Counterstrike
-
- Postmaniak
pink-lemonade
Gast
BerichtGeplaatst: 05-09-05 13:36 Onderwerp:
Elk meisje vind counterstrike niets aan volgens mij
lol kende vroeger genoeg meisjes die speelden en meesten waren best leuk om te zien hihi ma goe moet nieuwe cd hebbe ma kan alleen source vinden en dat zuigt met een headshot als je in iemands linkerteen schiet hahaha en cheaters kunnen gebant worden jeweettogggggg
Werelds meest gespeelde first person shooter.
sinds de beta al!
ik vind het spel nog steeds super, de gameplay blijft gewoon goed.
er ja er zijn zelfs meiden teams!
op drome 12 lan party zag ik ook een meiden team
verder zijn er nog teams die zelfs geld verdienen met het spelen van competities, en worden gesponsord met nieuwe hardware zoals muizen, headsets etc.. zelfs nieuwe computers!
alleen om dat te berijken moet je aardig slim in je bolletje zijn, vooral om tactisch te spelen in een team van 5 man, tegen 5 tegenstanders.
anyway, leuk spel maar het is nog leuker als je er al wat meer ervaring in hebt hihi:)
sinds de beta al!
ik vind het spel nog steeds super, de gameplay blijft gewoon goed.
er ja er zijn zelfs meiden teams!
op drome 12 lan party zag ik ook een meiden team

verder zijn er nog teams die zelfs geld verdienen met het spelen van competities, en worden gesponsord met nieuwe hardware zoals muizen, headsets etc.. zelfs nieuwe computers!
alleen om dat te berijken moet je aardig slim in je bolletje zijn, vooral om tactisch te spelen in een team van 5 man, tegen 5 tegenstanders.
anyway, leuk spel maar het is nog leuker als je er al wat meer ervaring in hebt hihi:)
7 jaar gespeeld, ook betaald voor gekregen zelfs voor 3 maanden, en dit heeft mij zeer duidelijk erop gewezen dat het gewoon een ontiegelijk kutspel is. alle fun weg, steam vernachelde de game hard.... 
kortom, zeer verslavend, maar geen donder meer aan!
bordspellen zijn tegenwoordig weer helemaal in!

kortom, zeer verslavend, maar geen donder meer aan!

bordspellen zijn tegenwoordig weer helemaal in!

"Smee again! Goan f**k yourself!"
Nou hij speelt het wel voor de fun hoorthaizz schreef:Als je betaald krijgt speel het sowieso niet meer voor de fun
Heb Call of Duty 2 ook nog gespeeld en vond het ook niet meer leuk, maar deed het gewoon om te winnen. Maar jammer genoeg nooit zo hoog gekomen dat we geld wonnen etc.

Mwah, kan me er weinig van voorstellen
Ik schold altijd vet veel op het spel wat er allemaal kut aan was als ik weer eens onmogelijk dood ging en dan hoorde je altijd vanaf me vaders kamertje: thijss, doe eens normaal joh. En dan smeet ik altijd de deur dicht
En ja ik zou het ook wel leuk vinden als ik betaald kreeg
Vraag je broer dan eens waar die speelt
Speel af en toe wel Counterstrike Source, maar niet competitief.

Ik schold altijd vet veel op het spel wat er allemaal kut aan was als ik weer eens onmogelijk dood ging en dan hoorde je altijd vanaf me vaders kamertje: thijss, doe eens normaal joh. En dan smeet ik altijd de deur dicht

En ja ik zou het ook wel leuk vinden als ik betaald kreeg

Vraag je broer dan eens waar die speelt

Speel af en toe wel Counterstrike Source, maar niet competitief.