Favoriete Console
Wat: Atari Lynx
Waarom: The Gates of Zendocon (vetste arcade spaceshooter ooit!!!)
Minpunt: zuipt 6 penlites in 4 uur leeg....
Wat: GBA
Waarom: Pokémon Ruby en Saphire!
Minpunt: schermverliching...
Maar meestal toch de PC, al vinden veel mensen dat die niet bij de consoles hoort en dat terwijl console voor niets meer staat dan platvorm en de pc is wel degelijk een platvorm...
Waarom: The Gates of Zendocon (vetste arcade spaceshooter ooit!!!)
Minpunt: zuipt 6 penlites in 4 uur leeg....
Wat: GBA
Waarom: Pokémon Ruby en Saphire!
Minpunt: schermverliching...
Maar meestal toch de PC, al vinden veel mensen dat die niet bij de consoles hoort en dat terwijl console voor niets meer staat dan platvorm en de pc is wel degelijk een platvorm...
Nou, het komt allemaal door Deus Ex, mischien ken je het spel? Deus Ex is een van de beste spellen ooit gemaakt, toen ik er dus achter kwam dat er een vervolg op kwam was ik best blij. Toen kwam ik erachter dat het voor de Xbox ontwikkeld zou worden(Klote Bill met z'n geld...)kreeg ik al mijn twijfels, maarja je moet nooit meteen met een ordeel komen enz enz.
Dus ik krijg het spel in handen.. en het is KUT! Het is naar het niveau van console gamers gedaald, in andere woorden, simpeler, korter en eentoniger. Het prachtige upgrade/lvl up systeem uit deel een werd geschrapt, de grote locaties werden kleiner er saaier, het gene dat deel 1 zo'n goed spel maakten moest eruit omdat het niet op de console kan, want oh wee als die console n00bs wat moeite moeten doen, God verbiede.
Dus ik krijg het spel in handen.. en het is KUT! Het is naar het niveau van console gamers gedaald, in andere woorden, simpeler, korter en eentoniger. Het prachtige upgrade/lvl up systeem uit deel een werd geschrapt, de grote locaties werden kleiner er saaier, het gene dat deel 1 zo'n goed spel maakten moest eruit omdat het niet op de console kan, want oh wee als die console n00bs wat moeite moeten doen, God verbiede.
- dikke_jaco
- Tijd over?
Mizh schreef:de Snes want daar kan ik a link to the past en secret of mana op spelen
De mijne ook de SNES..
Maareh.. echt duur is het niet... Weet niet of het voor Secret of Mana ook geld.. Maar als je een Gamecube hebt, kan je een apparaatje kopen om op die manier je gameboy advance spellen te spelen op je TV. En aangezien A link to the past op advance te spelen is, kan je het ook zo doen...
Bring out the Gimp.
Nintendo : KIRBY
N64: Zelda OoT , Zelda MM
Gamcube :Resident evil 1 (remake)
Computer: O+
consoles . naaah wij pc/mac? gebruikers hebben E-Mu-la-to-ren

N64: Zelda OoT , Zelda MM
Gamcube :Resident evil 1 (remake)
Computer: O+
consoles . naaah wij pc/mac? gebruikers hebben E-Mu-la-to-ren

Why is a raven like a writing desk?
Bij weinig hoofdpijn neem ik Paracetamol van 0.30€. Bij zware hoofdpijn van 1.20€.
Your days are numbered, and so are mine.
Watch out for the silent killer! DHMO!
Bij weinig hoofdpijn neem ik Paracetamol van 0.30€. Bij zware hoofdpijn van 1.20€.
Your days are numbered, and so are mine.
Watch out for the silent killer! DHMO!
- James Taylor
- Best kansloos...
- 666-sicness-666
- Niet weg te slaan
-
- Forummeubel