The Sims 2

Van PC tot Gameboy, van PSX tot Xbox. Maar een ouderwets potje Monopolie is ook welkom!
noodle
Postmaniak

Bericht door noodle » 18-06-08 11:17

Ik denk niet dat mijn laptopje de cdroms gaat trekken :( vroegaaah had ik ook al aaaltijd gekloot met die dingen (n)
nineteeneightyeight

Grietje_

Bericht door Grietje_ » 18-06-08 19:24

Grietje_ schreef:Thanks. :D Ik weet nog niet wat voor cijfer ik heb, maar stiekem hoop ik wel op een 8 of hoger, want het was best veel werk. :)

Een 9. ^^

KMQueeNy
Moderator
Moderator

Bericht door KMQueeNy » 25-06-08 15:27

De Sims 2™ Appartementsleven

In dit uitbreidingspakket voor De Sims™ 2 verhuizen je Sims van de buitenwijken naar een gloednieuw, bruisend gebouw vol appartementen! Verken de nieuwe buurt, ga lekker kletsen in de koffieshop, bezoek de speelplaats, ontmoet nieuwe vrienden en beleef nog veel meer avonturen, plezier en drama. In De Sims™ 2 Appartementsleven kun je meerdere huishoudens tegelijkertijd onder je hoede nemen. Laat je Sims harmonieus met elkaar omgaan, of stuur aan op komische confrontaties.

Releasedatum:
21 augustus

Adviesprijs:
€29,95

Systeemeisen:
Deze zijn gelijk aan De Sims 2 als Appartementsleven de enige uitbreiding is die je hebt geïnstalleerd. Je hebt alleen wel een 1GHz processor nodig en 512 MB Ram. (2 GHz processor en 1 GB Ram voor Windows Vista) Je moet een DVDspeler hebben om De Sims 2 Appartementsleven te installeren en te spelen.

Als je 5 uitbreidingspakketten of meer hebt geïnstalleerd heb je minimaal een 2,0 GHz processor nodig, 1 GB Ram, een 128 MB videokaart (256 MB voor Windows Vista) en ongeveer 10 GB harde schijfruimte. Je moet een DVDspeler hebben om De Sims 2 Appartementsleven te installeren en te spelen.

Grietje_

Bericht door Grietje_ » 25-06-08 17:03

Je hebt er heksen in. *O* :P

KMQueeNy
Moderator
Moderator

Bericht door KMQueeNy » 26-06-08 10:17

Slecht trouwens dat ze zeggen een 2.0 GHz proc als je 5 geinstalleerd hebt staan.

Ik kan 6 tegelijk niet eens aan met een 3.0 Ghz :')
Ja het draait wel, maar echt niet chill. (256mb videokaart).
Het is speelbaar, maar toen ik alleen Sims 2 had (met niets) vond ik het veul leuker :p

Grietje_

Bericht door Grietje_ » 26-06-08 10:32

Ze geven echt het minimum wat je moet hebben. Het kán dan, maar je moet niet zien hóe. ;)

Salamanca
Postmaniak

Bericht door Salamanca » 29-06-08 14:54

Klinkt leuk maar ben die uitbreidingen eigenlijk een beetje zat, ze blijven maar komen...

KMQueeNy
Moderator
Moderator

Bericht door KMQueeNy » 25-09-08 09:12

Afbeelding

Grappig! Al een tijdje aan het spelen maar niet mega veel nieuws.
Elke dag een huisbaas die je huisje komt checken (je plantjes snoeit) en je komt waarschuwen bij het betalen van de rekening ;)

Bonkende buren waar je als volwassene tussen kunt 'huren'.
Huis feestjes voor iedereen in hetzelfde complex.
Wel leuk, maar niet byzonder!

Plaats reactie