord en steelrends..

met deze equip loop ik 1pp game tenminste vrolijk rond.. met 8 pp word het al wat zwaarder maar niet onmogelijk =)

doei
Donateur
Donateur

Bericht door doei » 15-01-05 18:39

Diablo II RULEERT!! :P

ik ben nu Sorceress en ik ben bij level 24.. bijna 25 :D

en van dat 2e ding zegmaar (in t oosten) moet ik alleen die laatste quest nog doen.. maar ik weet niet hoe en wat.. want er staat zow:: the symbol of tal rasha's tomb **tekeningetje** maar daar ben ik allang gweest.. dus weet iemand van jullie wat ik nu moet doen????

x

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 15-01-05 21:34

eens kijken

je hebt als het goed is een staff, een amulet en een cube gevonden tijdens je questen in act2..

toen je de summoner hebt gedood in arcane sanctuary heb je als het goed is het juiste teken gekregen op je quest log..

staan symbolen voor elke tomb en je moet de juiste eff vinde.. in de tomb zelf is er een shrine..

(staff + amulet) in de cube doen en transformeren.. je krijgt nu een grote staff en die moet je in de shrine doen.. dan krijg je een lichtshow en hapla je kan naar duriel..

duriel is op zich best sterk voor een sorc maar ik denk dat je hem wel aan kunt op lvl 24..

(btw lvl 24??? mijn god op dat lvl ben ik al in act5 :P

speel je online of sp?.. anders kan ik je wel eff helpen als je op closed mp speelt.. heb wel een aantal chars =)

doei
Donateur
Donateur

Bericht door doei » 16-01-05 10:57

jah maar ik heb die staf ook al naar de True Tall Rasha's Tomb gebr8.. dus drom.. en nu staat die quest er nog steeds........... |:(

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 16-01-05 14:45

dus de staff staat in de shrine?...

Als goed is dan is er een gat ontstaan waardoor je heen moet, geen terugkeer mogelijk dat wel.. je verslaat duriel..

duriel dood nieuwe uitgang aan je uhm linkerkant.. doorlopen en dan bochtje en dan helemaal naar boven.. daar vind je een kamer met een soort hangend platform waar tyreal op staat...

mee praten, door zijn portal gaan.. dan naar Jerhyn eff mee praten en dan naar messif (schipper) die aan de kades van de stad staat niet ver van de plek waar je uit je portal bent gekomen en dan naar act3

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 18-01-05 14:06

Ik speel het ook,

maar wil het online spelen maar dat lukt me niet kan iemand mij dat
uitleggen hoe ik wel online kan spelen???

heb um wel Full-geinstaleert

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 21-01-05 12:38

je hebt als ik aan mag nemen een orginele versie.. cd key moet namelijk werken anders heeft het weinig zin

dan op battlenet klikken en dan krijg je een download te zien.. dat is 1.10 versie.. die heb je nodig om online te spelen.. hij instaleert het automatisch en je moet het spel weer opstarten..

dan weer op battlenet klikken en dan krijg je inlogvenster..
account maken en daarna kan je al meteen spelen

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 21-01-05 18:17

Thnx gaat kijken of het wil lukken

doei
Donateur
Donateur

Bericht door doei » 21-01-05 18:33

ToOrN schreef:dus de staff staat in de shrine?...

Als goed is dan is er een gat ontstaan waardoor je heen moet, geen terugkeer mogelijk dat wel.. je verslaat duriel..

duriel dood nieuwe uitgang aan je uhm linkerkant.. doorlopen en dan bochtje en dan helemaal naar boven.. daar vind je een kamer met een soort hangend platform waar tyreal op staat...

mee praten, door zijn portal gaan.. dan naar Jerhyn eff mee praten en dan naar messif (schipper) die aan de kades van de stad staat niet ver van de plek waar je uit je portal bent gekomen en dan naar act3

tnx.. maar hoe krijg je Duriel snel dood?? want zij maakt mij telkens dood ipv ik haar :S :S :S

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 21-01-05 18:56

kan je je build neerzetten hier?..

stats/skills/equipment (spullen die je draag)

Als het nodig is wil ik wel eff wat builds hier neerzetten.. heb 4 jaar online ervaring en ben niet lang geleden gestopt door verveling.. had en kon alles =/

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 22-01-05 19:43

mja, heb nu 50k meteor sorc, kicksin, frozen-orb/enchant run/mf'er/partyplayer, bezig met nieuwe hammerdin, pole-barb, multi-skill-necro...

en ga nog keer healing pally maken ofzo :P

bluh... moet weer eens iets nieuws verzinnen... speer-ama gehad, throw-barb... bow-assa, zookeeper (necro en dru)... battlecry-barb, melee- -necro en -sorc...

iemand nog blije suggesties?

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 22-01-05 20:10

heb sorceress, met van alles en nog wat heeft kruisboog, armor met die hamer van die smid gedaan, best handschoenen en laarzen tot nu toe en nog een heleboel andere dingen maar dat dweet ik niet zosnel uit me hooft

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 23-01-05 15:46

@Dot..

Caster-barb
Charger-kick assa
Frostadinn

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 23-01-05 17:17

Ik kom niet verder in de Claw Viper temple als je net naar level 2 van de temple gaat daar gaat ik iedere keer af hoe kan ik die beesten snel en makkelijk dood maken??

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 23-01-05 18:55

speel je online?..

help ik wel eff..

anders sja veel pots, hoge lit res en 50%/60% bc

Plaats reactie