Warhammer 40000 - Dawn of War

Van PC tot Gameboy, van PSX tot Xbox. Maar een ouderwets potje Monopolie is ook welkom!
Plaats reactie
Verwijderd

Warhammer 40000 - Dawn of War

Bericht door Verwijderd » 18-09-04 19:34

Nightwork

Bericht door Nightwork » 18-09-04 21:42

ik verheug me zo erg op dat spel :|

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 22-09-04 22:17

Ik heb de beta een paar maanden gespeeld en het spel is subliem, echt heel tof gedaan, de demo is ook heel tof, alleen had ik zo het vermoeden dat de A.I. op Easy stond...

Nightwork

Bericht door Nightwork » 23-09-04 15:19

ben de beta aan t downloaden nu, ben er beetje laat achter gekomen :s
heb de demo ook.. zeker vet :)
en de AI staat ook op easy, kan je gewoon veranderen wel hoor :P
bij opties als je skirmisch gaat spelen.

maarja.

kan t alleen vrijdag en in t weekend spelen, hier bij me moeder is me pc er te krot voor :\

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 23-09-04 15:51

Ja, ik heb het spel besteld maar nog steeds niet binnen :S En dat terwijl hij dinsdag al gereleased is...

Waarom is in Nederland alles altijd zo traag wat dat betreft? >:(

Nightwork

Bericht door Nightwork » 26-09-04 13:00

Hele spel vrijdag ff gedownload.
en oei, ik ben er verslaafd aan :|

en ik wil snel mods voor nieuwe legers :o
..maar die komen er natuurlijk :D
ze zijn iig hard bezig aan Tau, heb al models enzo gezien, ziet er zeer goed uit al :)

ik zag ook veel mensen smekend om tyranids..
en ik zit lekker mee te smeken.

mja, het spel is net uit dus dat komt allemaal nog wel.
:)

Chaoschrist

Bericht door Chaoschrist » 26-09-04 21:58

Kheb ut vrijdag ook gedownload...

kben ook lichtelijk verslaafd eraan eigenlijk. Tziet er wel vet uit eigenlijk. Kvind dat Warhammer 40k sowieso wel vet, al hebbik geen geld en plaats voor die hele gedoe met die miniatuurtjes enzo.

Leuk over die mods..dat lees ik nu pas. Meer legertjes erbij, dat zou idd wel geinig zijn :)

Al moet ik erbij zeggen dat er toch nog redelijk veel aan "spiegelingen" zijn met die legers allemaal, waardoor sommige dingen opmekaar lijken. Maar kdenk dat dat altijd de basis is van un dergelijke game

Nightwork

Bericht door Nightwork » 26-09-04 22:44

Leuk over die mods..dat lees ik nu pas. Meer legertjes erbij, dat zou idd wel geinig zijn :)

DoW mod forum.
staan dingen over nieuwe legers en lots more.

Al moet ik erbij zeggen dat er toch nog redelijk veel aan "spiegelingen" zijn met die legers allemaal, waardoor sommige dingen opmekaar lijken. Maar kdenk dat dat altijd de basis is van un dergelijke game

klopt, maar toch zijn er ook weel grote verschillen.
orks hebben een hele andere soort techtree indeling, hoe meer populatie hoe meer upgrades en nieuwe units je kunt 'doen'.

ook zijn alle vecicles toch wel erg verschillend van elkaar.

Chaoschrist

Bericht door Chaoschrist » 27-09-04 08:43

klopt, maar toch zijn er ook weel grote verschillen.
orks hebben een hele andere soort techtree indeling, hoe meer populatie hoe meer upgrades en nieuwe units je kunt 'doen'.

ook zijn alle vecicles toch wel erg verschillend van elkaar.

uhu... klopt wel allemaal ja :) al blijft het principe van werkertje, HQ bouwen, etc. altijd utzelfde. Iets wat volges mij alleen bij Total annihilation kingdoms bij een of ander ras es anders was.

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 27-09-04 09:06

Heb zaterdag het spel gekocht, heb het nu al uitgespeeld, maar ik heb dan ook veel ervaring met de Beta, en ik heb ook ff twee 2v2 mp potjes gespeeld met een maat en we hebben iedereen gpwnd :P

dikke_jaco
Tijd over?

Bericht door dikke_jaco » 25-10-04 07:24

Ik heb het spel nu pas 1,5 week... Beetje Skirmisch gespeeld om te oefenen.. Op een gegeven moment een potje on line.. Jezus,.. wat zijn sommige goed..

Ik speel gewoon met de Space Marines.. Als eerst een barrack bouwen, op het zelfde moment snel 3 groepjes Scouts aanmaken.. Alle Strategic points + een Relic innemen. Zo snel als je kan alvast paar Squad Marines + Force Commander maken.. Maar tjah.. Meestal zijn ze me voor en word ik gekilled..

Verdomd moelijk... of ik ben gewoon te slecht.. Ik heb nu 30 potjes gedaan.. 5 gewonnen.. :s En dat waren natuurlijk noobs net als ik..

Al kijk ik de replay,.. om zo te kijken hoe die gasten dat zo snel doen.. Ik heb er geen bal aan..

Meer oefenen...
Bring out the Gimp.

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 25-10-04 15:11

vet spel :)
wil de echte wel eens spele, alleen nog de demo gedaan.

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 02-11-04 15:58

heb het inmiddels al een tijdje
en het is zeker vet

ben zelf een warcraft fan en dit doet me denken aan de oude tijden van starcraft, maar dan met wat nieuwere gameplay

er zitten nog wel wat imbalances en bugs in het spel maja, tis nog wel leuk voor een potje op een LAN ofzo

nu moeten ze het ff overhandigen aan blizzard entertainment en die zorgen wel dat het spel gebalanceerd word en interesant blijft.

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 27-12-05 11:15

Klote spel al vraag je het mij.

Gabz

Bericht door Gabz » 27-12-05 17:45

Ik heb het laatst op een LAN gespeeld, was wel vet, maar wel heel langdradig :P

Marion
Postmaniak

Bericht door Marion » 27-12-05 20:34

ik speel warhammer dan toch liever als table top game eigenlijk...
Gory Gory Hallelujah!
Nothing can tame my wicked heart, nothing unchains my wicked heart

Plaats reactie